Zat laatst te kijken. Ik moet wel grinniken uit nostalgie inderdaad, maar ik realiseerde me dat ik het vooral leuk vond omdat er destijds weinig anders was. Tegenwoordig zijn we flink verzadigd qua entertainment op het internet.quote:
Oh jazeker wel. Beste shows ooit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zijn laatste shows waren al lang zo goed niet meer.
Zonder Pardon was echt niets speciaals.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh jazeker wel. Beste shows ooit.
Dan heb je de show niet tot het eind bekeken... Beste einde ooit:quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zonder Pardon was echt niets speciaals.
Haha sletje.. zeker je 6e in 1 oor?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:16 schreef -supergirl- het volgende:
Niet op je goede zij kunnen slapen door een nieuw gezette oorbel#struggles
Een koekje van eigen deeg. Pfhfaaaah.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:14 schreef TARDIS. het volgende:
Zat laatst te kijken. Ik moet wel grinniken uit nostalgie inderdaad, maar ik realiseerde me dat ik het vooral leuk vond omdat er destijds weinig anders was. Tegenwoordig zijn we flink verzadigd qua entertainment op het internet.
Born to be alive. Goed nummer, zeker.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha sletje.. zeker je 6e in 1 oor?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ronald Goedemondt voor de echte.
Papzak.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een koekje van eigen deeg. Pfhfaaaah.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:18 schreef deadprez het volgende:
Gewoon zo'n piercing bovenin je oor rocken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |