Ik ga ook een aardig eind die kant op.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Zo, uurtje later beginnen, altijd mooi meegenomen.
Zo zijn ze! Ze bezorgen je gewoon gratis vrije tijd, in de tijd van de baasquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ga ook een aardig eind die kant op.
Dat en gratis koffie en ook nog eens geld terug. Ik zeg: Goed geregeld NS!
Ja hier ook gedaan. was ook wel verstandigquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Zo, uurtje later beginnen, altijd mooi meegenomen.
Ach ja, gisteravond weer eens gewerkt, dus dan meteen maar even compenseren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja hier ook gedaan. was ook wel verstandig
TMI.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Angel zit nu ergens in de Schipholtunnel
Schip, das vast weer iets in de gayscene, net als top of bottom ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SCHIPhol he. Vergeet SCHIP niet.
Ik weet het, speciaal voor hem geregeld zodat hij meer kan bonden met HW.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Angel zit nu ergens in de Schipholtunnel
Nou is Amsterdam geen NY, maar tussen de tunnel en mij zit toch wel flink wat afstand nog hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet het, speciaal voor hem geregeld zodat hij meer kan bonden met HW.
brandmelding in de tunnel, dus NS is kut, male-bondingquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou is Amsterdam geen NY, maar tussen de tunnel en mij zit toch wel flink wat afstand nog hoor.
"male"quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
brandmelding in de tunnel, dus NS is kut, male-bonding
Ik kreeg er ook nog een wisselstoring bijquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
brandmelding in de tunnel, dus NS is kut, male-bonding
En een vol kantoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kreeg er ook nog een wisselstoring bij
Voor je verjaardagquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kreeg er ook nog een wisselstoring bij
Lekker in je been poerenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik had laatst een splinter in m'n been van m'n eettafel, dacht hem eruit te hebben gehaald. wondje heelde niet erg lekker, dus vandaag korstje er weer eens afgehaald, kwam er wat pus bij en vervolgens ook nog 2 a 3 cm aan splinter
Dus al dat bier- en wijn drinken is voor niets geweest?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:02 schreef Q. het volgende:
Tijd voor een andere baan. Inmiddels wel duidelijk dat ik hier muurvast zit en ik nooit een schaal omhoog zal gaan, hoe hard ik ook werk en hoe hard ik ook groei.
Maar je wordt er dus niet actief uitgeschopt?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:02 schreef Q. het volgende:
Tijd voor een andere baan. Inmiddels wel duidelijk dat ik hier muurvast zit en ik nooit een schaal omhoog zal gaan, hoe hard ik ook werk en hoe hard ik ook groei.
Nouja als alle mogelijke functies al bezet zijn, dan wordt het lastig natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:02 schreef Q. het volgende:
Al mijn collega's zitten een schaal hoger, ook al hebben ze veel minder verantwoordelijkheden, ze zien mij alleen over het hoofd omdat ik vooral heel hard werk en niet hard schreeuw.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja als alle mogelijke functies al bezet zijn, dan wordt het lastig natuurlijk
Neuh, ik ben onmisbaar. Maar mijn lange-termijn geluk ligt niet op deze afdeling.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je wordt er dus niet actief uitgeschopt?
Of minder hard werken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Harder schreeuwen niet een optie?
Office Spacequote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[ afbeelding ]
Als we dan toch in de office space qoutes zitten.
Die moet ik echt nog steeds kijkenquote:
Doe het zelfquote:
Ja, ga Office Space kijken jij.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die moet ik echt nog steeds kijken
Kan iemand mij even aansporen om dingen te gaan doen?
quote:
Nee geen tijd! Ik moet nog een miljoen dingen doenquote:
Zoals Office Space kijken. Stel eens prioriteiten jijquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee geen tijd! Ik moet nog een miljoen dingen doen
Zoals mijn outfit voor vanavond af maken!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals Office Space kijken. Stel eens prioriteiten jij
Outfit schmoutfitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zoals mijn outfit voor vanavond af maken!
Pfff wil je niet dat ik er leuk uit zie vanavond?quote:
Dat doe je ook zonder outfit. Bovendien ziet niemand die als je op de bank Office Space aan het kijken bentquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Pfff wil je niet dat ik er leuk uit zie vanavond?
Jij bent een parodie op jezelf?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Outfit, gewoon altijd min of meer dezelfde outfit, alleen andere broek,jasje, shirt, schoenen.
Vanavond maar even een TGIF-biertje doen, morgen valentijnsdiner.
Dat zeggen jullie allemaalquote:
Die van vrienden heet Frits, das een goeie naam.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:37 schreef MissMSX het volgende:
Wat een tenenkrommende benaming voor een miskraamkind/foetus/embryo: 'vlindertje'
Has the world gone insane?
Nee ik heb wel echt een outfit nodig om de boel op te leuken hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doe je ook zonder outfit. Bovendien ziet niemand die als je op de bank Office Space aan het kijken bent
Heerlijk! Vanmorgen was het nog koud en nu is het voorjaarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:46 schreef Samzz het volgende:
Zo, superlekkere strandritten gemaakt. Prachtig weer erbij en nog betaald ook. Het goede leven.
Niks over zeggen, nooit gehad, nooit gezien.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:23 schreef Cue_ het volgende:
Net gewoon nog 650 euro van m'n vorige werkgever gekregen. Geen idee waarom
Nouja, t zal wel goed zijn. Iets met salarisuitbetaling en dat er vast nog wat open stond ofzo.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks over zeggen, nooit gehad, nooit gezien.
Mooi meegenomenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:23 schreef Cue_ het volgende:
Net gewoon nog 650 euro van m'n vorige werkgever gekregen. Geen idee waarom
En de vogels wippen er lustig op losquote:
kernafvalquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik heb wel echt een outfit nodig om de boel op te leuken hoor![]()
En ik ga vanavond geen office space kijken! Carnaval!
Ik ga zo lekker lenterig een paar bloempotjes halen denk ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En de vogels wippen er lustig op los
Gezellig met de rest van Nederlandquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker lenterig een paar bloempotjes halen denk ik.
Gelukkig ben jij bijzonderquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gezellig met de rest van Nederland
Zo bedoelde ik het nietquote:
Oquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet
Ik bedoelde: Gezellig druk
Ik heb de zaadjes ook al in huis voor de vlinderplantenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb gister al wat zaadjes gehaald. Pas zaaien in maart, maar dan grijp ik natuurlijk weer mis wat ik wil hebben
Een plant genoemd naar een foetus/embryo?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de zaadjes ook al in huis voor de vlinderplanten
quote:Wat een tenenkrommende benaming voor een miskraamkind/foetus/embryo: 'vlindertje'
Ieuwquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een plant genoemd naar een foetus/embryo?
[..]
Misschien heeft ze een vriendje met zwak zaad?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
CL een vriendje?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een vriendje met zwak zaad?
Huuu mental imagequote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Vleesetende plant ernaast. Probleem opgelostquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Huuu mental imageAllemaal van die dooie embryo's in de plantenbakken
Trekken waarschijnlijk vooral vliegen aan.
Die vermoord ik altijdquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vleesetende plant ernaast. Probleem opgelost
Hoe? Dat zijn de makkelijkste planten ooit zo ongeveer.quote:
Serieus? Regenwater, warm, vochtige lucht? Bepaalde turf in de bodem, etc.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe? Dat zijn de makkelijkste planten ooit zo ongeveer.
Nooit gedaan, die vochtige lucht. En gewoon in gedestileerd water zetten, klaar. Bodem had ik nog van t tuincentrum.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Serieus? Regenwater, warm, vochtige lucht? Bepaalde turf in de bodem, etc.
Het is bij mij te droog in de kamer ofzo, ik had er een schoteltje met water onder staan voor het verdampende vocht, maar het mocht niet baten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit gedaan, die vochtige lucht. En gewoon in gedestileerd water zetten, klaar. Bodem had ik nog van t tuincentrum.
Generaliserenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:47 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen.... hele dag presentatie's, allemaal op tijd. Laatste presentatie Door een vrouw, bam, 10 minuten uitloop, trein gemist.
Niet de eerste keer dat vrouwen de boel doen uitlopen. Vrouwen hebben gewoon een slechter gevoel van tijd.quote:
Had ze wel een beetje een leuk koppie of dat ook niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:47 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen.... hele dag presentatie's, allemaal op tijd. Laatste presentatie Door een vrouw, bam, 10 minuten uitloop, trein gemist.
Joah ging wel. Wel een hoog geneuzel gehalte in haar toespraak.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Had ze wel een beetje een leuk koppie of dat ook niet?
Allemaal op de brandstapel dat tuig.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:47 schreef stbabylon het volgende:
automutilatiequote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Hoe heet het als je je zelf opeet? Soort egokannibalisme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |