All in resort in Turkije?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
IS zit hier een paar honderd kilometer en een grensje vandaan
Nee helaas slechts een uitgerangeerde wielerveteraan met twee regenboogtruien in de kastquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:56 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
En je bent geen perverse slanke deerne met grote blauwe ogen?
Dit is nog veel angstaanjagender dan een allahu akbar.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:58 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Just do it ye fucking cunt! Cut its fucking head off, it's him or you and frankly he's probably the better chef between the two of you, finish the fucker you darwinian nightmare! This better be national geographic 'cause I just found the fucking missing link, in my kitchen, wielding a fucking gin su kitchenblade for fuck's sake. Even the prawn is starting to get pissed off now you fucking cro-magnon breeding machine!
Werk in Saoedi-Arabiëquote:
Pics van je ghutrahquote:
Ik draag gewone kleren man :pquote:
Integreren moet je!quote:
Onder dat pak zit gewoon een djellaba met bomgordel, maak ons nou niks wijs...quote:
Ik vertik het, word toch al wel gediscrimineerdquote:
Die slachtofferrol siert je niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik vertik het, word toch al wel gediscrimineerdmet allerlei andere buitenlanders in een kamp gestopt en werken...
Niet als je het exact zo gebruikt als mujahedin doen. Mogelijk gaan mensen je ietwat breedsprakig vinden. Kan idd angstaanjagend zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is nog veel angstaanjagender dan een allahu akbar.
pshh, die heb ik niet eens.. en nu weer ontopic! Talentenjachtquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:53 schreef Burdie het volgende:
Ja nixxx ff niet zo flauw doen en gewoon even pics van je ghutrah posten.
ja serieus, en geen belasting betalen is idd weer ff wat anders jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:55 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Serieus? Da's wel ff wat anders.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:02 schreef Reya het volgende:
http://www.demorgen.be/bi(...)calisering-a2214505/
quote:Bontinck eist inmiddels een nieuwe identiteit en een nieuw adres in het buitenland. "En dat ze ons daar levenslang financieren", oppert hij.
Je kan het altijd proberen...quote:
Is dat serieus?quote:
Is het heel erg fout dat ik een beetje opgewonde word van zulk speelgoed?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:51 schreef sp3c het volgende:
pfff zo verschrikkelijk is het nu ook weer niet wat die vader allemaal doet ... blij dat het mijn pa niet is maar het probleem zit echt bij de jongen zelf en de mensen die er misbruik van maakten
hier heeftie hulp van nodig:
Ja, dat claimt hij. Feit is natuurlijk wel dat die zaak heeft geleid tot veroordelingen dankzij zijn verklaringen. Zonder zijn verklaringen zou er niet veel zijn geweest, aangezien de meeste andere getuigen of in Syrië zitten of meepraten met Belkacem.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |