Dat is lekker dat je eerder weg kunt! Hier is het prachtig weer en zit tot 5 uur binnenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:45 schreef twist02 het volgende:
Haha, kan me voorstellen dat al die bakerpraatjes heerlijk tijdverdrijf zijn als je toch moet wachten op het 'echte' werkmaar ik word altijd zo moe van mensen die dan achteraf roepen "zie je wel?!"
![]()
Ja..echt..wauw..je had maar 50% kans en je had het goed..knap hoor..
Hier heb ik eigenhandig besloten dat het om 14u tijd is voor weekend (alleen op kantoor) en dat wordt meteen een lang weekend ook!
Carnaval
En volgend jaar gewoon mét Mini
![]()
Hoe slecht is harde muziek voor zo'n kleintje in je buik?Werkt vruchtwater net zo dempend als wanneer je zelf met je kop onder water zit of is dat te simpel gedacht?
Oh, da's minder tot 5 uur ja...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:52 schreef _happy_ het volgende:
[..]
Dat is lekker dat je eerder weg kunt! Hier is het prachtig weer en zit tot 5 uur binnen![]()
Ik ga ook best vaak naar concerten e.d. (vanavond weer!) en heb hier het één en ander over nagevraagd en gelezen.
Hoge tonen worden geabsobeerd zeggen ze, maar de bas dreunt door, zoals je dat zelf ook wel eens van binnen kunt voelen.
Maar zolang je niet met je buik voor een box gaat staan is er niks aan de hand... zegt men...
Tja, denk dat ook hier geldt: goed naar je lichaam luisteren en doen wat goed voelt
Tja, alle muziek kent bas en het ligt er maar net aan hoe dit erin gemixt wordt. Voor mij zijn het vanavond scheurende gitarenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:01 schreef twist02 het volgende:
[..]
Oh, da's minder tot 5 uur ja...![]()
Ja, van die bas kan ik me voorstellen, maar dat zal wel meevallen denk ik. Zijn vooral carnavalsbandjes die de herrie makendus geen dreunende boxen enzo.
Sowieso wil ik inderdaad kijken of ik het volhoumaar een paar uurtje zal wel lukken denk
En dan kan Mini alvast wennen aan de herrie
Ik vond het op een gegeven moment toch wel heel gek worden: echt iedereen die bij ons een voorspelling deed, had het goed. Werkelijk iedereen, van vage kennissen, wildvreemden in winkels, familie, tot goede vrienden zei: ik denk dat het een meisje wordt. Alleen mijn schoonvader hield vol dat het een jongen ging worden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:45 schreef twist02 het volgende:
Haha, kan me voorstellen dat al die bakerpraatjes heerlijk tijdverdrijf zijn als je toch moet wachten op het 'echte' werkmaar ik word altijd zo moe van mensen die dan achteraf roepen "zie je wel?!"
![]()
Ligt denk ik aan je (natuurlijke) voorkomen en/of persoonlijkheid. Iedereen zei bij mij ook al jongetje, vinden mij een jongensmama. Ik zelf alleen niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:12 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik vond het op een gegeven moment toch wel heel gek worden: echt iedereen die bij ons een voorspelling deed, had het goed. Werkelijk iedereen, van vage kennissen, wildvreemden in winkels, familie, tot goede vrienden zei: ik denk dat het een meisje wordt. Alleen mijn schoonvader hield vol dat het een jongen ging worden.. Als ik wel eens vroeg: waarom denk je dat? kreeg ik antwoorden in de trant van: 'ik zie het aan je' en 'dat denk ik gewoon', 'het is je uitstraling'. Allemaal vage dingen waar je niets mee kunt, maar het was wel heel opvallend. Ik kreeg het idee dat het op mijn voorhoofd stond of zo.
.
Dat zou heel goed kunnen. Maar ik zie mezelf inderdaad ook niet als een uitgesproken meisjesmama.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:24 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan je (natuurlijke) voorkomen en/of persoonlijkheid. Iedereen zei bij mij ook al jongetje, vinden mij een jongensmama. Ik zelf alleen niet.
Beetje laat, maar gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:56 schreef Phaidra het volgende:
Wauw Mineola, gefeliciteerd.!
Cassandra, pinquit Aoraki en HaagsKwartiertje ook welkom!
Ik meld mij met baby UIT de buik!Gistermiddag om 16.54 uur is onze tweede zoon geboren en hij heet A.rthur! De bevalling was heel snel en behoorlijk heftig (in 4 uur van eerste wee tot baby op de buik), maar verder helemaal perfect. Thuis gebleven en dat was zó fijn
! Het is wel weer een ukkie, met zijn 2580 gram (maar dat is al 120 meer fan peuter bij dezelfde termijn). Hij heeft al een paar keer goed gedronken maar is ook misselijk. Straks komt grote broer thuis, ik kijk ernaar uit
!
PS: op fb nog even stil graag
Zucht... blame the hormones...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:11 schreef Limone het volgende:
Grace Kelly, ja? Grace Jones leek ook wel verrezen uit haar graf..
Aha. De echoscopiste hier zei iets anders. Maar goed.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:23 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Nee klopt, maar omdat je zei dat de NUB een meisje aangaf
Maar 11 weken is helaas te vroeg voor de NUB, dus vandaar dat het niet te zien is. Nub is tussen de 12 en 14 weken.
Of een schoonzus die zegt "Ja dat zei ik al vanaf het begin hoor, zie je wel!". Uhm oké. Wel fijn voor haar, zegt ze ook een keer iets zinnigsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:45 schreef twist02 het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:33 schreef McLaura het volgende:
[..]
Of een schoonzus die zegt "Ja dat zei ik al vanaf het begin hoor, zie je wel!". Uhm oké. Wel fijn voor haar, zegt ze ook een keer iets zinnigs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |