abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149597053
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_149597071
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:05 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Maar zo zwart/wit is het niet, maar gemiddeld genomen is er wel verschil in sfeer die er hangt. Op individueel niveau kan het alle kanten op. De een vind het gezellig als je langskomt als Hollander, de ander kijkt je met de nek aan. En omgekeerd ook: Limburgers van harte welkom, of :r Limbo's.
Ja, dat is dan toch gewoon het hele punt, het verschilt per persoon ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_149597082
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Juist en niet waar iemand vandaan komt. Al kan dat sommige dingen wel verklaren.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_149597095
Zo mag mijn collega bij sommige klanten niet meer komen (nou ja zo word het niet gezegd) omdat hij stug is. Twentenaren zijn nu eenmaal wat stugger. Maar dan nog :(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_149597102
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:07 schreef Tally het volgende:

[..]

Juist en niet waar iemand vandaan komt. Al kan dat sommige dingen wel verklaren.
Het is wel aangeleerd denk ik. En dan (bite me) vooral in limburg/brabant lijkt randstadhaat deel van de opvoeding :').
Get woke, go broke!
pi_149597120
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou, ik vind dus wel dat er gemiddeld genomen verschil is. En als je dan over 'de ander' praat is het makkelijk afronden. Is mensenlijk :)
50.000 O+
pi_149597153
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het is wel aangeleerd denk ik. En dan (bite me) vooral in limburg/brabant lijkt randstadhaat deel van de opvoeding :').
Ach kom, dat is hier niet anders. Randstedelingen lachen Limbo's en Brabo's collectief uit.
50.000 O+
pi_149597154
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:09 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Nou, ik vind dus wel dat er gemiddeld genomen verschil is. En als je dan over 'de ander' praat is het makkelijk afronden. Is mensenlijk :)
Tuurlijk, doe ik net zo hard aan mee.

Maar ik heb oprecht het idee dat het "daar" veel meer speelt dan "hier", de haat. FOK! is niet representatief, maar voor elk anti-limburgtopic staan 1000 anti-Amsterdamtopics.
Get woke, go broke!
pi_149597172
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:10 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ach kom, dat is hier niet anders. Randstedelingen lachen Limbo's en Brabo's collectief uit.
Haat en uitlachen zijn 2 verschillende dingen, ik kan een limbo wel een beetje pesten soms, maar het antwoord is vaak enorm agressief.
Get woke, go broke!
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:12:28 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149597196
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Volgens mij is de 'haat' naar de ander totaal niet afhankelijk van waar je opgroeit. Het is er gewoon altijd. Soms tussen provincies, soms tussen dorpen, etc etc
pi_149597231
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Volgens mij is de 'haat' naar de ander totaal niet afhankelijk van waar je opgroeit. Het is er gewoon altijd. Soms tussen provincies, soms tussen dorpen, etc etc
Zou kunnen hoor. Maar ik weet wel dat het altijd wel een soort van speelt, hoe ouder je wordt hoe groter "jouw" gebied, van straat naar wijk naar dorp naar provincie naar land :P.

Maar ik ben altijd meer van het reageren ipv ageren geweest ;).
Get woke, go broke!
pi_149597248
Duitsland O+
Tap tap tap
pi_149597267
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tuurlijk, doe ik net zo hard aan mee.

Maar ik heb oprecht het idee dat het "daar" veel meer speelt dan "hier", de haat. FOK! is niet representatief, maar voor elk anti-limburgtopic staan 1000 anti-Amsterdamtopics.
Ja, maar Amsterdam is dan ook een kutstad :P

Maar serieus, als je bijvoorbeeld kijkt naar iets als televisie dan lijken Amsterdam en Hilversum wel het centrum van het universum. En Amsterdammers hebben gemiddeld genomen wel wat arrogants over zich heen. Daar verzamelen die P C Hooft (wannabee) types zich en dat meestal niet de gezelligste types :')
50.000 O+
pi_149597293
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:14 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ja, maar Amsterdam is dan ook een kutstad :P

Maar serieus, als je bijvoorbeeld kijkt naar iets als televisie dan lijken Amsterdam en Hilversum wel het centrum van het universum. En Amsterdammers hebben gemiddeld genomen wel wat arrogants over zich heen. Daar verzamelen die P C Hooft (wannabee) types zich en dat meestal niet de gezelligste types :')
Kijk, hier snap ik dus echt niets van.

Den Haag is echt de grootste aso-stad van nederland, 9 van de 10 is tokkie B-).
Get woke, go broke!
pi_149597313
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Haat en uitlachen zijn 2 verschillende dingen, ik kan een limbo wel een beetje pesten soms, maar het antwoord is vaak enorm agressief.
Zie mijn vorige post. Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen het zat zijn om altijd maar als dom en Limbo bestempeld te worden. Altijd weer diezelfde 'grapjes'. Als vrouw ben ik inmiddels ook die standaard vrouwen'grapjes' wel zat. daar word ik ook wel agressief van ja :')
50.000 O+
pi_149597331
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:16 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Zie mijn vorige post. Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen het zat zijn om altijd maar als dom en Limbo bestempeld te worden. Altijd weer diezelfde 'grapjes'. Als vrouw ben ik inmiddels ook die standaard vrouwen'grapjes' wel zat. daar word ik ook wel agressief van ja :')
Maar altijd maar te horen krijgen dat je arrogant en bot bent, dat moet ik maar pikken dus, het geldt maar 1 kant op, zoals altijd?
Get woke, go broke!
pi_149597348
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Kijk, hier snap ik dus echt niets van.

Den Haag is echt de grootste aso-stad van nederland, 9 van de 10 is tokkie B-).
Maar niet arrogant :)
Dat vind ik juist het leuke hier aan Den Haag. Dat de tokkies en de ballen om elkaar kunnen lachen :)
50.000 O+
pi_149597366
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:18 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Maar niet arrogant :)
Dat vind ik juist het leuke hier aan Den Haag. Dat de tokkies en de ballen om elkaar kunnen lachen :)
Ja, en hier negeren we elkaar allemaal, de hele dag, niemand heeft het hier naar zijn zin en nergens is het gezellig.

:')!!!1111---____----!!!
Get woke, go broke!
pi_149597367
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar altijd maar te horen krijgen dat je arrogant en bot bent, dat moet ik maar pikken dus, het geldt maar 1 kant op, zoals altijd?
Dat is een ander verhaal. Daar had je het niet over :)
50.000 O+
pi_149597380
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, en hier negeren we elkaar allemaal, de hele dag, niemand heeft het hier naar zijn zin en nergens is het gezellig.

:')!!!1111---____----!!!
Jij kunt ook gewoon echt niet grijs denken he :')
50.000 O+
pi_149597400
Nu snap ik wel dat je zo snel op je pik getrapt bent met die Limbo's. Djeez :')
50.000 O+
pi_149597415
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:19 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Jij kunt ook gewoon echt niet grijs denken he :')
Precies als net, jij dus ook niet, alleen je draait het naar jouw versie, maar het is net zo zwart/wit, want niet elke hagenees is niet arrogant en kan gezellig lachen met een snob of tokkie.

Maar als ik het in mijn "voordeel" vertel is het fout....
Get woke, go broke!
pi_149597465
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:19 schreef MissMSX het volgende:
Nu snap ik wel dat je zo snel op je pik getrapt bent met die Limbo's. Djeez :')
Waarom? Ik mag mijn kant niet vertellen, want die is minder erg?

het is gewoon hypocriet, altijd maar bashen op Amsterdam, maar wij zijn arrogant en ongezellig....
Get woke, go broke!
pi_149597497
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Precies als net, jij dus ook niet, alleen je draait het naar jouw versie, maar het is net zo zwart/wit, want niet elke hagenees is niet arrogant en kan gezellig lachen met een snob of tokkie.

Maar als ik het in mijn "voordeel" vertel is het fout....
Nee, want ik spreek al de hele tijd in 'gemiddelden', 'algemeenheden'. Dat is juist mijn punt. Natuurlijk zijn er hele hordes Hagenezen die elkaar niet liggen, en idem Amsterdammers die elkaar juist knuffelen. Maar het gaat om een bepaalde sfeer die je niet met individuele gevallen kunt 'bewijzen'.

Idem voor Limbo's, Tukkers, weet-ik-veel-wie-nog-meer.

Dat jij je persoonlijk aangevallen voelt door de Limbo's die je bent tegengekomen en zich negatief hebben uitgelaten over Amsterdammers staat daar los van.
50.000 O+
pi_149597529
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom? Ik mag mijn kant niet vertellen, want die is minder erg?

het is gewoon hypocriet, altijd maar bashen op Amsterdam, maar wij zijn arrogant en ongezellig....
Nee hoor, tuurlijk mag je daarom huilen, maar waaro zou je daar alle Limbo's op aanvallen? Dan doe jij toch ook precies hetzelfde weer?
50.000 O+
pi_149597534
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:23 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Nee, want ik spreek al de hele tijd in 'gemiddelden', 'algemeenheden'. Dat is juist mijn punt. Natuurlijk zijn er hele hordes Hagenezen die elkaar niet liggen, en idem Amsterdammers die elkaar juist knuffelen. Maar het gaat om een bepaalde sfeer die je niet met individuele gevallen kunt 'bewijzen'.

Idem voor Limbo's, Tukkers, weet-ik-veel-wie-nog-meer.

Dat jij je persoonlijk aangevallen voelt door de Limbo's die je bent tegengekomen en zich negatief hebben uitgelaten over Amsterdammers staat daar los van.
Ik heb het hier even puur over op FOK! hoor.

En sfeer is idd iets ongrijpbaars, maar ik snap oprecht niet dat mensen Amsterdam eng of kil oid vinden, het is gewoon een stad.
Get woke, go broke!
pi_149597553
Hoge bomen vangen veel wind, en Amsterdam is nou eenmaal een hoge boom. Er is altijd wel iemand te vinden die er iets negatiefs over wil zeggen.
50.000 O+
pi_149597554
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:24 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Nee hoor, tuurlijk mag je daarom huilen, maar waaro zou je daar alle Limbo's op aanvallen? Dan doe jij toch ook precies hetzelfde weer?
Waarom moeten limbo's massaal topics openen over hoe kut ze Amsterdam vinden?
Get woke, go broke!
pi_149597588
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:26 schreef MissMSX het volgende:
Hoge bomen vangen veel wind, en Amsterdam is nou eenmaal een hoge boom. Er is altijd wel iemand te vinden die er iets negatiefs over wil zeggen.
Wellicht, maar je eigen argument, na een tijdje ben je het gewoon een keer zat, maar blijkbaar is dat alleen OK voor een limbo die wat grapjes te verdragen krijgt, een Amsterdammer kan je rustig een arrogante kanjerlijer noemen, het is maar een Amsterdammer.
Get woke, go broke!
pi_149597627
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb het hier even puur over op FOK! hoor.
Dan lullen we wel lekker langs erlkaar heen O+
quote:
En sfeer is idd iets ongrijpbaars, maar ik snap oprecht niet dat mensen Amsterdam eng of kil oid vinden, het is gewoon een stad.
Kil heb ik nog nooit gehoord over Amsterdam eigenlijk. En eng? Tsja, dat is elke grote stad als je er de weg niet kent :)

Maar de gemiddelde Amsterdammer heeft een uitgesproken mening en komt zelfverzekerd over. Dat soort kwaliteiten wordt niet overal positief gewaardeerd :)
50.000 O+
pi_149597681
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:28 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dan lullen we wel lekker langs erlkaar heen O+

[..]

Kil heb ik nog nooit gehoord over Amsterdam eigenlijk. En eng? Tsja, dat is elke grote stad als je er de weg niet kent :)

Maar de gemiddelde Amsterdammer heeft een uitgesproken mening en komt zelfverzekerd over. Dat soort kwaliteiten wordt niet overal positief gewaardeerd :)
Dus de onzekerheid van de limbo is ons probleem? :').
Get woke, go broke!
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:30:23 #32
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149597683
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:27 schreef HeatWave het volgende:

Wellicht, maar je eigen argument, na een tijdje ben je het gewoon een keer zat, maar blijkbaar is dat alleen OK voor een limbo die wat grapjes te verdragen krijgt, een Amsterdammer kan je rustig een arrogante kanjerlijer noemen, het is maar een Amsterdammer.
Dat heeft Miss Toch nergens gezegd? Dat een Amsterdammer dat niet zat mag / kan zijn? :?
pi_149597699
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom moeten limbo's massaal topics openen over hoe kut ze Amsterdam vinden?
Hahaha, ja geen idee. Maar echt, misschien wel omdat 'alles' in tv-wereld om Amsterdam draait. de Randstad in zijn geheel, maar vooral Amsterdam. Ik weet het ook niet hoor.

Of wat ik al eerder zei: als jij je altijd in de zeik genomen voelt.

Ik word ook echt wel agressief als ik voor de 10.000e keer te horen krijg dat ik wel ongesteld zal zijn als ik ergens de pest over in heb. Of dat ik een jaloerse, lelijke bitch ben als ik aangeef een bepaalde (bekend) vrouw niet zo aantrekkelijk te vinden. Altijd maar diezelfde grappen.
50.000 O+
pi_149597702
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat heeft Miss Toch nergens gezegd? Dat een Amsterdammer dat niet zat mag / kan zijn? :?
Het is wel de verklaring blijkbaar voor de haat uit limburg, want ze worden altijd zo enorm hard gepest.

:').
Get woke, go broke!
pi_149597739
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus de onzekerheid van de limbo is ons probleem? :').
Waarom nou weer onzekerheid? Zij uiten zich gewoon anders. En tsja, meestal wordt het uitgesprokene minder gewaardeerd dan het timidere.
50.000 O+
pi_149597754
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:30 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Hahaha, ja geen idee. Maar echt, misschien wel omdat 'alles' in tv-wereld om Amsterdam draait. de Randstad in zijn geheel, maar vooral Amsterdam. Ik weet het ook niet hoor.

Of wat ik al eerder zei: als jij je altijd in de zeik genomen voelt.

Ik word ook echt wel agressief als ik voor de 10.000e keer te horen krijg dat ik wel ongesteld zal zijn als ik ergens de pest over in heb. Of dat ik een jaloerse, lelijke bitch ben als ik aangeef een bepaalde (bekend) vrouw niet zo aantrekkelijk te vinden. Altijd maar diezelfde grappen.
Sja, weer een scheve verontwaardiging, want een grap over iemand in de ballen trappen bijv is "zo lekker vrijgevochten, hihihihihi".

Opmerking over mannen mbt hun penis oid, dat kan allemaal wel, zo grappig en luchtig!

Maar idd een ongesteldheidsgrap en de wereld is weer te klein.
Get woke, go broke!
pi_149597767
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:32 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Waarom nou weer onzekerheid? Zij uiten zich gewoon anders. En tsja, meestal wordt het uitgesprokene minder gewaardeerd dan het timidere.
Ja, maar dan alleen in nederland. "maaiveld" etc.
Get woke, go broke!
pi_149597774
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Jij hebt toch net zoveel recht om daarover te klagen? Niemand die je dat ontzegt :)

Open er een topic over :7
50.000 O+
pi_149597787
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:33 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Jij hebt toch net zoveel recht om daarover te klagen? Niemand die je dat ontzegt :)

Open er een topic over :7
Nee, wij zijn niet zo kleinzerig dat we elke "belediging" ons aantrekken, ik ben geen moslim/limbo :').
Get woke, go broke!
pi_149597802
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, weer een scheve verontwaardiging, want een grap over iemand in de ballen trappen bijv is "zo lekker vrijgevochten, hihihihihi".

Opmerking over mannen mbt hun penis oid, dat kan allemaal wel, zo grappig en luchtig!

Maar idd een ongesteldheidsgrap en de wereld is weer te klein.
Djeez, lees je wel begrijpend? Dat zeg ik toch nergens? 8)7
50.000 O+
pi_149597810
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, wij zijn niet zo kleinzerig dat we elke "belediging" ons aantrekken, ik ben geen moslim/limbo :').
Nou, je bent anders al een half topic aan het piepen :D
50.000 O+
pi_149597825
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, maar dan alleen in nederland. "maaiveld" etc.
Echt niet waar. Veel buitenlanders vinden die Hollanders echt veel te direct.
50.000 O+
pi_149597830
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:34 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Nou, je bent anders al een half topic aan het piepen :D
Ja, dat heet een discussie :'). Maar oh wee als de ander met een punt aankomt, dan is het niet valide B-).
Get woke, go broke!
pi_149597862
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dat heet een discussie :'). Maar oh wee als de ander met een punt aankomt, dan is het niet valide B-).
Je leest echt niet he :)

-out
50.000 O+
pi_149597929
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:36 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Je leest echt niet he :)

-out
Ik lees prima, ik zie alleen maar:

Limburgers en vrouwen hebben een punt als ze beledigd zijn, mannen en Amsterdammers moeten niet miepen, die zijn nou eenmaal slecht.

Ja, sterk versimpeld idd.
Get woke, go broke!
pi_149597978
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik lees prima, ik zie alleen maar:

Limburgers en vrouwen hebben een punt als ze beledigd zijn, mannen en Amsterdammers moeten niet miepen, die zijn nou eenmaal slecht.

Ja, sterk versimpeld idd.
Dat je alleen dat ziet bewijst dat je niet leest :)

Maar goed. Ik heb geen zin om tien keer hetzelfde punt toe te lichten verder :)

Op naar belangrijkere dingen: soep :Y)
50.000 O+
pi_149597980
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:42 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Op naar belangrijkere dingen: soep :Y)
Ik ook niet :).

Nee, vis zo :7.
Get woke, go broke!
pi_149598008
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ook niet :).

Nee, vis zo :7.
Ook lekker :)

Ten minste... welke vis?:P
50.000 O+
pi_149598021
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:44 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ook lekker :)

Ten minste... welke vis?:P
Ja, dat weet ik nog niet :').

Lunchthema vandaag : fruit en vis zijn gezond.

Meer info heb ik niet.
Get woke, go broke!
pi_149598036
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik nog niet :').

Lunchthema vandaag : fruit en vis zijn gezond.

Meer info heb ik niet.
Al die chemicalien erin :P
50.000 O+
pi_149598066
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:45 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Al die chemicalien erin :P
Alsof dat nog wat uitmaakt bij mij :').
Get woke, go broke!
pi_149598173
Get woke, go broke!
  donderdag 12 februari 2015 @ 13:04:45 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149598464
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:42 schreef MissMSX het volgende:

Daarom blijf ik ook zo veel mogelijk uit de discussie, al jeuken m'n vingers wel :')
pi_149599250
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daarom blijf ik ook zo veel mogelijk uit de discussie, al jeuken m'n vingers wel :')
Ja, dat gevoel wekken Amsterdammers meestal wel op ja :+
50.000 O+
  donderdag 12 februari 2015 @ 13:34:09 #55
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149599287
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:32 schreef MissMSX het volgende:

Ja, dat gevoel wekken Amsterdammers meestal wel op ja :+
De arrogante kwallen :r
pi_149599426
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De arrogante kwallen :r
Allemaal van die Gordons ;(
50.000 O+
pi_149599429
HW de relnicht ;(
50.000 O+
  donderdag 12 februari 2015 @ 13:41:01 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149599486
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:39 schreef MissMSX het volgende:
HW de relnicht ;(
Krijgt ineens een hele andere dimensie -O-
pi_149599508
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Krijgt ineens een hele andere dimensie -O-
A gentle wave of Gordon flows over the FOK! forum
50.000 O+
pi_149599525
Gordon met een zachte 'g' dan wel he :7
50.000 O+
pi_149599746
Iedereens minderwaardigheidscomplexje weer gevoed? B-).
Get woke, go broke!
pi_149599820
Ik voel me juist superieur 8-)
pi_149599893
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:52 schreef stbabylon het volgende:
T.o.v. Amsterdammers? Dan zou ik een minderwaardigheidscomplex nog steeds niet uitsluiten.
pi_149600004
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:52 schreef stbabylon het volgende:
Hoho, dat is mijn tekst, jij hoort bescheiden en gezellig etc te zijn :{w.
Get woke, go broke!
pi_149601610
:O
Tap tap tap
pi_149601685
Kinders, morgen is het weekend!
Tap tap tap
pi_149601701
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Kinders, morgen is het weekend!
Morgen *O*
Tof *O*

Al mag vandaag er ook best wezen hoor Cue :*
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:03:55 #68
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149601783
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:00 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Morgen *O*
Tof *O*

Al mag vandaag er ook best wezen hoor Cue :*
_O- :*
pi_149604791
Het is wel stilletjes deze week he?
Tap tap tap
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:52:43 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149604831
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Iets met werk :)
pi_149605097
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Werk.
For great justice!
pi_149605331
Juist niet op mijn werk.
pi_149605391
Werk en dode ESX hosts, geen goeie combi met FOK! :P.
Get woke, go broke!
pi_149606341
Jullie werken anders niet :D
Tap tap tap
  donderdag 12 februari 2015 @ 18:03:49 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149606510
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:57 schreef CherryLips het volgende:
Nee, dan fokken we he
  donderdag 12 februari 2015 @ 18:34:52 #76
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149607170
Er is iets mis met de letters op FOK! :{.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149608658
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:57 schreef CherryLips het volgende:
Sterker nog, ik mag straks om 21:30 weer aan de bak, met je niet werken :6.
Get woke, go broke!
pi_149625163
Wel twee uur geslapen. *O*
For great justice!
pi_149625256
quote:
6s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sterker nog, ik mag straks om 21:30 weer aan de bak, met je niet werken :6.
ben je dan je avondmaal aan het koken?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_149625264
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 06:44 schreef Q. het volgende:
slapen is toch overrated.
pi_149625537
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 07:13 schreef Pheno het volgende:

[..]

slapen is toch overrated.
Zo weinig slaap gaat vast van pas komen bij mijn beoordelingsgesprek. :')
For great justice!
pi_149625683
Dagje Angular congres. Lekker chillen.
pi_149625693
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 06:44 schreef Q. het volgende:
:*
Tap tap tap
pi_149625695
Enige persoon op de hele verdieping. Net ambtenaren hier.
For great justice!
pi_149625699
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 08:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O+
For great justice!
pi_149625703
Niet in Utrecht zijn -O-
Wel in Amsterdam zijn -O-

:P
pi_149625707
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 08:17 schreef Q. het volgende:
Enige persoon op de hele verdieping. Net ambtenaren hier.
Ik las Egyptenaren. Wordt het weer zo'n dag ;(
Tap tap tap
pi_149625745
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 08:17 schreef stbabylon het volgende:
Niet in Utrecht zijn -O-
Wel in Amsterdam zijn -O-

:P
Utrecht. O+
For great justice!
pi_149625747
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 08:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik las Egyptenaren. Wordt het weer zo'n dag ;(
:')
For great justice!
pi_149625755
Volgens mij heb ik wat communicatie gemist over een verhuizing. Verdieping waar normaal 60 man zitten nu de enige.

Vrijdag. :')
For great justice!
pi_149625847
Congres duurt tot 17:15, op een vrijdag. Dat is dan wel heerlijk O+
pi_149625870
Vrijdag de dertiende *O*
Tap tap tap
pi_149625895
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 08:34 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdag de dertiende *O*
Broeders verjaardag *G*
pi_149625917
Gefeliciteerd *O*
Tap tap tap
pi_149626039
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 07:58 schreef Q. het volgende:

[..]

Zo weinig slaap gaat vast van pas komen bij mijn beoordelingsgesprek. :')
Dan is het toch al te laat, kun je net zo goed wegdromen
pi_149626585
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 08:38 schreef CherryLips het volgende:
Gefeliciteerd *O*
Dank je.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:54:50 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149627218
Feli KT :*
pi_149627241
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:22 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Dank je.
Gefeliciteerd! *O* :*
Tap tap tap
pi_149627311
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 08:21 schreef Q. het volgende:
Volgens mij heb ik wat communicatie gemist over een verhuizing. Verdieping waar normaal 60 man zitten nu de enige.

Vrijdag. :')
50.000 O+
pi_149627396
Kak, kickasstorrents ligt eruit ;(
Tap tap tap
pi_149627414
O nee, heb hem al.
Tap tap tap
pi_149627765
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:59 schreef MissMSX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
whehe die film heb ik gisteren nog zitten kijken.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:24:01 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149627767
Zo, uurtje later beginnen, altijd mooi meegenomen :P.
Get woke, go broke!
pi_149627815
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga ook een aardig eind die kant op.
Dat en gratis koffie en ook nog eens geld terug. Ik zeg: Goed geregeld NS! ^O^
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:27:48 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149627834
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ik ga ook een aardig eind die kant op.
Dat en gratis koffie en ook nog eens geld terug. Ik zeg: Goed geregeld NS! ^O^
Zo zijn ze! Ze bezorgen je gewoon gratis vrije tijd, in de tijd van de baas *O*.
Get woke, go broke!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:29:43 #106
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149627874
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Ja hier ook gedaan. was ook wel verstandig
pi_149627912
Angel zit nu ergens in de Schipholtunnel :')
Tap tap tap
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:31:26 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149627914
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja hier ook gedaan. was ook wel verstandig
Ach ja, gisteravond weer eens gewerkt, dus dan meteen maar even compenseren.
Get woke, go broke!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:43:17 #109
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149628206
De hele ochtend vrij *O*.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:44:35 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149628241
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:31 schreef CherryLips het volgende:
TMI.
Get woke, go broke!
pi_149628256
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

TMI.
SCHIPhol he. Vergeet SCHIP niet.
Tap tap tap
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:51:50 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149628388
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

SCHIPhol he. Vergeet SCHIP niet.
Schip, das vast weer iets in de gayscene, net als top of bottom ofzo :{w.
Get woke, go broke!
pi_149628495
Skippertunnel ;(
Tap tap tap
pi_149628787
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet het, speciaal voor hem geregeld zodat hij meer kan bonden met HW.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:08:49 #115
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149628830
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:06 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik weet het, speciaal voor hem geregeld zodat hij meer kan bonden met HW.
Nou is Amsterdam geen NY, maar tussen de tunnel en mij zit toch wel flink wat afstand nog hoor :P.
Get woke, go broke!
pi_149629069
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou is Amsterdam geen NY, maar tussen de tunnel en mij zit toch wel flink wat afstand nog hoor :P.
brandmelding in de tunnel, dus NS is kut, male-bonding
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:22:29 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149629168
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:17 schreef stbabylon het volgende:

[..]

"male" :P.
Get woke, go broke!
pi_149629234
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:17 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik kreeg er ook nog een wisselstoring bij *O*
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:26:52 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149629262
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:25 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

En een vol kantoor *O*
pi_149629276
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:25 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Voor je verjaardag *O*
Tap tap tap
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:30:57 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149629348
Ik had laatst een splinter in m'n been van m'n eettafel, dacht hem eruit te hebben gehaald. wondje heelde niet erg lekker, dus vandaag korstje er weer eens afgehaald, kwam er wat pus bij en vervolgens ook nog 2 a 3 cm aan splinter *O*
pi_149629573
2 a 3 cm? Tering.
pi_149629785
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik had laatst een splinter in m'n been van m'n eettafel, dacht hem eruit te hebben gehaald. wondje heelde niet erg lekker, dus vandaag korstje er weer eens afgehaald, kwam er wat pus bij en vervolgens ook nog 2 a 3 cm aan splinter *O*
Lekker in je been poeren *O* altijd leuk O+
Tap tap tap
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:51:00 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149629801
Ja daarom, vind dat niet zo heel erg, maar dit was wel wat meer dan verwacht _O-
  vrijdag 13 februari 2015 @ 12:02:37 #125
141482 Q.
JurassiQ
pi_149630142
Tijd voor een andere baan. Inmiddels wel duidelijk dat ik hier muurvast zit en ik nooit een schaal omhoog zal gaan, hoe hard ik ook werk en hoe hard ik ook groei.
For great justice!
pi_149630203
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:02 schreef Q. het volgende:
Tijd voor een andere baan. Inmiddels wel duidelijk dat ik hier muurvast zit en ik nooit een schaal omhoog zal gaan, hoe hard ik ook werk en hoe hard ik ook groei.
Dus al dat bier- en wijn drinken is voor niets geweest? ;(
pi_149630267
quote:
Maar je wordt er dus niet actief uitgeschopt?
Tap tap tap
  vrijdag 13 februari 2015 @ 12:08:22 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149630322
quote:
Nouja als alle mogelijke functies al bezet zijn, dan wordt het lastig natuurlijk
  vrijdag 13 februari 2015 @ 12:19:59 #129
141482 Q.
JurassiQ
pi_149630652
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja als alle mogelijke functies al bezet zijn, dan wordt het lastig natuurlijk
Al mijn collega's zitten een schaal hoger, ook al hebben ze veel minder verantwoordelijkheden, ze zien mij alleen over het hoofd omdat ik vooral heel hard werk en niet hard schreeuw.
For great justice!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 12:20:26 #130
141482 Q.
JurassiQ
pi_149630664
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar je wordt er dus niet actief uitgeschopt?
Neuh, ik ben onmisbaar. Maar mijn lange-termijn geluk ligt niet op deze afdeling.
For great justice!
pi_149630750
Harder schreeuwen niet een optie?
pi_149630771
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Harder schreeuwen niet een optie?
Of minder hard werken.
Tap tap tap
pi_149630815

Als we dan toch in de office space qoutes zitten.
pi_149631419
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[ afbeelding ]

Als we dan toch in de office space qoutes zitten.
Office Space _O_
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149631562
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Office Space _O_
Die moet ik echt nog steeds kijken

Kan iemand mij even aansporen om dingen te gaan doen? ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_149631574
Ga es wat doen.
Tap tap tap
pi_149631584
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Ga es wat doen.
Doe het zelf :{w
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149631611
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Die moet ik echt nog steeds kijken

Kan iemand mij even aansporen om dingen te gaan doen? ;(
Ja, ga Office Space kijken jij.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_149631613
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Doe het zelf :{w
Doe ik al :{w
Tap tap tap
pi_149631625
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Doe ik al :{w
:{w
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149631632
quote:
8s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, ga Office Space kijken jij.
Nee geen tijd! Ik moet nog een miljoen dingen doen ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149631805
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee geen tijd! Ik moet nog een miljoen dingen doen ;(
Zoals Office Space kijken. Stel eens prioriteiten jij :{w
pi_149631816
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zoals Office Space kijken. Stel eens prioriteiten jij :{w
Zoals mijn outfit voor vanavond af maken!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149631834
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Zoals mijn outfit voor vanavond af maken!
Outfit schmoutfit :{w
pi_149631863
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Outfit schmoutfit :{w
Pfff wil je niet dat ik er leuk uit zie vanavond? :{w
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149632225
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Pfff wil je niet dat ik er leuk uit zie vanavond? :{w
Dat doe je ook zonder outfit. Bovendien ziet niemand die als je op de bank Office Space aan het kijken bent :{w
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:34:36 #147
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149632327
Outfit, gewoon altijd min of meer dezelfde outfit, alleen andere broek,jasje, shirt, schoenen :P.

Vanavond maar even een TGIF-biertje doen, morgen valentijnsdiner B-).
Get woke, go broke!
pi_149632387
Wat een tenenkrommende benaming voor een miskraamkind/foetus/embryo: 'vlindertje' :X

Has the world gone insane? ;(
50.000 O+
pi_149632398
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Outfit, gewoon altijd min of meer dezelfde outfit, alleen andere broek,jasje, shirt, schoenen :P.

Vanavond maar even een TGIF-biertje doen, morgen valentijnsdiner B-).
Jij bent een parodie op jezelf?
50.000 O+
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:37:43 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149632402
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:37 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Jij bent een parodie op jezelf?
Wie niet?
Get woke, go broke!
pi_149632489
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wie niet?
Ik.
50.000 O+
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:41:57 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149632503
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:41 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik.
Dat zeggen jullie allemaal :7.
Get woke, go broke!
pi_149632984
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:37 schreef MissMSX het volgende:
Wat een tenenkrommende benaming voor een miskraamkind/foetus/embryo: 'vlindertje' :X

Has the world gone insane? ;(
Die van vrienden heet Frits, das een goeie naam.
pi_149633021
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat doe je ook zonder outfit. Bovendien ziet niemand die als je op de bank Office Space aan het kijken bent :{w
Nee ik heb wel echt een outfit nodig om de boel op te leuken hoor :P
En ik ga vanavond geen office space kijken! Carnaval!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 13 februari 2015 @ 14:46:03 #155
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149634091
Zo, superlekkere strandritten gemaakt O+. Prachtig weer erbij en nog betaald ook. Het goede leven.
pi_149635053
Angel heeft gewoon wat mooi weer mee terug genomen _O_
50.000 O+
pi_149635065
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 14:46 schreef Samzz het volgende:
Zo, superlekkere strandritten gemaakt O+. Prachtig weer erbij en nog betaald ook. Het goede leven.
Heerlijk! Vanmorgen was het nog koud en nu is het voorjaar O+
50.000 O+
  vrijdag 13 februari 2015 @ 15:23:26 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149635122
Net gewoon nog 650 euro van m'n vorige werkgever gekregen. Geen idee waarom :')
pi_149635125
Ik heb zelfs het raam open :o
Tap tap tap
pi_149635130
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:23 schreef Cue_ het volgende:
Niks over zeggen, nooit gehad, nooit gezien.
Tap tap tap
  vrijdag 13 februari 2015 @ 15:24:34 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149635157
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Niks over zeggen, nooit gehad, nooit gezien.
Nouja, t zal wel goed zijn. Iets met salarisuitbetaling en dat er vast nog wat open stond ofzo.
Gok deze week salarisspecificatie. Ben benieuwd :D
pi_149635328
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:23 schreef Cue_ het volgende:
Mooi meegenomen :D
50.000 O+
pi_149635342
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zelfs het raam open :o
En de vogels wippen er lustig op los :')
50.000 O+
pi_149635396
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 14:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee ik heb wel echt een outfit nodig om de boel op te leuken hoor :P
En ik ga vanavond geen office space kijken! Carnaval!
kernafval
pi_149635547
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:30 schreef MissMSX het volgende:

[..]

En de vogels wippen er lustig op los :')
Ik ga zo lekker lenterig een paar bloempotjes halen denk ik.
Tap tap tap
pi_149635836
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ga zo lekker lenterig een paar bloempotjes halen denk ik.
Gezellig met de rest van Nederland :')
50.000 O+
pi_149635875
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:43 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Gezellig met de rest van Nederland :')
Gelukkig ben jij bijzonder :*
Tap tap tap
pi_149635891
Ik heb de toko al een maand volstaan met blauwe druifjes en narcissen :@
Tap tap tap
pi_149635907
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij bijzonder :*
Zo bedoelde ik het niet ;(
Ik bedoelde: Gezellig druk *O*
50.000 O+
pi_149635918
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:45 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet ;(
Ik bedoelde: Gezellig druk *O*
O :@ :*
Tap tap tap
pi_149635946
Ik heb gister al wat zaadjes gehaald. Pas zaaien in maart, maar dan grijp ik natuurlijk weer mis wat ik wil hebben :(
50.000 O+
pi_149636048
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb gister al wat zaadjes gehaald. Pas zaaien in maart, maar dan grijp ik natuurlijk weer mis wat ik wil hebben :(
Ik heb de zaadjes ook al in huis voor de vlinderplanten :@
Tap tap tap
  vrijdag 13 februari 2015 @ 15:51:05 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149636120
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb de zaadjes ook al in huis voor de vlinderplanten :@
Een plant genoemd naar een foetus/embryo? :o

quote:
pi_149636217
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

Ieuw ;(
50.000 O+
pi_149636228
Succes met dat mentale beeld CL 8-)
50.000 O+
pi_149636247
quote:

[..]

[..]

Misschien heeft ze een vriendje met zwak zaad? ;(
  vrijdag 13 februari 2015 @ 15:59:49 #177
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149636391
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:54 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Misschien heeft ze een vriendje met zwak zaad? ;(
CL een vriendje? :o
pi_149636424
quote:

[..]

[..]

Huuu mental image ;( Allemaal van die dooie embryo's in de plantenbakken ;( Trekken waarschijnlijk vooral vliegen aan.
Tap tap tap
pi_149636519
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Huuu mental image ;( Allemaal van die dooie embryo's in de plantenbakken ;( Trekken waarschijnlijk vooral vliegen aan.
Vleesetende plant ernaast. Probleem opgelost :P
50.000 O+
pi_149636598
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:03 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Vleesetende plant ernaast. Probleem opgelost :P
Die vermoord ik altijd ;(
Tap tap tap
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:13:01 #181
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149636770
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die vermoord ik altijd ;(
Hoe? Dat zijn de makkelijkste planten ooit zo ongeveer.
pi_149636798
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoe? Dat zijn de makkelijkste planten ooit zo ongeveer.
Serieus? Regenwater, warm, vochtige lucht? Bepaalde turf in de bodem, etc.
Tap tap tap
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:16:26 #183
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149636882
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Serieus? Regenwater, warm, vochtige lucht? Bepaalde turf in de bodem, etc.
Nooit gedaan, die vochtige lucht. En gewoon in gedestileerd water zetten, klaar. Bodem had ik nog van t tuincentrum.
pi_149636933
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nooit gedaan, die vochtige lucht. En gewoon in gedestileerd water zetten, klaar. Bodem had ik nog van t tuincentrum.
Het is bij mij te droog in de kamer ofzo, ik had er een schoteltje met water onder staan voor het verdampende vocht, maar het mocht niet baten.
Een m'n moeder heeft er ooit eentje omgelegd door hem pokon te geven. M'n moeder de bloemist.
Tap tap tap
pi_149637153
Hebben ze geen Pokon met BBQ-smaak?
pi_149637309
mmmm bbq-smaak.
Tap tap tap
pi_149639284
Vrouwen.... hele dag presentatie's, allemaal op tijd. Laatste presentatie Door een vrouw, bam, 10 minuten uitloop, trein gemist.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:48:48 #188
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149639315
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:47 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen.... hele dag presentatie's, allemaal op tijd. Laatste presentatie Door een vrouw, bam, 10 minuten uitloop, trein gemist.
Generaliseren O+.
pi_149639385
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Generaliseren O+.
Niet de eerste keer dat vrouwen de boel doen uitlopen. Vrouwen hebben gewoon een slechter gevoel van tijd.
pi_149639392
quote:
Had ze wel een beetje een leuk koppie of dat ook niet?
pi_149639415
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:51 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Had ze wel een beetje een leuk koppie of dat ook niet?
Joah ging wel. Wel een hoog geneuzel gehalte in haar toespraak.
pi_149639439
Meestal loopt alleen m'n mascara uit ;(
Tap tap tap
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:53:03 #193
141482 Q.
JurassiQ
pi_149639441
quote:
Allemaal op de brandstapel dat tuig. *O*
For great justice!
pi_149639455
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:53 schreef Q. het volgende:

[..]

Vooruit, ik ga al.
Tap tap tap
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:54:16 #195
141482 Q.
JurassiQ
pi_149639480
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Vooruit, ik ga al.
CL extra crispy. :9
For great justice!
pi_149639514
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:54 schreef Q. het volgende:

[..]

CL extra crispy. :9
Hou op, ik had al trek :')
Tap tap tap
pi_149639518
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:53 schreef Q. het volgende:

[..]

Nou...

Maar goed, weekend!
pi_149639525
Hoe heet het als je je zelf opeet? Soort egokannibalisme?
Tap tap tap
pi_149639567
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:55 schreef CherryLips het volgende:
automutilatie
pi_149639629
Ja dat kan ook, na drie weken je zwangerschap bekend maken op fok :')
pi_149639743
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:57 schreef stbabylon het volgende:

[..]

automutilatie
Valt opeten daar ook onder?
Tap tap tap
pi_149639757
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Valt uit je neus eten daar dan ook onder? En nagelbijten?
A mind with a heart of it's own
pi_149639760
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Valt opeten daar ook onder?
Het één kan niet zonder het andere iig
pi_149639785
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:04 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Valt uit je neus eten daar dan ook onder? En nagelbijten?
Jij eet je nagels en snot op?
Tap tap tap
pi_149639858
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Snot en nagels niet, puur hypothetisch ;)
Een loszittend velletje zo nu en dan daarentegen....
pi_149642326
Vrijdag de dertiende much _O-

Eerst trein gemist door uitloop, toen vertraging (gedeeltelijk ingehaald) en nu rijden wel stapvoets omdat er een melding is van een gekkie die wil springen.

Ik had echt naar de borrel moeten gaan :D
  vrijdag 13 februari 2015 @ 22:31:34 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_149649965
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:24 schreef stbabylon het volgende:
Vrijdag de dertiende much _O-

Eerst trein gemist door uitloop, toen vertraging (gedeeltelijk ingehaald) en nu rijden wel stapvoets omdat er een melding is van een gekkie die wil springen.

Ik had echt naar de borrel moeten gaan :D
Ik kwam terug van Singapore en er was een brandmelding in de schipholtunnel. Reden van 7.30 tot 9.30 geen treinen. Sta je met je 18kg backpack op je rug en een jetlag :{

Was waarschijnlijk ook de reden van je uitloop. Alles was ontregeld daarna.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 22:32:19 #208
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_149649995
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

NIEMAND in NL eet z'n eigen snot op! :o
L'Amour menaçant:
pi_149650060
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik kwam terug van Singapore en er was een brandmelding in de schipholtunnel. Reden van 7.30 tot 9.30 geen treinen. Sta je met je 18kg backpack op je rug en een jetlag :{

Was waarschijnlijk ook de reden van je uitloop. Alles was ontregeld daarna.
En het kwam niet in je op om die backpack af te doen :P
pi_149650084
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]

NIEMAND in NL eet z'n eigen snot op! :o
Jawel, ik ken iemand -O-
  vrijdag 13 februari 2015 @ 22:34:43 #211
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_149650090
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:33 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En het kwam niet in je op om die backpack af te doen :P
Duh :P

Al is op af op af op af vervelender dan de hele tijd op. ;) En het was nogal een op af op af want as usual was het slecht geinformeerde ellende en dus chaos.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 13 februari 2015 @ 22:35:07 #212
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_149650111
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:34 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jawel, ik ken iemand -O-
Ik ken er wel 90 misschien, maar er zullen er maar 2 van toegeven ;)
L'Amour menaçant:
pi_149650130
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ken er wel 90 misschien, maar er zullen er maar 2 van toegeven ;)
Ben er mee getrouwd
pi_149664309
Carnaval *O*
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_149679912
Sk8erboy op de radio. Even leuk als kansloos O+.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 23:17:41 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149680013
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Sk8erboy op de radio. Even leuk als kansloos O+.
Avril?
pi_149680086
jup.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 23:28:24 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149680440
Nice!
  zondag 15 februari 2015 @ 16:15:00 #219
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_149695555
Straks paard rijden op het strand, vanavond weer bier en bbq met carnaval *O*
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
  zondag 15 februari 2015 @ 16:43:07 #220
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149696726
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:15 schreef Belsezar het volgende:
Straks paard rijden op het strand, vanavond weer bier en bbq met carnaval *O*
Heb ik eergisteren, gisteren en vandaag ook gedaan *O*. Have fun.
  zondag 15 februari 2015 @ 17:29:05 #221
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_149698577
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Heb ik eergisteren, gisteren en vandaag ook gedaan *O*. Have fun.
Een goede vriend van de familie heeft een stuk of 15 crioullos. Ik ga nu richting het strand :)
  zondag 15 februari 2015 @ 17:30:21 #222
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149698613
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:29 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Een goede vriend van de familie heeft een stuk of 15 crioullos. Ik ga nu richting het strand :)
In NL noemen we ze Criollo's :D. Have fun.
pi_149717759
quote:
14s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

In NL noemen we ze Criollo's :D. Have fun.
Geweldige paarden, ze blijven maar gaan :)
  maandag 16 februari 2015 @ 08:01:26 #224
141482 Q.
JurassiQ
pi_149718239
Werken! *O*
For great justice!
pi_149718273
Het is al vroeg licht buiten *O*
Niet dat ik naar buiten hoef, maar het is leuk gordijnen opendoen.
Tap tap tap
pi_149718560
Gmeurning... :O
  maandag 16 februari 2015 @ 08:47:53 #227
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149718583
Goedemorgen :).
  maandag 16 februari 2015 @ 09:04:24 #228
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149718791
Iedereen valentijn/carnaval/zolderkamerfokken weer overleefd?
Get woke, go broke!
  maandag 16 februari 2015 @ 09:04:45 #229
141482 Q.
JurassiQ
pi_149718794
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Het was fijn op de zolderkamer.
For great justice!
  maandag 16 februari 2015 @ 09:21:48 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149719067
quote:
Lijkt er wel op :)
  maandag 16 februari 2015 @ 09:29:52 #231
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149719210
quote:
7s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lijkt er wel op :)
Welk een feest *O*.

Is het al vrijdag? :P.
Get woke, go broke!
  maandag 16 februari 2015 @ 09:30:28 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149719233
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:29 schreef HeatWave het volgende:

Welk een feest *O*.

Is het al vrijdag? :P.
Owja dan heb je je feestje he :) Maar nee, duurt nog even :P
  maandag 16 februari 2015 @ 09:30:57 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149719239
quote:
7s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Owja dan heb je je feestje he :) Maar nee, duurt nog even :P
Ook dat, maar dan is het iig weekend :P.
Get woke, go broke!
  maandag 16 februari 2015 @ 09:31:39 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149719258
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ook dat, maar dan is het iig weekend :P.
Snap ik, maar dat duurt nog wel even
  maandag 16 februari 2015 @ 09:33:02 #235
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149719278
quote:
7s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Snap ik, maar dat duurt nog wel even
Ja,helaas wel :').

Oh well, er zijn echt ergere dingen dan werken, ik moet er alleen even opkomen :P.
Get woke, go broke!
  maandag 16 februari 2015 @ 09:33:19 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149719281
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:33 schreef HeatWave het volgende:

Ja,helaas wel :').

Oh well, er zijn echt ergere dingen dan werken, ik moet er alleen even opkomen :P.
Ze zijn er.. das erg genoeg :P
pi_149719305
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:04 schreef Q. het volgende:

[..]

Het was fijn op de zolderkamer.
Er was bier ende plezier.
  maandag 16 februari 2015 @ 09:36:23 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149719343

Dit begint ergens op te lijken qua uiterlijk voor smartwatches.
Get woke, go broke!
  maandag 16 februari 2015 @ 09:42:00 #239
141482 Q.
JurassiQ
pi_149719438
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

IS?
For great justice!
  maandag 16 februari 2015 @ 09:42:19 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149719448
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:42 schreef Q. het volgende:

[..]

IS?
Geen last van, dus het bestaat niet :7.
Get woke, go broke!
  maandag 16 februari 2015 @ 09:42:35 #241
141482 Q.
JurassiQ
pi_149719453
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Er was bier ende plezier.
Meer heb je niet nodig op de zolderkamer.
For great justice!
  maandag 16 februari 2015 @ 09:42:48 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149719460
Weet nu waar het geld van m'n vorige werkgever van kwam. Vakantietoeslag, van de 1600 blijft er maar 600 over ;( (incl 200 aftrek van NS kaart)
pi_149719477
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:42 schreef Q. het volgende:

[..]

Meer heb je niet nodig op de zolderkamer.
Precies ende correct.
  maandag 16 februari 2015 @ 09:52:12 #244
141482 Q.
JurassiQ
pi_149719636
quote:
7s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:42 schreef Cue_ het volgende:
Weet nu waar het geld van m'n vorige werkgever van kwam. Vakantietoeslag, van de 1600 blijft er maar 600 over ;( (incl 200 aftrek van NS kaart)
Beetje jammer.
For great justice!
pi_149719640
quote:
Damn -O-
  maandag 16 februari 2015 @ 09:53:00 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149719645
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:52 schreef Q. het volgende:

Beetje jammer.
Idd stomme loonheffing ;( .. gelukkig in april nog eens 300 euro gok ik. En dan zijn we helemaal klaar met ze :+
pi_149719716
quote:
:X
Tap tap tap
pi_149719771
quote:
Misschien krijg je nog terug van de BD volgend jaar.
  maandag 16 februari 2015 @ 10:01:09 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149719782
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:00 schreef Harmankardon het volgende:

Misschien krijg je nog terug van de BD volgend jaar.
Acht de kans klein, laatste jaren niet gehad
  maandag 16 februari 2015 @ 10:01:17 #250
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149719784
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:57 schreef CherryLips het volgende:

:X
Zielig toch ;(
pi_149719808
quote:
7s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zielig toch ;(
Tap tap tap
pi_149719955
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Dit begint ergens op te lijken qua uiterlijk voor smartwatches.
Huh? Er staat toch helemaal geen aangevroten appeltje op?
pi_149720053
quote:
7s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Acht de kans klein, laatste jaren niet gehad
Vooraf meer betalen, krijg je altijd wat terug *O*
50.000 O+
  maandag 16 februari 2015 @ 10:16:47 #254
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_149720061
quote:
jup.

Maar carnaval is nog niet afgelopen hoor.
L'Amour menaçant:
  maandag 16 februari 2015 @ 10:17:19 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149720070
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

jup.

Maar carnaval is nog niet afgelopen hoor.
Zou het wel moeten zijn natuurlijk :').
Get woke, go broke!
  maandag 16 februari 2015 @ 10:18:03 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_149720081
L'Amour menaçant:
  maandag 16 februari 2015 @ 10:22:42 #257
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149720163
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:16 schreef MissMSX het volgende:

Vooraf meer betalen, krijg je altijd wat terug *O*
Maar dat moet ik dan bewust doen :P
  maandag 16 februari 2015 @ 11:09:54 #258
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_149721027
quote:
Extra teruggaaf wordt meestal aangeslagen in de hoogste belastingschaal. Met je belastingaangifte wordt dat weer rechtgetrokken.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  maandag 16 februari 2015 @ 11:14:34 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149721118
quote:
7s.gif Op maandag 16 februari 2015 11:09 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Extra teruggaaf wordt meestal aangeslagen in de hoogste belastingschaal. Met je belastingaangifte wordt dat weer rechtgetrokken.
Er is nog hoop *O*
  maandag 16 februari 2015 @ 12:47:04 #260
141482 Q.
JurassiQ
pi_149723095
Druk hier.
For great justice!
pi_149723115
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 12:47 schreef Q. het volgende:
Druk hier.
Maandargh.
pi_149723258
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 12:47 schreef Q. het volgende:
Druk hier.
Ik drukte maar er gebeurde niets :?
pi_149723377
Tap tap tap
  maandag 16 februari 2015 @ 12:59:40 #264
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149723395
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 12:54 schreef KomtTijd... het volgende:

Ik drukte maar er gebeurde niets :?
Zat je wel op de wc dan? :o
pi_149723616
quote:
7s.gif Op maandag 16 februari 2015 12:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zat je wel op de wc dan? :o
Moet je daarvoor per se (hihi) op de wc zitten dan?
Tap tap tap
pi_149723670
Geluk bij een ongeluk dat er niets gebeurde dus.
  maandag 16 februari 2015 @ 14:14:02 #267
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149725670
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Moet je daarvoor per se (hihi) op de wc zitten dan?
Hoeft niet, maar stroomt makkelijker
pi_149726316
quote:
7s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet dat ik echt op deze informatie zat te wachten, maar toch bedankt voor het uitproberen :)
  maandag 16 februari 2015 @ 14:36:49 #269
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149726367
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:35 schreef KomtTijd... het volgende:

Niet dat ik echt op deze informatie zat te wachten, maar toch bedankt voor het uitproberen :)
Graag gedaan :*
pi_149726536
quote:
7s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Pijnboompit, pijnboompit...
Tap tap tap
  maandag 16 februari 2015 @ 14:46:50 #271
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149726670
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Pijnboompit, pijnboompit...
"liggend kan je schijten, maar het is beter als je zit"
pi_149726974
quote:
6s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

"liggend kan je schijten, maar het is beter als je zit"
Heel goed :7
Tap tap tap
  maandag 16 februari 2015 @ 15:03:09 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149727224
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Heel goed :7
Ik ken m'n klassiekers :P
  maandag 16 februari 2015 @ 15:16:13 #274
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149727650
Tering, wat een mist :X.
pi_149727880
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:16 schreef Samzz het volgende:
Tering, wat een mist :X.
Lekker zonnetje hier.
  maandag 16 februari 2015 @ 15:25:10 #276
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149727928
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:24 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Lekker zonnetje hier.
Die was gisteren hier O+.
pi_149727970
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die was gisteren hier O+.
Hier ook ;)
  maandag 16 februari 2015 @ 16:18:59 #278
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149729252
Handelaren op advertentie-sites :').

Plaats ik een gezocht ad, kan het artikel zelf al vinden voor 175 euro, komt er een gast die ze wel even voor me kan bestellen hoor, slechts 250 euro :P.
Get woke, go broke!
  maandag 16 februari 2015 @ 16:25:01 #279
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_149729454
Ik had net ook een mooie. Ik zoek al een tijdje 2 Wii-spellen. Ik vind ze op marktplaats. Ik reageer. Krijg antwoord: "ze staan op een harddisk" terug :'). Fuckers.
pi_149729524
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zou het wel moeten zijn natuurlijk :').
Hell no!

Gister weer heerlijk genoten van prachtige dames in miniscule outfits en hoge hakken. Uiteraard onder het genot van bier tijdens een zwoele zomerse avond :)
  maandag 16 februari 2015 @ 16:31:36 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149729681
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:25 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had net ook een mooie. Ik zoek al een tijdje 2 Wii-spellen. Ik vind ze op marktplaats. Ik reageer. Krijg antwoord: "ze staan op een harddisk" terug :'). Fuckers.
Das ook handig idd, de iso's kan ik zelf ook wel vinden ja :').
Get woke, go broke!
pi_149729792
Hoe is het trouwens verder gegaan met die journaal kaper? Ik heb het niet echt meer gevolgd.
pi_149730484
quote:
Thanks. Gaat dus nog wel een poosje duren.
pi_149730631
Volgens mij valt er gewoon niets over te zeggen. Die gast heeft gewoon een domme actie gedaan en ze moeten alleen nog ff uitzoeken of hij wel helemaal 100% is om te bepalen of hij TBS krijgt of een reguliere straf.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 06:55:40 #286
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149750887
Zoo.. alweer een uur aan de slag ;(
pi_149750901
:o
Tap tap tap
  dinsdag 17 februari 2015 @ 07:17:07 #288
141482 Q.
JurassiQ
pi_149750941
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 06:55 schreef Cue_ het volgende:
Zoo.. alweer een uur aan de slag ;(
Goed bezig.
For great justice!
pi_149750992
Ik vind het verontrustend.
Tap tap tap
  dinsdag 17 februari 2015 @ 07:30:43 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149750997
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 07:30 schreef CherryLips het volgende:
Livegang vandaag, dus kon het uurtje rust op kantoor wel gebruiken.
Daarbij begon collega aan de overkant zo vroeg, dus kon mooi meerijden :)
pi_149751003
Ik duik mijn bed in, morgen een na laatste dag van carnaval :P
pi_149751090
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 07:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Livegang vandaag, dus kon het uurtje rust op kantoor wel gebruiken.
Daarbij begon collega aan de overkant zo vroeg, dus kon mooi meerijden :)
Livegang? :@
Tap tap tap
  dinsdag 17 februari 2015 @ 07:48:38 #293
141482 Q.
JurassiQ
pi_149751093
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 07:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ICT. :P
For great justice!
  dinsdag 17 februari 2015 @ 07:48:48 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149751094
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 07:48 schreef CherryLips het volgende:

Uh ja.. uhm zaken die gebouwd zijn moeten in productie worden gebracht..zoiets :')
  dinsdag 17 februari 2015 @ 07:48:50 #295
141482 Q.
JurassiQ
pi_149751097
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 07:30 schreef CherryLips het volgende:
Zo is het leven.
For great justice!
pi_149751115
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 07:48 schreef Q. het volgende:

[..]

Zo is het leven.
Verontrustend?
Tap tap tap
pi_149751125
M'n wekkerradio gaat af, schrik me dood :')
Tap tap tap
  dinsdag 17 februari 2015 @ 07:57:40 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149751148
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 07:54 schreef CherryLips het volgende:
M'n wekkerradio gaat af, schrik me dood :')
Je bent al wakker
pi_149751164
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 07:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je bent al wakker
Ik snap ook niet dat ik er soms doorheen kan slapen als ik nu in een andere kamer zit en ervan schrik :')

Maar ja, ik was al wakker :P
Tap tap tap
  dinsdag 17 februari 2015 @ 08:05:45 #300
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149751192
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 08:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat ik er soms doorheen kan slapen als ik nu in een andere kamer zit en ervan schrik :')

Maar ja, ik was al wakker :P
Mensen zijn raar als ze slapen
  dinsdag 17 februari 2015 @ 08:05:51 #301
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149751194
Dicht..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')