dit is de eerste keer in maanden dat ik hoofdpijn hebquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
jij heb altijd hoofdpijn, heb je migraine?
Wel aids, meestal.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:53 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Niet alle homo's hebben kanker, btw.
stoot ff je kleine teen, wedden dat je dan geen last meer hebt van je hoofd?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is de eerste keer in maanden dat ik hoofdpijn heb
sta ik er al op vandaag?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik maak voor iedere dag een nieuwe shitlist, om 12 uur 's nachts is het weer leeg
eikel
waar zullen we om wedden? dat jij uitlogt en nooit meer terugkomt als ik win?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
stoot ff je kleine teen, wedden dat je dan geen last meer hebt van je hoofd?
quote:
Wat kan ik daarmee?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:52 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Hey schat, wil je wilgentak? speciaal voor jou geplukt
nee ik wed niet, wil niet dat je gaat huilenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar zullen we om wedden? dat jij uitlogt en nooit meer terugkomt als ik win?
Sta ik er al op?quote:
Morgen dan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ken jou niet en jij verdient het dus ook niet om op mijn shitlist te komen
ik ga denk ik een excel sheetje bijhouden voor iedere dagquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik heb een idee, hou het hiermee bij:
[ afbeelding ]
kom vechten dan aidshomoquote:
Ga je dan ook maandcijfers en zo posten?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga denk ik een excel sheetje bijhouden voor iedere dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |