Geen nederlandse bronquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Frutsel mag mijn topic weer open? Er was geen Nederlandstalige bron te vinden en ik wil mijn mening en bron best delen in de OP. Ik heb er zelfs geblurde pics bij gezet ipv de NSFW plaatjes!
NWS / Blonde lerares met tieten pijpt leerlingen en stuurt naaktofo's rond.

quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen nederlandse bronBloedmooie juf (37) pijpt scholier
Djeez is je altijd voor als het om pijpende juffen gaat.
NWS / [NWS FeedBack] Kom hier met al uw frustraties.quote:De FP was bijv de/een Nederlandstalige bron

Zou wat zijn, als ik op NWS mijn eigen artikelen van de FP niet goed genoeg zou vindenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Ok ik wist niet dat FOK bronnen ook goed waren, meestal gaan mensen dan weer zeuren om nu.nl of ANP ofzo.

Ik vond die twee artikelen dan ook nog wel aardig jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou wat zijn, als ik op NWS mijn eigen artikelen van de FP niet goed genoeg zou vinden

Nee jij bent leuk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Grappig interview met Zlatan..
Vond ik helemaal niet grappig

Ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:54 schreef El_Matador het volgende:
Dit topic:
NWS / Studenten vallen Maagdenhuis binnen #2
Mag deze nuttige post/informatie in de OP en die onzinnige kotssmilies en onzinnige aanvallen jegens die studenten eruit?
Oh ja, en het is "Maagdenhuis".

Danke, gracias ende shukran.quote:

quote:Op zondag 1 maart 2015 11:32 schreef Arcee het volgende:
NWS / 'Eerst hoofddoek af, dan pas vonnis'
NWS / 'Eerst hoofddoek af, dan pas vonnis' #2 dat legt je geen windeieren...
Reeks graag.

Eens.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:10 schreef Richestorags het volgende:
Kan een modje even kijken naar het topic over hennepteelt? Die fs180 gaat echt helemaal nergens over.

Ik was al in het topic, gaat inderdaad nergens over.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:10 schreef Richestorags het volgende:
Kan een modje even kijken naar het topic over hennepteelt? Die fs180 gaat echt helemaal nergens over.

52.000 is het zelfs.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:35 schreef Smack10 het volgende:
Kan iemand de TT hiervan wijzigen:
NWS / Annemieke Traag, D66 Gelderland liegt over inspiratiereis van ¤52.000
¤ 33.000 moet zijn: ¤ 50.000

Heb een merge aangevraagd. Is een vervolg.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:08 schreef Disana het volgende:
NWS / Oehoe teistert Prinsenstichting: 'cliënten worden aangevallen'
NWS / Terreuruil in Purmerend inmiddels wereldnieuws
Ik zie nu pas dat er twee oehoes aan het rellen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |