Misschien omdat de uitzendrechten als pakket (dus heen en return) moeten worden gekocht.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:51 schreef Sked het volgende:
Waarom wordt in hemelsnaam nu al bepaald welke returns op RTL7 komen?
Wat een onzin, maar het verklaart een hoopquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien omdat de uitzendrechten als pakket (dus heen en return) moeten worden gekocht.
Is toch al jaren zoquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:46 schreef Karina het volgende:
Rare tijd eigenlijk, 5 over 9 (Ajax), ik zit op de tribune iig
Wat meer tijd tussen 19:00 wedstrijden en 21:05 wedstrijdenquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt me nu pas op, maar is toch raar? Waarom niet 9 uur maar 5 over?
Mjah die 5 minuten, maakt dat nou zoveel uit? OK ligt aan mij denk ik, kan niet tegen 'rare' getallen/tijdenquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat meer tijd tussen 19:00 wedstrijden en 21:05 wedstrijden
reclame enzo
Waar? Ik zit vak 120 voor de verandering..quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:46 schreef Karina het volgende:
Rare tijd eigenlijk, 5 over 9 (Ajax), ik zit op de tribune iig
412.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Waar? Ik zit vak 120 voor de verandering..
Ajax is uitverkocht zag ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft nog minder dan de helft van de kaarten voor Zenit thuis verkocht.
Nee. Feyenoord gaat veel harder af.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:30 schreef tompsv18 het volgende:
AS Roma - Feyenoord 2-1
PSV - Zenit 1-1
Ajax - Legia 3-1
Dit gaat het worden jongens.
Oh toe ik nog even op de kaartverkoopsite keek stond er uitverkocht.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:01 schreef Silenus het volgende:
Nee hoor. Iets meer dan 43.000 kaarten verkocht.
Volgens mij is AS Roma niet echt in vorm, missen ze een aantal belangrijke spelers en is het maar de vraag of ze de Europa League heel serieus nemen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee. Feyenoord gaat veel harder af.
Het ongemotiveerde tweede elftal moet Feyenoord nog kunnen inblikken met 5-0quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij is AS Roma niet echt in vorm, missen ze een aantal belangrijke spelers en is het maar de vraag of ze de Europa League heel serieus nemen.
Vooral middenveld en aanval toch heel wat grote namen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wedstrijdselectie Zenit:
Doel:
Yury Lodygin
Alexander Vasyutin
Egor Baburin
Verdediging:
Alexander Anyukov
Igor Smolnikov
Ezequiel Garay
Luis Neto
Ilya Zuev
Domenico Criscito
Middenveld:
Javi Garcia
Anatoliy Tymoshchuk
Axel Witsel
Alexander Ryazantsev
Pavel Mogilevets
Oleg Shatov
Andrey Arshavin
Danny
Aanval:
Hulk
Salomon Rondon
Ramil Shaydaev
Garay (van Benfica) en Hulk zijn ook écht goede spelers hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vooral middenveld en aanval toch heel wat grote namen.
Witsel ook.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Garay (van Benfica) en Hulk zijn ook écht goede spelers hoor.
Jup, alhoewel ze volgensmij nog wel redelijk meekunnen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Witsel ook.
Arshavin en Tymoshchuk zijn dan over de datum
jij bent een Feyenoord supporter?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:52 schreef jorenk het volgende:
ASroma (Fc Totti) - Feyenoord 1-2 (Roma speelt totaal niet voor Europa league, Totti gaat niet zo lekker)
Psv - Zenit 2-2
Ajax - Legia 0-1
Hoi HMFquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:10 schreef jorenk het volgende:
nee fc Volendam, maar heb roma tijdje gevolgd.
Snuf en Snuitje doen de analyse bij RTL 7twitter:wilfredgenee twitterde op donderdag 19-02-2015 om 11:39:56Vanavond eindelijk weer wat Nederlands succes in Europa? @PSV @AFCAjax en @Feyenoord vanaf 18.00 uur op @RTL7 met snuf en snuitje. reageer retweet
2013.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:43 schreef hafcfan het volgende:
Wanneer was het voor het laatst dat er geen enkele Nederlandse club bij de laatste 16 zat?
Klopt, dat is onvermijdelijk. Het Nederlands voetbal in Europa gaat spoedig totaal ten onder. Zwitserland en Oostenrijk zullen Nederland inhalen binnen twee seizoenen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Over de laatste 3 jaar mag de kampioen de CL niet meer in. Dit kan zomaar jaar 4 worden.
Turkije en België ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:52 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Klopt, dat is onvermijdelijk. Het Nederlands voetbal in Europa gaat spoedig totaal ten onder. Zwitserland en Oostenrijk zullen Nederland inhalen binnen twee seizoenen.
Turkije zit er al jaren aan te komen. Het feit dat Galatasaray en Fenerbahce ontzettend veel geld uitgeven aan matigheid heeft nog voor een vertraging gezorgd, maar uiteindelijk zal de Turkse potentie ook in resultaten worden omgezet.quote:
IK ZEI TOCH DAT ZE HET SERIEUS NAMEN.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
AS Roma: Skorupski, Yanga-Mbiwa, Holebas, Torosidis, Manolas, Nainggolan, Pjanic, De Rossi, Totti, Gervinho, Verd
Wat deed Schalke dan gisteren? Dat levert Duitsland weinig op.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:00 schreef vluggejapie99 het volgende:
Jammer dat Roma ook zwicht voor dat lelijke Nike trouwens. Eeuwig zonde.
Arm Feyenoordquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
IK ZEI TOCH DAT ZE HET SERIEUS NAMEN.
Gelukkig maar
HAARLEM LAAT JE HORENquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:01 schreef Evertjan het volgende:
#ANTHEM!!!!!! SR2014!!!!! WAAR ZIJN DIE HANDJES!!!!!
Als ze vrijuit zouden hebben gespeeld was de score nog veel hoger opgelopen. Schalke is gewoon een matig elftal, Frankfurt won er vrij eenvoudig van. Hebben dom ingekocht. Hadden beter snelle, sluwe en geraffineerde spelers kunnen halen die beter bij de huidige speelstijl passen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat deed Schalke dan gisteren? Dat levert Duitsland weinig op.
PSV gaat ook verliezen ja .quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zenit ook met het A team. Gaat een pijnlijke avond worden voor Nederland.
Schalke toont ook geen verbetering qua selectie. Duitsland moet nog een topper er bij hebben. Wolfsburg, Bayern en Dortmund zijn top. Nummer 4 ?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:03 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Als ze vrijuit zouden hebben gespeeld was de score nog veel hoger opgelopen. Schalke is gewoon een matig elftal, Frankfurt won er vrij eenvoudig van. Hebben dom ingekocht. Hadden beter snelle, sluwe en geraffineerde spelers kunnen halen die beter bij de huidige speelstijl passen.
Ik ook, twee hele dikke en Legia dat geniepig een 0-1 pakt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:05 schreef Evertjan het volgende:
ik voorspel 3 nederlagen voor Nederland vanavond
Leverkusen zit nu wel op haar max. Daar zit niet heel veel meer in. Over een aantal jaar zal RB Leipzig deze drie clubs vergezellen in de top. Wellicht dat indien de 50+-regel in Duitsland wordt afgeschaft en er privé-eigenaren kunnen komen in de Bundesliga er nog een aantal sterke clubs bij kunnen komen die in Europa Duitsland naar plek één kunnen brengen en de Premier League van de troon stoten. In Duitsland weet men namelijk wel hoe men met geld moet omgaan, in tegenstelling tot de geldsmijters in Engeland.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Schalke toont ook geen verbetering qua selectie. Duitsland moet nog een topper er bij hebben. Wolfsburg, Bayern en Dortmund zijn top. Nummer 4 ?
Dankje Evertjan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
er kan er maar 1 de winnaar zijn
Feyenoord trekt hogere kijkcijfers. Dat is het enige dat RTL interesseert.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:09 schreef Evertjan het volgende:
RTL 7 neemt PSV niet serieus daarom zenden ze die wedstrijd niet live uit
Evertjanquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Feyenoord trekt hogere kijkcijfers. Dat is het enige dat RTL interesseert.
Feyenoord is dan ook de grootste club van Nederlandquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Feyenoord trekt hogere kijkcijfers. Dat is het enige dat RTL interesseert.
Die regel moeten ze inderdaad afschaffen. Dat houdt veel clubs tegen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:10 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Leverkusen zit nu wel op haar max. Daar zit niet heel veel meer in. Over een aantal jaar zal RB Leipzig deze drie clubs vergezellen in de top. Wellicht dat indien de 50+-regel in Duitsland wordt afgeschaft en er privé-eigenaren kunnen komen in de Bundesliga er nog een aantal sterke clubs bij kunnen komen die in Europa Duitsland naar plek één kunnen brengen en de Premier League van de troon stoten. In Duitsland weet men namelijk wel hoe men met geld moet omgaan, in tegenstelling tot de geldsmijters in Engeland.
Qua achterban zeker.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Feyenoord is dan ook de grootste club van Nederland
Als die regel afgeschaft wordt zal Duitsland de voetbalwereld totaal gaan domineren. In Oostenrijk is het trouwens pas echt érg met sponsornamen van clubs.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die regel moeten ze inderdaad afschaffen. Dat houdt veel clubs tegen.
vergeet niet dat er bij Leverkussen en Wolfsburg 2 grote concerns achter de clubs staan (Bayer en Volkswagen) als die zich eigen echt gaan bemoeien met de clubs dan kunnen ze qua budget mee met Bayern Munchenquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:10 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Leverkusen zit nu wel op haar max. Daar zit niet heel veel meer in. Over een aantal jaar zal RB Leipzig deze drie clubs vergezellen in de top. Wellicht dat indien de 50+-regel in Duitsland wordt afgeschaft en er privé-eigenaren kunnen komen in de Bundesliga er nog een aantal sterke clubs bij kunnen komen die in Europa Duitsland naar plek één kunnen brengen en de Premier League van de troon stoten. In Duitsland weet men namelijk wel hoe men met geld moet omgaan, in tegenstelling tot de geldsmijters in Engeland.
Niks mis meequote:Op donderdag 19 februari 2015 18:12 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Als die regel afgeschaft wordt zal Duitsland de voetbalwereld totaal gaan domineren.
Om de traditie binnen het Duitse voetbal te beschermen. Deze regeling is echter sterk verouderd aangezien de laatste jaren clubs als Hoffenheim en Wolfsburg op den duur toch wel gaan winnen. Dan kan je beter die regeling maar helemaal afschaffen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niks mis meeWaarom hadden ze die regel eigenlijk?
Salzburg heeft dat merk niet eens nodigquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:18 schreef vluggejapie99 het volgende:
Salzburg is ook al gezwicht voor Nike.
Vreselijk merk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Salzburg heeft dat merk niet eens nodig
De traditie clubs moeten ook zulke sponsors zien te vinden. Inter heeft nu ook zo'n rijke Aziaat, maar ze kunnen er wel betere spelers door kopen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:15 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Om de traditie binnen het Duitse voetbal te beschermen. Deze regeling is echter sterk verouderd aangezien de laatste jaren clubs als Hoffenheim en Wolfsburg op den duur toch wel gaan winnen. Dan kan je beter die regeling maar helemaal afschaffen.
Vorig jaar deden de Ajacieden alsof Salzburg wereldtop was. Dat was erg vermakelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Salzburg heeft dat merk niet eens nodig
GwaiLowquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vorig jaar deden de Ajacieden alsof Salzburg wereldtop was. Dat was erg vermakelijk.
Zaten wel goeie spelers tussen , maar Ajax is ook behoorlijk matig maar dat willen sommigen nog niet inzienquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vorig jaar deden de Ajacieden alsof Salzburg wereldtop was. Dat was erg vermakelijk.
Alan is afgelopen winter wel naar een enorme kutclub gegaanquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zaten wel goeie spelers tussen , maar Ajax is ook behoorlijk matig maar dat willen sommigen nog niet inzien
Welke?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alan is afgelopen winter wel naar een enorme kutclub gegaan
Aziaten of Arabieren heeft Duitsland niet eens nodig. Duitsland heeft na de Verenigde Staten de meeste extreem rijken, en daar zitten ook voetballiefhebbers tussen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De traditie clubs moeten ook zulke sponsors zien te vinden. Inter heeft nu ook zo'n rijke Aziaat, maar ze kunnen er wel betere spelers door kopen.
Dat had Italië ook een paar jaar terug. Toen kwam ook geen enkele competitie in de buurt van ons, maar de crisis heeft alles verpest. Zelfs die dikzak van Milaan heeft geen geld meer.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:25 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Aziaten of Arabieren heeft Duitsland niet eens nodig. Duitsland heeft na de Verenigde Staten de meeste extreem rijken, en daar zitten ook voetballiefhebbers tussen.
pizzaquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeroen Verhoeven tijdens Spartak v Ajax![]()
.
Fiorentina doet het in competitie toch niet zo goed?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:27 schreef hafcfan het volgende:
Totenham-Fiorentina is wel een heerlijk potje.
India ook . Puur om het vele geldquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je merkt wel dat steeds meer spelers in China gaan voetballen.
Laatste tijd wel. Al lang ongeslagen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fiorentina doet het in competitie toch niet zo goed?
Dan nog heeft Italië veel minder extreem rijken dan Duitsland. In Duitsland ligt wat dat betreft veel meer potentie die niet benut wordt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat had Italië ook een paar jaar terug. Toen kwam ook geen enkele competitie in de buurt van ons, maar de crisis heeft alles verpest. Zelfs die dikzak van Milaan heeft geen geld meer.
nou nou nouquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cillessen keept pingels als een laffe tosti
Straks krijgen we een Champions leaque waar China en India aan mee doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
India ook . Puur om het vele geld
Ah, ik zie het.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Laatste tijd wel. Al lang ongeslagen.
En andere aziatische landen als Israel en Kazachstanquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Straks krijgen we een Champions leaque waar China en India aan mee doen.
Hebben een zeer goeie deal gemaakt met Chelsea. Guadrado was heel matig dit seizoen. Vorig jaar was hij welquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik zie het.
[ afbeelding ]
Knappe resultaten tegen Rome.
Als Nederlandse ploegen ze in de kwalificatie kan treffen dan stem ik voorquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik twijfel of hij ook vaak aan de bak gaat komen bij Chelsea.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hebben een zeer goeie deal gemaakt met Chelsea. Guadrado was heel matig dit seizoen. Vorig jaar was hij wel, maar dat viel dit seizoen vies tegen.
Salah ken ik niet, maar die speelde wel goed bij zijn debuut.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik twijfel of hij ook vaak aan de bak gaat komen bij Chelsea.
Over Chelsea gesproken deze al gezien?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hebben een zeer goeie deal gemaakt met Chelsea. Guadrado was heel matig dit seizoen. Vorig jaar was hij wel, maar dat viel dit seizoen vies tegen.
Basel heeft wel leuke spelers voortgebrachtquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Salah ken ik niet, maar die speelde wel goed bij zijn debuut.
Humberto Tanquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Over Chelsea gesproken deze al gezien?
Die spelen volgend seizoen toch niet meer bij Feyenoord.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:34 schreef Nober het volgende:
Dus Kuijt moet naar Feyenoord, daar leert een Immers en Clasie en Kazim Kazim veel van.
Clazimmersquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die spelen volgend seizoen toch niet meer bij Feyenoord.
El Hamdaoui was al te veel voor F. de Boer, die houdt van jonge spelers die naar hem luisteren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers Routiniers
Nah , Iedere topper die zichzelf respecteert gaat niet in een kutland wonen en werkenquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vitessequote:Op donderdag 19 februari 2015 18:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Over Chelsea gesproken deze al gezien?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:36 schreef vluggejapie99 het volgende:
''Als je bovenaan staat in Polen kan je aardig voetballen.''
Legia Warschau en Lech Posen rond 2010-11. En Wisla Krakau rond 2012.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke ploeg uit Polen is de laatste die enigszins fatsoenlijke resultaten in Europa behaalde?
Mario zal toch naar PSV moeten kijken ipv Feyenoord, voor de analyse.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt. Weliswaar niet op FOX te zien, maar mijn theorie wordt weer bevestigd.
Er wordt met Feyenoord gespeeld xdquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt. Weliswaar niet op FOX te zien, maar mijn theorie wordt weer bevestigd.
In Nederland, PSV 2004-05.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke ploeg uit Polen is de laatste die enigszins fatsoenlijke resultaten in Europa behaalde?
PSV, 2004/2005.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:39 schreef Coco98 het volgende:
Welke ploeg uit Nederland is de laatste die enigszins fatsoenlijke resultaten in Europa behaalde?
AZquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:39 schreef Coco98 het volgende:
Welke ploeg uit Nederland is de laatste die enigszins fatsoenlijke resultaten in Europa behaalde?
Ik zie het inderdaad. Legia en Wisla in 2012, laatste 32quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:38 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Legia Warschau en Lech Posen rond 2010-11. En Wisla Krakau rond 2012.
Posen in 2011 tegen Braga. Dat Braga kwam later in de finale.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad. Legia en Wisla in 2012, laatste 32
Dat waren echt mooie potjes. De vermakelijk hork tegen over Mijerquote:
Legia v Sporting Lisboa --> Sporting haalt halve finalequote:Op donderdag 19 februari 2015 18:40 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Posen in 2011 tegen Braga. Dat Braga kwam later in de finale.
Legia zat toen bij PSV in de poule. Wisla schakelde Twente uit geloof ik in de groepsfase.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Legia v Sporting Lisboa --> Sporting haalt halve finale
Wisla v Standard Liege --> Standard er next round uit.
Dat was alweer 2012. Vorig jaar haalden ze ook nette resultaten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat waren echt mooie potjes. De vermakelijk hork tegen over MijerMartens die Udinese dolde en toen wonnen ze thuis ook nog van Benfica
Ik heb het over '11/12quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:41 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Legia zat toen bij PSV in de poule. Wisla schakelde Twente uit geloof ik in de groepsfase.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:41 schreef Nober het volgende:
Geen PSV - Zenit uitzenden.
Lijkt de NOS wel, de tering.
Wat verwacht jij? Feyenoord met een grote markt of PSV met een middelmarkt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:41 schreef Nober het volgende:
AZ doet het altijd wel goed.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was alweer 2012. Vorig jaar haalden ze ook nette resultaten.
Udinese v AZ was wel een gave wedstrijd in Italië.
Sport1 of fox wel?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:41 schreef Nober het volgende:
Wat ga jij kijken Stijn?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat verwacht jij? Feyenoord met een grote markt of PSV met een middelmarkt.
Maar alle Feyenoorders zijn toch naar Rome.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht de koploper in Nederland met een straatlengte voorsprong komt live, maar ik moet niet denken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leukquote:
Jawel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik dacht de koploper in Nederland met een straatlengte voorsprong komt live, maar ik moet niet denken.
Geld regeert.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik dacht de koploper in Nederland met een straatlengte voorsprong komt live, maar ik moet niet denken.
Kijk jij thuis of zit je in het Flipsstadion?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk
Ik probeer hier ook te posten
Die wedstrijd van Psv boeit helemaal niemand. Echt niemandquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef Nober het volgende:
[..]
balen dat ik ziek thuis zit wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga eens naar het stadion joh plek zat
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk jij thuis of zit je in het Flipsstadion?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
balen dat ik ziek thuis zit wel.
Ik ben net thuis en woon niet in de omgeving Eindhoven, dus dat gaat een beetje lastig.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga eens naar het stadion joh plek zat
Ah, beterschap jongen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Feyenoord scoort, laat ik mezelf van de trap afstuiterenquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor straf gaat Immers een hattrick scoren.
Same here. Kaart voor vanavond gelukkig kunnen verpatsenquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dani Jarque Siempre Con Nosotros.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:45 schreef Nober het volgende:
Dan ga ik wel JAG en De Pfaffs kijken op RTL8 uit protest.
Nee jij dan!quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dani Jarque Siempre Con Nosotros.
Beterschap pik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ajax heeft de laatste jaren overwinterd in Europa. Feyenoord is knap eerste geworden in de poule, heeft veel kijkcijfers en een motivatieloos psv dat de laatste wedstrijden zeer teleurstellend speelde, moeten ze uitzenden?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Of je neemt een abonnement op FOX.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:45 schreef Nober het volgende:
Dan ga ik wel JAG en De Pfaffs kijken op RTL8 uit protest.
Nober snapt niet dat Ajax en Feyenoord veel kijkcijfers opleveren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
ajax heeft de laatste jaren overwinterd in Europa. Feyenoord is knap eerste geworden in de poule, heeft veel kijkcijfers en een motivatieloos psv dat de laatste wedstrijden zeer teleurstellend speelde, moeten ze uitzenden?
Dat weet allemaal niemand meer joh. Het gaat om nu.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
ajax heeft de laatste jaren overwinterd in Europa. Feyenoord is knap eerste geworden in de poule, heeft veel kijkcijfers en een motivatieloos psv dat de laatste wedstrijden zeer teleurstellend speelde, moeten ze uitzenden?
Klopt, en PSV is nu niet om aan te gluren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat weet allemaal niemand meer joh. Het gaat om nu.
Je moet naar posities in de competitie kijken, Zenit is koploper net als PSV.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nober snapt niet dat Ajax en Feyenoord veel kijkcijfers opleveren.
PSV denkt dat ze op Champions League niveau thuishoren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Klopt, en PSV is nu niet om aan te gluren.
Een stel egotrippers die de Europa league helemaal niet serieus nemen.
Nee, je moet reclametijd verkopen --> kijkers genereren --> niet PSV uitzendenquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet naar posities in de competitie kijken, Zenit is koploper net als PSV.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
Nee, je moet reclametijd verkopen --> kijkers genereren --> niet PSV uitzenden
Ja? Denken ze dat?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV denkt dat ze op Champions League niveau thuishoren.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:48 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV denkt dat ze op Champions League niveau thuishoren.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen..quote:
Kennelijk moet dat, volgende ronde liggen ze er alle drie uit dat scheelt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dat denken ze, ja. Ik word zo moe van die afstandelijke houding jegens de Europa League en dat gebulder dat ze de Champions League willen. Het is al triest genoeg dat ze maar ongeveer de helft van het stadion vullen voor een wedstrijd tegen een sterke tegenstander als Zenit. Moet je zien als ze volgend seizoen de groepsfase spelen, dan zit dat hol wel volquote:
0 aanvallers want Kazim is geen spits.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:51 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord speelt met 5 middenvelders
Kazim is goed in de kleedkamer.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
0 aanvallers want Kazim is geen spits.
Triest ja. En altijd zeiken op Ajax, maar daar zit het 'gewoon' vol vanavond. Als je in de EL niks presteert hoor je ook niet in de CL.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat denken ze, ja. Ik word zo moe van die afstandelijke houding jegens de Europa League en dat gebulder dat ze de Champions League willen. Het is al triest genoeg dat ze maar ongeveer de helft van het stadion vullen voor een wedstrijd tegen een sterke tegenstander als Zenit. Moet je zien als ze volgend seizoen de groepsfase spelen, dan zit dat hol wel vol.
Je zei "Kazim is goed"quote:
Kazim speelt geen baby games.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
0 aanvallers want Kazim is geen spits.
Bij Ajax zit het altijd vol, dus dat zegt niets.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Triest ja. En altijd zeiken op Ajax, maar daar zit het 'gewoon' vol vanavond. Als je in de EL niks presteert hoor je ook niet in de CL.
Wie is deze?quote:
Maar is niet het niveau dat je moet nastreven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:54 schreef koosfransoos het volgende:
Wilkshere doet het gewoon prima.
Je was op dreefquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:55 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb alle emotionele frustratie afgereageerd in het feyenoord topic. Beetje kansloos, maar ik moest iets.
*Feyenoordquote:
Feijenoord is ook gewoon goed hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:55 schreef Bugno het volgende:
[..]
*Feyenoord
Oh, en "Boelaroesj", aldus Wim
Kon dat eerst niet?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf volgend seizoen kunnen we ook afstemmen op FOX naast RTL7 voor de groepswedstrijden van de Nederlandse ploegen.
Als de prijzen gelijk blijven maken ze het wel interessanter voor veel mensen denk ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf volgend seizoen kunnen we ook afstemmen op FOX naast RTL7 voor de groepswedstrijden van de Nederlandse ploegen.
Doet het prima bij Roma.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:56 schreef hafcfan het volgende:
Gervinho wat een middelmatige speler is dat zeg
Ok, het interesseert me verder ook weinig tot nietsquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Feijenoord is ook gewoon goed hoor.
Ik vind het buitengewoon vreemd dat RTL 7 de wedstrijd van Feyenoord uitzendt.quote:
Van TVquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar kent Maher die Villas-Boas van?
Denken is nooit je sterkste punt geweest.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind het buitengewoon vreemd dat RTL 7 de wedstrijd van Feyenoord uitzendt.
Parkeerplaats.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV + Chelsea = Doyenquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat niet is kan nog komen en zonder hoop kan je niet levenquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denken is nooit je sterkste punt geweest.
Als je niet eigenhandig titels wint voor je club ben je dus middelmatig. Jij hebt 't door.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja daarom wint Roma ook nooit wat.
Nee als je dat niveau goed noemt. .quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je niet eigenhandig titels wint voor je club ben je dus middelmatig. Jij hebt 't door.
Nop. Maar ze hebben heel vlee blessures op die positie.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Speelt die jonge aanvaller van Rome vaker? Verde ofzo..
Oke, wie speelt daar normaal?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nop. Maar ze hebben heel vlee blessures op die positie.
Daarover gesproken: Die Platte gisteren beviel me welquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nop. Maar ze hebben heel vlee blessures op die positie.
Dat zal t zijn iddquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Davy in het stadion is, durft niemand meer te komen
Iturbe.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Oke, wie speelt daar normaal?
Eindelijk weer goed voetbal.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Over drie dagen speelt PSV tegen FC Dordrecht.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Over drie dagen speelt PSV tegen FC Dordrecht.
huhquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarover gesproken: Die Platte gisteren beviel me wel
Ik kan ook mijn onderbroek ver boven mijn broek dragen en op de lat schieten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarover gesproken: Die Platte gisteren beviel me wel
Van mij mag jij het een zaadspeler vinden, als je daar beter door slaapt enzo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee als je dat niveau goed noemt. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |