Wat kan ik daarmee?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:52 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Hey schat, wil je wilgentak? speciaal voor jou geplukt
nee ik wed niet, wil niet dat je gaat huilenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar zullen we om wedden? dat jij uitlogt en nooit meer terugkomt als ik win?
Sta ik er al op?quote:
Morgen dan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ken jou niet en jij verdient het dus ook niet om op mijn shitlist te komen
ik ga denk ik een excel sheetje bijhouden voor iedere dagquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik heb een idee, hou het hiermee bij:
[ afbeelding ]
kom vechten dan aidshomoquote:
Ga je dan ook maandcijfers en zo posten?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga denk ik een excel sheetje bijhouden voor iedere dag
ik trap al je tanden uit je bakkesquote:
als jou dat leuk lijktquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga je dan ook maandcijfers en zo posten?
De naam van mijn hond was Bakkesquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik trap al je tanden uit je bakkes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:59 schreef Morgen- het volgende:
[..]
De naam van mijn hond was Bakkesok, toch maar op mijn shitlistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leukquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:58 schreef Catkiller het volgende:
Ik maak elke dag een BFF lijstje waar Hermann altijd op staat. Enige constante factor.
ja, heel veel mensenquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is er ook iemand die er niet op staat?
ik nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is er ook iemand die er niet op staat?
denk om je hart dpquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik trap al je tanden uit je bakkes
omdat jij shit bentquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:01 schreef Morgen- het volgende:
[..]
waarom staat heel veel mensen er niet op en ik wel?
wat slecht ditquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:01 schreef Morgen- het volgende:
[..]
waarom staat heel veel mensen er niet op en ik wel?
ben jonko aan het draaien om bietje te kalmeren het werd allemaal te veelquote:
Waar is dat eigenlijk van ¿quote:
Sexist!quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
omdat je een vrouw bent natuurlijk. Wat een gleufdier is het ook weer
quote:
lekker soppen in de bioscoopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |