Voor gristenen, al hoewel, voor refo's weer wat minder waarschijnlijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:36 schreef arjan1112 het volgende:
Rome is het hart van de Europese samenleving ?
Ik zou eerlijk gezegd niet rouwig zijn als dat in puin zal vergaan. Als het daar maar bij blijft. Direct gevolg is dat alle moskeeën geruimd worden.quote:
Ik vind er niks an.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Monique ziet er beeldig uit, vinden jullie ook niet? Als er ooit een booslim een haar op haar hoofdje krenkt breekt de pleuris uit.
Ik zit er niet op te wachten. Dan breekt er helemaal een helse pleuris los...quote:Op maandag 16 februari 2015 23:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet rouwig zijn als dat in puin zal vergaan. Als het daar maar bij blijft. Direct gevolg is dat alle moskeeën geruimd worden.
Kopten, die een eigen paus hebben, wel in Christus geloven maar in essentie de basis is voor dat geloof hebben ook niet veel op met "onze" paus.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Voor gristenen, al hoewel, voor refo's weer wat minder waarschijnlijk.
Nou nou nou.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Godverdomme zeg, kan ze haar mond gewoon houden en alleen mooi wezen? Ze praat zo irritant. Vermoeiend.
Moeite met intelligente vrouwen?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Godverdomme zeg, kan ze haar mond gewoon houden en alleen mooi wezen? Ze praat zo irritant. Vermoeiend.
Ja, hij valt meer op domme blondjes.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Moeite met intelligente vrouwen?
Jinek is ook buitenlands. Daar heb ik dan weer minder moeite mee.quote:
Remmember Bellydance-time?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee, en ze weet precies wat er gaande is. Maar praten kan ze niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Maar doet zich ook slimmer voor dan ze is. Beetje de moderne Amsterdamse kapsones. Ze vallen alleen sneller door de mand.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jinek is ook buitenlands. Daar heb ik dan weer minder moeite mee.
Ja maar Jinek is een blonde Arische Godin.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jinek is ook buitenlands. Daar heb ik dan weer minder moeite mee.
Niks mis met woestijnprinsessen.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar Jinek is een blonde Arische Godin.
Monique is een woestijnprinses.
Dat bedoel ik. Maar Marco is een type wat de boer niet kent dat vreet ie niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:45 schreef Martinello het volgende:
[..]
Niks mis met woestijnprinsessen.
Beetje zand in de vagina af en toe.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:45 schreef Martinello het volgende:
[..]
Niks mis met woestijnprinsessen.
Heerlijkquote:Op maandag 16 februari 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje zand in de vagina af en toe.
Behalve de Rotterdamse denker.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:47 schreef arjan1112 het volgende:
Ja je kan beter kanker hebben , dan doet iedereen teminste normaal tegen je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |