Huh? Er staat toch helemaal geen aangevroten appeltje op?quote:Op maandag 16 februari 2015 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit begint ergens op te lijken qua uiterlijk voor smartwatches.
Vooraf meer betalen, krijg je altijd wat terugquote:Op maandag 16 februari 2015 10:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Acht de kans klein, laatste jaren niet gehad
jup.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen valentijn/carnaval/zolderkamerfokken weer overleefd?
Zou het wel moeten zijn natuurlijkquote:Op maandag 16 februari 2015 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jup.
Maar carnaval is nog niet afgelopen hoor.
Maar dat moet ik dan bewust doenquote:Op maandag 16 februari 2015 10:16 schreef MissMSX het volgende:
Vooraf meer betalen, krijg je altijd wat terug
Extra teruggaaf wordt meestal aangeslagen in de hoogste belastingschaal. Met je belastingaangifte wordt dat weer rechtgetrokken.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:42 schreef Cue_ het volgende:
Weet nu waar het geld van m'n vorige werkgever van kwam. Vakantietoeslag, van de 1600 blijft er maar 600 over(incl 200 aftrek van NS kaart)
Er is nog hoopquote:Op maandag 16 februari 2015 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Extra teruggaaf wordt meestal aangeslagen in de hoogste belastingschaal. Met je belastingaangifte wordt dat weer rechtgetrokken.
Maandargh.quote:
Hoeft niet, maar stroomt makkelijkerquote:Op maandag 16 februari 2015 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je daarvoor per se (hihi) op de wc zitten dan?
Niet dat ik echt op deze informatie zat te wachten, maar toch bedankt voor het uitproberenquote:Op maandag 16 februari 2015 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar stroomt makkelijker
Graag gedaanquote:Op maandag 16 februari 2015 14:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Niet dat ik echt op deze informatie zat te wachten, maar toch bedankt voor het uitproberen
Pijnboompit, pijnboompit...quote:Op maandag 16 februari 2015 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar stroomt makkelijker
Heel goedquote:Op maandag 16 februari 2015 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"liggend kan je schijten, maar het is beter als je zit"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |