Ja man komen hele orkanen uit gewoon.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Echoot het ook als je vent je beft?
Ik zou wel keer zoiets willen proberen. Gewoon om te kijken hoeveel ik zou kunnen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Mental image van die kutgewichten.
[ afbeelding ]
hij zeker met een duikbril en snorkel? Zie het gewoon voor mequote:Op woensdag 11 februari 2015 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja man komen hele orkanen uit gewoon.
Moet weer denken aan tli (s/o) die een kerel pijpte met een pislul, en vol walging ook gewoon doorgingquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heel goed. Pislullen zijn echt een no-go man, gadver.![]()
Ik snap de relatie tussen orkanen en echo's niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja man komen hele orkanen uit gewoon.
Bij een orkaan heb je weinig aan een snorkel, weeniequote:Op woensdag 11 februari 2015 20:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij zeker met een duikbril en snorkel? Zie het gewoon voor me![]()
Hahahaha godsammequote:Op woensdag 11 februari 2015 20:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moet weer denken aan tli (s/o) die een kerel pijpte met een pislul, en vol walging ook gewoon doorging.
Ah joh, als je maar lang genoeg zuigt, wordt het vanzelf wel schoonquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha godsammeJa ach elke chick maakt dat wel een keer mee.... En het gaat mij ook net wat te ver om dan te roepen van ''iel gadverdamme maak eerst maar schoon'' ofzo
Hoewel je het eigenlijk gewoon zou moeten doen, stelletje goorlappen
Ik snapte het ook al nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij een orkaan heb je weinig aan een snorkel, weenie
Heb je wel eens een dude gehad met een beetje smegma eraan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah joh, als je maar lang genoeg zuigt, wordt het vanzelf wel schoon
Echt hoorquote:
ow ja in de war met een tsunamiquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij een orkaan heb je weinig aan een snorkel, weenie
Niet altijd je penis wassen (2x per dagquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb je wel eens een dude gehad met een beetje smegma eraan?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hoorDie domme sukkel weet niet eens wat een orkaan is, hahaha
Nee, gelukkig niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaajaaajaaa we weten inmiddels allemaal wel dat je 2 of 3x per dag doucht en je lul clean als operatiekamer houdt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet altijd je penis wassen (2x per dag) alsof je elk moment Doutzen Kroes kan gaan neuken
.
Dan zou ik dus wél echt gaan gillen he. Halleluja nog aan toequote:
F1978 kan wel een flinke voorraad smegma aanleggen in die tuit van hem denk ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik was hem alleen na anaal.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet altijd je penis wassen (2x per dag) alsof je elk moment Doutzen Kroes kan gaan neuken
.
Zo'n Darth Vader-masker op met dat gehijg erbijquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dan zou ik dus wél echt gaan gillen he. Halleluja nog aan toe
Citroėn Smegmaquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:58 schreef remi1986 het volgende:
Smegma, dat vind ik echt zo'n naam voor een keuken .. of een Citroėn.
Raap. Me. Op.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Orkaan
[ afbeelding ]
Orkuit
[ afbeelding ]
Ik hoef geen smegma-keuken hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:58 schreef remi1986 het volgende:
Smegma, dat vind ik echt zo'n naam voor een keuken .. of een Citroėn.
Gagagagaa kki :":)quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
F1978 kan wel een flinke voorraad smegma aanleggen in die tuit van hem denk ik.
Hahaha gewoon zo hard lachen dat je niet meer kunt typenquote:
hahaha toch niet?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hoef geen smegma-keuken hoor.
Mokkel op 0:20quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:00 schreef VeerEli het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ziekvideo_ooit_.html
Wow dit is écht kki slecht
Dat ging inderdaad wel even mis jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha gewoon zo hard lachen dat je niet meer kunt typen
niet eens afgekeken zo slechtquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:00 schreef VeerEli het volgende:
Afgevallen Braddie komt ook nog even langs op 1:22 min.quote:
Godkk kan dit gewoon niet af kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:00 schreef VeerEli het volgende:
Nee ik ook niet, ik redde het tot 1 min en 40 sec ofzo en dat vond ik al een aardige prestatiequote:Op woensdag 11 februari 2015 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Godkk kan dit gewoon niet af kijken
Lijkt niet eens man, malse dakduifquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Afgevallen Braddie komt ook nog even langs op 1:22 min.
Wedden dat de helft daar fokker is.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:00 schreef VeerEli het volgende:
Ghehe, nee.quote:
Verpest het nou niet jonge, kloteviool dat je bent.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lijkt niet eens man, malse dakduif.
Haha jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wedden dat de helft daar fokker is.
Matip op 1:10quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Godkk kan dit gewoon niet af kijken
dan zouden ze dit waarschijnlijk nu lezen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wedden dat de helft daar fokker is.
Zwakkelingen, zou nog liever onvoldoende scoren dan mee doen aan zoiets.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
dan zouden ze dit waarschijnlijk nu lezen.
hoi
"Kloteviool"quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verpest het nou niet jonge, kloteviool dat je bent.
Nee man, gaytjequote:
De voorzitter van de vereniging van Lijst KSC heeft boze brieven ontvangen van ene K. uit Rio in naam van W. D.quote:
quote:
het is ook alweer bijna kerstquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:08 schreef VeerEli het volgende:
Omg jongens het is gewoon alweer bijna lente
Het is gewoon een grote samenzwering, allemaal om ons het zwijgen doen op te leggen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De voorzitter van de vereniging van Lijst KSC heeft boze brieven ontvangen van ene K. uit Rio in naam van W. D.
Het is altijd lente als jij er bent.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:08 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:08 schreef VeerEli het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen dag voorbij met permanente sneeuw en smerig ijs deze winter. In Amsterdam iig
.
wrom ;s ben lentekindje wrom haat je mij ;sssquote:
Geen ijsbabbeh zijn ;s ik ben king of the north, wolla.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wrom ;s ben lentekindje wrom haat je mij ;sss
ga je haxballen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alles beter dan herfst
Awhquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Het is altijd lente als jij er bent.
Klopt, wat ik ook wel kut vond want ik had graag mooie sneeuwfoto's gemaakt in Amsterdam.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen dag voorbij met permanente sneeuw en smerig ijs deze winter. In Amsterdam iig
.
Op hitte kan je je kledenquote:
Ik wil ook weekend.quote:
Nooit zo'n last van. Van mij mag het snel 30 graden wordenquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tegen die smerige benauwdheid is niks te doen.
Is je google kapot ofzo joh?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
mag ik vragen wat haxball is. ik lees dit vaker hier in le chat
http://www.haxball.com/?r(...)46dde5035118e706f715quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
mag ik vragen wat haxball is. ik lees dit vaker hier in le chat
17quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:24 schreef VeerEli het volgende:
Zeggen jullie ''zeuventien'' of ''zeeventien''?
Zeuventien.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:24 schreef VeerEli het volgende:
Zee'mtien.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:24 schreef VeerEli het volgende:
Blij dat ik het nooit gedaan heb.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:23 schreef remi1986 het volgende:
gvd er zijn gewoon competities in haxball
seumtienquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:24 schreef VeerEli het volgende:
lijkt me ook helemaal niks aanquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Blij dat ik het nooit gedaan heb.
ik zeg zeuventien, maar ik zeg ook houdoe.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:29 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die zeuventien zeggen.! Of mensen die ootoo zeggen.
![]()
![]()
hengeloooooquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:29 schreef Chloroform het volgende:
![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik zeg zeuventien, maar ik zeg ook houdoe.
Of swarmaquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:29 schreef Chloroform het volgende:
![]()
![]()
Zo spreek ik het ook uit :squote:
Gewoon zoals het hoort, zeventienquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:24 schreef VeerEli het volgende:
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden. Maar klopt hier (Oost-Overijssel) is het echte plat volgens mij ook zeuventien, dus kan wel Achterhoeks zijn.quote:
Hahahahaha hoe reageerde jequote:Op woensdag 11 februari 2015 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon zoals het hoort, zeventien.
IEMAND VROEG VANDAAG NAAR DE JUS. ALS IN ZUS PUS JUS
![]()
![]()
.
Hahaha, zou dan eerder denken aan een afkorting van Justus of Justin of zo.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Misschien heeft ie nog nooit iemand jus horen zeggen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Jus d'orange.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien heeft ie nog nooit iemand jus horen zeggen.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:34 schreef remi1986 het volgende:
laatst zei iemand tegen mij dat die nog naar de A. C. Tion moest![]()
![]()
zeker zeker welquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden. Maar klopt hier (Oost-Overijssel) is het echte plat volgens mij ook zeuventien, dus kan wel Achterhoeks zijn.
Ik snap hem al.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
De Action? Maar zei dus eerst A, C en Tion weer aan elkaar
Kkiquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Meneer, weet u misschien waar de JUS staat? [ afbeelding ]
- "De jus?" [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
- "Ja hoor, hierachter." [ afbeelding ]
o , waar heb je stage gelopen danquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt door stage, ik integreer gewoon goed.
Lochem.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:38 schreef Thezappa het volgende:
[..]
o , waar heb je stage gelopen dan
is deze danquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
- "De jus?" [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
hahaha jij altijd met je plaatjesquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Effort, 10/10.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:
Nee een kleiner bedrijf, maar ga de naam niet noemen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:41 schreef Thezappa het volgende:
[..]
mooi bedrijf , althans lijkt me
ok manquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee een kleiner bedrijf, maar ga de naam niet noemen.
is ditquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:51 schreef deadprez het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)9b31b879f012bfd324b2
nieuwe room
ja ben ook tickets ant boeke hahaquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent er wel goed in
Present.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Welke host kickte mij en vond het nodig daarbij te huillachen?
En is de link van de nieuwe room al gepost?
Studie. Vanaf nu elke donderdag. Morgen weder.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
radio hoink is stopgezet wegens?
Hoogtepunt van de week nu ik fulltime werk en niet meer stap op donderdag.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Studie. Vanaf nu elke donderdag. Morgen weder.
Maar als je toch moest kiezen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind geen enkel Bredaas café echt gezellig.
Ik heb meer pubs in London bezocht als dat ik café s in Breda heb bezocht.quote:
Klopt. Slechte ervaringen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb meer pubs in London bezocht als dat ik café s in Breda heb bezocht.
Echt geen idee. De bruine pij is ook kut.
how old are u than my manquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb meer pubs in London bezocht als dat ik café s in Breda heb bezocht.
Echt geen idee. De bruine pij is ook kut.
Heb 4 jaar geleden overwogen auditie te doen maar wilde geen contributie betalen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bruine Pij is de stamkroeg van NHTV Theater. Stelletje homo's.
Ik wil ook naar een pub in Londen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
23, maar ik ben geen uitgaansmens. Pubcultuur bevalt me beter dan de dancing cultuur in NL.
Sooooo, was je bijna kkgay. Heb de poster van SafetyFirst voor ze gemaakt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb 4 jaar geleden overwogen auditie te doen maar wilde geen contributie betalen.
zo klink je ook, goede stem hoorquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
23, maar ik ben geen uitgaansmens. Pubcultuur bevalt me beter dan de dancing cultuur in NL.
Oké.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Studie. Vanaf nu elke donderdag. Morgen weder.
Toen was ik er denk ik nog niet. Wanneer ben je weggegaan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sooooo, was je bijna kkgay. Heb de poster van SafetyFirst voor ze gemaakt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:41 schreef hoink581 het volgende:
Docent filmgeschiedenis begon het college dat we nooit een baan zouden vinden. Maar dat hij wel heel blij was dat we toch kwamen.
Bedankt.
Wat volg je voor cursus danquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:41 schreef hoink581 het volgende:
Docent filmgeschiedenis begon het college dat we nooit een baan zouden vinden. Maar dat hij wel heel blij was dat we toch kwamen.
Bedankt.
Hangt als het goed is nog voor hun kantoor. Was geen lid overigens. Ben je gek.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
Toen was ik er denk ik nog niet. Wanneer ben je weggegaan?
Engelse taal en letterkunde in combi met Theater/film en literatuur wetenschap.quote:
no kiddingquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan zulke opmerkingen nooit plaatsen.
Eerlijkheid duurt het langst.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:41 schreef hoink581 het volgende:
Bedankt.
De waarheid doet altijd pijn.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Eerlijkheid duurt het langst.
Zeker omdat je lelijk bent.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De waarheid doet altijd pijn.
Wel een top college trouwens.
Wat.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zeker omdat je lelijk bent.
hoor wie het zegtquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je hoor me wel, lelijkerd.
Goed plan. Kan ook wel een keer pubben in NL.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:55 schreef TARDIS. het volgende:
Als je nog een keer gaat pubben in Londen ga ik mee Gr gr
Dat is aangeboren. Discrimineer jij ook negers? Racist.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je hoor me wel, lelijkerd.
Kan zeker. Maar niet in Breda zekerquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Goed plan. Kan ook wel een keer pubben in NL.
Als in: "ik, hoink, discrimineer wel negers"quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is aangeboren. Discrimineer jij ook negers? Racist.
Mensen die zeuven zeggen wil ik echt slaan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:24 schreef VeerEli het volgende:
Als in "ik, hawz discrimineert naast lelijkerds ook negers."quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als in: "ik, hoink, discrimineer wel negers"
Watjequote:Op woensdag 11 februari 2015 22:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
durf ik niet, jij bent bodybuilder
Jij bent gewoon een negerhater, lelijkerd.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als in "ik, hawz discrimineert naast lelijkerds ook negers."
Al is jouw invulling ook valide.
Kom maar.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Mensen die zeuven zeggen wil ik echt slaan.
ahahahaha loserquote:
Negers. Grrrr.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Jij bent gewoon een negerhater, lelijkerd.
Smoesjes.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Succes is delen en gunnen, mijn waarde.
Dan ben je dus een neger.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:04 schreef hoink581 het volgende:
Hans Teeuwen ga ik niet kijken. Uit principe.
Gvd arrogant tyfusmenneke.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aantekeningen maken mag, maar een tip hoor.
Als dit is wat je in haxball bedoelde met hoink op de kast krijgen is het wel erg matigjes.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan ben je dus een neger.
verloren met haxball en nog steeds zo arrogantquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aantekeningen maken mag, maar een tip hoor.
Zou eens tijd worden.quote:
Doelde op wat anders.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als dit is wat je in haxball bedoelde met hoink op de kast krijgen is het wel erg matigjes.
stijfje gekregenquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Side Effect ging haar vrouwelijke furie op HZAW loslaten, dacht ik...
SEquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Geil hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hij speelde opeens niet meer en had als excuus dat hij jou aan het opnaaien was. Waarschijnlijk gewoon een smoesje omdat hij er niks van bakte.quote:
Ik doe toch niet open.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]![]()
morgen, ik weet waar hij woont
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:04 schreef hoink581 het volgende:
Hans Teeuwen ga ik niet kijken. Uit principe.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij speelde opeens niet meer en had als excuus dat hij jou aan het opnaaien was. Waarschijnlijk gewoon een smoesje omdat hij er niks van bakte.
Ze komt toch uit Amerikaquote:
ik wacht voor je deur, totdat je naar buiten komt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik doe toch niet open.
Supermegakkmad ben ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
Hij speelde opeens niet meer en had als excuus dat hij jou aan het opnaaien was. Waarschijnlijk gewoon een smoesje omdat hij er niks van bakte.
Als een echte allochtoon.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik wacht voor je deur, totdat je naar buiten komt.
nee, dan zou ik inbrekenquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als een echte allochtoon.
Hoelang moest je over deze zin nadenken?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hans Teeuwen... de profeet voor alle lolbertariėrs en andere kruisvaarders van het vrije woord.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoelang moest je over deze zin nadenken?
Niet, die staat stelselmatig in mijn systeem en wanneer Teeuwen genoemd wordt geauto-upload.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoelang moest je over deze zin nadenken?
SNELKOOKPAN SNELKOOKPANquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
Teeuwen is grappig en stoer om te kijken als je 14 bent.
ja logisch hahaquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha ben srs. ik zou er niet zo snel opkomen
Ik vind het grappig uit nostalgie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
Hij heeft gewoon leuke stukken, ga niet janken zure kerelquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
Lekker schreeuwen terwijl je neus vol sos zit, kei vet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon leuke stukken, ga niet janken zure kerel
HAHAHA POEP! PIES! POEP! HAHAHAHA!quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon leuke stukken, ga niet janken zure kerel
kk leukquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker schreeuwen terwijl je neus vol sos zit, kei vet.
Andere subcategorie voor andere behoeftes ja tochquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Theo Maassen, dat is pas een eindbaas.
Cabaret met een boodschap. Kan Teeuwen nog van leren.
NIKS!quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Andere subcategorie voor andere behoeftes ja toch
Dus dan mag je iets niet leuk vinden?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker schreeuwen terwijl je neus vol sos zit, kei vet.
Dat vond ik vroeger al kut.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus dan mag je iets niet leuk vinden?
Zijn laatste shows waren al lang zo goed niet meer.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Theo Maassen, dat is pas een eindbaas.
Cabaret met een boodschap. Kan Teeuwen nog van leren.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je normen en waarden geleerd?
nee manquote:
Zat laatst te kijken. Ik moet wel grinniken uit nostalgie inderdaad, maar ik realiseerde me dat ik het vooral leuk vond omdat er destijds weinig anders was. Tegenwoordig zijn we flink verzadigd qua entertainment op het internet.quote:
Oh jazeker wel. Beste shows ooit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zijn laatste shows waren al lang zo goed niet meer.
Zonder Pardon was echt niets speciaals.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh jazeker wel. Beste shows ooit.
Dan heb je de show niet tot het eind bekeken... Beste einde ooit:quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zonder Pardon was echt niets speciaals.
Haha sletje.. zeker je 6e in 1 oor?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:16 schreef -supergirl- het volgende:
Niet op je goede zij kunnen slapen door een nieuw gezette oorbel#struggles
Een koekje van eigen deeg. Pfhfaaaah.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:14 schreef TARDIS. het volgende:
Zat laatst te kijken. Ik moet wel grinniken uit nostalgie inderdaad, maar ik realiseerde me dat ik het vooral leuk vond omdat er destijds weinig anders was. Tegenwoordig zijn we flink verzadigd qua entertainment op het internet.
Born to be alive. Goed nummer, zeker.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha sletje.. zeker je 6e in 1 oor?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ronald Goedemondt voor de echte.
Papzak.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een koekje van eigen deeg. Pfhfaaaah.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:18 schreef deadprez het volgende:
Gewoon zo'n piercing bovenin je oor rocken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |