SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
[ Bericht 3% gewijzigd door Mani89 op 13-02-2015 16:57:55 ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Goed idee.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:49 schreef Adelante het volgende:
pas de plaatjes in de OP even aan: lente
Zo gemiddeld als dat je het krijgen wil. En dat is dus geen lente.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:10 schreef dick_laurent het volgende:
http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/extra/pluim.html
mwa, vind dit niet slecht hoor, tis nog maar februari he.... echt lente mogen we nu nog niet verwachten helaas
Ik heb ook niet gezegd dat het al lente is oid...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo gemiddeld als dat je het krijgen wil. En dat is dus geen lente.
Waren ze snel gaar?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:32 schreef MaLo het volgende:
Onze kipjes en konijntjes lagen vandaag heerlijk te zonnebaden
Zij houden ook van lente. Zo baasje, zo diertjes.
Ze lagen in het zonnetje he, niet op de bbqquote:
Koud idd.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:56 schreef Djeez het volgende:
Wat een vies, grauw kutweer is het! Extreem zwaar bewolkt, ontiegelijk koud en saai. Gelukkig vertrek ik morgen voor een paar dagen op werkvakantie naar Kaiserslautern
Wat een heerlijk, zonnig weer is het! Veel zon, bijna warm en genieten. Gelukkig zijn de vooruitzichten ook niet slecht.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:56 schreef Djeez het volgende:
Wat een vies, grauw kutweer is het! Extreem zwaar bewolkt, ontiegelijk koud en saai. Gelukkig vertrek ik morgen voor een paar dagen op werkvakantie naar Kaiserslautern
Hier ook eindelijk zon!quote:
Ik was aan de wandel in de bossen rond Baarn, het leek af en toe wel de Kalverstraat zo drukquote:Op zondag 15 februari 2015 15:25 schreef Fred0w het volgende:
Het lijkt wel voorjaar joh; veel wandelaars,fietsers en motoren op de weg.
Ga liever naar het bos als naar de Kalverstraat. Bespaard een heleboel geld en het is nog gezonder ook.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik was aan de wandel in de bossen rond Baarn, het leek af en toe wel de Kalverstraat zo druk
Ik ook, maar dan moet de rest van de meute wel naar de Kalverstraat gaan.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:55 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Ga liever naar het bos als naar de Kalverstraat. Bespaard een heleboel geld en het is nog gezonder ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |