lijkt me ook helemaal niks aanquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Blij dat ik het nooit gedaan heb.
ik zeg zeuventien, maar ik zeg ook houdoe.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:29 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die zeuventien zeggen.! Of mensen die ootoo zeggen.
![]()
![]()
hengeloooooquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:29 schreef Chloroform het volgende:
![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik zeg zeuventien, maar ik zeg ook houdoe.
Of swarmaquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:29 schreef Chloroform het volgende:
![]()
![]()
Zo spreek ik het ook uit :squote:
Gewoon zoals het hoort, zeventienquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:24 schreef VeerEli het volgende:
Zeggen jullie ''zeuventien'' of ''zeeventien''?
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden. Maar klopt hier (Oost-Overijssel) is het echte plat volgens mij ook zeuventien, dus kan wel Achterhoeks zijn.quote:
Hahahahaha hoe reageerde jequote:Op woensdag 11 februari 2015 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon zoals het hoort, zeventien.
IEMAND VROEG VANDAAG NAAR DE JUS. ALS IN ZUS PUS JUS
![]()
![]()
.
Hahaha, zou dan eerder denken aan een afkorting van Justus of Justin of zo.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Misschien heeft ie nog nooit iemand jus horen zeggen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Jus d'orange.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien heeft ie nog nooit iemand jus horen zeggen.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:34 schreef remi1986 het volgende:
laatst zei iemand tegen mij dat die nog naar de A. C. Tion moest![]()
![]()
zeker zeker welquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden. Maar klopt hier (Oost-Overijssel) is het echte plat volgens mij ook zeuventien, dus kan wel Achterhoeks zijn.
Ik snap hem al.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
De Action? Maar zei dus eerst A, C en Tion weer aan elkaar
Kkiquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Meneer, weet u misschien waar de JUS staat? [ afbeelding ]
- "De jus?" [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
- "Ja hoor, hierachter." [ afbeelding ]
o , waar heb je stage gelopen danquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt door stage, ik integreer gewoon goed.
Lochem.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:38 schreef Thezappa het volgende:
[..]
o , waar heb je stage gelopen dan
is deze danquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
- "De jus?" [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
hahaha jij altijd met je plaatjesquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Effort, 10/10.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:
Nee een kleiner bedrijf, maar ga de naam niet noemen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:41 schreef Thezappa het volgende:
[..]
mooi bedrijf , althans lijkt me
ok manquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee een kleiner bedrijf, maar ga de naam niet noemen.
is ditquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:51 schreef deadprez het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)9b31b879f012bfd324b2
nieuwe room
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |