Gepubliceerd door marc bekoff die dieren als geen ander begrijpt, dus geen lapzwans.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
Goeie lap tekst. Kom maar met een onderzoek ipv de mening van een lapzwans.
Oh ja, omdat dierentuinen op gebakken lucht onderhouden kunnen wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ze hebben het ook over het 'stoppen van dierentuinen in de huidige commerciële vorm'. Ik weet niet wat daar precies mee bedoeld wordt. Maar die dingen die jij nu opnoemt kunnen nog steeds blijven bestaan.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Gepubliceerd door marc bekoff die dieren als geen ander begrijpt, dus geen lapzwans.
(is zelf een dier geweest)
Partijpunten:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:50 schreef DeJori het volgende:
Zullen we samen met een aantal fokkers de Partij van de Groente oprichten?
Das dan ook zielig voor de heg.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:36 schreef Specularium het volgende:
Wel zeiken over dieren maar niet eens je eigen heg normaal kunnen snoeien.
Ja maar, groentes kun je niet zo makkelijk knuffelen en zien er niet zo schattig uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:53 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Partijpunten:
Het verbieden van groentewinkels en groenten in supermarkten
Verbod op het telen van groente voor consumptie
Het is een misvatting dat dierentuinen an sich slecht zijn, de vergelijking met circusdieren is te ridicuul voor woorden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:00 schreef Kingstown het volgende:
Voorspelbare reacties hierboven die 20 jaar geleden ook werden gegeven toen er over een verbod op circusdieren werd gesproken. We spreken elkaar over 20 jaar wel weer als deze dieronterende toestanden voorbij zijn en we wederom een stapje verder zijn met onze beschaving.
Goeie docu, The Cove ook gezien, neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat er nog zoiets als een dolfinarium mag bestaan is gewoon schandalig. Iedereen die dit standpunt niet begrijpt kan ik de documentaire Blackfish aanraden.
Wat betreft dierentuinen in het algemeen ben ik wat genuanceerder, ik denk best dat er parken zijn die niet puur commercieel zijn en waar de dieren een mooi leven hebben. Maar dat is dan wel een minderheid, helaas. Wel goed dat dit door de PvdD onder de aandacht wordt gebracht.
Zonder de dierentuin zou je ze niet waarderenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Mensen zien van allerlei dieren in de dierentuin en daardoor waarderen ze hun bestaan.
Volgens die redenering kunnen we de beestjes ook op youtube bekijken. Verder heb ik zoveel dieren nooit gezien doch wens ik ze alleen maar goeds toe.quote:Onbekend maakt onbemind, Wat kan jou zo'n dier nou schelen als je er nog nooit een gezien hebt?
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:00 schreef Kingstown het volgende:
Voorspelbare reacties hierboven die 20 jaar geleden ook werden gegeven toen er over een verbod op circusdieren werd gesproken. We spreken elkaar over 20 jaar wel weer als deze dieronterende toestanden voorbij zijn en we wederom een stapje verder zijn met onze beschaving.
Dierentuinen zijn gewoon een onderneming die winst moet maken. Als ze daar met educatie aan bij kunnen dragen is dat mooi meegenomen maar doen alsof het de belangrijkste functie is...quote:"Educatie is nog steeds de belangrijkste functie van dierentuinen", zegt voorzitter Marc Damen.
Als je er niet op stemt ben je pro-dierenmishandeling.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb nog nooit begrepen, en ik begrijp nog steeds niet waarom er mensen zijn die op deze onzin-partij stemmen.
Wat stem jij?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb nog nooit begrepen, en ik begrijp nog steeds niet waarom er mensen zijn die op deze onzin-partij stemmen.
Nee nog niet, zal er eens naar kijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie docu, The Cove ook gezien, neem ik aan?
Niet?? Gelijk doen!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee nog niet, zal er eens naar kijken.
Vooral omdat het een goed tegenwicht is tegen de de gedachte dat we altijd maar meer moeten hebben en geld (verdienen) het belangrijkste is in deze maatschappij en daardoor allerlei andere waarden uit het oog verliezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zweef over het algemeen tussen de PvdA en D66. De laatste jaren is het vaker PvdA geweest.quote:
Ik stem niet op de SGP, maar ik ben niet voor het mishandelen van gereformeerden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je er niet op stemt ben je pro-dierenmishandeling.
Zit wat in, maar doop je partij dan om tot een tweede GroenLinks en stop met onzin als het verbieden van dierentuinen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:21 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Vooral omdat het een goed tegenwicht is tegen de de gedachte dat we altijd maar meer moeten hebben en geld (verdienen) het belangrijkste is in deze maatschappij en daardoor allerlei andere waarden uit het oog verliezen.
De standpunten van D66 en PvdD komen toch vaak grotendeels overeen? De laatste keer dat ik stemde in ieder geval, heb toen nog lang getwijfeld.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zweef over het algemeen tussen de PvdA en D66. De laatste jaren is het vaker PvdA geweest.
[..]
Ik stem niet op de SGP, maar ik ben niet voor het mishandelen van gereformeerden.
Ik was voor, maar zo hoeft het voor mij niet meer.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Ze hebben het dan ook over een gefaseerd einde. Als dierentuinen sluiten zullen de leeuwen echt niet opeens in de waterleidingduinen worden losgelaten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |