abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149435632
In het satirische actualiteitenprogramma De Ideale Wereld van het belgische Vier heeft Jelle de Boer (Neveneffecten, Basta) deze week in 'misdaadrubriek' de Beule een frisse nieuwe blik geworpen op de radicalisering van misschien wel de bekendste Belgische jihadist: Jejoen Bontinck.

Matig verknipt was een deel van de beelden ook al te zien in het eveneens matige studio Powned maar de tweedelige reportage is ook voor Nederlanders in z'n geheel te zien op de website van De Ideale Wereld:

Jejoen Bontinck, de jadicalisejing - pajt 1

Jejoen Bontinck, de jadicalisejing - pajt 2

quote:
Jejoen Bontinck, de jadicalisejing - pajt 1
03/02/2015

Als winnaar van de Televisiester voor Beste Informatieprogramma kan De Ideale Wereld uiteraard niet om het probleem van de toenemende radicalisering heen. Daarom pakken we aan het begin van het nieuwe seizoen uit met een dubbele special over radicalisering in Vlaanderen.

Misdaadreporter Jelle De Beule zoomt hierbij specifiek in op het onthutsende verhaal van Jejoen Bontinck en zijn vader Dimitri Bontinck. Aan de hand van uniek beeldmateriaal wist hij het radicaliseringsproces van Vlaanderens bekendste Syriëstrijder nauwgezet te reconstrueren. Een unieke reportage die onze kijk op extremisme in Vlaanderen voorgoed zal veranderen.
Voor vader Dimitri Bontinck is het niet de eerste keer dat hij opzien baart met een televisie-optreden, eerder al ontstond ophef rond zijn rol in de media na een interview door Sven Kockelman voor het kro-programma Oog in Oog:

http://www.npo.nl/oog-in-oog/16-10-2014/KN_1662291
http://www.demorgen.be/bu(...)e-schieten-a2092942/

Inmiddels bezint hij zich op juridische stappen tegen De Ideale wereld:

Dimitri Bontinck dreigt met proces tegen ‘De Ideale Wereld’
Dimitri Bontinck ziet complot en dreigt met proces tegen ‘De Ideale Wereld’
"Dimitri Bontinck is vooral een slachtoffer van zichzelf"
Je suis Charlie Sheen
pi_149436583
Jejoen? :')
pi_149436618
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 23:23 schreef Dingflofbips het volgende:
Zijn vader kan geen r uitspreken.
pi_149437195
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 23:24 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Wel kostelijk vermaak dit.
pi_149438820
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 23:23 schreef Dingflofbips het volgende:
Als je je er nu nog over moet verbazen dat die jongen Jejoen heet, heb je kennelijk een paar jaar onder een steen geleefd of zo.

Verder spoort die Bontinck senior niet. Jejoen heeft zijn bizarre gedrag niet van een vreemde.
pi_149439050
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
Bontinck
Die Bontinck is inderdaad een nog groter dorps idioot.
pi_149439229
De filmpjes veranderen mijn kijk op de zaak. Ik vond die vader Bontinck altijd al een vreemd figuur, maar als je deze beelden zo ziet... dan krijg je toch de indruk dat die jongen mentaal flink beschadigd is door de bizarre opvoeding (dan wel het gebrek daaraan) door zijn vader.

Jongens als Jejoen hebben eigenlijk vooral hulp nodig.
pi_149439542
Jejoen :') Noem je kind dan gewoon meteen Lepra of zo.

Edit: Ik zit nu die Oog in Oog afl. te bekijken en dit is gewoon sensationele televisie. _O- En dan noemt 'ie de Volkskrant ook nog eens een roddelkrant. Dit is echt geniaal.

Hij kan trouwens wel echt voortreffelijk goed liegen.

[ Bericht 28% gewijzigd door SuicideErrorist op 07-02-2015 02:22:59 ]
  zaterdag 7 februari 2015 @ 02:02:15 #9
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_149439855
Moest steeds hieraan denken toen ik de beelden keek.

Maar verder is deze man wel een malloot. Verzachtende omstandigheden maar maakt Jejoen imo niet minder schuldig.
pi_149440477
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 23:24 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Anders had hij Reroen geheten.
Leipe shit ouwe
pi_149440489
quote:

[..]

Als je je er nu nog over moet verbazen dat die jongen Jejoen heet, heb je kennelijk een paar jaar onder een steen geleefd of zo.
Schijnbaar heb ik een paar jaar onder een steen geleefd. Of zo. Jejoen :')
pi_149440832
Dit soort belachelijke mensen maken toch van die hele nazimoslimsstroming in een keer een grote grap?

'Jejoen' doet me om de een of andere reden altijd denken aan Jan, Jans en de kinderen.
pi_149440911
Eerste keer dat ik die vader zie trouwens. Die is echt volslagen gestoord.
pi_149442551
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 07:40 schreef Jigzoz het volgende:
Eerste keer dat ik die vader zie trouwens. Die is echt volslagen gestoord.
Ik had dat interview bij Oog In Oog nog nooit gezien, maar het heeft er alle schijn van dat hij zijn eigen heldendaden graag wat aandikt.

Kijk, dat die Jejoen ten prooi is gevallen aan Sharia4Belgium wil ik nog best geloven, maar waarom was uitgerekend die jongen daar nou zo vatbaar voor?

Je ontkomt toch niet aan de indruk dat z'n opvoeding weinig bevorderlijk is geweest voor z'n welzijn. Die beelden van de dans-auditie zijn, hoewel op satirische toon gebracht, eigenlijk schokkend en diep triest. Het joch was toen pas 14 en werd toen al op een ziekelijke manier door z'n vader gepusht.
pi_149442567
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:07 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik had dat interview bij Oog In Oog nog nooit gezien, maar het heeft er alle schijn van dat hij zijn eigen heldendaden graag wat aandikt.

Kijk, dat die Jejoen ten prooi is gevallen aan Sharia4Belgium wil ik nog best geloven, maar waarom was uitgerekend die jongen daar nou zo vatbaar voor?

Je ontkomt toch niet aan de indruk dat z'n opvoeding weinig bevorderlijk is geweest voor z'n welzijn. Die beelden van de dans-auditie zijn, hoewel op satirische toon gebracht, eigenlijk schokkend en diep triest. Het joch was toen pas 14 en werd toen al op een ziekelijke manier door z'n vader gepusht.
...en dan dat gedrag van die vader... Met z'n zonnebril. Wat een figuur. Dat moest bijna wel uit de klauwen lopen. Die leeft echt in zijn eigen werkelijkheid.
pi_149442594
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

...en dan dat gedrag van die vader... Met z'n zonnebril. Wat een figuur. Dat moest bijna wel uit de klauwen lopen. Die leeft echt in zijn eigen werkelijkheid.
Als je puur in het belang van Jejoen zou willen handelen, zou je de invloed van zijn vader op hem aanzienlijk moeten beperken. Die jongen heeft de nodige psychologische hulp nodig. Ik pleit hem echt niet 100 procent vrij (hij heeft ook een eigen verantwoordelijkheid), maar het is overduidelijk dat hij mede door toedoen van z'n vader een emotioneel wrak is geworden, met alle gevolgen van dien.
pi_149442611
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als je puur in het belang van Jejoen zou willen handelen, zou je de invloed van zijn vader op hem aanzienlijk moeten beperken. Die jongen heeft de nodige psychologische hulp nodig. Ik pleit hem echt niet 100 procent vrij (hij heeft ook een eigen verantwoordelijkheid), maar het is overduidelijk dat hij mede door toedoen van z'n vader een emotioneel wrak is geworden, met alle gevolgen van dien.
Jezus, zijn we het alweer eens. Het moet niet gekker worden.
pi_149443906
quote:

[..]

Verder spoort die Bontinck senior niet. Jejoen heeft zijn bizarre gedrag niet van een vreemde.
Ok. Tja dat zal idd best. De Belgische talentshows / showbizz volg ik niet echt.

Ik zou zeggen dat Jejoen een laag iq heeft. Een beetje net als zanger Rinus. Als je dan in het leven wordt begeleid door iemand die zichzelf als rambo ziet dan kon het wel eens fout lopen ja. Mooi voorbeeld van hoe ouders toch een grote invloed hebben in radicalisering, hoewel ze daar zelf niks van willen weten
pi_149444200
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:11 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Jezus, zijn we het alweer eens. Het moet niet gekker worden.
Nu je hem Jezus noemt lijkt mij het hoogtepunt qua gekte wel bereikt.
  Moderator zaterdag 7 februari 2015 @ 12:51:37 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_149444323
pfff zo verschrikkelijk is het nu ook weer niet wat die vader allemaal doet ... blij dat het mijn pa niet is maar het probleem zit echt bij de jongen zelf en de mensen die er misbruik van maakten

hier heeftie hulp van nodig:

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_149444354
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 01:39 schreef SuicideErrorist het volgende:
Jejoen :') Noem je kind dan gewoon meteen Lepra of zo.

Edit: Ik zit nu die Oog in Oog afl. te bekijken en dit is gewoon sensationele televisie. _O- En dan noemt 'ie de Volkskrant ook nog eens een roddelkrant. Dit is echt geniaal.

Hij kan trouwens wel echt voortreffelijk goed liegen.
Hij kan juist helemaal niet liegen :')
Dat maakt het ook zo'n mooie tv :P
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 7 februari 2015 @ 13:24:39 #22
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_149444855
quote:
1s.gif [b]Op zaterdag 7 februari 2015 12:51 schreef sp3c het volgende:

[ afbeelding ]
Ja topoplossing weer ^O^ :')
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  Moderator zaterdag 7 februari 2015 @ 13:25:38 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_149444867
iig permanent
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 13:26:12 #24
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_149444876
Haha, dat interview met Sven.

Wat een held.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_149444929
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 13:26 schreef VeX- het volgende:
Haha, dat interview met Sven.

Wat een held.
Raar programma vind ik dat. Je nodigt iemand uit omdat je zijn verhaal wilt horen en dan ga je je gast (zo noemen ze ze nota bene) zo extreem ongastvrij behandelen.

Neemt niet weg dat pa Bontinck stevig gestoord is.
pi_149445048
Waarom heet die man eigenlijk niet Dimitji? Zo valt ie nogal uit de toon.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_149445739
Triest figuurtje die vader. Pathologische leugenaar lijkt het ook. Je kan zijn zoon weinig verwijten als je hem zo ziet in verschillende tv-optredens in ieder geval.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_149450540
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:54 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Hij kan juist helemaal niet liegen :')
Dat maakt het ook zo'n mooie tv :P
Dat was sarcasme, ik heb in tijden niet zo'n slechte leugenaar gezien _O-
pi_149492565
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 13:29 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Raar programma vind ik dat. Je nodigt iemand uit omdat je zijn verhaal wilt horen en dan ga je je gast (zo noemen ze ze nota bene) zo extreem ongastvrij behandelen.

Neemt niet weg dat pa Bontinck stevig gestoord is.
Niet gek, Dimitji spjeekt zichzelf voojtdujend tegen hè. Daaj gaat Sven op in. Zo hoojt dat ook in een kjitisch intejview.
pi_149596976
Zoals algemeen bekend zijn gisteren de vonnissen in het Sharia4Belgium-proces bekend geworden. Onderbelicht in deze kwestie is echter de kwalijke rol die de talentenjacht 'Move Like Michael' heeft gespeeld in deze kwestie. Eén van de Syrië-strijders, Jejoen Bontinck, blijkt geradicaliseerd te zijn na afgewezen te zijn in deze talentenjacht, zoals blijkt uit het volgende artikel:

http://www.demorgen.be/bi(...)calisering-a2214505/

De vraag is nu: hoe verder met deze wetenschap? Met de explosie aan talentenjachten en de vele aspirant-artiesten die hierin teleurgesteld worden, zitten we met een ongeëvenaarde voedingsbodem voor Syriëstrijders en andere staatsgevaarlijke jihadi's. Is het niet eens tijd om talentenjachten aan banden te leggen, om deze weg van radicalisering de voet dwars te zetten?
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:04:42 #31
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_149597011
Mooie Speld-OP
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_149597125
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:04 schreef Bugno het volgende:
Mooie Speld-OP
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149597151
Ook interessante materie. Dit doet natuurlijk een beetje belachelijk aan, maar trek het verhaal iets breder en je zit wellicht met een interessant vraagstuk over de invloed van een kleinere en vollere wereld die in beulstempo allemaal boodschappen afvuurt op jonge mensen die een identiteit aan het ontwikkelen zijn en wellicht een iets minder solide basis hebben meegekregen, hetzij door nature, hetzij door nurture.

Lange zin he?
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:13:36 #34
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_149597225
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:10 schreef Jibberism_ het volgende:
Ook interessante materie. Dit doet natuurlijk een beetje belachelijk aan, maar trek het verhaal iets breder en je zit wellicht met een interessant vraagstuk over de invloed van een kleinere en vollere wereld die in beulstempo allemaal boodschappen afvuurt op jonge mensen die een identiteit aan het ontwikkelen zijn en wellicht een iets minder solide basis hebben meegekregen, hetzij door nature, hetzij door nurture.

Lange zin he?
Dat aan de ene kant van je wordt verwacht als vrome moslim door het leven te gaan, de aan je toegewezen vrouw te trouwen en vijfmaal voor gebed op te gaan en aan de andere kant de capaciteiten te hebben to Move like Michael: Pfoeh, radicaliseren is eigenlijk heel plausibel.
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:13:40 #35
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_149597228
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:10 schreef Jibberism_ het volgende:

Lange zin he?
Dank je he... Door je lange zin ben ik nu ook geradicaliseerd..:( ik ga de grens over....
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:14:29 #36
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_149597255
Ik voel dat ik ook begin te radicaliseren na het dagelijks zien van Wie Is De Chef? op televisie. Ik zal nooit zo goed kunnen koken als die mensen, dat maakt mij bang, onzeker en boos.
pi_149597281
Belgen en satire _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_149597302
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:13 schreef nixxx het volgende:

[..]

Dank je he... Door je lange zin ben ik nu ook geradicaliseerd..:( ik ga de grens over....
Je bent nu onderdeel van mijn diabolische machinaties. Welkom.
pi_149597364
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:13 schreef Bugno het volgende:

[..]

Dat aan de ene kant van je wordt verwacht als vrome moslim door het leven te gaan, de aan je toegewezen vrouw te trouwen en vijfmaal voor gebed op te gaan en aan de andere kant de capaciteiten te hebben to Move like Michael: Pfoeh, radicaliseren is eigenlijk heel plausibel.
Nee dat bedoel ik niet.
pi_149597410
Stel je bent geradicaliseerd en tijdens je moordpartijen in Syrië komen je collega's er ineens achter dat je Moved like Michael Jackson, zou je dan deradicaliseren?
pi_149597428
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:20 schreef DrDarwin het volgende:
Stel je bent geradicaliseerd en tijdens je moordpartijen in Syrië komen je collega's er ineens achter dat je Moved like Michael Jackson, zou je dan deradicaliseren?
De victorie begint in Neverland!
pi_149597442
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:20 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

De victorie begint in Neverland!
Allahu ... en dan nog iets.
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:23:12 #43
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_149597484
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:18 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet.
Gezien ook andere reacties, is dat wat je wel bedoelt niet geheel duidelijk.

Jongeren krijgen veel boodschappen op zich afgevuurd --> zijn identiteit aan het vormen --> radicaliseren.

Zoiets?
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:23:22 #44
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_149597486
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:16 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

Je bent nu onderdeel van mijn diabolische machinaties. Welkom.
Moeilijke woorden, au mijn hoofd....wat bedoel je met "nu" hou op!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:23:46 #45
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_149597493
Ik denk wel dat er correlatie is tussen het intellect van radicalisten en deelnemers van reality programma's
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:24:21 #46
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149597511
Er was ooit ook iemand die radicaliseerde nadat hij werd afgewezen aan de kunstacademie...
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149597548
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:23 schreef nixxx het volgende:

[..]

Moeilijke woorden, au mijn hoofd....wat bedoel je met "nu" hou op!
Met nu duiden we onze eigen staat van zijn aan. We bedoelen er het huidige tijdstip mee, maar verwijzen er feitelijk mee naar een reeds vervlogen tijd waarin we graag dingen gedaan hadden zien worden.
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:26:02 #48
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_149597549
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:24 schreef DeJori het volgende:
Er was ooit ook iemand die radicaliseerde nadat hij werd afgewezen aan de kunstacademie...
Ik ben ook ooit eens ergens afgewezen. Hoop dat ik mijn hoofd er nog bij kan houden...
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:27:44 #49
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_149597605
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:26 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

Met nu duiden we onze eigen staat van zijn aan. We bedoelen er het huidige tijdstip mee, maar verwijzen er feitelijk mee naar een reeds vervlogen tijd waarin we graag dingen gedaan hadden zien worden.
Eigen Staat... ES, ik ben voor! Wie moet ik onthoofden?
pi_149597654
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:27 schreef nixxx het volgende:

[..]

Eigen Staat... ES, ik ben voor! Wie moet ik onthoofden?
Alleen jij kan dat pad bewandelen couscous-san. Het moet uit jezelf komen. Maar doe maar minister Schippers.
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:32:39 #51
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149597748
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:26 schreef Bugno het volgende:

[..]

Ik ben ook ooit eens ergens afgewezen. Hoop dat ik mijn hoofd er nog bij kan houden...
Ik zou zeggen; laat een snorretje staan.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149597849
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:23 schreef Bugno het volgende:

[..]

Gezien ook andere reacties, is dat wat je wel bedoelt niet geheel duidelijk.

Jongeren krijgen veel boodschappen op zich afgevuurd --> zijn identiteit aan het vormen --> radicaliseren.

Zoiets?
Of die enorme hoeveelheid aan verschillende boodschappen inderdaad bijdraagt aan identiteitsproblematiek.
pi_149598044
Veel fokkers worden dagelijks afgewezen bij de dames, maar die radicaliseren niet.
pi_149598067
Kwam eerder voorbij op dit forum:
NWS / Jejoen (en Dimitri) Bontinck: "de jadicalisejing"

Vader en zoon zijn niet helemaal 100% in hun bovenkamer.
pi_149598071
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:45 schreef NightH4wk het volgende:
Veel fokkers worden dagelijks afgewezen bij de dames, maar die radicaliseren niet.
Radicale zolderkamerbewoners.
pi_149598089
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:45 schreef NightH4wk het volgende:
Wat moet je als radicaal als je overal allergisch voor bent? De bubbleboy bende oprichten?
pi_149598100
quote:
2s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:46 schreef Reya het volgende:

[..]

Radicale zolderkamerbewoners.
Ze terroriseren hun moeder bij het avondeten.
pi_149598118
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:47 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

Wat moet je als radicaal als je overal allergisch voor bent? De bubbleboy bende oprichten?
Je pener in een bierflesje stoppen en daarmee op de tafel slaan.
pi_149598122
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:46 schreef Irakees het volgende:
Kwam eerder voorbij op dit forum:
NWS / Jejoen (en Dimitri) Bontinck: "de jadicalisejing"

Vader en zoon zijn niet helemaal 100% in hun bovenkamer.
Nu ben je aan het stigmatiseren.
pi_149598139
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:48 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Je pener in een bierflesje stoppen en daarmee op de tafel slaan.
Fokkers op de eerste hulp met een kapotte bierfles in hun reet in 3... 2... 1...
pi_149598404
Heb je het al weer, zodra je te maken het met geradicaliseerde mensen kun je geen satire maken of iemand denkt dat het de waarheid is. Dit is natuurlijk extra stuitend omdat ze nu zelf het eens zijn met de ironie. Alleen daarom al moeten ze die geradicaliseerde mensen levenslang opsluiten, ze vermoorden de satire.
  donderdag 12 februari 2015 @ 13:08:04 #62
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_149598561
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:36 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

Of die enorme hoeveelheid aan verschillende boodschappen inderdaad bijdraagt aan identiteitsproblematiek.
Ok. Ik interptereerde m als dat die verschillende boodschappen een bepaalde druk met zich meebracht, waar opgroeiende, identiteitzoekende jongeren gevoelig voor zijn.
  donderdag 12 februari 2015 @ 13:46:49 #63
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_149599660
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:29 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

Alleen jij kan dat pad bewandelen couscous-san. Het moet uit jezelf komen. Maar doe maar minister Schippers.
Ja hallo, die is te ver weg.. Ik ga wel stoer doen op internet.
pi_149599705
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:08 schreef Bugno het volgende:

[..]

Ok. Ik interptereerde m als dat die verschillende boodschappen een bepaalde druk met zich meebracht, waar opgroeiende, identiteitzoekende jongeren gevoelig voor zijn.
Oh dat kan ook hoor :P

Het maakt het vormen van een identiteit er niet makkelijker op iig, denk ik.
pi_149599742
quote:
15s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:46 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ja hallo, die is te ver weg.. Ik ga wel stoer doen op internet.
Wie zitten er een beetje in de buurt dan?
  donderdag 12 februari 2015 @ 13:51:24 #66
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_149599785
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:49 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

Z'n moeder waarschijnlijk. Het onthoofden van haar zou wel weer een mooi steetmunt zijn tegen de druk die opgroeiende jongeren ervaren door alle verschillende boodschappen die op ze afgevuurd worden.
pi_149599832
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:51 schreef Bugno het volgende:

[..]

Z'n moeder waarschijnlijk. Het onthoofden van haar zou wel weer een mooi steetmunt zijn tegen de druk die opgroeiende jongeren ervaren door alle verschillende boodschappen die op ze afgevuurd worden.
Ik bedoel boodschappen, niet boodschappenbriefjes!
pi_149599883
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik voel dat ik ook begin te radicaliseren na het dagelijks zien van Wie Is De Chef? op televisie. Ik zal nooit zo goed kunnen koken als die mensen, dat maakt mij bang, onzeker en boos.
Die Gordon Ramsey is in die keukens ook flink geradicaliseerd moet ik zeggen.
  donderdag 12 februari 2015 @ 13:57:32 #69
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_149599959
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

*Ramsay
pi_149599993
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

Just do it ye fucking cunt! Cut its fucking head off, it's him or you and frankly he's probably the better chef between the two of you, finish the fucker you darwinian nightmare! This better be national geographic 'cause I just found the fucking missing link, in my kitchen, wielding a fucking gin su kitchenblade for fuck's sake. Even the prawn is starting to get pissed off now you fucking cro-magnon breeding machine!
pi_149600009
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:57 schreef Bugno het volgende:

[..]

*Ramsay
Excuus.
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:00:00 #72
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_149600025
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:58 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

Just do it ye fucking cunt! Cut its fucking head off, it's him or you and frankly he's probably the better chef between the two of you, finish the fucker you darwinian nightmare! This better be national geographic 'cause I just found the fucking missing link, in my kitchen, wielding a fucking gin su kitchenblade for fuck's sake. Even the prawn is starting to get pissed off now you fucking cro-magnon breeding machine!
You just made my day _O_
pi_149600031
quote:

[..]

Dat klinkt best radicaal.
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:21:18 #74
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_149600599
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:49 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

IS zit hier een paar honderd kilometer en een grensje vandaan :)
pi_149601558
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:00 schreef Bugno het volgende:

[..]

You just made my day _O_
En je bent geen perverse slanke deerne met grote blauwe ogen?
pi_149601586
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:21 schreef nixxx het volgende:

[..]

IS zit hier een paar honderd kilometer en een grensje vandaan :)
All in resort in Turkije?
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:58:17 #77
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_149601627
quote:
11s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:56 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

En je bent geen perverse slanke deerne met grote blauwe ogen?
Nee helaas slechts een uitgerangeerde wielerveteraan met twee regenboogtruien in de kast
  Forum Admin donderdag 12 februari 2015 @ 14:58:56 #78
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_149601646
quote:

[..]

Dit is nog veel angstaanjagender dan een allahu akbar.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:06:51 #79
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_149601864
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:56 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

All in resort in Turkije?
Werk in Saoedi-Arabië :)
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:09:54 #80
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_149601959
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:06 schreef nixxx het volgende:

[..]

Pics van je ghutrah
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:14:19 #81
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_149602128
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:09 schreef Bugno het volgende:

[..]

Pics van je ghutrah
Ik draag gewone kleren man :p
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:14:51 #82
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_149602151
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef nixxx het volgende:

[..]

Integreren moet je!
pi_149602316
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef nixxx het volgende:

[..]

Onder dat pak zit gewoon een djellaba met bomgordel, maak ons nou niks wijs...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:48:06 #84
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_149604695
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef Bugno het volgende:

[..]

Integreren moet je!
Ik vertik het, word toch al wel gediscrimineerd :( met allerlei andere buitenlanders in een kamp gestopt en werken...
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:51:38 #85
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_149604804
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:48 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ik vertik het, word toch al wel gediscrimineerd :( met allerlei andere buitenlanders in een kamp gestopt en werken...
Die slachtofferrol siert je niet.
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:53:11 #86
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149604841
Ja nixxx ff niet zo flauw doen en gewoon even pics van je ghutrah posten.
KuikenGuppy
pi_149604858
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dit is nog veel angstaanjagender dan een allahu akbar.
Niet als je het exact zo gebruikt als mujahedin doen. Mogelijk gaan mensen je ietwat breedsprakig vinden. Kan idd angstaanjagend zijn.
pi_149604888
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:06 schreef nixxx het volgende:

[..]

Serieus? Da's wel ff wat anders.
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:56:08 #89
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_149604917
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:53 schreef Burdie het volgende:
Ja nixxx ff niet zo flauw doen en gewoon even pics van je ghutrah posten.
pshh, die heb ik niet eens.. en nu weer ontopic! Talentenjacht :r
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:57:18 #90
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_149604951
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:55 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

Serieus? Da's wel ff wat anders.
ja serieus, en geen belasting betalen is idd weer ff wat anders ja ;)
  donderdag 12 februari 2015 @ 17:31:01 #91
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_149605794
quote:
quote:
Bontinck eist inmiddels een nieuwe identiteit en een nieuw adres in het buitenland. "En dat ze ons daar levenslang financieren", oppert hij.
_O-
pi_149605819
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:31 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

[..]

_O-
Je kan het altijd proberen... :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149606420
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:31 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

[..]

_O-
Is dat serieus? :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149606456
quote:
99s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat hij het krijgt naar alle waarschijnlijkheid niet, maar hij claimt het inderdaad wel.
pi_149652023
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:51 schreef sp3c het volgende:
pfff zo verschrikkelijk is het nu ook weer niet wat die vader allemaal doet ... blij dat het mijn pa niet is maar het probleem zit echt bij de jongen zelf en de mensen die er misbruik van maakten

Is het heel erg fout dat ik een beetje opgewonde word van zulk speelgoed? :@
En dat terwijl ik een pacifist ben. :%
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149652390
quote:
99s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, dat claimt hij. Feit is natuurlijk wel dat die zaak heeft geleid tot veroordelingen dankzij zijn verklaringen. Zonder zijn verklaringen zou er niet veel zijn geweest, aangezien de meeste andere getuigen of in Syrië zitten of meepraten met Belkacem.

Het is ook evident dat hij gevaar loopt. In de ogen van sommige mensen, van wie duidelijk is dat ze geweld niet schuwen, heeft hij verraad gepleegd.

Belangrijke overwegingen om het niet te doen zijn toch wel met name het optreden van die vader. Die vader is niet het type dat met een plaksnor en zonnebril op zich rustig gaat houden. Die vent zoekt voortdurend de aandacht op. Geen makkelijk figuur voor een getuigenbeschermingsprogramma. Dat vergt toch discipline.

Een andere vraag is hoe Jejoen in de wedstrijd zit. Er waren toch weer vermoedens dat hij naar Syrië zou gaan en hij loopt er nog steeds bij als een fanatieke Moslim. Hij heeft eerder bescherming ook afgewezen en aangegeven dat hij geen bescherming wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')