quote:
Drie keer geprobeerd maar ik krijg hem niet terug. Je ziet alleen nu zoveel % gewijzigd door Karinaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Thx. Heb het idd wel paar keer eerder gehad, maar m.n. in een OP is het lastig.
Gooi hem maar dicht dan, dan maak ik een nieuwe, ik kan er ook niets meer in plaatsen... thx.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:29 schreef Karina het volgende:
Even op de goede plek
[..]
Drie keer geprobeerd maar ik krijg hem niet terug. Je ziet alleen nu zoveel % gewijzigd door Karina
En door Specularium dus
Ow misschien is dat de oplossing voor een volgende keer. Eerst slotje en dan proberen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:34 schreef Specularium het volgende:
Hmm, nu lukte het wel weer tijdens een slotje.
Dat werkte laatst bij een ander topic ook ineens op die manier.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow misschien is dat de oplossing voor een volgende keer. Eerst slotje en dan proberen.
OK ga ik onthouden mocht ik het ooit tegenkomen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat werkte laatst bij een ander topic ook ineens op die manier.
Dat kan kloppen. Gebeurt vaker.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:38 schreef Ryan3 het volgende:
Klein bugje dus?
Ik had laatst paar keer dat ik iets editte en dat de boel ook ineens weg was, bij een gewone post...
Neuh dat ligt niet aan jou ....quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:19 schreef Janneke141 het volgende:
Ik snap dat Tong80 cultureel erfgoed is op Fok! enzo, maar ik vind de manier waarop hij zijn eigen topic over een dode vader van 2 kleine kinderen vergald met allerlei flauwigheden niet bijster grappig.
Maar dat zal wel weer aan mij liggen, ofzo.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:03 schreef polderturk het volgende:
PizzaMizza vindt het geen probleem dat Israël genocidaal bezig is tegen de Palestijnen. Laatst hebben ze nog woonwijken gebombardeerd.
Weg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:59 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik accepteer niet dat mensen bullshit over mij schrijven en mij zomaar beschuldigen. Ik heb zulke dingen NOOIT goed gevonden en heb altijd open gestaan voor een 2-statenoplossing.
[..]
Hou dat soort opmerkingen dan voor je.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom edit je mijn post; beter pak je zelf de eerste trein?
Als in zelfmoord of waar denk je dat ik op doelde? Nou nee. Als je dat topic had gelezen had je begrepen dat ik dat niet gepast vind in dezen.
Nou sorry hoor, rustig aan. Ik bedoelde; als je wil praten pak je maar de eerste trein naar Eindje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hou dat soort opmerkingen dan voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |