Ik vind het wel mooiquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:47 schreef sonnyspek het volgende:
5 kilo make-up maar wel een hoofddoek.
Enzo is ondergedoken sinds hij kinderen aanzette om hun deo op hun arm leeg te spuiten om wonden te maken.quote:
Ik ken die hele gast niet, maar het komt telkens bij het rijtje aanraders te staan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Die mag niet meer naar zijn deodorant onzin
Klik er niet op.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ken die hele gast niet, maar het komt telkens bij het rijtje aanraders te staan.
Die mag nuquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Maareh, hebben ze die chick overgeslagen?
Ajacied ouwe pik, hoe is het er mee, was het darten nog wat?quote:
Het is ook niet aan te raden als je geen afstervende hersencellen wilquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:50 schreef Karina het volgende:
Ik kijk echt nooit dit soort youtubes. Alleen muziek of sportdingen.
Het was een milde dartavond.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ajacied ouwe pik, hoe is het er mee, was het darten nog wat?
Ik mis ze nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:52 schreef marcodej het volgende:
Old school stekels. Waar zie je dat nog?
Stiekem zijn we allebei ontzettend jaloers.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme wat een ontzettende teringdebiel weer.
Helaas, zijn er weer UK Open qualifiers dit weekend?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was een milde dartavond.
European Tourquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helaas, zijn er weer UK Open qualifiers dit weekend?
Zo reageer ik altijd als ik geweldig op mijn pik getrapt ben.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Stiekem zijn we allebei ontzettend jaloers.
Ach, er zijn honderdduizenden studenten. Zo veel mensen met miljoenen views in Nederland zijn er niet. Dit opent weer andere deuren.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:51 schreef richolio het volgende:
Heh maar, die filmpjes kan je toch ook naast je opleiding doen?
Nja ze kan er goed van leven, maar alsnog.
Jij hebt toch ontzettend weinig om op te trappen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo reageer ik altijd als ik geweldig op mijn pik getrapt ben.
Hahaha je hebt wel gelijk!quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij hebt toch ontzettend weinig om op te trappen?
Haha, grapje, je weet toch ouwe reus?
Ze beseffen ook niet dat dit niet positief isquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze beseffen blijkbaar ook niet dat ze heel veel geluk hebben
Ik probeerde het zelf te omschrijven maar bedankt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:56 schreef marcodej het volgende:
Hij heeft een bek als een vagina zonder schaamlippen.
bedanktquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze beseffen ook niet dat dit niet positief is
Alsof dit te overtreffen is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Nog even volhouden, Pauw is er bijna weer.
Hebben papa en mama dat nog niet met je besproken?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:59 schreef luxerobots het volgende:
Hoe Jinek in presentatie-land terechtgekomen is verbaasd me ook.
Pauw is best een deskundig interviewer. Maar hij heeft wel sterk zijn eigen maniertjes en meninkjes.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:00 schreef Exorbitantes het volgende:
Je merkt dat als Jinek -voor haar doen- een leuk onderwerp heeft dat verandert in een leuke en betrokken interviewster. Maar voor zware onderwerpen als Rusland, Den Haag en islam kijk ik liever naar Pauw.
Ze werd meteen veel enthousiaster, dat zag je ook al bij het item hiervoor. Maar dat moet ook wel, het zijn dan ook wat serieuzere onderwerpen. Ik vind Eva altijd wel lekker scherpquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:00 schreef Exorbitantes het volgende:
Je merkt dat als Jinek -voor haar doen- een leuk onderwerp heeft dat verandert in een leuke en betrokken interviewster. Maar voor zware onderwerpen als Rusland, Den Haag en islam kijk ik liever naar Pauw.
En soms ook te vooringenomen. Maar hij straalt rust en kennis uit, dat heb ik bij Jinek weer niet die telkens (bij zware onderwerpen) op haar blaadje moet kijken hoe haar gast nog maar heet, en welke vraag nu gesteld moet worden..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Pauw is best een deskundige interviewer. Maar hij heeft wel sterk zijn eigen maniertjes en meninkjes.
5 dollar per 1000 views gemiddeld.quote:
En Jinek heeft de perfecte boobiesquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:10 schreef Exorbitantes het volgende:
Pauw & Jinek over een jaar of twee
Jinek heeft een uitstekend netwerk. Ze hengelt altijd de topgasten binnen.
Fantastisch ja die topgasten die over YT-filmpjes komen praten en honden meenemen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:10 schreef Exorbitantes het volgende:
Pauw & Jinek over een jaar of twee
Jinek heeft een uitstekend netwerk. Ze hengelt altijd de topgasten binnen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Fantastisch ja die topgasten die over YT-filmpjes komen praten en honden meenemen.
Volgens mij hengelt Pauw er meer binnen. Die heeft bovendien FerryGod in z'n arsenaal.
Geen woord aan gelogen dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:50 schreef alors het volgende:
'Al hun fans' twee mensen nemen plaats op de bank
Dat is henks beste kwaliteit tochquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een slaapverwekkende rijmelarij is het ook
Wat een sjaak is dat zeg, beetje tweetjes voorlezen op de radio en dat is dan je werkquote:
https://twitter.com/jineklivequote:Op maandag 16 februari 2015 21:19 schreef Liliane. het volgende:
Weet iemand waar en wanneer bekend wordt wie er te gast komen bij Jinek?
Jaquote:Op maandag 16 februari 2015 21:21 schreef arjan1112 het volgende:
Dat staat op teletekst pagina 229
Moniek Samuel komt
Ben benieuwd of ze die bril ophoudtquote:Op maandag 16 februari 2015 22:56 schreef tralalala het volgende:
Ik denk dat Afghanen die look van Tinkebell niet kunnen waarderen.
Die bril houdt ze altijd op.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze die bril ophoudt
Niet lelijk, maar labiel als de pest.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Monique ziet er beeldig uit, vinden jullie ook niet? Als er ooit een booslim een haar op haar hoofdje krenkt breekt de pleuris uit.
ik zie twee booslims achter Monique.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Monique ziet er beeldig uit, vinden jullie ook niet? Als er ooit een booslim een haar op haar hoofdje krenkt breekt de pleuris uit.
Dat is wel een beetje spannend toch?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet lelijk, maar labiel als de pest.
Ik hou die de hele tijd al in de gaten.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:32 schreef Martinello het volgende:
[..]
ik zie twee booslims achter Monique.
Instinctief houd ik mijn hand bij mijn portemonnee.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hou die de hele tijd al in de gaten.
Jawel, als ze weer terug in haar hetero-ik komt wel. Vooralsnog is het een scissorsister die een smoorverliefde echtgenoot achterlaat.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje spannend toch?
Stuk of 100.000 mogen gewoon binnen wandelen, mits ze ongewapend zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als IS voet zet in Europa wordt het helemaal lachen... Navo artikel 5 in werking. KoeKoeK!!
Vaticaanquote:Op maandag 16 februari 2015 23:36 schreef arjan1112 het volgende:
Rome is het hart van de Europese samenleving ?
Voor gristenen, al hoewel, voor refo's weer wat minder waarschijnlijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:36 schreef arjan1112 het volgende:
Rome is het hart van de Europese samenleving ?
Ik zou eerlijk gezegd niet rouwig zijn als dat in puin zal vergaan. Als het daar maar bij blijft. Direct gevolg is dat alle moskeeën geruimd worden.quote:
Ik vind er niks an.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit er niet op te wachten. Dan breekt er helemaal een helse pleuris los...quote:Op maandag 16 februari 2015 23:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet rouwig zijn als dat in puin zal vergaan. Als het daar maar bij blijft. Direct gevolg is dat alle moskeeën geruimd worden.
Kopten, die een eigen paus hebben, wel in Christus geloven maar in essentie de basis is voor dat geloof hebben ook niet veel op met "onze" paus.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Voor gristenen, al hoewel, voor refo's weer wat minder waarschijnlijk.
Nou nou nou.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Godverdomme zeg, kan ze haar mond gewoon houden en alleen mooi wezen? Ze praat zo irritant. Vermoeiend.
Moeite met intelligente vrouwen?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Godverdomme zeg, kan ze haar mond gewoon houden en alleen mooi wezen? Ze praat zo irritant. Vermoeiend.
Ja, hij valt meer op domme blondjes.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Moeite met intelligente vrouwen?
Jinek is ook buitenlands. Daar heb ik dan weer minder moeite mee.quote:
Remmember Bellydance-time?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee, en ze weet precies wat er gaande is. Maar praten kan ze niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Maar doet zich ook slimmer voor dan ze is. Beetje de moderne Amsterdamse kapsones. Ze vallen alleen sneller door de mand.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jinek is ook buitenlands. Daar heb ik dan weer minder moeite mee.
Ja maar Jinek is een blonde Arische Godin.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jinek is ook buitenlands. Daar heb ik dan weer minder moeite mee.
Niks mis met woestijnprinsessen.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar Jinek is een blonde Arische Godin.
Monique is een woestijnprinses.
Dat bedoel ik. Maar Marco is een type wat de boer niet kent dat vreet ie niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:45 schreef Martinello het volgende:
[..]
Niks mis met woestijnprinsessen.
Beetje zand in de vagina af en toe.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:45 schreef Martinello het volgende:
[..]
Niks mis met woestijnprinsessen.
Heerlijkquote:Op maandag 16 februari 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje zand in de vagina af en toe.
Behalve de Rotterdamse denker.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:47 schreef arjan1112 het volgende:
Ja je kan beter kanker hebben , dan doet iedereen teminste normaal tegen je
Zo is het.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:47 schreef arjan1112 het volgende:
De NWS SC kan dit soort teksten wel gebruiken.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:47 schreef arjan1112 het volgende:
Daar hebben wij dan weer minder moeite mee.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje zand in de vagina af en toe.
Ontzettend fijn om te horen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond het een kwalitatief goede uitzending van Jinek
Ik had graag een item gezien over Denemarken, in plaats van Anita.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb de uitzending nog even teruggezien.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2015 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
http://www.radio1.nl/item(...)and%20brains%27.htmlquote:Op maandag 16 februari 2015 23:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik vond de interviews wél in orde. Ik vind de interviewkwaliteiten van Jinek wisselend.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending nog even teruggezien.
Joël Voordewind die zich verbaast over het feit dat asielzoekers teruggestuurd worden naar landen die een negatief reisadvies hebben. Wat een naïeve man. Voor een westerling zijn die landen natuurlijk gevaarlijker dan voor de plaatselijke bewoners.
Tinkebell kan trouwens zo aanschuiven in die instelling waar Anita ook gezeten heeft.
En het blijft opmerkelijk. Jinek ontbeert gewoon de kwaliteiten om een goed interview af te nemen.
Fidan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
http://www.radio1.nl/item(...)and%20brains%27.html
Zo mooi is Jinek trouwens niet. Totaal niet. Megavoorhoofd en onder die berg makeup zit een typisch Oostblokhoofd met bijbehorende meganeus verborgen. En waar dat oh-zo-intelligent vandaan komt ook geen idee, dat riep ineens iedereen toen ze nog elke dag de autocue van het Journaal zat voor te lezen.
Wel prima tieten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:18 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind Jinek ook niet intelligent. Geen idee waar dat op gebaseerd is. Hetzelfde geldt trouwens voor Victoria Koblenko, waar men dat ook vaak graag over zegt, maar serieus nog nooit op een intelligente opmerking kunnen betrappen. Waardeloze actrice ook nog eens.
Bij dat eerste interview over die Afghaanse met een vader die voor de communistische veiligheidsdienst had gewerkt. Nathalie Righton was de enige die uitlegde waarom deze man uitgezet is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond de interviews wél in orde. Ik vind de interviewkwaliteiten van Jinek wisselend.
Heeft Jinek misschien ook joods bloed? De vrouwen in het Oosblok hebben niet van die neuzen hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
http://www.radio1.nl/item(...)and%20brains%27.html
Zo mooi is Jinek trouwens niet. Totaal niet. Megavoorhoofd en onder die berg makeup zit een typisch Oostblokhoofd met bijbehorende meganeus verborgen. En waar dat oh-zo-intelligent vandaan komt ook geen idee, dat riep ineens iedereen toen ze nog elke dag de autocue van het Journaal zat voor te lezen.
DSK ging wel wat verder dan een beetje naaktlopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:07 schreef Martinello het volgende:
Spong vindt DSK wel een toffe peer.
Nu heb ik Mart en Ria op mijn netvlies staan. Bedankt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:07 schreef Mani89 het volgende:
DSK lijkt op het iets minder aantrekkelijke broertje van Mart Smeets.
Dat zou je als eervol moeten ervaren.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu heb ik Mart en Ria op mijn netvlies staan. Bedankt.
Opgelicht nog gezien pik? De laatste twintig minuten zijn genieten.quote:
Ik hoorde iets over Katwijk, toen ben ik snel weggezapt. Ik ga het terugkijken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Opgelicht nog gezien pik? De laatste twintig minuten zijn genieten.
Wil ik stiekem ook wel maar geen man die erin traptquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:18 schreef luxerobots het volgende:
Jinek wil wel dat mannen alles voor haar betalen. Heerlijk.
Jaja, denk maar niet dat Jinek op Bram viel vanwege zijn mooie ogen.
Buurvrouw van Eva waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Waarom zit die vrouw daar met die app van nog geen week oud tussen die mannen met daadwerkelijk succesvolle apps?
Telegraaf hield het bij.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef Karina het volgende:
Wereldnieuws? Eerste keer dat ik hier over hoor
Hoe weet jij dat dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Telegraaf hield het bij.
Maarja, wie leest de Telegraaf nou.
Hier niet, in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:44 schreef alors het volgende:
Die tokkiekrant wordt op elke straathoek gratis uitgedeeld, maar ik weiger natuurlijk principieel.
Miauw!quote:
Hier delen ze de Volkskrant en Het Parool uit. Weiger ik ook trouwens, anders krijg je weer een verhaal erbij of je een abo wil.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan?
Die tokkiekrant wordt op elke straathoek gratis uitgedeeld, maar ik weiger natuurlijk principieel.
Emma Holton. Ik raad aan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:45 schreef tralalala het volgende:
Wie was die chick nou net? ik wil googelen
Google gewoon op de naam van die app, vast wel een website waar het op staat.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:45 schreef tralalala het volgende:
Wie was die chick nou net? ik wil googelen
's nachts kijk ik wel eens op hun site als ik alle andere nieuwssites heb gelezen. Ik slaap best laat, dusja.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan?
Oh sorry ik zit verder niet op te letten. Ben plaatjes aan het checken.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh sorry ik zit verder niet op te letten. Ben plaatjes aan het checken.
Je verwacht het nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh sorry ik zit verder niet op te letten. Ben plaatjes aan het checken.
Mail en Facebook gehackt, ja dus. Dom.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:46 schreef Karina het volgende:
Maar ze had naaktfoto's in haar mail? Nooit naaktfoto's mailen natuurlijk, naar niemand.
Lekker boeiend als ze online komen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:46 schreef Karina het volgende:
Maar ze had naaktfoto's in haar mail? Nooit naaktfoto's mailen natuurlijk, naar niemand.
Oh ja, die heb ik al eens op 4chan gezien. Goede kwarktassen.quote:
Zou ik ook niet willen hoor. Maar mijn foto's wil toch niemand zien.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker boeiend als ze online komen.
Vind haar vooral irritant, een statement proberen te maken voor vrouwen, net alsof dit soort dingen niet bij mannen kan gebeuren. Beetje hypocriet.
Dat snap ik dus ook niet. Alsof die mannen het verschil wat kan schelen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
"i've taken the power back"nee domme doos... ze hebben nu alleen maar nog meer naakte foto's van je
Alle vrouwen zijn ...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
"i've taken the power back"nee domme doos... ze hebben nu alleen maar nog meer naakte foto's van je.
Natuurlijk kan dat, maar ik durf wel te stellen dat het aantal vrouwelijke hackers die opzoek gaan naar naaktfoto's van mannen vrij gering is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker boeiend als ze online komen.
Vind haar vooral irritant, een statement proberen te maken voor vrouwen, net alsof dit soort dingen niet bij mannen kan gebeuren. Beetje hypocriet.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar ik durf wel te stellen dat het aantal vrouwelijke hackers vrij gering is.
Mja, ze brengt het gewoon raar. Helemaal met dan nog een sessie online zetten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou ik ook niet willen hoor. Maar mijn foto's wil toch niemand zien.
En zal ook best bij mannen gebeuren, maar blijkbaar vertellen die er niet over. Of vinden die het minder erg.
Hoeven toch niet perse hackers te zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar ik durf wel te stellen dat het aantal vrouwelijke hackers die opzoek gaan naar naaktfoto's van mannen vrij gering is.
En dat vrouwen niet massaal die boel op internet posten en rondsturen.
Ze heeft het weten om te zetten in iets positiefs voor haarzelf. Kan me wel voorstellen dat dat als een overwinning voelt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Alsof die mannen het verschil wat kan schelen.
Monique ziet er de laatste tijd erg goed uit, ja. Met dat lange jaar en zonder bril. Leuk meisje ook. Of vrouw eigenlijk wel.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Ze interpreteren pesten zo dat het lijkt alsof iedereen gepest wordtquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
één op de zes kinderen structureel gepest...
4/5 per klas? Really?
Omdat ze kut waren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:17 schreef Webschip het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waarom KvdB weg moest.
Ik hoorde heus wel bij de minder populairen, maar per klas wordt er echt maar 1 of 2 écht structureel gepest. De rest zijn gewoon onpopulair en worden voor minder aangezien door de populaire types.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze interpreteren pesten zo dat het lijkt alsof iedereen gepest wordt
Niemand kon die hoofden nog aanzien zonder dat er een overload aan hersencellen afstiervenquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:17 schreef Webschip het volgende:
Ze noemen iedereen die wel eens een lullige opmerking naar hun kop geslingerd krijgen een gepest kindquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hoorde heus wel bij de minder populairen, maar per klas wordt er echt maar 1 of 2 écht structureel gepest. De rest zijn gewoon onpopulair en worden voor minder aangezien door de populaire types.
Ik dacht er vandaag toevallig nog aan. Ik kwam een oud fragment tegen. KvdB wordt gemist.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:17 schreef Webschip het volgende:
Mwa, zelfde niveau. Al kijk ik liever naar Jinek haar hoofd dan naar die andere 2.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet zo kut als Jinek
Niet zo lullig doen over de koningin van de talkshow.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet zo kut als Jinek
Sonja Barend?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Niet zo lullig doen over de koningin van de talkshow.
Jinek weet KvdB anders niet te overtreffen qua kijkcijfers.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Niemand kon die hoofden nog aanzien zonder dat er een overload aan hersencellen afstierven
Die engerds hadden ook geen Umberto tegenover zichquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jinek weet KvdB anders niet te overtreffen qua kijkcijfers.
Nouja ik vind 'r maar niks. Knevel & vd Brink vind ik veel betere interviewersquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Niet zo lullig doen over de koningin van de talkshow.
Jawel hoor. Er waren ook weken dat ze tegenover Humberto zaten. Hun kijkcijfers waren op zulke momenten vergelijkbaar met die van Jinek nu.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Die engerds hadden ook geen Umberto tegenover zich
ik bedoelde het ook niet helemaal serieus. Sonja was het, Eva probeert het heel erg te zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja ik vind 'r maar niks. Knevel & vd Brink vind ik veel betere interviewers
Haters gaan haten
Dan doen ze het dus niet beter en dat is ook logisch want het is exact dezelfde doelgroepquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jawel hoor. Er waren ook weken dat ze tegenover Humberto zaten. Hun kijkcijfers waren op zulke momenten vergelijkbaar met die van Jinek nu.
True, weet ook niet echt waarom ze een eigen show krijgtquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:26 schreef Martinello het volgende:
[..]
ik bedoelde het ook niet helemaal serieus. Sonja was het, Eva probeert het heel erg te zijn.
Het is niet alleen de kwaliteit van de interviews, het is ook de setting. Het oogt gekunsteld, niet ontspannen en zelfs wat kil.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja ik vind 'r maar niks. Knevel & vd Brink vind ik veel betere interviewers
Haters gaan haten
Toch blij dat MAX dit timeslot niet gekregen heeft. Zaten we nu met Jan Slagter opgescheept.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is niet alleen de kwaliteit van de interviews, het is ook de setting. Het oogt gekunsteld, niet ontspannen en zelfs wat kil.
Was elke avond vechten met Tijs en de beveiliging.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:17 schreef Webschip het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |