abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:38:58 #251
409579 LuDann
All the way
pi_149632438
Oh ja, en er is ook nog een Amerikaanse baking soda test. :D
pi_149632569
Haha, kan me voorstellen dat al die bakerpraatjes heerlijk tijdverdrijf zijn als je toch moet wachten op het 'echte' werk ;) maar ik word altijd zo moe van mensen die dan achteraf roepen "zie je wel?!" :{w

Ja..echt..wauw..je had maar 50% kans en je had het goed..knap hoor.. :')

Hier heb ik eigenhandig besloten dat het om 14u tijd is voor weekend (alleen op kantoor :6 ) en dat wordt meteen een lang weekend ook! O+ Carnaval O+ En volgend jaar gewoon mét Mini 8-) O+

Hoe slecht is harde muziek voor zo'n kleintje in je buik? :@ Werkt vruchtwater net zo dempend als wanneer je zelf met je kop onder water zit of is dat te simpel gedacht?
pi_149632749
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:45 schreef twist02 het volgende:
Haha, kan me voorstellen dat al die bakerpraatjes heerlijk tijdverdrijf zijn als je toch moet wachten op het 'echte' werk ;) maar ik word altijd zo moe van mensen die dan achteraf roepen "zie je wel?!" :{w

Hier heb ik eigenhandig besloten dat het om 14u tijd is voor weekend (alleen op kantoor :6 ) en dat wordt meteen een lang weekend ook! O+ Carnaval O+ En volgend jaar gewoon mét Mini 8-) O+

Hoe slecht is harde muziek voor zo'n kleintje in je buik? :@ Werkt vruchtwater net zo dempend als wanneer je zelf met je kop onder water zit of is dat te simpel gedacht?
Dat is lekker dat je eerder weg kunt! Hier is het prachtig weer en zit tot 5 uur binnen }:|

Ik ga ook best vaak naar concerten e.d. (vanavond weer! :) ) en heb hier het één en ander over nagevraagd en gelezen.
Hoge tonen worden geabsobeerd zeggen ze, maar de bas dreunt door, zoals je dat zelf ook wel eens van binnen kunt voelen.
Maar zolang je niet met je buik voor een box gaat staan is er niks aan de hand... zegt men...
Tja, denk dat ook hier geldt: goed naar je lichaam luisteren en doen wat goed voelt ^O^
If you want to view paradise. Simply look around and view it.
Anything you want to, do it.
pi_149632968
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:52 schreef _happy_ het volgende:

[..]

Dat is lekker dat je eerder weg kunt! Hier is het prachtig weer en zit tot 5 uur binnen }:|

Ik ga ook best vaak naar concerten e.d. (vanavond weer! :) ) en heb hier het één en ander over nagevraagd en gelezen.
Hoge tonen worden geabsobeerd zeggen ze, maar de bas dreunt door, zoals je dat zelf ook wel eens van binnen kunt voelen.
Maar zolang je niet met je buik voor een box gaat staan is er niks aan de hand... zegt men...
Tja, denk dat ook hier geldt: goed naar je lichaam luisteren en doen wat goed voelt ^O^
Oh, da's minder tot 5 uur ja... -O-

Ja, van die bas kan ik me voorstellen, maar dat zal wel meevallen denk ik. Zijn vooral carnavalsbandjes die de herrie maken ;) dus geen dreunende boxen enzo.

Sowieso wil ik inderdaad kijken of ik het volhou :Y maar een paar uurtje zal wel lukken denk
En dan kan Mini alvast wennen aan de herrie ;)
pi_149632992
Oh ja, concerten, die bas voelde ik in mn buik 'dreunen', vond het helemaal niet fijn. Kind leek het niet zoveel uit te maken, die protesteerde niet echt. Of die was knock out, kan ook :+

Ik snap die nub nooit, dus ik ga ook geen echo van nub-termijn laten zien, haha. Ik wil zelf als eerste het geslacht van mn kind weten :P en met 20 weken vind ik vroeg genoeg.

Vorige keer was ik superbenieuwd, het geslacht weten zorgde ervoor dat de zwangerschap concreet werd ipv onwerkelijk. Nu zie ik het wel, heb niet echt een voorgevoel en ook geen voorkeur.

twee jongetjes O+
jongetje en meisje O+
pi_149632993
Ik ben bij Minke ook nog regelmatig naar concerten en Lowlands geweest. Ik kon wel vaak voelen dat zij het hoorde doordat ze heel erg ging bewegen maar echt schadelijk is het niet geloof ik (zolang je niet naast de boxxen gaat staan).
Op Lowlands was ik toen bijna 6 maanden geloof ik en Minke ging helemaal los toen we even bij Grace Jones gingen kijken waar men een drumsolo inzetten O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Lijnloos op 13-02-2015 15:04:01 ]
pi_149633061
Ik zie geen probleem in carnavalsherrie hoor. Vruchtwater, buikwand, baarmoeder en vetjes genoeg om te dempen.
Ik zat net ook al te denken dat kindje volgend jaar dus 'mee' kan doen met carnaval. Wij hebben er dus helemaal niks mee. Reed net langs de school en daar speelde de kinderen buiten in outfits, boh dat moeten wij dus ook gaan doen. Ik hoop toch dat het kind het wel heel leuk gaat vinden, want dat scheelt wel een hoop denk ik.

Zo en nu even plat. Poeh.
pi_149633191
Grace Kelly, ja? Grace Jones leek ook wel verrezen uit haar graf.. :+
pi_149633209
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 14:01 schreef twist02 het volgende:

[..]

Oh, da's minder tot 5 uur ja... -O-

Ja, van die bas kan ik me voorstellen, maar dat zal wel meevallen denk ik. Zijn vooral carnavalsbandjes die de herrie maken ;) dus geen dreunende boxen enzo.

Sowieso wil ik inderdaad kijken of ik het volhou :Y maar een paar uurtje zal wel lukken denk
En dan kan Mini alvast wennen aan de herrie ;)
Tja, alle muziek kent bas en het ligt er maar net aan hoe dit erin gemixt wordt. Voor mij zijn het vanavond scheurende gitaren :D
Zorgen dat ergens een kruk/stoel voor je beschikbaar is en vooral lekker feest vieren :s)

Wij zijn hier al druk met gewenning en muzikale opvoeding ;)
If you want to view paradise. Simply look around and view it.
Anything you want to, do it.
pi_149633217
quote:

Ik vond het op een gegeven moment toch wel heel gek worden: echt iedereen die bij ons een voorspelling deed, had het goed. Werkelijk iedereen, van vage kennissen, wildvreemden in winkels, familie, tot goede vrienden zei: ik denk dat het een meisje wordt. Alleen mijn schoonvader hield vol dat het een jongen ging worden. :') . Als ik wel eens vroeg: waarom denk je dat? kreeg ik antwoorden in de trant van: 'ik zie het aan je' en 'dat denk ik gewoon', 'het is je uitstraling'. Allemaal vage dingen waar je niets mee kunt, maar het was wel heel opvallend. Ik kreeg het idee dat het op mijn voorhoofd stond of zo. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_149633304
Halve poging om bij te lezen, maar de concentratie is er niet naar.

*O* Phaidra gefeliciteerd! *O* met de geboorte van jullie zoontje O+

zover de bijlees actie :9
Schudden voor gebruik
  vrijdag 13 februari 2015 @ 14:24:42 #262
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149633526
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 14:12 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ik vond het op een gegeven moment toch wel heel gek worden: echt iedereen die bij ons een voorspelling deed, had het goed. Werkelijk iedereen, van vage kennissen, wildvreemden in winkels, familie, tot goede vrienden zei: ik denk dat het een meisje wordt. Alleen mijn schoonvader hield vol dat het een jongen ging worden. :') . Als ik wel eens vroeg: waarom denk je dat? kreeg ik antwoorden in de trant van: 'ik zie het aan je' en 'dat denk ik gewoon', 'het is je uitstraling'. Allemaal vage dingen waar je niets mee kunt, maar het was wel heel opvallend. Ik kreeg het idee dat het op mijn voorhoofd stond of zo. :D .
Ligt denk ik aan je (natuurlijke) voorkomen en/of persoonlijkheid. Iedereen zei bij mij ook al jongetje, vinden mij een jongensmama. Ik zelf alleen niet. :')
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_149633779
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 14:24 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ligt denk ik aan je (natuurlijke) voorkomen en/of persoonlijkheid. Iedereen zei bij mij ook al jongetje, vinden mij een jongensmama. Ik zelf alleen niet. :')
Dat zou heel goed kunnen. Maar ik zie mezelf inderdaad ook niet als een uitgesproken meisjesmama.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 13 februari 2015 @ 14:42:33 #264
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_149634002
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 07:56 schreef Phaidra het volgende:
Wauw Mineola, gefeliciteerd.! *O*

Cassandra, pinquit Aoraki en HaagsKwartiertje ook welkom!

Ik meld mij met baby UIT de buik! :D Gistermiddag om 16.54 uur is onze tweede zoon geboren en hij heet A.rthur! De bevalling was heel snel en behoorlijk heftig (in 4 uur van eerste wee tot baby op de buik), maar verder helemaal perfect. Thuis gebleven en dat was zó fijn O+! Het is wel weer een ukkie, met zijn 2580 gram (maar dat is al 120 meer fan peuter bij dezelfde termijn). Hij heeft al een paar keer goed gedronken maar is ook misselijk. Straks komt grote broer thuis, ik kijk ernaar uit O+!

PS: op fb nog even stil graag
Beetje laat, maar gefeliciteerd! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_149634042
Leuk, al die discussies over jongetjes of meisjes. Is de Chinese kalendermethode nou moment van bevruchting, dus niet het moment van eisprong zelf? Hier zat het net op het randje, al zal de bevruchting sowieso in februari zijn geweest, en dan zou het een jongetje moeten zijn. Dat vermoeden heb ik in ieder geval, mijn moeder en mijn vriend denken dat het een meisje is.

Ik ben nou even het berichtje kwijt maar het idee van LuDann om een potje te maken met gokjes over de naam, geslacht etc. vind ik wel erg leuk!

Ik zei dat ik over 2 weken een afspraak had voor een echo, werd ik gebeld, dat dat nét te vroeg was en dat ze niet zo laat op de dag echo's maakten. Wanneer dan wel? Dinsdag 3 maart tussen 10 en 12. Erg lekker, want dan kan mijn man niet mee (Wat klinkt dat raar om te zeggen.. We hebben wel een partnerschap maar het ja-woord gegeven en afgesproken dat we over man en vrouw spreken. Maar dan nog.. Moet er even aan wennen hihi)
En er kon met geen mogelijkheid een andere dag en een later tijdstip gepland worden. Oftewel, ik ben gedwongen om alleen naar de eerste echo te gaan. Vind dat zo'n ontzettende k*tzooi. Of zijn dat nu al de hormonen.. Hij werkt niet naast de deur dus moet een groot gedeelte van de dag vrij nemen, en weet nog niet of dat gaat lukken. Maar dan nog vind ik het stom dat er geen rekening gehouden wordt met zulke situaties.

Wat is de sukkel theorie?

Leuke deal FF :D

Purebliss welkom terug en 24 weken *O*

Twist veel plezier met carnaval!
pi_149634448
Zometeen 24 weken controle bij de gyn *O* . Ben benieuwd *O*
pi_149634623
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 14:11 schreef Limone het volgende:
Grace Kelly, ja? Grace Jones leek ook wel verrezen uit haar graf.. :+
Zucht... blame the hormones... :|W
  vrijdag 13 februari 2015 @ 15:08:38 #268
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149634754
Ik zou dat ook niet leuk vinden, Cassandra. Klinkt misschien een beetje vervelend om te zeggen, maar ik zou 'm er ook wel bij willen hebben mocht de echo niet goed zijn. Zou toch nog proberen wat verder te verplaatsen of anders toch proberen of je man vrij kan krijgen voor de helft van de dag. Hier was het plannen niet echt een probleem aangezien ik pas 5 weken na het bellen een afspraak had.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_149634817
Hij werkt bij zijn ouders in het bedrijf, voor een eerste echo zullen ze niet zo moeilijk doen, maar de personele bezetting is minimaal op dit moment door ziekte etc.
We gaan het morgen vertellen en dan ook direct vrij vragen voor een dagdeel, hopelijk kan hij mee. Na de eerste echo word ik doorverwezen naar de vk, voor zover ik begrepen had, dus ben al op zoek naar een vk met flexibelere tijden.. Maar ik vind het in zn algemeen raar dat ze zo weinig flexibel zijn in het ziekenhuis
pi_149634925
Cassandra, mijn ervaring met het ziekenhuis is juist dat ze er wel echt rekening mee proberen te houden. Mijn vriend in internationaal chauffeur en wij kunnen alleen op de woensdag. Afgelopen keer is er zelf een afspraak bij gepland extra vroeg smorgens!
Maar ook ik merkte wel dat ze wel heel erg druk zijn en er maar moeilijk plekjes te vinden zijn. heb je de situatie uitgelegd?
Denk je dat je schoonouders moeilijk gaan doen?

Ik zou het niet prettig vinden als mijn vriend de eerste afspraken niet mee zou kunnen (tot 12 weken). Stel inderdaad dat het niet goed zit. Maar ook gewoon omdat dit ook een moment is voor jullie samen.

Ik hoop dat je vriend gewoon vrij kan krijgen, en of er anders iets anders te regelen is qua afspraak!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_149635140
Ja ik heb uitgelegd dat hij moeilijk vrij krijgt, en op een afstand werkt. Voor nu is de afspraak gepland, mocht hij geen vrij kunnen krijgen, bellen we maandag nog even voor een andere optie.
Mijn schoonouders zullen niet erg moeilijk doen, zeker niet als ze zometeen de reden weten. Maar het is meer de personele crisis op dit moment. Het is een eigen bedrijf, een niet al te groot bedrijf, en door ziekte etc. werkt mijn vriend nu al noodgedwongen van 7.00 tot 20.00 soms.
Maar we gaan het meemaken. Juist omdat ik bang ben voor slecht nieuws wil ik hem er inderdaad graag bij hebben
pi_149635370
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:23 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Nee klopt, maar omdat je zei dat de NUB een meisje aangaf ;)
Maar 11 weken is helaas te vroeg voor de NUB, dus vandaar dat het niet te zien is. Nub is tussen de 12 en 14 weken.
Aha. De echoscopiste hier zei iets anders. Maar goed.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_149635457
quote:

Of een schoonzus die zegt "Ja dat zei ik al vanaf het begin hoor, zie je wel!". Uhm oké. Wel fijn voor haar, zegt ze ook een keer iets zinnigs ;)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_149635887
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:33 schreef McLaura het volgende:

[..]

Of een schoonzus die zegt "Ja dat zei ik al vanaf het begin hoor, zie je wel!". Uhm oké. Wel fijn voor haar, zegt ze ook een keer iets zinnigs ;)
_O-
Schudden voor gebruik
pi_149636220
Volgens mij verschilt die flexibiliteit ook enorm per ziekenhuis.

Ik zou wel eisen van je man (zijn ouders) dat hij vrij krijgt, dan werkt hij 's avonds of de dag erna wat langer door ter compensatie. Zeker de eerste echo is erg spannend en fijn om met je partner te delen. En het lijkt me wel fijn dat hij iets naar achteren is geschoven, des te meer kans heb je om al een kloppend hartje te zien wat toch net iets meer zekerheid geeft.

Ik heb zojuist de verzekering gebeld en (via hen) kraamzorg geregeld! En nu to-do lijstjes maken van alles wat verder nog moet gebeuren. Vriend zit ondertussen een Lego-kasteel te bouwen, want het is ook wel erg belangrijk om te weten of die compleet is voor als de baby er over een jaar of zes mee wil spelen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')