quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, ten opzichte van GF is iedereen jong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
het schijnt dat hij de enige is die antwoord kan geven of nou de kip of het ei als eerste was want hij was nog eerderquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:36 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Maar die heeft dan ook zelf pantoffeldiertjes zitten boetseren.
En z'n jas van mammoethaar hangt nog steeds in zijn kledingkast.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:39 schreef Muck het volgende:
Het schijnt dat hij de laatste pterodactylus heeft zien neerstorten
Hij is nog op kraamvisite geweest bij het Veenmeisjequote:Op donderdag 12 februari 2015 15:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En z'n jas van mammoethaar hangt nog steeds in zijn kledingkast.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:46 schreef gianni61 het volgende:
volgens de bijbel was een slang de gene die er voor zorgde dat eva de appel at, maar iedereen weet dat slangen niet kunnen praten. gf was toen gewoon heel erg slank..
lolquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:46 schreef gianni61 het volgende:
volgens de bijbel was een slang de gene die er voor zorgde dat eva de appel at, maar iedereen weet dat slangen niet kunnen praten. gf was toen gewoon heel erg slank..
Gecondoleerd en veel sterktequote:Op donderdag 12 februari 2015 11:17 schreef Takaiki het volgende:
Net het telefoontje gehad.
Oma heeft rust
Ik ben vandaag met de auto, dus ik hoef niet te fietsen over de A50quote:
als jij al oud bent ....quote:
quote:
je ontkent dus niet dat je het af en toe doetquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben vandaag met de auto, dus ik hoef niet te fietsen over de A50.
wie zegt dat het een dunne "slanGF" wasquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:46 schreef gianni61 het volgende:
ssssttttquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:02 schreef crv het volgende:
[..]
je ontkent dus niet dat je het af en toe doet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |