Ik zou zeggen; laat een snorretje staan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:26 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit eens ergens afgewezen. Hoop dat ik mijn hoofd er nog bij kan houden...
Of die enorme hoeveelheid aan verschillende boodschappen inderdaad bijdraagt aan identiteitsproblematiek.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:23 schreef Bugno het volgende:
[..]
Gezien ook andere reacties, is dat wat je wel bedoelt niet geheel duidelijk.
Jongeren krijgen veel boodschappen op zich afgevuurd --> zijn identiteit aan het vormen --> radicaliseren.
Zoiets?
Radicale zolderkamerbewoners.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:45 schreef NightH4wk het volgende:
Veel fokkers worden dagelijks afgewezen bij de dames, maar die radicaliseren niet.
Wat moet je als radicaal als je overal allergisch voor bent? De bubbleboy bende oprichten?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:45 schreef NightH4wk het volgende:
Veel fokkers worden dagelijks afgewezen bij de dames, maar die radicaliseren niet.
Je pener in een bierflesje stoppen en daarmee op de tafel slaan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:47 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Wat moet je als radicaal als je overal allergisch voor bent? De bubbleboy bende oprichten?
Nu ben je aan het stigmatiseren.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:46 schreef Irakees het volgende:
Kwam eerder voorbij op dit forum:
NWS / Jejoen (en Dimitri) Bontinck: "de jadicalisejing"
Vader en zoon zijn niet helemaal 100% in hun bovenkamer.
Fokkers op de eerste hulp met een kapotte bierfles in hun reet in 3... 2... 1...quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:48 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Je pener in een bierflesje stoppen en daarmee op de tafel slaan.
Ok. Ik interptereerde m als dat die verschillende boodschappen een bepaalde druk met zich meebracht, waar opgroeiende, identiteitzoekende jongeren gevoelig voor zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:36 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Of die enorme hoeveelheid aan verschillende boodschappen inderdaad bijdraagt aan identiteitsproblematiek.
Ja hallo, die is te ver weg.. Ik ga wel stoer doen op internet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:29 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Alleen jij kan dat pad bewandelen couscous-san. Het moet uit jezelf komen. Maar doe maar minister Schippers.
Oh dat kan ook hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:08 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ok. Ik interptereerde m als dat die verschillende boodschappen een bepaalde druk met zich meebracht, waar opgroeiende, identiteitzoekende jongeren gevoelig voor zijn.
Wie zitten er een beetje in de buurt dan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja hallo, die is te ver weg.. Ik ga wel stoer doen op internet.
Z'n moeder waarschijnlijk. Het onthoofden van haar zou wel weer een mooi steetmunt zijn tegen de druk die opgroeiende jongeren ervaren door alle verschillende boodschappen die op ze afgevuurd worden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:49 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Wie zitten er een beetje in de buurt dan?
Ik bedoel boodschappen, niet boodschappenbriefjes!quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:51 schreef Bugno het volgende:
[..]
Z'n moeder waarschijnlijk. Het onthoofden van haar zou wel weer een mooi steetmunt zijn tegen de druk die opgroeiende jongeren ervaren door alle verschillende boodschappen die op ze afgevuurd worden.
Die Gordon Ramsey is in die keukens ook flink geradicaliseerd moet ik zeggen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik voel dat ik ook begin te radicaliseren na het dagelijks zien van Wie Is De Chef? op televisie. Ik zal nooit zo goed kunnen koken als die mensen, dat maakt mij bang, onzeker en boos.
*Ramsayquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die Gordon Ramsey is in die keukens ook flink geradicaliseerd moet ik zeggen.
Just do it ye fucking cunt! Cut its fucking head off, it's him or you and frankly he's probably the better chef between the two of you, finish the fucker you darwinian nightmare! This better be national geographic 'cause I just found the fucking missing link, in my kitchen, wielding a fucking gin su kitchenblade for fuck's sake. Even the prawn is starting to get pissed off now you fucking cro-magnon breeding machine!quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die Gordon Ramsey is in die keukens ook flink geradicaliseerd moet ik zeggen.
Excuus.quote:
You just made my dayquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:58 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Just do it ye fucking cunt! Cut its fucking head off, it's him or you and frankly he's probably the better chef between the two of you, finish the fucker you darwinian nightmare! This better be national geographic 'cause I just found the fucking missing link, in my kitchen, wielding a fucking gin su kitchenblade for fuck's sake. Even the prawn is starting to get pissed off now you fucking cro-magnon breeding machine!
Dat klinkt best radicaal.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:58 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Just do it ye fucking cunt! Cut its fucking head off, it's him or you and frankly he's probably the better chef between the two of you, finish the fucker you darwinian nightmare! This better be national geographic 'cause I just found the fucking missing link, in my kitchen, wielding a fucking gin su kitchenblade for fuck's sake. Even the prawn is starting to get pissed off now you fucking cro-magnon breeding machine!
IS zit hier een paar honderd kilometer en een grensje vandaanquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:49 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Wie zitten er een beetje in de buurt dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |