Ouwequote:
Not me i'm just the messengerquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je fietst er met een lekke band?
dat denk je zelf misschienquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Ik ben hartstikke normaal.
Maar jij bent ook een beestje, dus hoort niet bij peoplequote:Op donderdag 12 februari 2015 16:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
datuafwijktvandestandaarddeviatievanwatgezienwordtalsdenormquote:
De vraag is maar net wie de norm bepaaltquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
datuafwijktvandestandaarddeviatievanwatgezienwordtalsdenorm
de saaie grijze meutequote:Op donderdag 12 februari 2015 16:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De vraag is maar net wie de norm bepaalt
Ik moet dit beamenquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Indaha weet. Die heeft me ook daadwerkelijk gezien.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik moet dit beamennooit geen normaler mens meegemaakt
Dus je komt altijd normalere mensen tegen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik moet dit beamennooit geen normaler mens meegemaakt
Jij leest te goedquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus je komt altijd normalere mensen tegen?
Ach wat rotquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:43 schreef Toekito het volgende:
Een tante van Nikkie, nichtje van mijn vader dus, is vanmiddag overleden.
Ik ben graag in Twente bij Nikkie en fam maar laatste paar x is de reden totaal niet leuk
Thnxquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach wat rotgecondoleerd
en ook Nikkie gecondoleerd
gecondoleerd nikkie/toek sterktequote:Op donderdag 12 februari 2015 16:43 schreef Toekito het volgende:
Een tante van Nikkie, nichtje van mijn vader dus, is vanmiddag overleden.
Ik ben graag in Twente bij Nikkie en fam maar laatste paar x is de reden totaal niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |