Srs uitgelezen?quote:
Op dat festival waar je laatst was of wat bedoel je?quote:
lockquote..en neem aber ook meequote:Op woensdag 11 februari 2015 19:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Tupac en Elvis in 1 zucht noemen
Ja.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Op dat festival waar je laatst was of wat bedoel je?
Is goed.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Op dat festival waar je laatst was of wat bedoel je?
Moest ook wel tof zijn natuurlijkquote:Het Universumpje is een band waar elk zichzelf respecterend mens fan van is. ‘Ik heb ook wel eens iemand gesproken die geen fan van Het Universumpje is, maar die respecteerde zichzelf niet’ aldus een fan. ‘Ooit deelde ik met jan en alleman het bed, maar deze jongens hebben mijn maagdenvlies hersteld’ aldus een andere fan.
Vaak schieten woorden te kort, maar niet in het geval van Het Universumpje. Iedereen die het hart op de juiste plek heeft, weet precies wat zij of hij met Het Universumpje aanmoet. En ook als je linker hersenhelft overheerst, valt er nog heel wat te beleven aan Het Universumpje. ‘Ik dacht dat alles al een keer gedaan was, maar dat was voordat ik Het Universumpje leerde kennen’ aldus een fan wiens linker hersenhelft overheerst.
quote:
Kan je het boek nog wel gelezen hebben :squote:Op woensdag 11 februari 2015 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]nee tuurlijk niet gek
Ik heb gehoord hoe het verhaal gaat... en dat heeft niets met BDSM t emaken maar met seksueel misbruik
hahah godverquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Moest ook wel tof zijn natuurlijk.
ik ben wle nieuwsgierig door de ophef alleen eigenlijkquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan je het boek nog wel gelezen hebben :s
Hallo madelief, hoe maakt u hetquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lockquote..en neem aber ook mee
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:24 schreef voederbietel het volgende:
Het Universumpje is een band waar elk zichzelf respecterend mens fan van is. ‘Ik heb ook wel eens iemand gesproken die geen fan van Het Universumpje is, maar die respecteerde zichzelf niet’ aldus een fan.
Ja hier ook, straks Gordon Ramsay kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zijn gangetje...wandelgangetje...en u ?
facebok doe ik niets mee, behalve Messenger die vind ik handigquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben wle nieuwsgierig door de ophef alleen eigenlijk
met wie facebookchat je dan? je schoonmoeder?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
facebok doe ik niets mee, behalve Messenger die vind ik handig
huh wat heeft dat te maken met mijn quote hehequote:Op woensdag 11 februari 2015 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
facebok doe ik niets mee, behalve Messenger die vind ik handig
Ik zie nu dat ie hier kwamquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
huh wat heeft dat te maken met mijn quote hehe
vrouwquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
met wie facebookchat je dan? je schoonmoeder?
Ik kan dat allemaal niet doen op mijn werk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Het handige van Messenger is dat ie ook op je desktop werkt... op mijn werk is dat wel prettig...
Vind het wel chille muziek ja.quote:
ik welquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik kan dat allemaal niet doen op mijn werk.
Ik wilde bijna "quote:
Daarna de was doen?quote:
Da's fijn.quote:
http://www.haxball.com/?r(...)ce3cae0b89272dfdf486quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik wilde bijna "" geven, dacht dat er roken stond.
bang pindakaasjequote:Op woensdag 11 februari 2015 19:37 schreef hoink581 het volgende:
Las ik nou dat Mortaxx ook een bang kaasje is?
Wtf kom jij met kaasje aan dan? Met je snor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:37 schreef hoink581 het volgende:
Las ik nou dat Mortaxx ook een bang kaasje is?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wtf kom jij met kaasje aan dan? Met je snor.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:48 schreef deadprez het volgende:
Ik had net bijna van Toto gewonnen in haxball.
4 - 4quote:
heyquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:49 schreef remi1986 het volgende:
goedenavond vriendjes en vriendinnetjes
quote:
Heyquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:49 schreef remi1986 het volgende:
goedenavond vriendjes en vriendinnetjes
wat jonge, tyfushondquote:
YES!!!quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
en nu ik remi zie wordt het alleen maar erger
jij heb altijd hoofdpijn, heb je migraine?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
en nu ik remi zie wordt het alleen maar erger
dit is de eerste keer in maanden dat ik hoofdpijn hebquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
jij heb altijd hoofdpijn, heb je migraine?
Wel aids, meestal.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:53 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Niet alle homo's hebben kanker, btw.
stoot ff je kleine teen, wedden dat je dan geen last meer hebt van je hoofd?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is de eerste keer in maanden dat ik hoofdpijn heb
sta ik er al op vandaag?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik maak voor iedere dag een nieuwe shitlist, om 12 uur 's nachts is het weer leeg
eikel
waar zullen we om wedden? dat jij uitlogt en nooit meer terugkomt als ik win?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
stoot ff je kleine teen, wedden dat je dan geen last meer hebt van je hoofd?
quote:
Wat kan ik daarmee?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:52 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Hey schat, wil je wilgentak? speciaal voor jou geplukt
nee ik wed niet, wil niet dat je gaat huilenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar zullen we om wedden? dat jij uitlogt en nooit meer terugkomt als ik win?
Sta ik er al op?quote:
Morgen dan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ken jou niet en jij verdient het dus ook niet om op mijn shitlist te komen
ik ga denk ik een excel sheetje bijhouden voor iedere dagquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik heb een idee, hou het hiermee bij:
[ afbeelding ]
kom vechten dan aidshomoquote:
Ga je dan ook maandcijfers en zo posten?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga denk ik een excel sheetje bijhouden voor iedere dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |