Ik kon deze je niet onthouden natuurlijk:quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twitter staat echt vol met verongelijkte berichtjes. Over het vermeende "gebrek aan aandacht" in de mainstream media. En zelfs over het feit dat de dader een "lone wolf" wordt genoemd, wat feitelijk juist lijkt te zijn.
Er zijn, voor zover mij bekend, geen terreurbewegingen van atheïsten / anti-theïsten actief die het uitroeien van religie (of van de islam) als doel hebben.
twitter:Amym4000 twitterde op woensdag 11-02-2015 om 15:08:36Waarschijnlijk zitten de zionisten hier gewoon achter. #ChapelHillShooting reageer retweet
We got a winner.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bloedirritant, zulke verongelijkte figuren, die doen alsof ze zelf slachtoffer zijn. Bijgaand het artikel op de website van het zogenaamd blinde CNN: http://edition.cnn.com/20(...)-shooting/index.html
twitter:AntiJihadActie twitterde op woensdag 11-02-2015 om 15:11:48Komt door geen stageplaatsen. Snel atheïstische clubhuizen beter beveiligen. @Amym4000 reageer retweet
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
We got a winner.twitter:AntiJihadActie twitterde op woensdag 11-02-2015 om 15:11:48Komt door geen stageplaatsen. Snel atheïstische clubhuizen beter beveiligen. @Amym4000 reageer retweet
Deze vond ik ook wel goedtwitter:Ibrahimwijbenga twitterde op woensdag 11-02-2015 om 12:52:02Bijzonder die NL moslims die bij elk incident van agressie of moord tegen moslims hun gram willen halen bij Aboutaleb.Moeilijk zo'n spiegel reageer retweet
Je begrijpt wat sarcasme betekent?quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
We got a winner.twitter:AntiJihadActie twitterde op woensdag 11-02-2015 om 15:11:48Komt door geen stageplaatsen. Snel atheïstische clubhuizen beter beveiligen. @Amym4000 reageer retweet
Wijbenga heeft natuurlijk gelijk. Het is bizar om te zien op Twitter hoeveel mensen dit aangrijpen om het slachtoffer uit te hangen. Het varieert van vermeend gebrek aan aandacht door "mainstream-media" (terwijl het gewoon op de voorpagina van CNN staat) tot zélf in de slachtofferrol kruipen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:26 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]Deze vond ik ook wel goedtwitter:Ibrahimwijbenga twitterde op woensdag 11-02-2015 om 12:52:02Bijzonder die NL moslims die bij elk incident van agressie of moord tegen moslims hun gram willen halen bij Aboutaleb.Moeilijk zo'n spiegel reageer retweet
twitter:iShewaani twitterde op woensdag 11-02-2015 om 15:09:23Just look at CNN's biased reporting, Blaming religion for the #ChapelHillShooting not the killer. http://t.co/nWCq5HUMhO reageer retweet
Moslim = 50% kans op incest.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
Deze is ook... "bijzonder"...[ afbeelding ]twitter:iShewaani twitterde op woensdag 11-02-2015 om 15:09:23Just look at CNN's biased reporting, Blaming religion for the #ChapelHillShooting not the killer. http://t.co/nWCq5HUMhO reageer retweet
Waar ze de "blame" leest, Joost mag het weten...
Lijkt mij een logisch gevolg van het constant over één kam scheren van groepen mensen. Als groepen mensen zich moeten verontschuldigen van sommigen gaan groepen mensen ook verontschuldigingen eisen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
Het is bizar om te zien op Twitter hoeveel mensen dit aangrijpen om het slachtoffer uit te hangen.
Voorbeeld atheïst. Een veer in je kont gestoken bij deze.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:47 schreef Mani89 het volgende:
Als blanke man en atheïst neem ik afstand van deze daad. Gelijk in de electric chair met die psychopaat.
Strikt genomen is het verantwoord om een vraagteken in de titel te zetten. Want hoewel de kans groot is dat het motief van de dader heeft te maken met de religie van de slachtoffers, is dat nog steeds niet officieel bevestigd.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:33 schreef Fir3fly het volgende:
Wel weer zo'n clickbait-titel trouwens. Journalistiek tegenwoordig....
Als je gelezen had begreep je misschien het sarcasme.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik kon deze je niet onthouden natuurlijk:twitter:Amym4000 twitterde op woensdag 11-02-2015 om 15:08:36Waarschijnlijk zitten de zionisten hier gewoon achter. #ChapelHillShooting reageer retweet
Schijnt lastig te zijnquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Als je gelezen had begreep je misschien het sarcasme.
dus ze kenden elkaar, blijkbaar?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:05 schreef Frutsel het volgende:
http://abc11.com/news/3-c(...)-man-charged/512086/
[..]
Lang brommen voor zon mongool.... maar volgens mij heeft N_C ook nog de doodstraf...
twitter:markberman twitterde op woensdag 11-02-2015 om 15:51:37Just in from Chapel Hill Police: Preliminary investigation suggests shooting was motivated by "ongoing neighbor dispute over parking" reageer retweet
Hebben atheïsten hier al afstand van genomen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Goede poging, trollebolletje van me.
Ja.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hebben atheïsten hier al afstand van genomen?
Dat ja. Zal wel weer een moslimcomplot zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:01 schreef Twiitch het volgende:
Ik geloof er niks van. False flag alert.
Ja, dat doen wij zonder moeite. Iets waar veel verbolgen moslims nog een boel van kunnen leren. Het kost mij geen enkele moeite om het vermoorden van onschuldige mensen te veroordelen. Ook is er geen boek met atheïstische leefregels die aan andere mensen moeten worden opgedrongen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hebben atheïsten hier al afstand van genomen?
Enig logische conclusie: het stikt van de moslims die het begrijpend lezen niet beheersen....quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
Deze is ook... "bijzonder"...[ afbeelding ]twitter:iShewaani twitterde op woensdag 11-02-2015 om 15:09:23Just look at CNN's biased reporting, Blaming religion for the #ChapelHillShooting not the killer. http://t.co/nWCq5HUMhO reageer retweet
Waar ze de "blame" leest, Joost mag het weten...
Je moet niet zo happen, die kerel zit alleen te trollen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dat doen wij zonder moeite. Iets waar veel verbolgen moslims nog een boel van kunnen leren. Het kost mij geen enkele moeite om het vermoorden van onschuldige mensen te veroordelen. Ook is er geen boek met atheïstische leefregels die aan andere mensen moeten worden opgedrongen.
Parkeerproblemen moeten verboden worden.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:58 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:markberman twitterde op woensdag 11-02-2015 om 15:51:37Just in from Chapel Hill Police: Preliminary investigation suggests shooting was motivated by "ongoing neighbor dispute over parking" reageer retweet
Ze parkeerden zich dan ook vijfmaaldaags richting het oosten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:58 schreef Houtenbeen het volgende:
Dus het heeft niets met atheïsme te maken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:06 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Parkeerproblemen moeten verboden worden.
Nee maar het geeft wel mooi aan hoe snel mensen denken dat het ergens mee te maken heeft.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus het heeft niets met atheïsme te maken..
Dat zou wat zijn.... dat religie niet eens het (voornaamste) motief van de dader blijkt te zijn...quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:06 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik vind het desondanks leuk om hem een spiegel voor te houden. Al wordt het lastig om erin te kijken als je voortdurend je kop in het zand steekt...quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je moet niet zo happen, die kerel zit alleen te trollen.
Nee, maar ik had tijdje geleden in een topic over toenemend atheïsme, dat ik zelf was begonnen, gesteld: hoe vaak zie je nu dat een atheïst ergens een autobom plaatst etc.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:09 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee maar het geeft wel mooi aan hoe snel mensen denken dat het ergens mee te maken heeft.
Parkeerproblemen zijn natuurlijk wel wat erger dan religieuze problemen.
Nou blijft het wél USA hé.....daar zijn atheïsten sws verdacht.......maakt niet uit waarvan...quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.... dat religie niet eens het (voornaamste) motief van de dader blijkt te zijn...
Mooi woord, goed om te onthouden. Iets dat trouwens in talloze landen bittere realiteit is. En dat alleen omdat mensen niet (wensen te) geloven in 14 tot 20 eeuwen oude mythes.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar ik had tijdje geleden in een topic over toenemend atheïsme, dat ik zelf was begonnen, gesteld: hoe vaak zie je nu dat een atheïst ergens een autobom plaatst etc.
Anders zie je weer die atheïstofobie opbloeien bij gelovigen ook hè.
In Amerika worden gelovigen stelselmatig voorgetrokken bij het uitdelen van parkeerplaatsen. Kijk de statistieken er maar op na.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:06 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Want?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:07 schreef Smack10 het volgende:
Heftig filmpje:
http://www.wncn.com/clip/(...)-shooting-police-say
Moet je daar wel de sociale vaardigheden en kennis voor hebben. Als je alleen de taal van bruut geweld kent, is dit een vrij voor de hand liggende actie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:48 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben ook een anti-theist maar ik moet zeggen dat ik de motivatie niet zo goed snap.
Met kogels kan je maximaal (wat was Virginia Tech? 30?)... mensen van hun geloof afhelpen. Maar met een goed gemaakte Youtube video, een stel forum posts of een paar goede seminars of gewoon gesprekken in een cafe met je vrienden/kennissen kan je in je leven al 100-den mensen van hun geloof af helpen.
Dus alleen al vanuit een efficientieoogpunt snap ik hier geen fuck van.
Verkeerde tweet, waren er ook zoveel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je begrijpt wat sarcasme betekent?
Ik kan niets terug vinden over hoe te handelen bij parkeerproblemen in het atheïstisch handboek...wat nu?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:06 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Verkeerde tweet, waren er ook zoveel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Als je gelezen had begreep je misschien het sarcasme.
Nooit van herladen gehoord zeker?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:48 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben ook een anti-theist maar ik moet zeggen dat ik de motivatie niet zo goed snap.
Met kogels kan je maximaal (wat was Virginia Tech? 30?)... mensen van hun geloof afhelpen. Maar met een goed gemaakte Youtube video, een stel forum posts of een paar goede seminars of gewoon gesprekken in een cafe met je vrienden/kennissen kan je in je leven al 100-den mensen van hun geloof af helpen.
Dus alleen al vanuit een efficientieoogpunt snap ik hier geen fuck van.
Het komt eerlijk gezegd wel ongelegen, CNN heeft de frontpage nodig om war-propaganda te spuwen en de domme fatso;s daar op te hitsen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:50 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Mainstream-media zouden geen aandacht aan de zaak besteden, is één van de verwijten. Het onderwerp staat op de voorpagina bij CNN, dat weliswaar opent met de vraag of er een eind komt aan het bloedvergieten in Oekraïne. Bovenstaand screenshot komt ook van CNN. Hoezo geen aandacht?
DailyMail wordt ook beticht van geen aandacht eraan schenken. De Amerikaanse editie ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Hoezo geen aandacht?
De BBC heeft zelfs een artikel over het vermeende gebrek aan aandacht:
http://www.bbc.com/news/blogs-trending-31421363
Nee, Clint Heastwood mag nu wel gaan onderduiken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het kan geen toeval zijn dat Charlie Habdo en Chapel Hill dezelfde initialen hebben.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het kan geen toeval zijn dat Charlie Habdo en Chapel Hill dezelfde initialen hebben.
geenquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Fout. Dikke kans dat het gewoon een christen was trouwens.
HoogstensParkeerproblemen
Ja, ja.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Verkeerde tweet, waren er ook zoveel.
Ex-christen wrs.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Fout. Dikke kans dat het gewoon een christen was trouwens.
HoogstensParkeerproblemen
quote:'Schietpartij VS ging over parkeerruzie'
De schietpartij in Chapel Hill in de Amerikaanse staat North Carolina, waarbij drie moslimstudenten werden gedood, zou gaan om een lang slepende parkeerruzie. Tot nu toe werd uitgegaan van een racistische daad.
De politie van Chapel Hill heeft een verklaring afgegeven waaruit blijkt dat racisme geen motief zou zijn in deze zaak. "We begrijpen de zorgen en zullen er alles aan doen om de zaak uit te zoeken."
De 46-jarige dader, Craig Stephen Hicks, schoot gisteravond drie moslimstudenten dood in een appartement vlak bij de universiteit in de Amerikaanse plaats. Hicks gaf zichzelf aan bij de politie.
De slachtoffers Deah Barakat (23), zijn vrouw Yusor Mohammad (21) en haar zus Razan Mohammad (19). Vanwege posts van Hicks op sociale media werd gedacht dat de slachtoffers werden vermoord omdat ze moslim zijn.
RTL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |