En z'n jas van mammoethaar hangt nog steeds in zijn kledingkast.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:39 schreef Muck het volgende:
Het schijnt dat hij de laatste pterodactylus heeft zien neerstorten
Hij is nog op kraamvisite geweest bij het Veenmeisjequote:Op donderdag 12 februari 2015 15:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En z'n jas van mammoethaar hangt nog steeds in zijn kledingkast.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:46 schreef gianni61 het volgende:
volgens de bijbel was een slang de gene die er voor zorgde dat eva de appel at, maar iedereen weet dat slangen niet kunnen praten. gf was toen gewoon heel erg slank..
lolquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:46 schreef gianni61 het volgende:
volgens de bijbel was een slang de gene die er voor zorgde dat eva de appel at, maar iedereen weet dat slangen niet kunnen praten. gf was toen gewoon heel erg slank..
Gecondoleerd en veel sterktequote:Op donderdag 12 februari 2015 11:17 schreef Takaiki het volgende:
Net het telefoontje gehad.
Oma heeft rust
Ik ben vandaag met de auto, dus ik hoef niet te fietsen over de A50quote:
als jij al oud bent ....quote:
quote:
je ontkent dus niet dat je het af en toe doetquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben vandaag met de auto, dus ik hoef niet te fietsen over de A50.
wie zegt dat het een dunne "slanGF" wasquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:46 schreef gianni61 het volgende:
ssssttttquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:02 schreef crv het volgende:
[..]
je ontkent dus niet dat je het af en toe doet
quote:
Ouwequote:
Not me i'm just the messengerquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je fietst er met een lekke band?
dat denk je zelf misschienquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Ik ben hartstikke normaal.
Maar jij bent ook een beestje, dus hoort niet bij peoplequote:Op donderdag 12 februari 2015 16:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
datuafwijktvandestandaarddeviatievanwatgezienwordtalsdenormquote:
De vraag is maar net wie de norm bepaaltquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
datuafwijktvandestandaarddeviatievanwatgezienwordtalsdenorm
de saaie grijze meutequote:Op donderdag 12 februari 2015 16:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De vraag is maar net wie de norm bepaalt
Ik moet dit beamenquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Indaha weet. Die heeft me ook daadwerkelijk gezien.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik moet dit beamennooit geen normaler mens meegemaakt
Dus je komt altijd normalere mensen tegen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik moet dit beamennooit geen normaler mens meegemaakt
Jij leest te goedquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus je komt altijd normalere mensen tegen?
Ach wat rotquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:43 schreef Toekito het volgende:
Een tante van Nikkie, nichtje van mijn vader dus, is vanmiddag overleden.
Ik ben graag in Twente bij Nikkie en fam maar laatste paar x is de reden totaal niet leuk
Thnxquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach wat rotgecondoleerd
en ook Nikkie gecondoleerd
gecondoleerd nikkie/toek sterktequote:Op donderdag 12 februari 2015 16:43 schreef Toekito het volgende:
Ik ben graag in Twente bij Nikkie en fam maar laatste paar x is de reden totaal niet leuk
Gecondoleerd!quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:43 schreef Toekito het volgende:
Misschien is er morgen wat positiefs te melden, want dan haalt de dokter het verband van mijn in elkaar geknutselde duimquote:
morgen is er sowieso wat positiefs te meldenquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is er morgen wat positiefs te melden, want dan haalt de dokter het verband van mijn in elkaar geknutselde duim![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Gecondoleerdquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:43 schreef Toekito het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |