European Tourquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helaas, zijn er weer UK Open qualifiers dit weekend?
Zo reageer ik altijd als ik geweldig op mijn pik getrapt ben.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Stiekem zijn we allebei ontzettend jaloers.
Ach, er zijn honderdduizenden studenten. Zo veel mensen met miljoenen views in Nederland zijn er niet. Dit opent weer andere deuren.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:51 schreef richolio het volgende:
Heh maar, die filmpjes kan je toch ook naast je opleiding doen?
Nja ze kan er goed van leven, maar alsnog.
Jij hebt toch ontzettend weinig om op te trappen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo reageer ik altijd als ik geweldig op mijn pik getrapt ben.
Hahaha je hebt wel gelijk!quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij hebt toch ontzettend weinig om op te trappen?
Haha, grapje, je weet toch ouwe reus?
Ze beseffen ook niet dat dit niet positief isquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze beseffen blijkbaar ook niet dat ze heel veel geluk hebben
Ik probeerde het zelf te omschrijven maar bedankt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:56 schreef marcodej het volgende:
Hij heeft een bek als een vagina zonder schaamlippen.
bedanktquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze beseffen ook niet dat dit niet positief is
Alsof dit te overtreffen is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Nog even volhouden, Pauw is er bijna weer.
Hebben papa en mama dat nog niet met je besproken?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:59 schreef luxerobots het volgende:
Hoe Jinek in presentatie-land terechtgekomen is verbaasd me ook.
Pauw is best een deskundig interviewer. Maar hij heeft wel sterk zijn eigen maniertjes en meninkjes.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:00 schreef Exorbitantes het volgende:
Je merkt dat als Jinek -voor haar doen- een leuk onderwerp heeft dat verandert in een leuke en betrokken interviewster. Maar voor zware onderwerpen als Rusland, Den Haag en islam kijk ik liever naar Pauw.
Ze werd meteen veel enthousiaster, dat zag je ook al bij het item hiervoor. Maar dat moet ook wel, het zijn dan ook wat serieuzere onderwerpen. Ik vind Eva altijd wel lekker scherpquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:00 schreef Exorbitantes het volgende:
Je merkt dat als Jinek -voor haar doen- een leuk onderwerp heeft dat verandert in een leuke en betrokken interviewster. Maar voor zware onderwerpen als Rusland, Den Haag en islam kijk ik liever naar Pauw.
En soms ook te vooringenomen. Maar hij straalt rust en kennis uit, dat heb ik bij Jinek weer niet die telkens (bij zware onderwerpen) op haar blaadje moet kijken hoe haar gast nog maar heet, en welke vraag nu gesteld moet worden..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Pauw is best een deskundige interviewer. Maar hij heeft wel sterk zijn eigen maniertjes en meninkjes.
5 dollar per 1000 views gemiddeld.quote:
En Jinek heeft de perfecte boobiesquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:10 schreef Exorbitantes het volgende:
Pauw & Jinek over een jaar of twee
Jinek heeft een uitstekend netwerk. Ze hengelt altijd de topgasten binnen.
Fantastisch ja die topgasten die over YT-filmpjes komen praten en honden meenemen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:10 schreef Exorbitantes het volgende:
Pauw & Jinek over een jaar of twee
Jinek heeft een uitstekend netwerk. Ze hengelt altijd de topgasten binnen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Fantastisch ja die topgasten die over YT-filmpjes komen praten en honden meenemen.
Volgens mij hengelt Pauw er meer binnen. Die heeft bovendien FerryGod in z'n arsenaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |