Zeggen dat Geller niet bezig is met een hetze en die advertentie als gewoon de waarheid zien maakt echt veel meer dat je niet spoort.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:10 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Je moet wel echt volledig de weg kwijt en ziek in je hoofd zijn, om die advertentie, die gewoon de waarheid beschrijft, "een hetze tegen moslims" te noemen. Sorry, maar dan spoor je gewoon niet.
Lul geen bullshit man. Ik heb nog nooit zoveel stront gelezen als jullie bullshit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zegt ze niks geks mee, joden zijn lager dan apen en varkens volgens dat haatboek.
Laat die moslims hun haatboek es aanpassen, dan zijn ze ook van deze terechte kritiek af.
Oh? Want naar mijn weten ben ik nogal stevig tegen terrorisme e.d. en heb ik helemaal niets met de extremistische versie van geloven.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is erodome, die ziet in de onwelriekende besneden basfagot van een bebaarde woestijnrover nog een sprankje hoop van de vredelievendheid van moslims.
Moet je die koran es openslaan, je weet niet wat je ziet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lul geen bullshit man. Ik heb nog nooit zoveel stront gelezen als jullie bullshit.
Veel plezier met je stromannetje, eet hem lekker op.quote:Nu het andersom is is het verdiend? En minder erg? Stel ezels.
Je staat in elk moslimtopic vooraan om de boel te bagatelliseren. Laten we elkaar nu geen mietje noemen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Oh? Want naar mijn weten ben ik nogal stevig tegen terrorisme e.d. en heb ik helemaal niets met de extremistische versie van geloven.
Maar Geller verdedigen, serieus, jij hebt dus blijkbaar wel een mooi plekje in je hart voor extremisten.
twitter:SafaTweets twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 17:35:36Gaat @MarcvdLinden vanavond op de Dam tijdens de wake voor de vermoorde moslimstudenten atheïsten tellen? #dtv reageer retweet
twitter:MarcvdLinden twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 17:40:10Wat moet het heerlijk zijn voor types als @Arabsa92 @SafaTweets dat alles één groot complot tegen hen lijkt te zijn. #pfff reageer retweet
twitter:kayotickitchen twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 17:46:32@MarcvdLinden @Arabsa92 @SafaTweets Kunnen ze ook een wake houden voor de omgekomen 18 bij de moskee in Irak? Of is dit dader-gerelateerd? reageer retweet
Ik ken die hele Geller niet, en die persoon interesseert me verder ook totaal niet. Maar als jij serieus wilt aantonen dat die persoon "een hetze tegen moslims" voert, dan zul je toch echt met wat beters moeten komen. Want wat ik op die foto zie is niets anders dan de naakte waarheid, en de naakte waarheid kan in mijn ogen nooit een hetze zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Oh? Want naar mijn weten ben ik nogal stevig tegen terrorisme e.d. en heb ik helemaal niets met de extremistische versie van geloven.
Maar Geller verdedigen, serieus, jij hebt dus blijkbaar wel een mooi plekje in je hart voor extremisten.
In elk moslimtopic? Nou nee, niet echt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je staat in elk moslimtopic vooraan om de boel te bagatelliseren. Laten we elkaar nu geen mietje noemen.
Ik "verdedig" niemand. Ik zeg alleen dat die teksten niet van Geller, maar uit de koran komen. Joden worden door dat "heilige" boek constant gediscrimineerd, maar daar mag je zeker niets van zeggen?
Een wake houden voor 3 dooie moslims in de VS maar geen woord over de duizenden afgeslachte ongelovigen (en andere moslims!) juist door die moslimextremisten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:18 schreef erodome het volgende:
[..]
In elk moslimtopic? Nou nee, niet echt.
Het enige wat ik verdedig is de gemiddelde moslim, die niet extremistisch is.
Zou me dan eerst eens inlezen voordat je voor haar in de bres springt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:17 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik ken die hele Geller niet, en die persoon interesseert me verder ook totaal niet. Maar als jij serieus wilt aantonen dat die persoon "een hetze tegen moslims" voert, dan zul je toch echt met wat beters moeten komen. Want wat ik op die foto zie is niets anders dan de naakte waarheid, en de naakte waarheid kan in mijn ogen nooit een hetze zijn.
Tja, is dat niet een beetje je eigen gebrek? Dat je niet verder kijkt dan je neus lang is?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een wake houden voor 3 dooie moslims in de VS maar geen woord over de duizenden afgeslachte ongelovigen (en andere moslims!) juist door die moslimextremisten.
Zo kennen we de "niet-extremistische" moslim weer.
Dat is inderdaad onzin.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat is er dan waarheid aan, die mufti die neergezet wordt als leider van de islamitische wereld toen?
Schattig aanvalletje, maar hij verstomt al voordat ie aankomt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, is dat niet een beetje je eigen gebrek? Dat je niet verder kijkt dan je neus lang is?
Gast, je praat onzin. Heb jij de Koran gelezen in de context zoals het bedoeld is?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moet je die koran es openslaan, je weet niet wat je ziet.
[..]
Veel plezier met je stromannetje, eet hem lekker op.
Misschien moet je dan toch die mannenpap eens uit je ogen wrijven en eens goed lezen wat er precies in de Koran, het grote boek van haat, geschreven staat. Dan weet je ook meteen waar die "gemiddelde moslim" van jou een voorstander van is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:18 schreef erodome het volgende:
[..]
In elk moslimtopic? Nou nee, niet echt.
Het enige wat ik verdedig is de gemiddelde moslim, die niet extremistisch is.
Ah de beroemde context.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast, je praat onzin. Heb jij de Koran gelezen in de context zoals het bedoeld is?
Lekker alles eenzijdig bekijken he jongen.
Want jij bent een gemiddelde moslim en kunt voor hen spreken?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:22 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch die mannenpap eens uit je ogen wrijven en eens goed lezen wat er precies in de Koran, het grote boek van haat, geschreven staat. Dan weet je ook meteen waar die "gemiddelde moslim" van jou een voorstander van is.
Die "gemiddelde moslim" vormt misschien geen direct gevaar. Maar als hij of zij ooit voor de keuze gesteld wordt tussen zijn/haar religie of jouw vrijheden (of zelfs jouw leven), dan zullen zij voor dat eerste kiezen. Daarin schuilt ook precies het grote gevaar.
Joden zeggen dat homoseksuelen vermoord dienen te worden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah de beroemde context.
Jij en ik waren er niet bij toen die epileptische pedofiele woestijnrover zijn hallucinaties liet optekenen, en dan begin je tegen mij over context?
"Joden zijn lager dan varkens en apen"
Weinig context nodig, als je dat zegt, als "heilige", ben je niet goed bij je hoofd.
Niemand neemt je srs.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:24 schreef hpeopjes het volgende:
Een "gematigde moslim".Da's net zoiets als een "gematigde nazi". Ja, die had je ook!
We hebben het nu niet over joden, maar over moslims en hun heilige haatboekie.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Joden zeggen dat homoseksuelen vermoord dienen te worden.
Wat is je punt?
quote:Wake voor doodgeschoten moslimfamilie VS op Dam
Tussen de 150 en 200 mensen houden vanavond op de Dam een wake, voor de drie jonge moslims die dinsdag in hun huis in North Carolina in de VS werden doodgeschoten.
De drie studenten, een echtpaar en een zusje, werden vermoedelijk door een 46-jarige man in koele bloede vermoord. Het gebrek aan media-aandacht voor de schietpartij heeft de organisatoren van het evenement op de Dam tot actie aangezet. Op de Facebookpagina All Lives Matter schrijven zij: 'Het wordt tijd om de handen ineen te slaan en massaal onze steun te betuigen aan de drie moslimstudenten die op brute wijze van het leven zijn beroofd.'
De organisatoren ergeren zich aan het feit dat deze moorden, gericht tegen moslims niet ook als terroristische daad worden gezien. Dat gebeurde eerder wil met de aanslagen in Parijs. 'De Nederlandse media houdt zich op de achtergrond. Moslims vermoord door een niet moslim. Waarom zouden we het dan hebben over een terroristische daad? Wij vinden dat dit niet meer mag gebeuren en organiseren daarom een stil protest in nagedachtenis van Deah, Yusor en Razan en alle andere onschuldig vermoorde moslims.'
De wake duurt ongeveer een uur, diverse personen zullen op de Dam een toespraak geven.
AT5
Wel grappig hoe moslims hun eigen achterlijkheden en barbariteiten altijd weten te verdraaien via een "ja maar zij doen het ook!". Waarbij met "zij" dan zo vaak als ook maar enigszins mogelijk is "de Joden" worden bedoeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Joden zeggen dat homoseksuelen vermoord dienen te worden.
Wat is je punt?
Ik heb zo het vermoeden dat jij dat ding helemaal niet echt gelezen hebt, dat je alleen maar wat selectief gezocht hebt. Net zoals ik het vermoeden heb dat je maar bar weinig mensen van dat geloof in je leven gekent hebt persoonlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:22 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch die mannenpap eens uit je ogen wrijven en eens goed lezen wat er precies in de Koran, het grote boek van haat, geschreven staat. Dan weet je ook meteen waar die "gemiddelde moslim" van jou een voorstander van is.
Die "gemiddelde moslim" vormt misschien geen direct gevaar. Maar als hij of zij ooit voor de keuze gesteld wordt tussen zijn/haar religie of jouw vrijheden (of zelfs jouw leven), dan zullen zij voor dat eerste kiezen. Daarin schuilt ook precies het grote gevaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |