abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149643852
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:10 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Je moet wel echt volledig de weg kwijt en ziek in je hoofd zijn, om die advertentie, die gewoon de waarheid beschrijft, "een hetze tegen moslims" te noemen. Sorry, maar dan spoor je gewoon niet.
Zeggen dat Geller niet bezig is met een hetze en die advertentie als gewoon de waarheid zien maakt echt veel meer dat je niet spoort.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_149643881
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zegt ze niks geks mee, joden zijn lager dan apen en varkens volgens dat haatboek.

Laat die moslims hun haatboek es aanpassen, dan zijn ze ook van deze terechte kritiek af.
Lul geen bullshit man. Ik heb nog nooit zoveel stront gelezen als jullie bullshit.

Nu het andersom is is het verdiend? En minder erg? Stel ezels.
pi_149643943
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is erodome, die ziet in de onwelriekende besneden basfagot van een bebaarde woestijnrover nog een sprankje hoop van de vredelievendheid van moslims.
Oh? Want naar mijn weten ben ik nogal stevig tegen terrorisme e.d. en heb ik helemaal niets met de extremistische versie van geloven.
Maar Geller verdedigen, serieus, jij hebt dus blijkbaar wel een mooi plekje in je hart voor extremisten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_149643961
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:12 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Lul geen bullshit man. Ik heb nog nooit zoveel stront gelezen als jullie bullshit.
Moet je die koran es openslaan, je weet niet wat je ziet.

quote:
Nu het andersom is is het verdiend? En minder erg? Stel ezels.
Veel plezier met je stromannetje, eet hem lekker op.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149644036
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Oh? Want naar mijn weten ben ik nogal stevig tegen terrorisme e.d. en heb ik helemaal niets met de extremistische versie van geloven.
Maar Geller verdedigen, serieus, jij hebt dus blijkbaar wel een mooi plekje in je hart voor extremisten.
Je staat in elk moslimtopic vooraan om de boel te bagatelliseren. Laten we elkaar nu geen mietje noemen.

Ik "verdedig" niemand. Ik zeg alleen dat die teksten niet van Geller, maar uit de koran komen. Joden worden door dat "heilige" boek constant gediscrimineerd, maar daar mag je zeker niets van zeggen?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149644076
SafaTweets twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 17:35:36 Gaat @MarcvdLinden vanavond op de Dam tijdens de wake voor de vermoorde moslimstudenten atheïsten tellen? #dtv reageer retweet
MarcvdLinden twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 17:40:10 Wat moet het heerlijk zijn voor types als @Arabsa92 @SafaTweets dat alles één groot complot tegen hen lijkt te zijn. #pfff reageer retweet
kayotickitchen twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 17:46:32 @MarcvdLinden @Arabsa92 @SafaTweets Kunnen ze ook een wake houden voor de omgekomen 18 bij de moskee in Irak? Of is dit dader-gerelateerd? reageer retweet
pi_149644106
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik ken die hele Geller niet, en die persoon interesseert me verder ook totaal niet. Maar als jij serieus wilt aantonen dat die persoon "een hetze tegen moslims" voert, dan zul je toch echt met wat beters moeten komen. Want wat ik op die foto zie is niets anders dan de naakte waarheid, en de naakte waarheid kan in mijn ogen nooit een hetze zijn.
pi_149644119
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je staat in elk moslimtopic vooraan om de boel te bagatelliseren. Laten we elkaar nu geen mietje noemen.

Ik "verdedig" niemand. Ik zeg alleen dat die teksten niet van Geller, maar uit de koran komen. Joden worden door dat "heilige" boek constant gediscrimineerd, maar daar mag je zeker niets van zeggen?
In elk moslimtopic? Nou nee, niet echt.
Het enige wat ik verdedig is de gemiddelde moslim, die niet extremistisch is.
pi_149644177
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Een wake houden voor 3 dooie moslims in de VS maar geen woord over de duizenden afgeslachte ongelovigen (en andere moslims!) juist door die moslimextremisten.

Zo kennen we de "niet-extremistische" moslim weer. :')

pi_149644183
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:17 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik ken die hele Geller niet, en die persoon interesseert me verder ook totaal niet. Maar als jij serieus wilt aantonen dat die persoon "een hetze tegen moslims" voert, dan zul je toch echt met wat beters moeten komen. Want wat ik op die foto zie is niets anders dan de naakte waarheid, en de naakte waarheid kan in mijn ogen nooit een hetze zijn.
Zou me dan eerst eens inlezen voordat je voor haar in de bres springt.

Wat is er dan waarheid aan, die mufti die neergezet wordt als leider van de islamitische wereld toen?
pi_149644225
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een wake houden voor 3 dooie moslims in de VS maar geen woord over de duizenden afgeslachte ongelovigen (en andere moslims!) juist door die moslimextremisten.

Zo kennen we de "niet-extremistische" moslim weer. :')
Tja, is dat niet een beetje je eigen gebrek? Dat je niet verder kijkt dan je neus lang is?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 20:21:12 #112
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_149644251
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat is er dan waarheid aan, die mufti die neergezet wordt als leider van de islamitische wereld toen?
Dat is inderdaad onzin.
pi_149644258
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Tja, is dat niet een beetje je eigen gebrek? Dat je niet verder kijkt dan je neus lang is?
Schattig aanvalletje, maar hij verstomt al voordat ie aankomt.

pi_149644291
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Moet je die koran es openslaan, je weet niet wat je ziet.

[..]

Veel plezier met je stromannetje, eet hem lekker op.
Gast, je praat onzin. Heb jij de Koran gelezen in de context zoals het bedoeld is?

Lekker alles eenzijdig bekijken he jongen.
pi_149644293
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Misschien moet je dan toch die mannenpap eens uit je ogen wrijven en eens goed lezen wat er precies in de Koran, het grote boek van haat, geschreven staat. Dan weet je ook meteen waar die "gemiddelde moslim" van jou een voorstander van is.

Die "gemiddelde moslim" vormt misschien geen direct gevaar. Maar als hij of zij ooit voor de keuze gesteld wordt tussen zijn/haar religie of jouw vrijheden (of zelfs jouw leven), dan zullen zij voor dat eerste kiezen. Daarin schuilt ook precies het grote gevaar.
pi_149644350
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:22 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Gast, je praat onzin. Heb jij de Koran gelezen in de context zoals het bedoeld is?

Lekker alles eenzijdig bekijken he jongen.
Ah de beroemde context.

Jij en ik waren er niet bij toen die epileptische pedofiele woestijnrover zijn hallucinaties liet optekenen, en dan begin je tegen mij over context?

"Joden zijn lager dan varkens en apen"

Weinig context nodig, als je dat zegt, als "heilige", ben je niet goed bij je hoofd.

pi_149644409
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:22 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Misschien moet je dan toch die mannenpap eens uit je ogen wrijven en eens goed lezen wat er precies in de Koran, het grote boek van haat, geschreven staat. Dan weet je ook meteen waar die "gemiddelde moslim" van jou een voorstander van is.

Die "gemiddelde moslim" vormt misschien geen direct gevaar. Maar als hij of zij ooit voor de keuze gesteld wordt tussen zijn/haar religie of jouw vrijheden (of zelfs jouw leven), dan zullen zij voor dat eerste kiezen. Daarin schuilt ook precies het grote gevaar.
Want jij bent een gemiddelde moslim en kunt voor hen spreken?

Heb je de hele koran gelezen of google je die verzen bij elkaar. Er staan ergere dingen id Torah daar hoor ik niemand over :')!
pi_149644417
Een "gematigde moslim". :') Da's net zoiets als een "gematigde nazi". Ja, die had je ook!
pi_149644452
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah de beroemde context.

Jij en ik waren er niet bij toen die epileptische pedofiele woestijnrover zijn hallucinaties liet optekenen, en dan begin je tegen mij over context?

"Joden zijn lager dan varkens en apen"

Weinig context nodig, als je dat zegt, als "heilige", ben je niet goed bij je hoofd.
Joden zeggen dat homoseksuelen vermoord dienen te worden.

Wat is je punt?
pi_149644468
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:24 schreef hpeopjes het volgende:
Een "gematigde moslim". :') Da's net zoiets als een "gematigde nazi". Ja, die had je ook!
Niemand neemt je srs.
pi_149644474
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat is je punt?
We hebben het nu niet over joden, maar over moslims en hun heilige haatboekie.

pi_149644632
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Niemand neemt je srs.
En jij denkt dat mij dat wat kan schelen? En jij denkt dat men jou wel serieus neemt?
pi_149644649
quote:
Wake voor doodgeschoten moslimfamilie VS op Dam

Tussen de 150 en 200 mensen houden vanavond op de Dam een wake, voor de drie jonge moslims die dinsdag in hun huis in North Carolina in de VS werden doodgeschoten.

De drie studenten, een echtpaar en een zusje, werden vermoedelijk door een 46-jarige man in koele bloede vermoord. Het gebrek aan media-aandacht voor de schietpartij heeft de organisatoren van het evenement op de Dam tot actie aangezet. Op de Facebookpagina All Lives Matter schrijven zij: 'Het wordt tijd om de handen ineen te slaan en massaal onze steun te betuigen aan de drie moslimstudenten die op brute wijze van het leven zijn beroofd.'

De organisatoren ergeren zich aan het feit dat deze moorden, gericht tegen moslims niet ook als terroristische daad worden gezien. Dat gebeurde eerder wil met de aanslagen in Parijs. 'De Nederlandse media houdt zich op de achtergrond. Moslims vermoord door een niet moslim. Waarom zouden we het dan hebben over een terroristische daad? Wij vinden dat dit niet meer mag gebeuren en organiseren daarom een stil protest in nagedachtenis van Deah, Yusor en Razan en alle andere onschuldig vermoorde moslims.'

De wake duurt ongeveer een uur, diverse personen zullen op de Dam een toespraak geven.

AT5
pi_149644739
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Wel grappig hoe moslims hun eigen achterlijkheden en barbariteiten altijd weten te verdraaien via een "ja maar zij doen het ook!". Waarbij met "zij" dan zo vaak als ook maar enigszins mogelijk is "de Joden" worden bedoeld.
pi_149644769
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:22 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik heb zo het vermoeden dat jij dat ding helemaal niet echt gelezen hebt, dat je alleen maar wat selectief gezocht hebt. Net zoals ik het vermoeden heb dat je maar bar weinig mensen van dat geloof in je leven gekent hebt persoonlijk.

Dat grote boek van haat, alsof wat erin staat zo anders is dan in het jodendom en het christendom.
Misschien moet je zelf eens wat mannenpap tot je nemen, je kan de proteïnes duidelijk goed gebruiken, want je hersenen werken niet zo best.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')