SEquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Side Effect ging haar vrouwelijke furie op HZAW loslaten, dacht ik...
Geil hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Side Effect ging haar vrouwelijke furie op HZAW loslaten, dacht ik...
Hij speelde opeens niet meer en had als excuus dat hij jou aan het opnaaien was. Waarschijnlijk gewoon een smoesje omdat hij er niks van bakte.quote:
Ik doe toch niet open.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]![]()
morgen, ik weet waar hij woont
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:04 schreef hoink581 het volgende:
Hans Teeuwen ga ik niet kijken. Uit principe.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij speelde opeens niet meer en had als excuus dat hij jou aan het opnaaien was. Waarschijnlijk gewoon een smoesje omdat hij er niks van bakte.
Ze komt toch uit Amerikaquote:
ik wacht voor je deur, totdat je naar buiten komt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik doe toch niet open.
Supermegakkmad ben ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
Hij speelde opeens niet meer en had als excuus dat hij jou aan het opnaaien was. Waarschijnlijk gewoon een smoesje omdat hij er niks van bakte.
Als een echte allochtoon.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik wacht voor je deur, totdat je naar buiten komt.
nee, dan zou ik inbrekenquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als een echte allochtoon.
Hoelang moest je over deze zin nadenken?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hans Teeuwen... de profeet voor alle lolbertariërs en andere kruisvaarders van het vrije woord.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoelang moest je over deze zin nadenken?
Niet, die staat stelselmatig in mijn systeem en wanneer Teeuwen genoemd wordt geauto-upload.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoelang moest je over deze zin nadenken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |