Inderdaad, we kunnen niet in het hoofd van die kerel kijken. Het zou best kunnen dat onbewust toch wat moslimhaat bij kwam kijken en hij daardoor sneller zijn wapen pakte. Echter is dit hooguit een speculatie. Wat we wel weten is dat drie jonge mensen zijn neergeschoten en de V.S. toch echt een keer naar haar wapen beleid moet kijken. Het moet toch bij de bevolking ondertussen doordringen dat wapens het leven niet veiliger maakt. Zal wel een cultuurverschil zijn, maar ik snap dit echt niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:21 schreef Re het volgende:
[..]
persoonlijk denk ik dat hij gewoon een beetje is doorgedraaid en dat het toevallige slachtoffers waren... iig niet een primair motief, secondair, wie weet.
Haha, gek, dit is gewoon een parkeerruzie, jij bent het nu net die "moslimhaat" erbij verzint.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:03 schreef Ceberut het volgende:
Wederom een manifestatie van moslimhaat. En weer de usual suspects die bagatelliseren en goedpraten.
Mogen we elke actie waarbij de dader toevallig van islamitische achtergrond is kuffarhaat noemen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:03 schreef Ceberut het volgende:
Wederom een manifestatie van moslimhaat. En weer de usual suspects die bagatelliseren en goedpraten.
Nou ja... Het heeft er de schijn van dat die man nogal een hekel heeft aan alles wat gelovig is en dat die parkeerruzie zo'n beetje de vonk was.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:02 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Inderdaad, we kunnen niet in het hoofd van die kerel kijken. Het zou best kunnen dat onbewust toch wat moslimhaat bij kwam kijken en hij daardoor sneller zijn wapen pakte.
Wilde net zeggen, zelfs als het geen hate crime is dan is het nog steeds het vermoorden van moslims.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mocht het om parkeerruzie gaan, dan betekent dat natuurlijk niet automatisch dat het geen hate crime is.
Het een sluit het ander niet uit.
Dat is inderdaad wel behoorlijk hypocriet in dezen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:07 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Mogen we elke actie waarbij de dader toevallig van islamitische achtergrond is kuffarhaat noemen?
Niet een beetje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:13 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Ik ben ook gek. #jesuiselfletterig
Ik hoop dat je aan het trollen bent, maar vrees dat je een beetje dom bent.
Ceberut is dan ook een groot voorstander van rassenrellen, dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, gek, dit is gewoon een parkeerruzie, jij bent het nu net die "moslimhaat" erbij verzint.
Met je hoofd.
hij was zeer intolerant naar elke religie las ik.. En tsja constitution en zoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:02 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Inderdaad, we kunnen niet in het hoofd van die kerel kijken. Het zou best kunnen dat onbewust toch wat moslimhaat bij kwam kijken en hij daardoor sneller zijn wapen pakte. Echter is dit hooguit een speculatie. Wat we wel weten is dat drie jonge mensen zijn neergeschoten en de V.S. toch echt een keer naar haar wapen beleid moet kijken. Het moet toch bij de bevolking ondertussen doordringen dat wapens het leven niet veiliger maakt. Zal wel een cultuurverschil zijn, maar ik snap dit echt niet.
twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 19:34:58Islamic center in #Houston, #Texas, catches fire; cause remains unknown - @AlArabiya_Eng http://t.co/P0ZcHiImFb http://t.co/tfSX9EY7qy reageer retweet
twitter:mariammaslouhi twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 19:26:41Wake op Dam in Amsterdam voor drie moslimjongeren die vermoord zijn in VS. #ChapelHillShooting http://t.co/VuOXayvfRX reageer retweet
Mooi.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:45 schreef Ryan3 het volgende:
Protest tegen racistische moorden nu bezig op Dam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet-moslims die vermoord worden zijn nu eenmaal untermenschen.quote:
Als ik naar de foto's kijk zijn ze toch wel met minimaal 5 man!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:45 schreef Ryan3 het volgende:
Protest tegen racistische moorden nu bezig op Dam[ afbeelding ]twitter:mariammaslouhi twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 19:26:41Wake op Dam in Amsterdam voor drie moslimjongeren die vermoord zijn in VS. #ChapelHillShooting http://t.co/VuOXayvfRX reageer retweet
[ afbeelding ]
Nah, geen 5 maar niet veelquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik naar de foto's kijk zijn ze toch wel met minimaal 5 man!
En de hetze tegen moslims, zie foto's onder.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook tegen. Ik ken geen mensen die daar voor zijn.
Zijn wij het ook weer eens eens.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:58 schreef El_Matador het volgende:
Pamela Geller en Geert Wilders zijn medeverantwoordelijk?
Oh nu opeens wel. Duizenden medemoslims mogen andere moslims en niet-moslims vermoorden en mag er ABSOLUUT geen link met hun haatboek en religie gelegd worden, maar nu wordt een Nederlands kamerlid opeens betrokken bij een parkeerruzie in de middle of nowhere in de Vs.
Deze mensen.
Nou... Geller is wel degelijk verantwoordelijk voor een hetze tegen moslims. Dit is wel de dame achter dit soort berichten:quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:58 schreef El_Matador het volgende:
Pamela Geller en Geert Wilders zijn medeverantwoordelijk?
Oh nu opeens wel. Duizenden medemoslims mogen andere moslims en niet-moslims vermoorden en mag er ABSOLUUT geen link met hun haatboek en religie gelegd worden, maar nu wordt een Nederlands kamerlid opeens betrokken bij een parkeerruzie in de middle of nowhere in de VS.
Deze mensen.
Zegt ze niks geks mee, joden zijn lager dan apen en varkens volgens dat haatboek.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou... Geller is wel degelijk verantwoordelijk voor een hetze tegen moslims. Dit is wel de dame achter dit soort berichten:
[ afbeelding ]
Je moet wel echt volledig de weg kwijt en ziek in je hoofd zijn, om die advertentie, die gewoon de waarheid beschrijft, "een hetze tegen moslims" te noemen. Sorry, maar dan spoor je gewoon niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou... Geller is wel degelijk verantwoordelijk voor een hetze tegen moslims. Dit is wel de dame achter dit soort berichten:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |