Ik heb bij Typhoon een beetje gemengde gevoelens, de ene keer vind ik hem echt leuk en de andere keer helemaal niks. Met New Cool Collective vind ik het tof.quote:
Niggaz without anuses.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:45 schreef Tem het volgende:
Die negers weten er echt geen anus van.
Community.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:29 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Dat meisje uit jouw avatar.Fijne rol in Mad Men. Van welke serie of film is dit plaatje?
Eensquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:47 schreef alors het volgende:
Nu krijgt hij wel heel veel creditsVeel van die artiesten hebben enkel eens met hem samengewerkt en waren zonder hem ook al succesvol.
Gewoon even stilstaan bij de grootste hip-hop producer aller tijden die 50 wordt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:49 schreef Stickertje het volgende:
wat de neuk is dit nu weer voor een item
Eens. Goede clip ook. Lekker naturel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van blu cantrell is beter
heeft er al iemand gezegd dat hip-hop/rap is voor 'talenten' die niet kunnen zingen & geen instrument kunnen spelen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon even stilstaan bij de grootste hip-hop producer aller tijden die 50 wordt.
Nee, er is alleen maar liefde.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heeft er al iemand gezegd dat hip-hop/rap is voor 'talenten' die niet kunnen zingen & geen instrument kunnen spelen?
Umadquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heeft er al iemand gezegd dat hip-hop/rap is voor 'talenten' die niet kunnen zingen & geen instrument kunnen spelen?
O-Dog heet ie dus. Wat een koning.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:52 schreef Karina het volgende:
Die middelste neger maakte alles goed, wat een leuke kerelIk lag in een deuk.
Ik ben er gewoon.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen bereidt zich voor op de topper van vanavond.
GGMM is op het moment zijn mobiel kwijt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij houdt niet van iets, maar is er wel constant mee bezig. Dat doet mij denken aan GGMM.
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij houdt niet van iets, maar is er wel constant mee bezig. Dat doet mij denken aan GGMM.
Reageert hij niet op je whatsapp?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM is op het moment zijn mobiel kwijt.
Wil je hem nog je steun betuigen?
Wel op WZVquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Reageert hij niet op je whatsapp?
Neequote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn jullie ook zo'n fan van Conan?
Jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Clueless Gamer wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
valt wel mee toch? ze ziet er prima uitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:34 schreef tralalala het volgende:
Janne ziet er ook niet meer uit zeg.
Neequote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:35 schreef Kroelo het volgende:
[..]
valt wel mee toch? ze ziet er prima uit
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:35 schreef Kroelo het volgende:
[..]
valt wel mee toch? ze ziet er prima uit
Dag damesquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
Loopt bij jullie het geluid ook niet synchroon met het beeld?
Het enige positieve daaraan was de vorige keer dat Ellen erbij zat.quote:
Ze zouden ook Bram M. een keer kunnen vragen. Die heeft toch tijd zat nu.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Frits Barend zich op een intekenlijst ingeschreven om bij elke Joods gerelateerd item opgeroepen te worden voor praatprogramma?
Nou heb ik het niet zo op antisemitisme, maar een beroepsverbod voor Barend zou geen verkeerd idee zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Frits Barend zich op een intekenlijst ingeschreven om bij elke Joods gerelateerd item opgeroepen te worden voor praatprogramma?
Samen met Marc Marie de leukste tv nicht.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan daar echt van genieten.
Hij staat onder de J in de rolodex.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Verschillende, niets met de Islam te maken hebbende, eenlingen.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:07 schreef OProg het volgende:
Zouden ze de bron ook duidelijk benoemen?
Ik ben allang blij dat pa is thuis gebleven.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:08 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze is helaas niet met moeder meegekomen.
Gewoon intrekken bij Theodor Holgod.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:09 schreef OProg het volgende:
Ik zou proberen te vluchten als ik met Leon de Winter opgescheept zat.
jij ook toch?quote:
Waar komen Joden toch vandaan?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent toch een gloeilamp? xD
Dat gaat heel goed samen.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:12 schreef Chai het volgende:
Schakel net in, maar waar gaat dit over? Moslimextremisme of antisemitisme?
De mensen die dat geschreven hebben hebben duidelijk een neusje voor goede teksten verzinnenquote:Op maandag 16 februari 2015 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar komen Joden toch vandaan?
Israel hier ver vandaan!
Wonen daar ook superjoden?
Ja daar wonen superjoden!
Vinden Joden voetbal fijn?
Als ze maar voor Ajax zijn!
teksten hoor
Ik zat het zesuurjournaal te kijken en ik voelde mijn maag alweer borrelen. Daar zijn ze ook teveel bezig met de redactie-angst over te brengen op de kijker.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:13 schreef OProg het volgende:
Frits wil het volgende zeggen tegen de joodse gemeenschap.
[ afbeelding ]
zonde inderdaadquote:Op maandag 16 februari 2015 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer van haar tanden, met mond dicht ziet ze er leuk uit
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij heb ik een Kristallnacht gemist
Wat dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:15 schreef NoCigar het volgende:
HET KOMT NIET VAN MOSLIMS!!!DAT ZIJN GEEN MOSLIMS!!
quote:
telefoonnummer graagquote:
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1024&bih=765quote:Op maandag 16 februari 2015 19:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is zij dat? Vorige keer vond ik d'r knapper
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:18 schreef NoCigar het volgende:
Ja Paul, zeg nog eens wat halfzachte vergoelijkende algemeenheden waar echt niemand ook maar iets mee opschiet.
Gelukkig nog niet in het voetbal. Straks zien we Yassin Ayoub een Ajaxspeler door de enkels schieten met 'n kalasjnikov.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het woord Kalazhnikov heb ik al heel vaak gehoord dit jaar
waarom zoek jij dat meteen op?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dochter van om het voor jou makkelijk te houden vrouw naast pal de leeuw
Verder bestaat de jodenhaat ook amper volgens mij. Ik heb nog nooit een autochtone Nederlander over Joden horen zeiken. Het komt puur uit de Marrokaanse hoek.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:18 schreef marcodej het volgende:
De jodenhaat onder Marokkaanse jongeren is wel groot ja.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:19 schreef GGMM het volgende:
Wie gaat hier nou in godsnaam naar kijken?
Wel bij het schaatsen. Vooral bij de sprint voor mannen.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet in het voetbal. Straks zien we Yassin Ayoub een Ajaxspeler door de enkels schieten met 'n kalasjnikov.
Dat wel ja, wordt een beetje met de paplepel ingegoten. Zijn automatisch voor Palestina.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:18 schreef marcodej het volgende:
De jodenhaat onder Marokkaanse jongeren is wel groot ja.
Maak je geen zorgen. Serrero heeft voldoende militaire ervaring om adequaat te kunnen reageren.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet in het voetbal. Straks zien we Yassin Ayoub een Ajaxspeler door de enkels schieten met 'n kalasjnikov.
Woonde je mokkeltje daar niet?quote:
mijn ex.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Woonde je mokkeltje daar niet?
Ik wel hoor, vaak genoeg. Maar Mocro's en Turken zijn erger, met hun selectieve verontwaardiging mbt Israël.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Verder bestaat de jodenhaat ook amper volgens mij. Ik heb nog nooit een autochtone Nederlander over Joden horen zeiken. Het komt puur uit de Marrokaanse hoek.
Ze hebben niks boeiends om uit te zenden ofzoquote:Op maandag 16 februari 2015 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn er meer mensen die het belachelijk vinden dat een sportwedstrijd van 30 jaar geleden urenlang integraal op tv wordt uitgezonden? Een terugblik van 2-3 uur prima, maar een complete marathon-uitzending komt op mij echt krankzinnig over.
Dichterbij een elfstedentochtuitzending dan dat komen we voorlopig niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn er meer mensen die het belachelijk vinden dat een sportwedstrijd van 30 jaar geleden urenlang integraal op tv wordt uitgezonden? Een terugblik van 2-3 uur prima, maar een complete marathon-uitzending komt op mij echt krankzinnig over.
PEC-GAE.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben niks boeiends om uit te zenden ofzo
Nee?quote:
Apart..ik dus echt nog nooit. Maar was die haat van autochtonen dan ook angstigmakend of gewoon laf kroeggelal?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik wel hoor, vaak genoeg. Maar Mocro's en Turken zijn erger, met hun selectieve verontwaardiging mbt Israël.
Zullen we een boze brief gaan schrijven?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
Alleen daarom zou ik even kijkenquote:
Zelfs 2-3 uur vind ik te veel, laat het lekker op NPO Doc oid zien.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
Het zal toch wel op NPO 3 komen? Dat kijkt ook niemand.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs 2-3 uur vind ik te veel, laat het lekker op NPO Doc oid zien.
NPO Best ook goed?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs 2-3 uur vind ik te veel, laat het lekker op NPO Doc oid zien.
Idd wat triestig zo met dat smeltwater en zonder sneeuw.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:26 schreef marcodej het volgende:
De Elfstedentocht van 85 komt altijd een beetje armoedig over tov andere Tochten.
https://kijkonderzoek.nl/(...)133/file,dp-0-47-0-pquote:Op maandag 16 februari 2015 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zal toch wel op NPO 3 komen? Dat kijkt ook niemand.
Nee. Het is ze allang in de bol geslagen, daar verander je niks meer aan.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zullen we een boze brief gaan schrijven?
Koos en Mart zijn vrienden van de show, zo zit dat hele DWDD in elkaar.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Al blijft een item hierover bij DWDD overbodig.
Helaas wel, daarom kijk ik niet zo vaak meer.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Koos en Mart zijn vrienden van de show, zo zit dat hele DWDD in elkaar.
bij topic 1001 stoppen wequote:Op maandag 16 februari 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, we naderen topic 1000 met rasse schreden.
ja en totaal geen emotie bij goals em geen spelers uit elkaar houdenquote:Op maandag 16 februari 2015 19:27 schreef tong80 het volgende:
Theo Reitdma..... De held. Hands....het is hands
. Dit is een goed stel hoor.
hoor. Wat een goel wat een goal.
Kom Sierd de Vos met z'n aftandse grapjes. Koekoek,.
Vroeger waren we daar morgen al geweest.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, we naderen topic 1000 met rasse schreden.
Vroeger had Stickertje nog wat zure inbreng. Tegenwoordig kijkt Corrie ook maar sporadisch. Brrrr.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vroeger waren we daar morgen al geweest.
Nu duurt het nog 3 maanden.
alle enge mensen zitten op Twitter tegenwoordigquote:Op maandag 16 februari 2015 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger had Stickertje nog wat zure inbreng. Tegenwoordig kijkt Corrie ook maar sporadisch. Brrrr.
een Jood heeft dan ook geen verstand van schaatsenquote:Op maandag 16 februari 2015 19:30 schreef Martinello het volgende:
Frits had nu ook wel willen meepraten. Maar hij mocht niet meer.
Tot mijn teleurstelling heeft Sjek, the real one, me geblokkeerd op Twitter.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alle enge mensen zitten op Twitter tegenwoordig
Mensen die weten dat we tegenwoordig uitzending gemist hebben.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:29 schreef tong80 het volgende:
Wel jammer daarlijk Leonardo met Jos de putter op NED-2. Wie verzint dat om het gelijk met VI uit te zenden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |