Sterretje gezochtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:47 schreef BlueMage het volgende:
Ja die vrouw van 'm lijkt me wel zo'n bouwvakstertype.
Val je op oude mannen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:47 schreef Karina het volgende:
Mooi pak heeft Mr Visser aan trouwens.
op ouwe mannen pakkenquote:
Ze hebben een heul nieuwe studio joh.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:47 schreef Karina het volgende:
Mooi pak heeft Mr Visser aan trouwens.
nee, die das is een ballendasquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh dat is juist geen ouwe mannenpak.
Past er wel mooi bij.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, die das is een ballendas
pas 88 keer gemaaktquote:
Jurgen Streppel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
die andere man heet strap-on
Wel prikkeldraad, scheermesjes en onder stroom. Geen half werkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:49 schreef OProg het volgende:
Gewoon een hek er tegenaan zetten. Maar dan zal ik wel veel te simpel denken.
Dat is een ding wat zeker is jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Voor Karina is meester visser minder oud dan voor ons.
Wel veel schoudervulling & de revers rollen middelmatig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh dat is juist geen ouwe mannenpak.
Arbeit macht frei boven de poort hangen...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:49 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Wel prikkeldraad, scheermesjes en onder stroom. Geen half werk
met een kruis erop.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:50 schreef Momo... het volgende:
Hij kan hem ook van afstand wit verven
Technisch gezien heeft alleen de kwast/roller die muur aangeraakt tochquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:50 schreef BlueMage het volgende:
"Ik ben er niet aan geweest" ondertussen is die muur van hem wel wit geschilderd.
Emmer met verf tegenaan gegooid.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Technisch gezien heeft alleen de kwast/roller die muur aangeraakt toch
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Heeft deze vrouw net op een zure mat gezogen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat doet ie met zn wenkbrauwen?
Rare tik iddquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat doet ie met zn wenkbrauwen?
dan wil de buurman wel over de schutting kijkenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:53 schreef OProg het volgende:
Voor hetzelfde geld gaat hij muziek maken op zijn terrein.
Dat ze dat tegen Ria hebben durven zeggen....quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De jury is opgedoekt.
Alleen mis ik de profetische Belg.
en stort ie inquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:55 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Ik zou dr wel ff tegen de muur aandrukken
quote:
Allemaal Frenken die tegen waren om het tegen zijn...was gewoon domme tv... Oh wacht....quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Geen kansloze jury meer...ik ben hierover verdeeld.
Ik zou er inderdaad een paar vlekken bij maken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:55 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Ik zou dr wel ff tegen de muur aandrukken
met jouw kleine pikhouweeltje zekerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:56 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Met die drilboor van mij? Absoluut
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zou die witte muur meteen paars verven
Konden ze gelijk de muur afbreken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:54 schreef OProg het volgende:
Volgens de sharia zouden ze hem veroordelen tot steniging.
Chanant heurquote:
Hij is niet groot misschien, maar stinken doet ie voor 3quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
met jouw kleine pikhouweeltje zeker
ik mis alleen dat domme grietjequote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De jury is opgedoekt.
Alleen mis ik de profetische Belg.
Doe eens niet zo gekquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:57 schreef BlueMage het volgende:
Mwah teleurstellende aflevering en al die persoonlijke details over de eiser/verweerder hoeft van mij ook niet, zou haast de jury weer terug willen.
De laatste moet nog komenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:57 schreef tralalala het volgende:
Als dit maar niet gelijk de topper was van het seizoen, is wel vaker zo met de eerste aflevering.
Vriend zit ernaastquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Denk deze:
[ afbeelding ]
Zonder pijl
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
liever de jury dan schijtlol over schlagermuziek.
Ik heb toch wel meer kunnen lachen hier om de reacties dan dat van de juryquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
liever de jury dan schijtlol over schlagermuziek.
Ik snap het wel, beide muren zijn niet bepaald mooi of goed onderhouden, en als je dan veel geld investeerd.......quote:
Ja wat dan? Zet er zelf iets tegenaan dan.. Kutproleet die ventquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik snap het wel, beide muren zijn niet bepaald mooi of goed onderhouden, en als je dan veel geld investeerd.......
De oude muur is trouwens weg.
Vroeger was ze trouwens helemaal niet zo knap. Zij is één van de weinige vrouwen die er juist beter uitzien na hun 40e.quote:
Ja, maar dat hij eiste dat zijn buurman die schutting afbrak, terwijl het zijn schutting op zijn muur is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik snap het wel, beide muren zijn niet bepaald mooi of goed onderhouden, en als je dan veel geld investeerd.......
De oude muur is trouwens weg.
Die laatste 10 seconden van de uitzending bedoel je?quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:03 schreef djkoelkast het volgende:
Heerlijk zonder die jury, alleen dat stukje 'achter de schermen bij' had niet gehoeven.
Hij gaf aan dat hij zich veel te druk maakte en zich teveel liet meeslepen in de spelletjes van de buren, hij wilde absoluut niet afzien van zijn eisen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:24 schreef golfer het volgende:
Jammer. Daar was meer van te maken.
Eiser gaf al voor de uitspraak toe zich te schamen voor z'n eigen optreden, dus uitspraak van Visser was niet eens nodig geweest.
Verder vooral een stel zielige mensen daar.
En dat vreselijke decor van Slot Zeist doet pijn aan mijn ogen.
Doet het ook nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:54 schreef Plasterk het volgende:
Hier issie gratis volgens mij:
http://www.eerstehulpbijr(...)emist/muren-de-buren
Nee dat hij muziek ging opnemen, zo vlak voor de hoorzitting. Dat je ziet wat die man doet in zijn dagelijks leven, denk dat dat een vast itempje gaat worden.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:17 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Die laatste 10 seconden van de uitzending bedoel je?
Afbraak aan het programma; heeft totaal geen toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee dat hij muziek ging opnemen, zo vlak voor de hoorzitting. Dat je ziet wat die man doet in zijn dagelijks leven, denk dat dat een vast itempje gaat worden.
Het lijkt er op. Het zou al beschikbaar moeten zijn, maar ik kom er niet op.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Moet je betalen voor uitzending gemist nu?
Dat doen ze dan zeker alleen van de eiser?quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:48 schreef djkoelkast het volgende:
Nee dat hij muziek ging opnemen, zo vlak voor de hoorzitting. Dat je ziet wat die man doet in zijn dagelijks leven, denk dat dat een vast itempje gaat worden.
Ik ben 'm nu aan het terugkijkenquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:09 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Het lijkt er op. Het zou al beschikbaar moeten zijn, maar ik kom er niet op.
Echt top. Ik woon niet in NL en kan straks dus niets meer zien. Ik wil er ook best wel voor betalen (ze genereren immers weinig inkomsten aan mij), maar de betaaloptie is ook alleen voor mensen in NL.
Ja, althans, zo kwam het over. Het was even een 'wat doet dit hier'-momentje.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doen ze dan zeker alleen van de eiser?
Nee van de meeste interresante, de gedaagde hebben denk ik geen film waardige hobbyquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doen ze dan zeker alleen van de eiser?
Hij zegt niet dat hij fout bezig was of dat zijn eisen onredelijk waren, hij zegt ik heb me teveel laten meeslepen en me te druk gemaakt, dat is een groot verschil.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:36 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij voor het eerst iemand die bij het zien van de eerder opgenomen beelden inziet dat hij fout bezig was. Dat moet je deze meneer Quaedvlieg toch wel nageven.
Dat is de uitspraak van de rechter, niet van de verweerders. Dus wat nou "allemaal"quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:24 schreef killerkip69 het volgende:
De eiser zou gewoon de gelegenheid moeten krijgen de muur aan zijn kant te schilderen, latjes verplaatsen naar de andere kant en dan niet mogen schilderen aan je eigen kant? stelletje azijnpissers..allemaal!
Inderdaad, hij mag in zijn handjes wrijven dat ie zulke fijne buren heeft. Menig tokkie had al een stoeptegel richting z'n seniele kop geslingerd me dunkt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is de uitspraak van de rechter, niet van de verweerders. Dus wat nou "allemaal".
Waarschijnlijk mag ie dat vast wel, mits ie dat netjes aan de buurman vraagt.
Volgens mij waren de verweerders niet zo heel erg moeilijk.
dat was niet geëistquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:39 schreef Saninl het volgende:
Waarom werd er tegen die Quadvlieg niet gezegd dat hij die muur (van de buurman) weer gewoon normaal qua kleur moest maken?
Dat was/is toch helemaal niet zijn eigendom, mag hij dat dan wel rustig wit schilderen? (Niet meer in de toekomst, i know)
Het boeit die buurmannen toch niets welke kleur de achterkant van de muur heeft?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:39 schreef Saninl het volgende:
Waarom werd er tegen die Quadvlieg niet gezegd dat hij die muur (van de buurman) weer gewoon normaal qua kleur moest maken?
Dat was/is toch helemaal niet zijn eigendom, mag hij dat dan wel rustig wit schilderen? (Niet meer in de toekomst, i know)
Jawel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:17 schreef Saninl het volgende:
[..]
Quadvlieg had toch ook niet exact geëist om die latjes weg te laten halen aan zijn kant? 🙈
Dan tast hij alsnog andermans eigendom aan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het boeit die buurmannen toch niets welke kleur de achterkant van de muur heeft?
*btw hij mocht de muur niet meer aanraken dus wit spuiten kan nog wel.
Dat is jouw interpretatie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:00 schreef icloud het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat hij fout bezig was of dat zijn eisen onredelijk waren, hij zegt ik heb me teveel laten meeslepen en me te druk gemaakt, dat is een groot verschil.
Een stagaire op de site?quote:rijdenderechter.nl
Meneer Quadflieg irriteert zich aan de muren van de buren.
Om een of andere reden wordt ze voor dit programma altijd geschminkt als een femme fatale. Veel make-up, felrode lippen. Ik begrijp niet goed waarom eigenlijk.quote:
Zoals ik al eerder vermelde is de oude muur wegquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:52 schreef Candaasje het volgende:
Net zitten terug kijken. Ik was het absoluut eens met de verweerders, maar vond het toch wat sneu voor Quadflieg. Niet de uitspraak zelf hoor, maar Quadvlieg kwam op mij behoorlijk verward over. Hij leek eerst ook oprecht niet te begrijpen dat de muur niet op zijn grond stond en daarom niet (deels) zijn eigendom was, en hij schrok natuurlijk ook wel enorm van zichzelf. (Lijkt me best moeilijk hoor, jezelf niet meer terugherkennen in je gedrag en woorden..)
Nouja, ik hoop dat hij (of een familielid/vrienden) inziet dat zelf een muurtje voor de al bestaande muren metselen misschien toch de beste optie is.
Begrijp ik ook niet helemaal idd. Beetje neutraal / naturel is veel mooier.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:53 schreef Lkw het volgende:
[..]
Om een of andere reden wordt ze voor dit programma altijd geschminkt als een femme fatale. Veel make-up, felrode lippen. Ik begrijp niet goed waarom eigenlijk.
Dit is een wat neutralere foto en dan zie je dat ze er gewoon doodnormaal uitziet. Op zich prima natuurlijk, maar wel met een beetje enge haakneus.
[ afbeelding ]
Een thigh gap en een leuke kop inderdaad.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ze mist toch twee vrij essentiele dingen voor een vrouw.
Okee 4 dingen dan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een thigh gap en een leuke kop inderdaad.
Valt me eigenlijk nooit zo op door haar kleding.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ze mist toch twee vrij essentiele dingen voor een vrouw.
Apart inderdaad.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:54 schreef nietzman het volgende:
Zeldzaam stukje zelfreflectie wel. Wel laat, maar ja.
Nee, het geeft ook niks. Daarbij is de schaduwwerking op die foto niet heel vriendelijk voor haar neus, waardoor de haak erger lijkt dan hij daadwerkelijk isquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niet helemaal idd. Beetje neutraal / naturel is veel mooier.
En ach... een haakneus... nobody is perfect.
Ik heb wel degelijk woordgrapjes gehoord.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:10 schreef marzman het volgende:
De woordspelingen zijn ook weg :p Vreemde zaak dit, ik vraag me af of die man wel helemaal goed was, zelf een muur bouwen vond hij te duur dus moesten zijn verschillende buren maar een muur bouwen naar zijn zin.
Dat is Sexcourt.. niet RRquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:48 schreef FoXje het volgende:
Ik hoop altijd dat meester Visser Jetske veroordeelt tot het plezieren van mij. Maar dat doet ie nooit
quote:Meneer Baltus woont in Limmen en heeft een groot stuk grond achter zijn huis. Deze grond grenst aan de tuinen van de families Draafsel, Kuiper, Broersma en Stapel. Nu is er jaren geleden een beukenhaag geplant tussen de vier huizen en het erf van meneer Baltus. Die beukenhaag is inmiddels uitgegroeid tot joekels van bomen. Een doorn in het oog voor meneer Baltus, want hij wil de haag op twee meter hebben. Hij heeft last van de bomen omdat ze rommel en schaduw veroorzaken. De vier buren zijn echter niet van plan om de bomen te snoeien, want ze willen niet op de rommel op het terrein van Buurman Baltus uitkijken. Ze willen juist dat die bomen zo hoog zijn. Ook is Baltus het niet eens met de erfafscheiding, want volgens hem hebben de families grond van hem afgepakt. Mr Visser moet maar snel naar Limmen komen.
Misschien een appartementquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:17 schreef Zelfscanner het volgende:
Ruzie met bijna alle buren![]()
Je hebt maar 2 buren toch? Bijna is dus maar 1 buur(of je noemt de hele straat buren)
Je hebt ook overburen enzo...eigenlijk is iedereen die in de straat woont een buur.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:17 schreef Zelfscanner het volgende:
Je hebt maar 2 buren toch? Bijna is dus maar 1 buur(of je noemt de hele straat buren)
Het is toch zo simpel! Het is zoooo simpel...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:17 schreef Zelfscanner het volgende:
Heb er officielle vier waar ik rekening mee mag houden...Alleen doen ze dat niet met mijquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:17 schreef Zelfscanner het volgende:
met avondeten?quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik zap een beetje heen en weer, Zlatan speelt
Omdat die niks beters te doen hebben met hun tijd?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom zijn het altijd bejaarden die klagen
helaas zal dat niet gerda zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voorspelling: deze uitzending gaat iemand zeggen dat de beuk erin moet
ringetjes tellenquote:
en kadaster voor erfgrensquote:
Mja, het is gewoon typischquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat die niks beters te doen hebben met hun tijd?
Limmenquote:
Je hebt net het neusje van de zalm in Kattuk gemist bij Opgelicht.quote:
Limmen. Geen idee waar dat ligt, maar ik kan ze beter verstaan dan ik op voorhand had verwachtquote:
Ergens tussen Uitgeest en Alkmaar dacht ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Limmen. Geen idee waar dat ligt, maar ik kan ze beter verstaan dan ik op voorhand had verwacht
Ik kijk dat nooit. Wat was er dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hebt net het neusje van de zalm in Kattuk gemist bij Opgelicht.
Klopt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:30 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ergens tussen Uitgeest en Alkmaar dacht ik.
De lelijkste Kattukers ooit die al 15 jaar lang de boel belazeren.quote:
Castricum en Alkmaarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:30 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ergens tussen Uitgeest en Alkmaar dacht ik.
Elkaar iets gunnen ken de Hollander niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:31 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik geen pensioen, dan jij ook niet.
quote:
Dan heeft hij 59 jaar gehad waarin hij geen pensioen heeft opgebouwd. Niet echt de schuld van die burenquote:
OKE JUMBOquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |