Je moet naar posities in de competitie kijken, Zenit is koploper net als PSV.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nober snapt niet dat Ajax en Feyenoord veel kijkcijfers opleveren.
PSV denkt dat ze op Champions League niveau thuishoren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Klopt, en PSV is nu niet om aan te gluren.
Een stel egotrippers die de Europa league helemaal niet serieus nemen.
Nee, je moet reclametijd verkopen --> kijkers genereren --> niet PSV uitzendenquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet naar posities in de competitie kijken, Zenit is koploper net als PSV.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
Nee, je moet reclametijd verkopen --> kijkers genereren --> niet PSV uitzenden
Ja? Denken ze dat?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV denkt dat ze op Champions League niveau thuishoren.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:48 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV denkt dat ze op Champions League niveau thuishoren.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen..quote:
Kennelijk moet dat, volgende ronde liggen ze er alle drie uit dat scheelt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dat denken ze, ja. Ik word zo moe van die afstandelijke houding jegens de Europa League en dat gebulder dat ze de Champions League willen. Het is al triest genoeg dat ze maar ongeveer de helft van het stadion vullen voor een wedstrijd tegen een sterke tegenstander als Zenit. Moet je zien als ze volgend seizoen de groepsfase spelen, dan zit dat hol wel volquote:
0 aanvallers want Kazim is geen spits.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:51 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord speelt met 5 middenvelders
Kazim is goed in de kleedkamer.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
0 aanvallers want Kazim is geen spits.
Triest ja. En altijd zeiken op Ajax, maar daar zit het 'gewoon' vol vanavond. Als je in de EL niks presteert hoor je ook niet in de CL.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat denken ze, ja. Ik word zo moe van die afstandelijke houding jegens de Europa League en dat gebulder dat ze de Champions League willen. Het is al triest genoeg dat ze maar ongeveer de helft van het stadion vullen voor een wedstrijd tegen een sterke tegenstander als Zenit. Moet je zien als ze volgend seizoen de groepsfase spelen, dan zit dat hol wel vol.
Je zei "Kazim is goed"quote:
Kazim speelt geen baby games.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
0 aanvallers want Kazim is geen spits.
Bij Ajax zit het altijd vol, dus dat zegt niets.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Triest ja. En altijd zeiken op Ajax, maar daar zit het 'gewoon' vol vanavond. Als je in de EL niks presteert hoor je ook niet in de CL.
Wie is deze?quote:
Maar is niet het niveau dat je moet nastreven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:54 schreef koosfransoos het volgende:
Wilkshere doet het gewoon prima.
Je was op dreefquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:55 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb alle emotionele frustratie afgereageerd in het feyenoord topic. Beetje kansloos, maar ik moest iets.
*Feyenoordquote:
Feijenoord is ook gewoon goed hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:55 schreef Bugno het volgende:
[..]
*Feyenoord
Oh, en "Boelaroesj", aldus Wim
Kon dat eerst niet?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf volgend seizoen kunnen we ook afstemmen op FOX naast RTL7 voor de groepswedstrijden van de Nederlandse ploegen.
Als de prijzen gelijk blijven maken ze het wel interessanter voor veel mensen denk ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf volgend seizoen kunnen we ook afstemmen op FOX naast RTL7 voor de groepswedstrijden van de Nederlandse ploegen.
Doet het prima bij Roma.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:56 schreef hafcfan het volgende:
Gervinho wat een middelmatige speler is dat zeg
Ok, het interesseert me verder ook weinig tot nietsquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Feijenoord is ook gewoon goed hoor.
Ik vind het buitengewoon vreemd dat RTL 7 de wedstrijd van Feyenoord uitzendt.quote:
Van TVquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar kent Maher die Villas-Boas van?
Denken is nooit je sterkste punt geweest.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind het buitengewoon vreemd dat RTL 7 de wedstrijd van Feyenoord uitzendt.
Parkeerplaats.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV + Chelsea = Doyenquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat niet is kan nog komen en zonder hoop kan je niet levenquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denken is nooit je sterkste punt geweest.
Als je niet eigenhandig titels wint voor je club ben je dus middelmatig. Jij hebt 't door.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja daarom wint Roma ook nooit wat.
Nee als je dat niveau goed noemt. .quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je niet eigenhandig titels wint voor je club ben je dus middelmatig. Jij hebt 't door.
Nop. Maar ze hebben heel vlee blessures op die positie.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Speelt die jonge aanvaller van Rome vaker? Verde ofzo..
Oke, wie speelt daar normaal?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nop. Maar ze hebben heel vlee blessures op die positie.
Daarover gesproken: Die Platte gisteren beviel me welquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nop. Maar ze hebben heel vlee blessures op die positie.
Dat zal t zijn iddquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Davy in het stadion is, durft niemand meer te komen
Iturbe.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Oke, wie speelt daar normaal?
Eindelijk weer goed voetbal.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Over drie dagen speelt PSV tegen FC Dordrecht.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Over drie dagen speelt PSV tegen FC Dordrecht.
huhquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarover gesproken: Die Platte gisteren beviel me wel
Ik kan ook mijn onderbroek ver boven mijn broek dragen en op de lat schieten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarover gesproken: Die Platte gisteren beviel me wel
Van mij mag jij het een zaadspeler vinden, als je daar beter door slaapt enzo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee als je dat niveau goed noemt. .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |