Welke?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alan is afgelopen winter wel naar een enorme kutclub gegaan
Aziaten of Arabieren heeft Duitsland niet eens nodig. Duitsland heeft na de Verenigde Staten de meeste extreem rijken, en daar zitten ook voetballiefhebbers tussen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De traditie clubs moeten ook zulke sponsors zien te vinden. Inter heeft nu ook zo'n rijke Aziaat, maar ze kunnen er wel betere spelers door kopen.
Dat had Italië ook een paar jaar terug. Toen kwam ook geen enkele competitie in de buurt van ons, maar de crisis heeft alles verpest. Zelfs die dikzak van Milaan heeft geen geld meer.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:25 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Aziaten of Arabieren heeft Duitsland niet eens nodig. Duitsland heeft na de Verenigde Staten de meeste extreem rijken, en daar zitten ook voetballiefhebbers tussen.
pizzaquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeroen Verhoeven tijdens Spartak v Ajax![]()
.
Fiorentina doet het in competitie toch niet zo goed?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:27 schreef hafcfan het volgende:
Totenham-Fiorentina is wel een heerlijk potje.
India ook . Puur om het vele geldquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je merkt wel dat steeds meer spelers in China gaan voetballen.
Laatste tijd wel. Al lang ongeslagen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fiorentina doet het in competitie toch niet zo goed?
Dan nog heeft Italië veel minder extreem rijken dan Duitsland. In Duitsland ligt wat dat betreft veel meer potentie die niet benut wordt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat had Italië ook een paar jaar terug. Toen kwam ook geen enkele competitie in de buurt van ons, maar de crisis heeft alles verpest. Zelfs die dikzak van Milaan heeft geen geld meer.
nou nou nouquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cillessen keept pingels als een laffe tosti
Straks krijgen we een Champions leaque waar China en India aan mee doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
India ook . Puur om het vele geld
Ah, ik zie het.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Laatste tijd wel. Al lang ongeslagen.
En andere aziatische landen als Israel en Kazachstanquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Straks krijgen we een Champions leaque waar China en India aan mee doen.
Hebben een zeer goeie deal gemaakt met Chelsea. Guadrado was heel matig dit seizoen. Vorig jaar was hij welquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik zie het.
[ afbeelding ]
Knappe resultaten tegen Rome.
Als Nederlandse ploegen ze in de kwalificatie kan treffen dan stem ik voorquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Straks krijgen we een Champions leaque waar China en India aan mee doen.
Ik twijfel of hij ook vaak aan de bak gaat komen bij Chelsea.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hebben een zeer goeie deal gemaakt met Chelsea. Guadrado was heel matig dit seizoen. Vorig jaar was hij wel, maar dat viel dit seizoen vies tegen.
Salah ken ik niet, maar die speelde wel goed bij zijn debuut.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik twijfel of hij ook vaak aan de bak gaat komen bij Chelsea.
Over Chelsea gesproken deze al gezien?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hebben een zeer goeie deal gemaakt met Chelsea. Guadrado was heel matig dit seizoen. Vorig jaar was hij wel, maar dat viel dit seizoen vies tegen.
Basel heeft wel leuke spelers voortgebrachtquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Salah ken ik niet, maar die speelde wel goed bij zijn debuut.
Humberto Tanquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Over Chelsea gesproken deze al gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |