Dat waren echt mooie potjes. De vermakelijk hork tegen over Mijerquote:
Legia v Sporting Lisboa --> Sporting haalt halve finalequote:Op donderdag 19 februari 2015 18:40 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Posen in 2011 tegen Braga. Dat Braga kwam later in de finale.
Legia zat toen bij PSV in de poule. Wisla schakelde Twente uit geloof ik in de groepsfase.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Legia v Sporting Lisboa --> Sporting haalt halve finale
Wisla v Standard Liege --> Standard er next round uit.
Dat was alweer 2012. Vorig jaar haalden ze ook nette resultaten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat waren echt mooie potjes. De vermakelijk hork tegen over MijerMartens die Udinese dolde en toen wonnen ze thuis ook nog van Benfica
Ik heb het over '11/12quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:41 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Legia zat toen bij PSV in de poule. Wisla schakelde Twente uit geloof ik in de groepsfase.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:41 schreef Nober het volgende:
Geen PSV - Zenit uitzenden.
Lijkt de NOS wel, de tering.
Wat verwacht jij? Feyenoord met een grote markt of PSV met een middelmarkt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:41 schreef Nober het volgende:
AZ doet het altijd wel goed.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was alweer 2012. Vorig jaar haalden ze ook nette resultaten.
Udinese v AZ was wel een gave wedstrijd in Italië.
Sport1 of fox wel?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:41 schreef Nober het volgende:
Wat ga jij kijken Stijn?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat verwacht jij? Feyenoord met een grote markt of PSV met een middelmarkt.
Maar alle Feyenoorders zijn toch naar Rome.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht de koploper in Nederland met een straatlengte voorsprong komt live, maar ik moet niet denken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leukquote:
Jawel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik dacht de koploper in Nederland met een straatlengte voorsprong komt live, maar ik moet niet denken.
Geld regeert.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik dacht de koploper in Nederland met een straatlengte voorsprong komt live, maar ik moet niet denken.
Kijk jij thuis of zit je in het Flipsstadion?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk
Ik probeer hier ook te posten
Die wedstrijd van Psv boeit helemaal niemand. Echt niemandquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef Nober het volgende:
[..]
balen dat ik ziek thuis zit wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga eens naar het stadion joh plek zat
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk jij thuis of zit je in het Flipsstadion?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
balen dat ik ziek thuis zit wel.
Ik ben net thuis en woon niet in de omgeving Eindhoven, dus dat gaat een beetje lastig.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga eens naar het stadion joh plek zat
Ah, beterschap jongen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Feyenoord scoort, laat ik mezelf van de trap afstuiterenquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor straf gaat Immers een hattrick scoren.
Same here. Kaart voor vanavond gelukkig kunnen verpatsenquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dani Jarque Siempre Con Nosotros.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:45 schreef Nober het volgende:
Dan ga ik wel JAG en De Pfaffs kijken op RTL8 uit protest.
Nee jij dan!quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dani Jarque Siempre Con Nosotros.
Beterschap pik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ajax heeft de laatste jaren overwinterd in Europa. Feyenoord is knap eerste geworden in de poule, heeft veel kijkcijfers en een motivatieloos psv dat de laatste wedstrijden zeer teleurstellend speelde, moeten ze uitzenden?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Of je neemt een abonnement op FOX.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:45 schreef Nober het volgende:
Dan ga ik wel JAG en De Pfaffs kijken op RTL8 uit protest.
Nober snapt niet dat Ajax en Feyenoord veel kijkcijfers opleveren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
ajax heeft de laatste jaren overwinterd in Europa. Feyenoord is knap eerste geworden in de poule, heeft veel kijkcijfers en een motivatieloos psv dat de laatste wedstrijden zeer teleurstellend speelde, moeten ze uitzenden?
Dat weet allemaal niemand meer joh. Het gaat om nu.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
ajax heeft de laatste jaren overwinterd in Europa. Feyenoord is knap eerste geworden in de poule, heeft veel kijkcijfers en een motivatieloos psv dat de laatste wedstrijden zeer teleurstellend speelde, moeten ze uitzenden?
Klopt, en PSV is nu niet om aan te gluren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat weet allemaal niemand meer joh. Het gaat om nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |