Srs uitgelezen?quote:
Op dat festival waar je laatst was of wat bedoel je?quote:
lockquote..en neem aber ook meequote:Op woensdag 11 februari 2015 19:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Tupac en Elvis in 1 zucht noemen
Ja.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Op dat festival waar je laatst was of wat bedoel je?
Is goed.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Op dat festival waar je laatst was of wat bedoel je?
Moest ook wel tof zijn natuurlijkquote:Het Universumpje is een band waar elk zichzelf respecterend mens fan van is. ‘Ik heb ook wel eens iemand gesproken die geen fan van Het Universumpje is, maar die respecteerde zichzelf niet’ aldus een fan. ‘Ooit deelde ik met jan en alleman het bed, maar deze jongens hebben mijn maagdenvlies hersteld’ aldus een andere fan.
Vaak schieten woorden te kort, maar niet in het geval van Het Universumpje. Iedereen die het hart op de juiste plek heeft, weet precies wat zij of hij met Het Universumpje aanmoet. En ook als je linker hersenhelft overheerst, valt er nog heel wat te beleven aan Het Universumpje. ‘Ik dacht dat alles al een keer gedaan was, maar dat was voordat ik Het Universumpje leerde kennen’ aldus een fan wiens linker hersenhelft overheerst.
quote:
Kan je het boek nog wel gelezen hebben :squote:Op woensdag 11 februari 2015 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]nee tuurlijk niet gek
Ik heb gehoord hoe het verhaal gaat... en dat heeft niets met BDSM t emaken maar met seksueel misbruik
hahah godverquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Moest ook wel tof zijn natuurlijk.
ik ben wle nieuwsgierig door de ophef alleen eigenlijkquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan je het boek nog wel gelezen hebben :s
Hallo madelief, hoe maakt u hetquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lockquote..en neem aber ook mee
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:24 schreef voederbietel het volgende:
Het Universumpje is een band waar elk zichzelf respecterend mens fan van is. ‘Ik heb ook wel eens iemand gesproken die geen fan van Het Universumpje is, maar die respecteerde zichzelf niet’ aldus een fan.
Ja hier ook, straks Gordon Ramsay kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zijn gangetje...wandelgangetje...en u ?
facebok doe ik niets mee, behalve Messenger die vind ik handigquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben wle nieuwsgierig door de ophef alleen eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |