quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goedzo![]()
![]()
Beetje onbeschoft om hier te gaan feesten met cheerleeders....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja lekker, er zijn vast nog wat kano's over van de vorige keerquote:
Ik heb hele andere associaties met kano's. Maar die kennen alleen de eerste lichting single sc'ers nog vrees ikquote:
moest er wel aan denken toen ik langs het koekjesschap liepquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja lekker, er zijn vast nog wat kano's over van de vorige keer
Hihi, Pheno is oud.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hele andere associaties met kano's. Maar die kennen alleen de eerste lichting single sc'ers nog vrees ik
kale kano's?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hele andere associaties met kano's. Maar die kennen alleen de eerste lichting single sc'ers nog vrees ik
Kano'squote:Op donderdag 12 februari 2015 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moest er wel aan denken toen ik langs het koekjesschap liep
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:10 schreef Pheno het volgende:
En morgen met de auto weer naar huisZit nu in oost duitsland voor een workshop.
Nee, niet in die richtingquote:
Al jaren. En het wordt steeds ergerquote:
Dat is wel vaker zoquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al jaren. En het wordt steeds erger
Iets met ecommerce pakketten en programmeren ervoor. En inrichten ervan in mijn gevalquote:
Oké. Vind je het leuk?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets met ecommerce pakketten en programmeren ervoor. En inrichten ervan in mijn geval
ja, je kunt doen wat je wil, jonger wordt je toch niet..quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al jaren. En het wordt steeds erger
quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:17 schreef Takaiki het volgende:
Net het telefoontje gehad.
Oma heeft rust
Tuurlijk wel, magie, dit dat, alles.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, je kunt doen wat je wil, jonger wordt je toch niet..
maar ik kan niet toverenquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, magie, dit dat, alles.
hehehequote:Op donderdag 12 februari 2015 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, anders zat ik er nietquote:
Ohquote:
Ik bij het politiebureau, ze vinden mijn lelijke tronie met kale kop verdachtquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhIk ook niet
![]()
Ik word wel nog steeds om ID gevraagd bij de supermakrt enzo. Telt dat ook?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, anders zat ik er nietEr spoken allemaal ideeen al in mijn hoofd voor straks op het werk, moet een proof of concept maken. Dus het is in ieder geval leerzaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |