Zo is het.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:47 schreef arjan1112 het volgende:
Ja je kan beter kanker hebben , dan doet iedereen teminste normaal tegen je
De NWS SC kan dit soort teksten wel gebruiken.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:47 schreef arjan1112 het volgende:
Ja je kan beter kanker hebben , dan doet iedereen teminste normaal tegen je
Daar hebben wij dan weer minder moeite mee.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje zand in de vagina af en toe.
Ontzettend fijn om te horen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond het een kwalitatief goede uitzending van Jinek
Ik had graag een item gezien over Denemarken, in plaats van Anita.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb de uitzending nog even teruggezien.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2015 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Godverdomme zeg, kan ze haar mond gewoon houden en alleen mooi wezen? Ze praat zo irritant. Vermoeiend.
http://www.radio1.nl/item(...)and%20brains%27.htmlquote:Op maandag 16 februari 2015 23:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Moeite met intelligente vrouwen?
Ik vond de interviews wél in orde. Ik vind de interviewkwaliteiten van Jinek wisselend.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending nog even teruggezien.
Joël Voordewind die zich verbaast over het feit dat asielzoekers teruggestuurd worden naar landen die een negatief reisadvies hebben. Wat een naïeve man. Voor een westerling zijn die landen natuurlijk gevaarlijker dan voor de plaatselijke bewoners.
Tinkebell kan trouwens zo aanschuiven in die instelling waar Anita ook gezeten heeft.
En het blijft opmerkelijk. Jinek ontbeert gewoon de kwaliteiten om een goed interview af te nemen.
Fidan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
http://www.radio1.nl/item(...)and%20brains%27.html
Zo mooi is Jinek trouwens niet. Totaal niet. Megavoorhoofd en onder die berg makeup zit een typisch Oostblokhoofd met bijbehorende meganeus verborgen. En waar dat oh-zo-intelligent vandaan komt ook geen idee, dat riep ineens iedereen toen ze nog elke dag de autocue van het Journaal zat voor te lezen.
Wel prima tieten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:18 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind Jinek ook niet intelligent. Geen idee waar dat op gebaseerd is. Hetzelfde geldt trouwens voor Victoria Koblenko, waar men dat ook vaak graag over zegt, maar serieus nog nooit op een intelligente opmerking kunnen betrappen. Waardeloze actrice ook nog eens.
Bij dat eerste interview over die Afghaanse met een vader die voor de communistische veiligheidsdienst had gewerkt. Nathalie Righton was de enige die uitlegde waarom deze man uitgezet is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond de interviews wél in orde. Ik vind de interviewkwaliteiten van Jinek wisselend.
Heeft Jinek misschien ook joods bloed? De vrouwen in het Oosblok hebben niet van die neuzen hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
http://www.radio1.nl/item(...)and%20brains%27.html
Zo mooi is Jinek trouwens niet. Totaal niet. Megavoorhoofd en onder die berg makeup zit een typisch Oostblokhoofd met bijbehorende meganeus verborgen. En waar dat oh-zo-intelligent vandaan komt ook geen idee, dat riep ineens iedereen toen ze nog elke dag de autocue van het Journaal zat voor te lezen.
DSK ging wel wat verder dan een beetje naaktlopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:07 schreef Martinello het volgende:
Spong vindt DSK wel een toffe peer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |