lijkt me ook helemaal niks aanquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Blij dat ik het nooit gedaan heb.
ik zeg zeuventien, maar ik zeg ook houdoe.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:29 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die zeuventien zeggen.! Of mensen die ootoo zeggen.
![]()
![]()
hengeloooooquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:29 schreef Chloroform het volgende:
![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik zeg zeuventien, maar ik zeg ook houdoe.
Of swarmaquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:29 schreef Chloroform het volgende:
![]()
![]()
Zo spreek ik het ook uit :squote:
Gewoon zoals het hoort, zeventienquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:24 schreef VeerEli het volgende:
Zeggen jullie ''zeuventien'' of ''zeeventien''?
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden. Maar klopt hier (Oost-Overijssel) is het echte plat volgens mij ook zeuventien, dus kan wel Achterhoeks zijn.quote:
Hahahahaha hoe reageerde jequote:Op woensdag 11 februari 2015 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon zoals het hoort, zeventien.
IEMAND VROEG VANDAAG NAAR DE JUS. ALS IN ZUS PUS JUS
![]()
![]()
.
Hahaha, zou dan eerder denken aan een afkorting van Justus of Justin of zo.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Misschien heeft ie nog nooit iemand jus horen zeggen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Jus d'orange.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien heeft ie nog nooit iemand jus horen zeggen.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:34 schreef remi1986 het volgende:
laatst zei iemand tegen mij dat die nog naar de A. C. Tion moest![]()
![]()
zeker zeker welquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden. Maar klopt hier (Oost-Overijssel) is het echte plat volgens mij ook zeuventien, dus kan wel Achterhoeks zijn.
Ik snap hem al.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
De Action? Maar zei dus eerst A, C en Tion weer aan elkaar
Kkiquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Meneer, weet u misschien waar de JUS staat? [ afbeelding ]
- "De jus?" [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
- "Ja hoor, hierachter." [ afbeelding ]
o , waar heb je stage gelopen danquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt door stage, ik integreer gewoon goed.
Lochem.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:38 schreef Thezappa het volgende:
[..]
o , waar heb je stage gelopen dan
is deze danquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
- "De jus?" [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
hahaha jij altijd met je plaatjesquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Effort, 10/10.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:
Nee een kleiner bedrijf, maar ga de naam niet noemen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:41 schreef Thezappa het volgende:
[..]
mooi bedrijf , althans lijkt me
ok manquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee een kleiner bedrijf, maar ga de naam niet noemen.
is ditquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:51 schreef deadprez het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)9b31b879f012bfd324b2
nieuwe room
ja ben ook tickets ant boeke hahaquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent er wel goed in
Present.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Welke host kickte mij en vond het nodig daarbij te huillachen?
En is de link van de nieuwe room al gepost?
Studie. Vanaf nu elke donderdag. Morgen weder.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
radio hoink is stopgezet wegens?
Hoogtepunt van de week nu ik fulltime werk en niet meer stap op donderdag.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Studie. Vanaf nu elke donderdag. Morgen weder.
Maar als je toch moest kiezen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind geen enkel Bredaas café echt gezellig.
Ik heb meer pubs in London bezocht als dat ik café s in Breda heb bezocht.quote:
Klopt. Slechte ervaringen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb meer pubs in London bezocht als dat ik café s in Breda heb bezocht.
Echt geen idee. De bruine pij is ook kut.
how old are u than my manquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb meer pubs in London bezocht als dat ik café s in Breda heb bezocht.
Echt geen idee. De bruine pij is ook kut.
Heb 4 jaar geleden overwogen auditie te doen maar wilde geen contributie betalen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bruine Pij is de stamkroeg van NHTV Theater. Stelletje homo's.
Ik wil ook naar een pub in Londen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
23, maar ik ben geen uitgaansmens. Pubcultuur bevalt me beter dan de dancing cultuur in NL.
Sooooo, was je bijna kkgay. Heb de poster van SafetyFirst voor ze gemaakt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb 4 jaar geleden overwogen auditie te doen maar wilde geen contributie betalen.
zo klink je ook, goede stem hoorquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
23, maar ik ben geen uitgaansmens. Pubcultuur bevalt me beter dan de dancing cultuur in NL.
Oké.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Studie. Vanaf nu elke donderdag. Morgen weder.
Toen was ik er denk ik nog niet. Wanneer ben je weggegaan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sooooo, was je bijna kkgay. Heb de poster van SafetyFirst voor ze gemaakt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:41 schreef hoink581 het volgende:
Docent filmgeschiedenis begon het college dat we nooit een baan zouden vinden. Maar dat hij wel heel blij was dat we toch kwamen.
Bedankt.
Wat volg je voor cursus danquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:41 schreef hoink581 het volgende:
Docent filmgeschiedenis begon het college dat we nooit een baan zouden vinden. Maar dat hij wel heel blij was dat we toch kwamen.
Bedankt.
Hangt als het goed is nog voor hun kantoor. Was geen lid overigens. Ben je gek.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
Toen was ik er denk ik nog niet. Wanneer ben je weggegaan?
Engelse taal en letterkunde in combi met Theater/film en literatuur wetenschap.quote:
no kiddingquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan zulke opmerkingen nooit plaatsen.
Eerlijkheid duurt het langst.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:41 schreef hoink581 het volgende:
Bedankt.
De waarheid doet altijd pijn.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Eerlijkheid duurt het langst.
Zeker omdat je lelijk bent.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De waarheid doet altijd pijn.
Wel een top college trouwens.
Wat.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zeker omdat je lelijk bent.
hoor wie het zegtquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je hoor me wel, lelijkerd.
Goed plan. Kan ook wel een keer pubben in NL.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:55 schreef TARDIS. het volgende:
Als je nog een keer gaat pubben in Londen ga ik mee Gr gr
Dat is aangeboren. Discrimineer jij ook negers? Racist.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je hoor me wel, lelijkerd.
Kan zeker. Maar niet in Breda zekerquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Goed plan. Kan ook wel een keer pubben in NL.
Als in: "ik, hoink, discrimineer wel negers"quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is aangeboren. Discrimineer jij ook negers? Racist.
Mensen die zeuven zeggen wil ik echt slaan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:24 schreef VeerEli het volgende:
Zeggen jullie ''zeuventien'' of ''zeeventien''?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |