Nee niet echt. Dit is al lang bekend maar is nog steeds een taboe bij links en de traditionele politiek.quote:
Ha, je stinkt er mooi in. Dit is juist door moslims verzonnen om zo het goedgelovige internetpubliek weer te laten denken dat de zionisten erachter zitten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Door Zionisten verzonnen onderzoeken om moslims zwart te maken
Heb je verder gekeken dan alleen het nieuwsbericht/de OP?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit. Nog erger zijn trouwens de wegkijkers.
Uiteraard.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je verder gekeken dan alleen het nieuwsbericht/de OP?
Eh... Dus een groot deel is fundamentalist, en de rest is...? Wat?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:56 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zeg het nog maar eens. Er zijn geen gematigde moslims
Die verbergen hetquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Eh... Dus een groot deel is fundamentalist, en de rest is...? Wat?
Dat wist ik toen ook wel ja. Net zoals nu.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
En je vindt het onderzoek dat in 2008 is uitgevoerd representabel?
Ja, maar ben je het ermee eens dat het onderzoek goed is uitgevoerd?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wist ik toen ook wel ja. Net zoals nu.
IS? Juist niet volgens mij. Dat zijn de extremisten. Je moet onderscheid maken tussen extremisten en fundamentalisten.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
IS? Juist niet volgens mij. Dat zijn de extremisten. Je moet onderscheid maken tussen extremisten en fundamentalisten.
Jaja, hilarisch.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
IS? Juist niet volgens mij. Dat zijn de extremisten. Je moet onderscheid maken tussen extremisten en fundamentalisten.
Exact, dat snap ik ook niet bij die rechtsstaatjihadisten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:38 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Heb je zoveel respect voor de wet dan? Ik vind sommige van mijn idealen ook belangrijker dan de wet.
Ja, ik kies bewust voor mijn eigen moraal, hoger dan "De Wet" in het land waar ik op dat moment toevallig ben.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De stelling is duidelijk: "Welke is belangrijker?" betekent zoveel als: "aan welke geef jij de voorkeur bij een conflict?"
Alle gevallen waarbij religieuze regels en wetten niet conflicteren, zijn bij die stelling dus irrelevant.
Dat begrip is ook een spons dat alles opzuigt en waar je naar believen iets uit kunt knijpen. Wat de fuck heeft dat te maken met de rechtsstaat?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact, dat snap ik ook niet bij die rechtsstaatjihadisten.
Wat is een 'rechtsstaatjihadist'?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact, dat snap ik ook niet bij die rechtsstaatjihadisten.
Feit is dat de Bijbelgordel bestaat. Onderzoek is ongetwijfeld wat op aan te merken, maar de uitkomst is voor iemand die niet ligt te slapen, niet raar.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar ben je het ermee eens dat het onderzoek goed is uitgevoerd?
Vind jij - zoals eerder gezegd - de Bijbelgorder representabel voor christinen in overige delen van Nederland?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |