Ja lekker, er zijn vast nog wat kano's over van de vorige keerquote:
Ik heb hele andere associaties met kano's. Maar die kennen alleen de eerste lichting single sc'ers nog vrees ikquote:
moest er wel aan denken toen ik langs het koekjesschap liepquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja lekker, er zijn vast nog wat kano's over van de vorige keer
Hihi, Pheno is oud.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hele andere associaties met kano's. Maar die kennen alleen de eerste lichting single sc'ers nog vrees ik
kale kano's?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hele andere associaties met kano's. Maar die kennen alleen de eerste lichting single sc'ers nog vrees ik
Kano'squote:Op donderdag 12 februari 2015 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moest er wel aan denken toen ik langs het koekjesschap liep
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:10 schreef Pheno het volgende:
En morgen met de auto weer naar huisZit nu in oost duitsland voor een workshop.
Nee, niet in die richtingquote:
Al jaren. En het wordt steeds ergerquote:
Dat is wel vaker zoquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al jaren. En het wordt steeds erger
Iets met ecommerce pakketten en programmeren ervoor. En inrichten ervan in mijn gevalquote:
Oké. Vind je het leuk?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets met ecommerce pakketten en programmeren ervoor. En inrichten ervan in mijn geval
ja, je kunt doen wat je wil, jonger wordt je toch niet..quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:17 schreef Takaiki het volgende:
Net het telefoontje gehad.
Oma heeft rust
Tuurlijk wel, magie, dit dat, alles.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, je kunt doen wat je wil, jonger wordt je toch niet..
maar ik kan niet toverenquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, magie, dit dat, alles.
hehehequote:Op donderdag 12 februari 2015 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, anders zat ik er nietquote:
Ohquote:
Ik bij het politiebureau, ze vinden mijn lelijke tronie met kale kop verdachtquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhIk ook niet
![]()
Ik word wel nog steeds om ID gevraagd bij de supermakrt enzo. Telt dat ook?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, anders zat ik er nietEr spoken allemaal ideeen al in mijn hoofd voor straks op het werk, moet een proof of concept maken. Dus het is in ieder geval leerzaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
tot 25 moet dat toch ook?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhIk ook niet
![]()
Ik word wel nog steeds om ID gevraagd bij de supermakrt enzo. Telt dat ook?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]Dan is het goed
Daar ga ik van uit bij de meeste mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik ben het type dat als iedereen wordt gefouilleerd (met zo'n fouilleeractie bij het uitgaan bijvoorbeeld) dat ze dan iedereen van de groep uitgebreid fouilleren, en dan komen ze bij mij, en dan vragen ze even of ik iets bij me heb 'neuj' en dan voelen ze even lafjes aan m'n jaszakken en dat is hetquote:
Vanaf 25 niet meer dusquote:
Heheh, och, ieder zo z'n ding. Anderen zullen wat ik doe weer niks vindenquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar ga ik van uit bij de meeste mensen
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:18 schreef Pheno het volgende:
Was ik maar weer 35.
Oh wacht, jullie hebben het over 25
quote:
wacht, hoe oud was je ook alweer?quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
25quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wacht, hoe oud was je ook alweer?
quote:
quote:
quote:
Lange pauze wel iddquote:
Ouwe zakquote:
Daaaaagquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:19 schreef essnhills het volgende:
Ik ga langzaam maar eens spulletjes verzamelen, over een klein half uurtje de deur uit
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:18 schreef Pheno het volgende:
Was ik maar weer 35.
Oh wacht, jullie hebben het over 25
Ach, ten opzichte van GF is iedereen jong.quote:
Maar die heeft dan ook zelf pantoffeldiertjes zitten boetseren.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, ten opzichte van GF is iedereen jong.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, ten opzichte van GF is iedereen jong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
het schijnt dat hij de enige is die antwoord kan geven of nou de kip of het ei als eerste was want hij was nog eerderquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:36 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Maar die heeft dan ook zelf pantoffeldiertjes zitten boetseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |