SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
[ Bericht 3% gewijzigd door Mani89 op 13-02-2015 16:57:55 ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Goed idee.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:49 schreef Adelante het volgende:
pas de plaatjes in de OP even aan: lente
Zo gemiddeld als dat je het krijgen wil. En dat is dus geen lente.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:10 schreef dick_laurent het volgende:
http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/extra/pluim.html
mwa, vind dit niet slecht hoor, tis nog maar februari he.... echt lente mogen we nu nog niet verwachten helaas
Ik heb ook niet gezegd dat het al lente is oid...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo gemiddeld als dat je het krijgen wil. En dat is dus geen lente.
Waren ze snel gaar?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:32 schreef MaLo het volgende:
Onze kipjes en konijntjes lagen vandaag heerlijk te zonnebaden
Zij houden ook van lente. Zo baasje, zo diertjes.
Ze lagen in het zonnetje he, niet op de bbqquote:
Koud idd.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:56 schreef Djeez het volgende:
Wat een vies, grauw kutweer is het! Extreem zwaar bewolkt, ontiegelijk koud en saai. Gelukkig vertrek ik morgen voor een paar dagen op werkvakantie naar Kaiserslautern
Wat een heerlijk, zonnig weer is het! Veel zon, bijna warm en genieten. Gelukkig zijn de vooruitzichten ook niet slecht.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:56 schreef Djeez het volgende:
Wat een vies, grauw kutweer is het! Extreem zwaar bewolkt, ontiegelijk koud en saai. Gelukkig vertrek ik morgen voor een paar dagen op werkvakantie naar Kaiserslautern
Hier ook eindelijk zon!quote:
Ik was aan de wandel in de bossen rond Baarn, het leek af en toe wel de Kalverstraat zo drukquote:Op zondag 15 februari 2015 15:25 schreef Fred0w het volgende:
Het lijkt wel voorjaar joh; veel wandelaars,fietsers en motoren op de weg.
Ga liever naar het bos als naar de Kalverstraat. Bespaard een heleboel geld en het is nog gezonder ook.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik was aan de wandel in de bossen rond Baarn, het leek af en toe wel de Kalverstraat zo druk
Ik ook, maar dan moet de rest van de meute wel naar de Kalverstraat gaan.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:55 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Ga liever naar het bos als naar de Kalverstraat. Bespaard een heleboel geld en het is nog gezonder ook.
Dan hebben wij het bos voor ons alleenquote:Op zondag 15 februari 2015 18:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan moet de rest van de meute wel naar de Kalverstraat gaan.
okquote:Op zondag 15 februari 2015 18:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste zomerliefhebber gespot.
403 forbiddenquote:Op zondag 15 februari 2015 18:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[ afbeelding ]
Goede foto van jequote:
Laat mij eens met rust!!!! Admin ik wil dat mijn foto verwijderd word ik heb geen toestemming gegeven om in mijn tuin mij op de gevoelige plaat te laten vastleggen terwijl ik geniet van de zonquote:Op zondag 15 februari 2015 18:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw. Is dat een héééééél dik pak hagel? Het ziet er nogal apart uit i.i.g., heel anders dan sneeuw.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:25 schreef Fred0w het volgende:
Gisteren in Ecuador:
[ afbeelding ]
Severe Weather South America ; strong hail storm hit south of Quito, Ecuador yesterday afternoon leaving impressive images and disruptions on the road!
16 graden.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:35 schreef Dven het volgende:
Winter en lente binnen een paar dagen
Dag/nacht
4/-8
-2/-10
-1/-9
2/-5
11/0
16/1
15/4
Carnavals weekend was in ieder geval zonovergotenquote:Op maandag 16 februari 2015 12:17 schreef dick_laurent het volgende:
Wel weer typisch dat het deze hele week vrij zonnig blijft en precies het weekend weer mooi in het water lijkt te gaan vallen.
Maar goed, is nog ver weg....
De vlag gaat uit bij de eerste 20plusserquote:
Laat maar komen inderdaad. Ben die winter nu wel echt zat aan het worden.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
De vlag gaat uit bij de eerste 20plusser
Hoop 't nietquote:Op maandag 16 februari 2015 13:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Veel wind..westercirculatie in de maak?
Zuidwester volgens mijquote:Op maandag 16 februari 2015 13:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Veel wind..westercirculatie in de maak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |