Ja, dat is dan toch gewoon het hele punt, het verschilt per persoonquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar zo zwart/wit is het niet, maar gemiddeld genomen is er wel verschil in sfeer die er hangt. Op individueel niveau kan het alle kanten op. De een vind het gezellig als je langskomt als Hollander, de ander kijkt je met de nek aan. En omgekeerd ook: Limburgers van harte welkom, ofLimbo's.
Juist en niet waar iemand vandaan komt. Al kan dat sommige dingen wel verklaren.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is dan toch gewoon het hele punt, het verschilt per persoon.
Het is wel aangeleerd denk ik. En dan (bite me) vooral in limburg/brabant lijkt randstadhaat deel van de opvoedingquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Juist en niet waar iemand vandaan komt. Al kan dat sommige dingen wel verklaren.
Nou, ik vind dus wel dat er gemiddeld genomen verschil is. En als je dan over 'de ander' praat is het makkelijk afronden. Is mensenlijkquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is dan toch gewoon het hele punt, het verschilt per persoon.
Ach kom, dat is hier niet anders. Randstedelingen lachen Limbo's en Brabo's collectief uit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel aangeleerd denk ik. En dan (bite me) vooral in limburg/brabant lijkt randstadhaat deel van de opvoeding.
Tuurlijk, doe ik net zo hard aan mee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik vind dus wel dat er gemiddeld genomen verschil is. En als je dan over 'de ander' praat is het makkelijk afronden. Is mensenlijk
Haat en uitlachen zijn 2 verschillende dingen, ik kan een limbo wel een beetje pesten soms, maar het antwoord is vaak enorm agressief.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach kom, dat is hier niet anders. Randstedelingen lachen Limbo's en Brabo's collectief uit.
Volgens mij is de 'haat' naar de ander totaal niet afhankelijk van waar je opgroeit. Het is er gewoon altijd. Soms tussen provincies, soms tussen dorpen, etc etcquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel aangeleerd denk ik. En dan (bite me) vooral in limburg/brabant lijkt randstadhaat deel van de opvoeding.
Zou kunnen hoor. Maar ik weet wel dat het altijd wel een soort van speelt, hoe ouder je wordt hoe groter "jouw" gebied, van straat naar wijk naar dorp naar provincie naar landquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij is de 'haat' naar de ander totaal niet afhankelijk van waar je opgroeit. Het is er gewoon altijd. Soms tussen provincies, soms tussen dorpen, etc etc
Ja, maar Amsterdam is dan ook een kutstadquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, doe ik net zo hard aan mee.
Maar ik heb oprecht het idee dat het "daar" veel meer speelt dan "hier", de haat. FOK! is niet representatief, maar voor elk anti-limburgtopic staan 1000 anti-Amsterdamtopics.
Kijk, hier snap ik dus echt niets van.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar Amsterdam is dan ook een kutstad
Maar serieus, als je bijvoorbeeld kijkt naar iets als televisie dan lijken Amsterdam en Hilversum wel het centrum van het universum. En Amsterdammers hebben gemiddeld genomen wel wat arrogants over zich heen. Daar verzamelen die P C Hooft (wannabee) types zich en dat meestal niet de gezelligste types
Zie mijn vorige post. Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen het zat zijn om altijd maar als dom en Limbo bestempeld te worden. Altijd weer diezelfde 'grapjes'. Als vrouw ben ik inmiddels ook die standaard vrouwen'grapjes' wel zat. daar word ik ook wel agressief van jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haat en uitlachen zijn 2 verschillende dingen, ik kan een limbo wel een beetje pesten soms, maar het antwoord is vaak enorm agressief.
Maar altijd maar te horen krijgen dat je arrogant en bot bent, dat moet ik maar pikken dus, het geldt maar 1 kant op, zoals altijd?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post. Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen het zat zijn om altijd maar als dom en Limbo bestempeld te worden. Altijd weer diezelfde 'grapjes'. Als vrouw ben ik inmiddels ook die standaard vrouwen'grapjes' wel zat. daar word ik ook wel agressief van ja
Maar niet arrogantquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, hier snap ik dus echt niets van.
Den Haag is echt de grootste aso-stad van nederland, 9 van de 10 is tokkie.
Ja, en hier negeren we elkaar allemaal, de hele dag, niemand heeft het hier naar zijn zin en nergens is het gezellig.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar niet arrogant
Dat vind ik juist het leuke hier aan Den Haag. Dat de tokkies en de ballen om elkaar kunnen lachen
Dat is een ander verhaal. Daar had je het niet overquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar altijd maar te horen krijgen dat je arrogant en bot bent, dat moet ik maar pikken dus, het geldt maar 1 kant op, zoals altijd?
Jij kunt ook gewoon echt niet grijs denken hequote:Op donderdag 12 februari 2015 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en hier negeren we elkaar allemaal, de hele dag, niemand heeft het hier naar zijn zin en nergens is het gezellig.!!!1111---____----!!!
Precies als net, jij dus ook niet, alleen je draait het naar jouw versie, maar het is net zo zwart/wit, want niet elke hagenees is niet arrogant en kan gezellig lachen met een snob of tokkie.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij kunt ook gewoon echt niet grijs denken he
Waarom? Ik mag mijn kant niet vertellen, want die is minder erg?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:19 schreef MissMSX het volgende:
Nu snap ik wel dat je zo snel op je pik getrapt bent met die Limbo's. Djeez
Nee, want ik spreek al de hele tijd in 'gemiddelden', 'algemeenheden'. Dat is juist mijn punt. Natuurlijk zijn er hele hordes Hagenezen die elkaar niet liggen, en idem Amsterdammers die elkaar juist knuffelen. Maar het gaat om een bepaalde sfeer die je niet met individuele gevallen kunt 'bewijzen'.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies als net, jij dus ook niet, alleen je draait het naar jouw versie, maar het is net zo zwart/wit, want niet elke hagenees is niet arrogant en kan gezellig lachen met een snob of tokkie.
Maar als ik het in mijn "voordeel" vertel is het fout....
Nee hoor, tuurlijk mag je daarom huilen, maar waaro zou je daar alle Limbo's op aanvallen? Dan doe jij toch ook precies hetzelfde weer?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? Ik mag mijn kant niet vertellen, want die is minder erg?
het is gewoon hypocriet, altijd maar bashen op Amsterdam, maar wij zijn arrogant en ongezellig....
Ik heb het hier even puur over op FOK! hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, want ik spreek al de hele tijd in 'gemiddelden', 'algemeenheden'. Dat is juist mijn punt. Natuurlijk zijn er hele hordes Hagenezen die elkaar niet liggen, en idem Amsterdammers die elkaar juist knuffelen. Maar het gaat om een bepaalde sfeer die je niet met individuele gevallen kunt 'bewijzen'.
Idem voor Limbo's, Tukkers, weet-ik-veel-wie-nog-meer.
Dat jij je persoonlijk aangevallen voelt door de Limbo's die je bent tegengekomen en zich negatief hebben uitgelaten over Amsterdammers staat daar los van.
Waarom moeten limbo's massaal topics openen over hoe kut ze Amsterdam vinden?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor, tuurlijk mag je daarom huilen, maar waaro zou je daar alle Limbo's op aanvallen? Dan doe jij toch ook precies hetzelfde weer?
Wellicht, maar je eigen argument, na een tijdje ben je het gewoon een keer zat, maar blijkbaar is dat alleen OK voor een limbo die wat grapjes te verdragen krijgt, een Amsterdammer kan je rustig een arrogante kanjerlijer noemen, het is maar een Amsterdammer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:26 schreef MissMSX het volgende:
Hoge bomen vangen veel wind, en Amsterdam is nou eenmaal een hoge boom. Er is altijd wel iemand te vinden die er iets negatiefs over wil zeggen.
Dan lullen we wel lekker langs erlkaar heenquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het hier even puur over op FOK! hoor.
Kil heb ik nog nooit gehoord over Amsterdam eigenlijk. En eng? Tsja, dat is elke grote stad als je er de weg niet kentquote:En sfeer is idd iets ongrijpbaars, maar ik snap oprecht niet dat mensen Amsterdam eng of kil oid vinden, het is gewoon een stad.
Dus de onzekerheid van de limbo is ons probleem?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan lullen we wel lekker langs erlkaar heen
[..]
Kil heb ik nog nooit gehoord over Amsterdam eigenlijk. En eng? Tsja, dat is elke grote stad als je er de weg niet kent
Maar de gemiddelde Amsterdammer heeft een uitgesproken mening en komt zelfverzekerd over. Dat soort kwaliteiten wordt niet overal positief gewaardeerd
Dat heeft Miss Toch nergens gezegd? Dat een Amsterdammer dat niet zat mag / kan zijn?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Wellicht, maar je eigen argument, na een tijdje ben je het gewoon een keer zat, maar blijkbaar is dat alleen OK voor een limbo die wat grapjes te verdragen krijgt, een Amsterdammer kan je rustig een arrogante kanjerlijer noemen, het is maar een Amsterdammer.
Hahaha, ja geen idee. Maar echt, misschien wel omdat 'alles' in tv-wereld om Amsterdam draait. de Randstad in zijn geheel, maar vooral Amsterdam. Ik weet het ook niet hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom moeten limbo's massaal topics openen over hoe kut ze Amsterdam vinden?
Het is wel de verklaring blijkbaar voor de haat uit limburg, want ze worden altijd zo enorm hard gepest.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heeft Miss Toch nergens gezegd? Dat een Amsterdammer dat niet zat mag / kan zijn?
Waarom nou weer onzekerheid? Zij uiten zich gewoon anders. En tsja, meestal wordt het uitgesprokene minder gewaardeerd dan het timidere.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus de onzekerheid van de limbo is ons probleem?.
Sja, weer een scheve verontwaardiging, want een grap over iemand in de ballen trappen bijv is "zo lekker vrijgevochten, hihihihihi".quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hahaha, ja geen idee. Maar echt, misschien wel omdat 'alles' in tv-wereld om Amsterdam draait. de Randstad in zijn geheel, maar vooral Amsterdam. Ik weet het ook niet hoor.
Of wat ik al eerder zei: als jij je altijd in de zeik genomen voelt.
Ik word ook echt wel agressief als ik voor de 10.000e keer te horen krijg dat ik wel ongesteld zal zijn als ik ergens de pest over in heb. Of dat ik een jaloerse, lelijke bitch ben als ik aangeef een bepaalde (bekend) vrouw niet zo aantrekkelijk te vinden. Altijd maar diezelfde grappen.
Ja, maar dan alleen in nederland. "maaiveld" etc.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom nou weer onzekerheid? Zij uiten zich gewoon anders. En tsja, meestal wordt het uitgesprokene minder gewaardeerd dan het timidere.
Natuurlijk niet. Jij hebt toch net zoveel recht om daarover te klagen? Niemand die je dat ontzegtquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar je eigen argument, na een tijdje ben je het gewoon een keer zat, maar blijkbaar is dat alleen OK voor een limbo die wat grapjes te verdragen krijgt, een Amsterdammer kan je rustig een arrogante kanjerlijer noemen, het is maar een Amsterdammer.
Nee, wij zijn niet zo kleinzerig dat we elke "belediging" ons aantrekken, ik ben geen moslim/limboquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Jij hebt toch net zoveel recht om daarover te klagen? Niemand die je dat ontzegt
Open er een topic over
Djeez, lees je wel begrijpend? Dat zeg ik toch nergens?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, weer een scheve verontwaardiging, want een grap over iemand in de ballen trappen bijv is "zo lekker vrijgevochten, hihihihihi".
Opmerking over mannen mbt hun penis oid, dat kan allemaal wel, zo grappig en luchtig!
Maar idd een ongesteldheidsgrap en de wereld is weer te klein.
Nou, je bent anders al een half topic aan het piepenquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wij zijn niet zo kleinzerig dat we elke "belediging" ons aantrekken, ik ben geen moslim/limbo.
Echt niet waar. Veel buitenlanders vinden die Hollanders echt veel te direct.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dan alleen in nederland. "maaiveld" etc.
Ja, dat heet een discussiequote:Op donderdag 12 februari 2015 12:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, je bent anders al een half topic aan het piepen
Je leest echt niet hequote:Op donderdag 12 februari 2015 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat heet een discussie. Maar oh wee als de ander met een punt aankomt, dan is het niet valide
.
Ik lees prima, ik zie alleen maar:quote:
Dat je alleen dat ziet bewijst dat je niet leestquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees prima, ik zie alleen maar:
Limburgers en vrouwen hebben een punt als ze beledigd zijn, mannen en Amsterdammers moeten niet miepen, die zijn nou eenmaal slecht.
Ja, sterk versimpeld idd.
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat je alleen dat ziet bewijst dat je niet leest
Maar goed. Ik heb geen zin om tien keer hetzelfde punt toe te lichten verder
Op naar belangrijkere dingen: soep
Ook lekkerquote:
Ja, dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook lekker
Ten minste... welke vis?:P
Al die chemicalien erinquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog niet.
Lunchthema vandaag : fruit en vis zijn gezond.
Meer info heb ik niet.
Alsof dat nog wat uitmaakt bij mijquote:
Daarom blijf ik ook zo veel mogelijk uit de discussie, al jeuken m'n vingers welquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:42 schreef MissMSX het volgende:
Dat je alleen dat ziet bewijst dat je niet leest
Maar goed. Ik heb geen zin om tien keer hetzelfde punt toe te lichten verder
Ja, dat gevoel wekken Amsterdammers meestal wel op jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom blijf ik ook zo veel mogelijk uit de discussie, al jeuken m'n vingers wel
De arrogante kwallenquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:32 schreef MissMSX het volgende:
Ja, dat gevoel wekken Amsterdammers meestal wel op ja
Allemaal van die Gordonsquote:
A gentle wave of Gordon flows over the FOK! forumquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Krijgt ineens een hele andere dimensie
Hoho, dat is mijn tekst, jij hoort bescheiden en gezellig etc te zijnquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Morgen![]()
Tof
Al mag vandaag er ook best wezen hoor Cue
Iets met werkquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Het is wel stilletjes deze week he?
Werk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Het is wel stilletjes deze week he?
Sterker nog, ik mag straks om 21:30 weer aan de bak, met je niet werkenquote:
ben je dan je avondmaal aan het koken?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sterker nog, ik mag straks om 21:30 weer aan de bak, met je niet werken.
slapen is toch overrated.quote:
Ik las Egyptenaren. Wordt het weer zo'n dagquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:17 schreef Q. het volgende:
Enige persoon op de hele verdieping. Net ambtenaren hier.
Utrecht.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:17 schreef stbabylon het volgende:
Niet in Utrecht zijn
Wel in Amsterdam zijn
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las Egyptenaren. Wordt het weer zo'n dag
Dan is het toch al te laat, kun je net zo goed wegdromenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo weinig slaap gaat vast van pas komen bij mijn beoordelingsgesprek.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:21 schreef Q. het volgende:
Volgens mij heb ik wat communicatie gemist over een verhuizing. Verdieping waar normaal 60 man zitten nu de enige.
Vrijdag.
Ik ga ook een aardig eind die kant op.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Zo, uurtje later beginnen, altijd mooi meegenomen.
Zo zijn ze! Ze bezorgen je gewoon gratis vrije tijd, in de tijd van de baasquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ga ook een aardig eind die kant op.
Dat en gratis koffie en ook nog eens geld terug. Ik zeg: Goed geregeld NS!
Ja hier ook gedaan. was ook wel verstandigquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Zo, uurtje later beginnen, altijd mooi meegenomen.
Ach ja, gisteravond weer eens gewerkt, dus dan meteen maar even compenseren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja hier ook gedaan. was ook wel verstandig
TMI.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Angel zit nu ergens in de Schipholtunnel
Schip, das vast weer iets in de gayscene, net als top of bottom ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SCHIPhol he. Vergeet SCHIP niet.
Ik weet het, speciaal voor hem geregeld zodat hij meer kan bonden met HW.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Angel zit nu ergens in de Schipholtunnel
Nou is Amsterdam geen NY, maar tussen de tunnel en mij zit toch wel flink wat afstand nog hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet het, speciaal voor hem geregeld zodat hij meer kan bonden met HW.
brandmelding in de tunnel, dus NS is kut, male-bondingquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou is Amsterdam geen NY, maar tussen de tunnel en mij zit toch wel flink wat afstand nog hoor.
"male"quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
brandmelding in de tunnel, dus NS is kut, male-bonding
Ik kreeg er ook nog een wisselstoring bijquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
brandmelding in de tunnel, dus NS is kut, male-bonding
En een vol kantoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kreeg er ook nog een wisselstoring bij
Voor je verjaardagquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kreeg er ook nog een wisselstoring bij
Lekker in je been poerenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik had laatst een splinter in m'n been van m'n eettafel, dacht hem eruit te hebben gehaald. wondje heelde niet erg lekker, dus vandaag korstje er weer eens afgehaald, kwam er wat pus bij en vervolgens ook nog 2 a 3 cm aan splinter
Dus al dat bier- en wijn drinken is voor niets geweest?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:02 schreef Q. het volgende:
Tijd voor een andere baan. Inmiddels wel duidelijk dat ik hier muurvast zit en ik nooit een schaal omhoog zal gaan, hoe hard ik ook werk en hoe hard ik ook groei.
Maar je wordt er dus niet actief uitgeschopt?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:02 schreef Q. het volgende:
Tijd voor een andere baan. Inmiddels wel duidelijk dat ik hier muurvast zit en ik nooit een schaal omhoog zal gaan, hoe hard ik ook werk en hoe hard ik ook groei.
Nouja als alle mogelijke functies al bezet zijn, dan wordt het lastig natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:02 schreef Q. het volgende:
Al mijn collega's zitten een schaal hoger, ook al hebben ze veel minder verantwoordelijkheden, ze zien mij alleen over het hoofd omdat ik vooral heel hard werk en niet hard schreeuw.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja als alle mogelijke functies al bezet zijn, dan wordt het lastig natuurlijk
Neuh, ik ben onmisbaar. Maar mijn lange-termijn geluk ligt niet op deze afdeling.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je wordt er dus niet actief uitgeschopt?
Of minder hard werken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Harder schreeuwen niet een optie?
Office Spacequote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[ afbeelding ]
Als we dan toch in de office space qoutes zitten.
Die moet ik echt nog steeds kijkenquote:
Doe het zelfquote:
Ja, ga Office Space kijken jij.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die moet ik echt nog steeds kijken
Kan iemand mij even aansporen om dingen te gaan doen?
quote:
Nee geen tijd! Ik moet nog een miljoen dingen doenquote:
Zoals Office Space kijken. Stel eens prioriteiten jijquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee geen tijd! Ik moet nog een miljoen dingen doen
Zoals mijn outfit voor vanavond af maken!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals Office Space kijken. Stel eens prioriteiten jij
Outfit schmoutfitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zoals mijn outfit voor vanavond af maken!
Pfff wil je niet dat ik er leuk uit zie vanavond?quote:
Dat doe je ook zonder outfit. Bovendien ziet niemand die als je op de bank Office Space aan het kijken bentquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Pfff wil je niet dat ik er leuk uit zie vanavond?
Jij bent een parodie op jezelf?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Outfit, gewoon altijd min of meer dezelfde outfit, alleen andere broek,jasje, shirt, schoenen.
Vanavond maar even een TGIF-biertje doen, morgen valentijnsdiner.
Dat zeggen jullie allemaalquote:
Die van vrienden heet Frits, das een goeie naam.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:37 schreef MissMSX het volgende:
Wat een tenenkrommende benaming voor een miskraamkind/foetus/embryo: 'vlindertje'
Has the world gone insane?
Nee ik heb wel echt een outfit nodig om de boel op te leuken hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doe je ook zonder outfit. Bovendien ziet niemand die als je op de bank Office Space aan het kijken bent
Heerlijk! Vanmorgen was het nog koud en nu is het voorjaarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:46 schreef Samzz het volgende:
Zo, superlekkere strandritten gemaakt. Prachtig weer erbij en nog betaald ook. Het goede leven.
Niks over zeggen, nooit gehad, nooit gezien.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:23 schreef Cue_ het volgende:
Net gewoon nog 650 euro van m'n vorige werkgever gekregen. Geen idee waarom
Nouja, t zal wel goed zijn. Iets met salarisuitbetaling en dat er vast nog wat open stond ofzo.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks over zeggen, nooit gehad, nooit gezien.
Mooi meegenomenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:23 schreef Cue_ het volgende:
Net gewoon nog 650 euro van m'n vorige werkgever gekregen. Geen idee waarom
En de vogels wippen er lustig op losquote:
kernafvalquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik heb wel echt een outfit nodig om de boel op te leuken hoor![]()
En ik ga vanavond geen office space kijken! Carnaval!
Ik ga zo lekker lenterig een paar bloempotjes halen denk ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En de vogels wippen er lustig op los
Gezellig met de rest van Nederlandquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker lenterig een paar bloempotjes halen denk ik.
Gelukkig ben jij bijzonderquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gezellig met de rest van Nederland
Zo bedoelde ik het nietquote:
Oquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet
Ik bedoelde: Gezellig druk
Ik heb de zaadjes ook al in huis voor de vlinderplantenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb gister al wat zaadjes gehaald. Pas zaaien in maart, maar dan grijp ik natuurlijk weer mis wat ik wil hebben
Een plant genoemd naar een foetus/embryo?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de zaadjes ook al in huis voor de vlinderplanten
quote:Wat een tenenkrommende benaming voor een miskraamkind/foetus/embryo: 'vlindertje'
Ieuwquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een plant genoemd naar een foetus/embryo?
[..]
Misschien heeft ze een vriendje met zwak zaad?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
CL een vriendje?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een vriendje met zwak zaad?
Huuu mental imagequote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Vleesetende plant ernaast. Probleem opgelostquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Huuu mental imageAllemaal van die dooie embryo's in de plantenbakken
Trekken waarschijnlijk vooral vliegen aan.
Die vermoord ik altijdquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vleesetende plant ernaast. Probleem opgelost
Hoe? Dat zijn de makkelijkste planten ooit zo ongeveer.quote:
Serieus? Regenwater, warm, vochtige lucht? Bepaalde turf in de bodem, etc.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe? Dat zijn de makkelijkste planten ooit zo ongeveer.
Nooit gedaan, die vochtige lucht. En gewoon in gedestileerd water zetten, klaar. Bodem had ik nog van t tuincentrum.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Serieus? Regenwater, warm, vochtige lucht? Bepaalde turf in de bodem, etc.
Het is bij mij te droog in de kamer ofzo, ik had er een schoteltje met water onder staan voor het verdampende vocht, maar het mocht niet baten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit gedaan, die vochtige lucht. En gewoon in gedestileerd water zetten, klaar. Bodem had ik nog van t tuincentrum.
Generaliserenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:47 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen.... hele dag presentatie's, allemaal op tijd. Laatste presentatie Door een vrouw, bam, 10 minuten uitloop, trein gemist.
Niet de eerste keer dat vrouwen de boel doen uitlopen. Vrouwen hebben gewoon een slechter gevoel van tijd.quote:
Had ze wel een beetje een leuk koppie of dat ook niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:47 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen.... hele dag presentatie's, allemaal op tijd. Laatste presentatie Door een vrouw, bam, 10 minuten uitloop, trein gemist.
Joah ging wel. Wel een hoog geneuzel gehalte in haar toespraak.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Had ze wel een beetje een leuk koppie of dat ook niet?
Allemaal op de brandstapel dat tuig.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:47 schreef stbabylon het volgende:
automutilatiequote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Hoe heet het als je je zelf opeet? Soort egokannibalisme?
Valt uit je neus eten daar dan ook onder? En nagelbijten?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Hoe heet het als je je zelf opeet? Soort egokannibalisme?
Jij eet je nagels en snot op?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Valt uit je neus eten daar dan ook onder? En nagelbijten?
Snot en nagels niet, puur hypothetischquote:
Ik kwam terug van Singapore en er was een brandmelding in de schipholtunnel. Reden van 7.30 tot 9.30 geen treinen. Sta je met je 18kg backpack op je rug en een jetlagquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:24 schreef stbabylon het volgende:
Vrijdag de dertiende much
Eerst trein gemist door uitloop, toen vertraging (gedeeltelijk ingehaald) en nu rijden wel stapvoets omdat er een melding is van een gekkie die wil springen.
Ik had echt naar de borrel moeten gaan
NIEMAND in NL eet z'n eigen snot op!quote:
En het kwam niet in je op om die backpack af te doenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kwam terug van Singapore en er was een brandmelding in de schipholtunnel. Reden van 7.30 tot 9.30 geen treinen. Sta je met je 18kg backpack op je rug en een jetlag
Was waarschijnlijk ook de reden van je uitloop. Alles was ontregeld daarna.
Jawel, ik ken iemandquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NIEMAND in NL eet z'n eigen snot op!
Duhquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En het kwam niet in je op om die backpack af te doen
Ik ken er wel 90 misschien, maar er zullen er maar 2 van toegevenquote:
Ben er mee getrouwdquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken er wel 90 misschien, maar er zullen er maar 2 van toegeven
Avril?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Sk8erboy op de radio. Even leuk als kansloos.
Heb ik eergisteren, gisteren en vandaag ook gedaanquote:Op zondag 15 februari 2015 16:15 schreef Belsezar het volgende:
Straks paard rijden op het strand, vanavond weer bier en bbq met carnaval
Een goede vriend van de familie heeft een stuk of 15 crioullos. Ik ga nu richting het strandquote:Op zondag 15 februari 2015 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik eergisteren, gisteren en vandaag ook gedaan. Have fun.
In NL noemen we ze Criollo'squote:Op zondag 15 februari 2015 17:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een goede vriend van de familie heeft een stuk of 15 crioullos. Ik ga nu richting het strand
Geweldige paarden, ze blijven maar gaanquote:Op zondag 15 februari 2015 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
In NL noemen we ze Criollo's. Have fun.
Het was fijn op de zolderkamer.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen valentijn/carnaval/zolderkamerfokken weer overleefd?
Lijkt er wel opquote:Op maandag 16 februari 2015 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Welk een feestquote:
Owja dan heb je je feestje hequote:Op maandag 16 februari 2015 09:29 schreef HeatWave het volgende:
Welk een feest.
Is het al vrijdag?.
Ook dat, maar dan is het iig weekendquote:Op maandag 16 februari 2015 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja dan heb je je feestje heMaar nee, duurt nog even
Snap ik, maar dat duurt nog wel evenquote:Op maandag 16 februari 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat, maar dan is het iig weekend.
Ja,helaas welquote:Op maandag 16 februari 2015 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat duurt nog wel even
Ze zijn er.. das erg genoegquote:Op maandag 16 februari 2015 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Ja,helaas wel.
Oh well, er zijn echt ergere dingen dan werken, ik moet er alleen even opkomen.
Er was bier ende plezier.quote:
IS?quote:Op maandag 16 februari 2015 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh well, er zijn echt ergere dingen dan werken, ik moet er alleen even opkomen.
Geen last van, dus het bestaat nietquote:
Precies ende correct.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer heb je niet nodig op de zolderkamer.
Beetje jammer.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:42 schreef Cue_ het volgende:
Weet nu waar het geld van m'n vorige werkgever van kwam. Vakantietoeslag, van de 1600 blijft er maar 600 over(incl 200 aftrek van NS kaart)
Damnquote:Op maandag 16 februari 2015 09:42 schreef Cue_ het volgende:
Weet nu waar het geld van m'n vorige werkgever van kwam. Vakantietoeslag, van de 1600 blijft er maar 600 over(incl 200 aftrek van NS kaart)
Idd stomme loonheffingquote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:42 schreef Cue_ het volgende:
Misschien krijg je nog terug van de BD volgend jaar.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:42 schreef Cue_ het volgende:
Acht de kans klein, laatste jaren niet gehadquote:Op maandag 16 februari 2015 10:00 schreef Harmankardon het volgende:
Misschien krijg je nog terug van de BD volgend jaar.
Huh? Er staat toch helemaal geen aangevroten appeltje op?quote:Op maandag 16 februari 2015 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit begint ergens op te lijken qua uiterlijk voor smartwatches.
Vooraf meer betalen, krijg je altijd wat terugquote:Op maandag 16 februari 2015 10:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Acht de kans klein, laatste jaren niet gehad
jup.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Zou het wel moeten zijn natuurlijkquote:Op maandag 16 februari 2015 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jup.
Maar carnaval is nog niet afgelopen hoor.
Maar dat moet ik dan bewust doenquote:Op maandag 16 februari 2015 10:16 schreef MissMSX het volgende:
Vooraf meer betalen, krijg je altijd wat terug
Extra teruggaaf wordt meestal aangeslagen in de hoogste belastingschaal. Met je belastingaangifte wordt dat weer rechtgetrokken.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:42 schreef Cue_ het volgende:
Er is nog hoopquote:Op maandag 16 februari 2015 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Extra teruggaaf wordt meestal aangeslagen in de hoogste belastingschaal. Met je belastingaangifte wordt dat weer rechtgetrokken.
Maandargh.quote:
Hoeft niet, maar stroomt makkelijkerquote:Op maandag 16 februari 2015 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je daarvoor per se (hihi) op de wc zitten dan?
Niet dat ik echt op deze informatie zat te wachten, maar toch bedankt voor het uitproberenquote:Op maandag 16 februari 2015 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar stroomt makkelijker
Graag gedaanquote:Op maandag 16 februari 2015 14:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Niet dat ik echt op deze informatie zat te wachten, maar toch bedankt voor het uitproberen
Pijnboompit, pijnboompit...quote:Op maandag 16 februari 2015 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar stroomt makkelijker
Heel goedquote:Op maandag 16 februari 2015 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"liggend kan je schijten, maar het is beter als je zit"
Hell no!quote:Op maandag 16 februari 2015 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou het wel moeten zijn natuurlijk.
Das ook handig idd, de iso's kan ik zelf ook wel vinden jaquote:Op maandag 16 februari 2015 16:25 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had net ook een mooie. Ik zoek al een tijdje 2 Wii-spellen. Ik vind ze op marktplaats. Ik reageer. Krijg antwoord: "ze staan op een harddisk" terug. Fuckers.
Thanks. Gaat dus nog wel een poosje duren.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Goeie vraag idd. ff opgezocht:
http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)-Z-langer-vast.dhtml
Livegang vandaag, dus kon het uurtje rust op kantoor wel gebruiken.quote:
Livegang?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 07:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Livegang vandaag, dus kon het uurtje rust op kantoor wel gebruiken.
Daarbij begon collega aan de overkant zo vroeg, dus kon mooi meerijden
Je bent al wakkerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 07:54 schreef CherryLips het volgende:
M'n wekkerradio gaat af, schrik me dood
Ik snap ook niet dat ik er soms doorheen kan slapen als ik nu in een andere kamer zit en ervan schrikquote:
Mensen zijn raar als ze slapenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ik er soms doorheen kan slapen als ik nu in een andere kamer zit en ervan schrik
Maar ja, ik was al wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |