abonnement Unibet Coolblue
pi_149508095
Ik ben 14 Februari 2012 geopereerd aan een sinus pilonidalis ofwel een haarnestcyste. Hierbij is een snee van tien centimeter gemaakt. Echter, deze wond geneest maar niet. Sta nog altijd onder controle in het ziekenhuis, maar ze doen vrijwel niks. "Doe maar suiker in de wond." Kreeg ik vorige keer te horen.. Maar nog altijd blijft de wond circa 3 cm openliggen, zo niet meer. En dit is echt al heel lang zo, het herstel stagneert...
Vrijdag moet ik wéér naar het ziekenhuis, zal wel weer nutteloos zijn overigens..
We zijn nu bijna VIER maand verder.. en nog kan ik niet zeggen dat ik pijn vrij ben, lang niet zelfs. Tevens zat mijn verband vannacht weer vol helder bloed.. Al met al niet zo fijn, en ik vroeg me af of iemand van jullie hier ervaring mee heeft.. :)

UPDATE 26-12-2014:

Inmiddels vijf keer geopereerd, laatste operatie was een zware zwaailap operatie (plastische chirurgie), gedaan op 18 december 2014. Nu afwachten.
Voor die tijd van alles geprobeerd, Normale operaties, MRI-scan, gaasjes, honing, suiker, tientallen doktoren, ziekenhuizen.

De vaste gasten in dit topic (helaas):

Toto69
easy-t
soms Sangha
Aspergermeisje


quote:
17s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:36 schreef Toto69 het volgende:





Dus, vanochtend rond een uur of 11 (ik was speciaal al wakker, Etsu had me verteld dat er iets aan de deur zou komen ;)) ging de bel. Na een nacht vol vermoedens ( :P ) strompel ik m'n bed uit en zie ik de koerier met een enorme doos staan :o na wat uitpakwerk kwam ik er al snel achter wat het was en daar ben ik ontzettend blij mee :D (ik teken best graag, dus goed sherlock werk mensen.)

De usernames zijn allemaal leesbaar op het kaartje, maar toch, ik wil iedereen ontzettend bedanken voor deze ontzettend leuke en lieve actie! Het doet me veel goed! :) (Lijst is op willekeurige volgorde, geen zorgen, jullie zijn allemaal even tof) Maar wel in het bijzonder Etsu bedankt (ik denk toch dat hij het brein achter de actie is)

- Etsu
- Lavenderr
- Paxcon
- Johannes_Vermeer
- Cat22
- Queller
- Maily
- Lucky-Strike
- Ace-Eleven
- Egeltje1985
- Knoblaucha6
- Vannelle
- Ingrid
- Lienekien
- JGPeggeman
- Brighteyes
- Amarantha
- Waterdrinker
- Robin007bond
- TimeJumper
- Frozen-Assassin
- OProg
- Pizzalucht
- DancingPhoebe
- Maraca
- Anoniem (Ik denk dat ik wel weet welke user dit is, maar ik weet het niet 100% zeker, DM me desnoods even want ook jij wordt heel erg bedankt!)

Als het goed is, heb ik dan iedereen genoemd. O+
Heel erg bedankt allemaal en zodra ik het ding onder de knie heb zal ik natuurlijk een tekening posten ;)
En ook het doosje + inhoud heeft een goed tehuis gekregen. :P
Operatie Toto: Begin december
Operatie Aspergermeisje: 19 november.

[ Bericht 99% gewijzigd door kanovinnie op 09-02-2015 14:42:56 ]
pi_149508188
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:42 schreef Anettie het volgende:

[..]

Die al 4 jaar is overleden?
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:32 schreef Anettie het volgende:
Dat krijg je er nou van toto als je altijd commentaar op andere heb.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_149508247
Ja ja, topic is er nu, laten we verder gaan.
Mokkel met stuntstok
pi_149508319
thanks kano/mord
  Spellchecker maandag 9 februari 2015 @ 14:56:56 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_149508523
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:41 schreef Anettie het volgende:

[..]

Laatste post heeft nieuwe voor topics
Niet bij dit topic. Je bent slecht op de hoogte.

Sterkte Toots!! :Y)
pi_149508544
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:56 schreef maily het volgende:

[..]

Niet bij dit topic. Je bent slecht op de hoogte.

Sterkte Toots!! :Y)
Zo erg is het ook weer niet hoor.
Dit topic is niet perse specialer dan een ander topic.
pi_149508550
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:56 schreef maily het volgende:

[..]

Niet bij dit topic. Je bent slecht op de hoogte.

Sterkte Toots!! :Y)
Het zou een beetje raar zijn om voor bepaalde topics een status aparte in het leven te roepen.
Laten we er gewoon niet massaal over vallen als een ander eens een nieuw deel opent.
Mokkel met stuntstok
pi_149510548
Laten we ontopic gaan.
Mokkel met stuntstok
pi_149531628
Ben benieuwd
vermoed dat het opereren wordt
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:25:41 #10
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_149534114
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 08:54 schreef Toto69 het volgende:
Ben benieuwd
vermoed dat het opereren wordt
Hoe ging het, toto?
pi_149534431
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:25 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Hoe ging het, toto?
Niks nieuws/bijzonders, er zit idd een nieuw gat/nieuwe wond, gewoon braaf gaasjes tegen aan leggen. Hij heeft weer wat schoongemaakt en haren weggehaald, over het bovenste was hij nu weer veel meer tevreden. Hij blijft er ook bij dat dit of ooit wel geneest, of nooit. Geen garanties, zelfs geen prognose, omdat hij geen idee heeft hoe het van binnen zit.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 12:24:43 #12
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_149535349
Oh, eigenlijk niet echt iets nieuws dus. Wel mooi dat die bovenste wond de goede kant op gaat, dat is tenminste iets. Hopelijk gaat de nieuwe wond sneller genezen.
pi_149535715
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:41 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Niks nieuws/bijzonders, er zit idd een nieuw gat/nieuwe wond, gewoon braaf gaasjes tegen aan leggen. Hij heeft weer wat schoongemaakt en haren weggehaald, over het bovenste was hij nu weer veel meer tevreden. Hij blijft er ook bij dat dit of ooit wel geneest, of nooit. Geen garanties, zelfs geen prognose, omdat hij geen idee heeft hoe het van binnen zit.
Dus voor de helft tevreden Toto, dat is tenminste iets.
Verder kan ik je alleen maar weer heel veel sterkte wensen en blijven hopen dat het ooit helemaal goed komt :*
pi_149535799
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:41 schreef Toto69 het volgende:
omdat hij geen idee heeft hoe het van binnen zit.
Kan er dan geen MRI scan worden gemaakt?
pi_149536063
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:24 schreef Ceviche het volgende:
Oh, eigenlijk niet echt iets nieuws dus. Wel mooi dat die bovenste wond de goede kant op gaat, dat is tenminste iets. Hopelijk gaat de nieuwe wond sneller genezen.
Hoop het ook.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus voor de helft tevreden Toto, dat is tenminste iets.
Verder kan ik je alleen maar weer heel veel sterkte wensen en blijven hopen dat het ooit helemaal goed komt :*
Thanks.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:43 schreef hebikweer het volgende:

[..]

Kan er dan geen MRI scan worden gemaakt?
Ik denk niet dat ze dat gaan doen hiervoor aangezien een MRI-scan rete (hihi) duur is, maar ik kan het altijd vragen.
pi_149537879
Wat maakt dat nu uit of het duur is...
Je lichaam gaat voor dan geld.
pi_149538079
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:35 schreef pardoes het volgende:

[..]

toto doet er vrij weinig aan en zit liever met infecties en open wonden dan dat hij er geld aan uit geeft
had al veel eerder opgelost kunnen worden
Precies!
pi_149538104
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:01 schreef Anettie het volgende:
Wat maakt dat nu uit of het duur is...
Je lichaam gaat voor dan geld.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:07 schreef Anettie het volgende:

[..]

Precies!
Kan jij even weggaan uit dit topic? Je gezuig en getroll heeft niemand wat aan.
pi_149538153
Volgens mij moet Toto eens een beter ziekenhuis zoeken, dit duurt al 17 topics voort en het is nog steeds niet opgelost :?
pi_149538201
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:08 schreef Etsu het volgende:

[..]

[..]

Kan jij even weggaan uit dit topic? Je gezuig en getroll heeft niemand wat aan.
Vrijheids van meninguiting heet dat.
pi_149538268
Dat ik hier op ga reageren...

Vier ziekenhuizen, waaronder het fucking Radboud in Nijmegen. En zelfs in Portugal weten ze het niet.
Een MRI-scan heb ik al gehad.
Tientallen chirurgen/plastisch chirurgen/artsen/ noem het maar op
Vijf operaties, waaronder een ingrijpende z-plastiek
Tientallen soorten gaasjes
Honderden ziekenhuisbezoeken

En alle artsen die hetzelfde beweren: er is geen gouden oplossing voor. Het geneest óf wel, óf niet.

Dus, zeg het eens, wat kan ik nog meer doen, oh alwetende?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2015 14:14:11 ]
pi_149538313
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:14 schreef Toto69 het volgende:
Dus, zeg het eens, wat kan ik nog meer doen, oh alwetende?
als Anettie nou eens elke dag een kusje op de wond komt geven?
pi_149538348
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:14 schreef Toto69 het volgende:
Dat ik hier op ga reageren...

Vier ziekenhuizen, waaronder het fucking Radboud in Nijmegen. En zelfs in Portugal weten ze het niet.
Een MRI-scan heb ik al gehad.
Tientallen chirurgen/plastisch chirurgen/artsen/ noem het maar op
Vijf operaties, waaronder een ingrijpende z-plastiek
Tientallen soorten gaasjes
Honderden ziekenhuisbezoeken

En alle artsen die hetzelfde beweren: er is geen gouden oplossing voor. Het geneest óf wel, óf niet.

Dus, zeg het eens, wat kan ik nog meer doen, oh alwetende?
Het geneest wel of het geneest niet.
Bij jou geneest het dus niet, dan valt er toch ook niets meer aan te doen?
pi_149538418
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:17 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Het geneest wel of het geneest niet.
Bij jou geneest het dus niet, dan valt er toch ook niets meer aan te doen?
Het enige dat er aan te doen valt, is het blijven behandelen, met behulp van een plastisch chirurg, wat ook gebeurt. En zelf zo goed mogelijk de wond(en) verzorgen, d.w.z. elke dag spoelen (ik douche elke dag, dat scheelt). En dan kan je eigenlijk alleen hopen dat het van de diepte uit gaat genezen. Ze willen het in elk geval leefbaar gaan maken (wat het tot op heden nog niet bepaald is), maar of het volledig geneest kan niemand je vertellen. En geloof me, er lopen heel wat meer mensen rond met hetzelfde, bij wie het ook niet volledig geneest. Ik kan voor mezelf in elk geval wél zeggen dat ik er alles aan gedaan heb, en veel meer dan doorbehandelen en hopen dat het ooit goed komt kan ik ook niet.
pi_149538488
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:20 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Het enige dat er aan te doen valt, is het blijven behandelen, met behulp van een plastisch chirurg, wat ook gebeurt. En zelf zo goed mogelijk de wond(en) verzorgen, d.w.z. elke dag spoelen (ik douche elke dag, dat scheelt). En dan kan je eigenlijk alleen hopen dat het van de diepte uit gaat genezen. Ze willen het in elk geval leefbaar gaan maken (wat het tot op heden nog niet bepaald is), maar of het volledig geneest kan niemand je vertellen. En geloof me, er lopen heel wat meer mensen rond met hetzelfde, bij wie het ook niet volledig geneest. Ik kan voor mezelf in elk geval wél zeggen dat ik er alles aan gedaan heb, en veel meer dan doorbehandelen en hopen dat het ooit goed komt kan ik ook niet.
Dan ben ik bang dat er vrij weinig tot geen opties meer open blijven.
Wellicht kontact opnemen met mensen die dit jaren geleden ook hebben gehad waarbij het daarna geneest is of nog hetzelfde is.
Misschien dat je er tips kan van opdoen hoe hun het hebben 'overleefd'
Lijkt me niet dat je op deze manier de rest van je leven dit elke dag moet doen....
Voor je vrouw of vriendin als je die hebt lijkt het me ook erg zwaar.
pi_149538501
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:23 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Dan ben ik bang dat er vrij weinig tot geen opties meer open blijven.
Wellicht kontact opnemen met mensen die dit jaren geleden ook hebben gehad waarbij het daarna geneest is of nog hetzelfde is.
Misschien dat je er tips kan van opdoen hoe hun het hebben 'overleefd'
Lijkt me niet dat je op deze manier de rest van je leven dit elke dag moet doen....
Voor je vrouw of vriendin als je die hebt lijkt het me ook erg zwaar.
Dit :Y :Y
pi_149538522
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:23 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Dan ben ik bang dat er vrij weinig tot geen opties meer open blijven.
Wellicht kontact opnemen met mensen die dit jaren geleden ook hebben gehad waarbij het daarna geneest is of nog hetzelfde is.
Misschien dat je er tips kan van opdoen hoe hun het hebben 'overleefd'
Lijkt me niet dat je op deze manier de rest van je leven dit elke dag moet doen....
Voor je vrouw of vriendin als je die hebt lijkt het me ook erg zwaar.
Dat klopt.
In deze reeks zitten/zaten al een aantal mensen met hetzelfde probleem. Gelezen heb ik al zoveel, daar word je gek van.
Voor m'n vriendin probeer ik zoveel ik kan. Gelukkig is niemand perfect en heb ik op andere gebieden wel genoeg te bieden. :)
pi_149538633
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:24 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat klopt.
In deze reeks zitten/zaten al een aantal mensen met hetzelfde probleem. Gelezen heb ik al zoveel, daar word je gek van.
Voor m'n vriendin probeer ik zoveel ik kan. Gelukkig is niemand perfect en heb ik op andere gebieden wel genoeg te bieden. :)
Hmm dus eigenlijk blijf je door tobben in de hoop dat het ooit een keer geneest en goed komt.
Als je al zo lang bezig ben denk ik persoonlijk dat de kans hierop nihil is en de artsen hier niet duidelijk over zijn hoeveel kans je nog heb.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 14:28:56 #29
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_149538641
Misschien tijd om de suggestie van cabbage eens te bekijken en mocht het wat lijken dan kan je het er daarna met je arts over kan hebben.
Huilen dan.
pi_149539638
Mensen die na zeventien fucking topics nog durven komen te blaten dat hij wellicht dit of dat moet lezen of zus en zo op zijn reet moet uitproberen. Kotsmisselijk word ik ervan.
pi_149539670
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:28 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien tijd om de suggestie van cabbage eens te bekijken en mocht het wat lijken dan kan je het er daarna met je arts over kan hebben.
Ik zal het hem in elk geval eens voorleggen.
pi_149539860
Misschien moet je maar een bipstransplantatie nemen. Je kan dan o.a kiezen uit het Kim Kardashian model, het Psy pakket als je van lekker plat houd of het Leonardo da caprio pakket als je van lekker strak houd.

Nee maar zwaar kut voor je toto, zeker nu het een tijdje zo goed leek te gaan. Kan je er nog mee lopen, of ben je nu veel aan bed gebonden?
Twiddel
pi_149539887
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die na zeventien fucking topics nog durven komen te blaten dat hij wellicht dit of dat moet lezen of zus en zo op zijn reet moet uitproberen. Kotsmisselijk word ik ervan.
Ja dit dus.
Hallon!
pi_149539950
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:08 schreef summer2bird het volgende:
Misschien moet je maar een bipstransplantatie nemen. Je kan dan o.a kiezen uit het Kim Kardashian model, het Psy pakket als je van lekker plat houd of het Leonardo da caprio pakket als je van lekker strak houd.

Nee maar zwaar kut voor je toto, zeker nu het een tijdje zo goed leek te gaan. Kan je er nog mee lopen, of ben je nu veel aan bed gebonden?
Ik kan wel lopen :)
pi_149540041
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:10 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik kan wel lopen :)
Mooi. Wat doe je eigenlijk de hele dag als ik vragen mag? Lijkt mij niet echt dat je zo rustig de boodschappen enzo doet. :@
Twiddel
pi_149540055
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:14 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Mooi. Wat doe je eigenlijk de hele dag als ik vragen mag? Lijkt mij niet echt dat je zo rustig de boodschappen enzo doet. :@
Niet zo veel eigenlijk. Ik probeer wel weer een beetje te zoeken naar evt. figuratie/acteerklusjes
pi_149540171
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Niet zo veel eigenlijk. Ik probeer wel weer een beetje te zoeken naar evt. figuratie/acteerklusjes
Zou wel gaaf zijn als we jou ineens op de set van een film of serie zien lopen :D
Twiddel
pi_149540239
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:19 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Zou wel gaaf zijn als we jou ineens op de set van een film of serie zien lopen :D
Ik ben al een paar keer op tv geweest en heb ook gefigureerd voor Gooische Vrouwen 2 :)
pi_149540415
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:22 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik ben al een paar keer op tv geweest en heb ook gefigureerd voor Gooische Vrouwen 2 :)
Gaaf :D wat moest je doen?
Twiddel
pi_149540462
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:28 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Gaaf :D wat moest je doen?
Niet veel bijzonders, voor Gooische vrouwen 2 gewoon wat dansen in een discotheek.
Voor RTL 4 Pro Deo had ik de hoofdrol in een reconstructie, ik moest op een scooter rijden (ik had nog nooit op een scooter gezeten :')) en werd zgn aangereden door een tram. En voor SBS 6 Bar gezellig aan een tafeltje zitten en lopen :P
pi_149540622
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:29 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Niet veel bijzonders, voor Gooische vrouwen 2 gewoon wat dansen in een discotheek.
Voor RTL 4 Pro Deo had ik de hoofdrol in een reconstructie, ik moest op een scooter rijden (ik had nog nooit op een scooter gezeten :')) en werd zgn aangereden door een tram. En voor SBS 6 Bar gezellig aan een tafeltje zitten en lopen :P
Wel gaaf, je komt meer op tv dan menig mens.
Twiddel
pi_149540633
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:34 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Wel gaaf, je komt meer op tv dan menig mens.
Da's waar.
pi_149540770
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:29 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Niet veel bijzonders, voor Gooische vrouwen 2 gewoon wat dansen in een discotheek.
Voor RTL 4 Pro Deo had ik de hoofdrol in een reconstructie, ik moest op een scooter rijden (ik had nog nooit op een scooter gezeten :')) en werd zgn aangereden door een tram. En voor SBS 6 Bar gezellig aan een tafeltje zitten en lopen :P
Je heb een open wond maar je gaat wel gewoon wat dansen in een discotheek?
pi_149540830
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:39 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Je heb een open wond maar je gaat wel gewoon wat dansen in een discotheek?
Da's alweer een jaar geleden, een paar danspasjes konden toen nog wel, en het was voor een film dus gewoon netjes geregeld.
pi_149541051
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:41 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Da's alweer een jaar geleden, een paar danspasjes konden toen nog wel, en het was voor een film dus gewoon netjes geregeld.
Ooh oke schrok al.
Normaal doen ze dat niet zo snel ivm de Arbowet en als er iets mis gaat etc.
pi_149567775
Over enkele weken mag ik voor de eerste maal :{ Ik ga dit topic maar niet meer lezen
Too much is never enough!
  Spellchecker woensdag 11 februari 2015 @ 12:51:57 #47
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_149567857
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:49 schreef The6thgate het volgende:
Over enkele weken mag ik voor de eerste maal :{ Ik ga dit topic maar niet meer lezen
Jouw usernaam .... :o

Voor jou ook sterkte!! ^O^
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:09:45 #48
391606 AF_
AltijdKapot
pi_149568434
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:22 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik ben al een paar keer op tv geweest en heb ook gefigureerd voor Gooische Vrouwen 2 :)
Heb je de film nu eigenlijk gehaald? Of ben je geknipt? :)
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_149569075
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:49 schreef The6thgate het volgende:
Over enkele weken mag ik voor de eerste maal :{ Ik ga dit topic maar niet meer lezen
Succes :) komt goed
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:09 schreef AF_ het volgende:

[..]

Heb je de film nu eigenlijk gehaald? Of ben je geknipt? :)
Ik heb hem zelf nog niet gezien
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:55:22 #50
391606 AF_
AltijdKapot
pi_149569828
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:31 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Succes :) komt goed

[..]

Ik heb hem zelf nog niet gezien
En nog geen vrienden die je aanspraken?
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_149699262
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:49 schreef The6thgate het volgende:
Over enkele weken mag ik voor de eerste maal :{ Ik ga dit topic maar niet meer lezen
Succes. Laat je nog even weten hoe het gegaan is? Hopelijk word je degene met een succesverhaal in dit topic. :*

Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis voor controle. Ik zie een ieniemienie gaatje, waarvan ik niet weet of die er al zat. Kan goed zijn dat ik die niet gezien heb, omdat er een grote wond omheen zat. Nu is de huid een stuk minder rood en zie ik dus ineens een gaatje. Maargoed, dat kan de arts me morgen vast vertellen of dat gaatje er al zat. En of het een probleem is als dat nog niet zo was.

Verder is het nog steeds aan het genezen. Steeds meer open wond wordt omgezet in normale huid. Best gaaf om te zien eigenlijk. :)
pi_149728470
Het was meer een putje dan een gaatje zei de arts. Dus hoogstwaarschijnlijk een overblijfsel van de wond en niet iets nieuws. ^O^

Hij hoopt dat het over twee weken dicht is! *O* Laten we het hopen...
  Spellchecker maandag 16 februari 2015 @ 16:38:58 #53
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_149729941
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:45 schreef Aspergermeisje het volgende:
Het was meer een putje dan een gaatje zei de arts. Dus hoogstwaarschijnlijk een overblijfsel van de wond en niet iets nieuws. ^O^

Hij hoopt dat het over twee weken dicht is! *O* Laten we het hopen...
Voor jou goed nieuws in ieder geval!!! *O*
pi_149986357
Hoest nu allemaal Toto? Gaat t nu eindelijk weer es de goeie kant op?
pi_149986886
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:47 schreef easy-t het volgende:
Hoest nu allemaal Toto? Gaat t nu eindelijk weer es de goeie kant op?
Ha T :)
Mwah, nu weer hypergranulatie (wild vlees) en dat blijft maar recidiveren lijkt het. Moet dus vrijdag weer naar het ziekenhuis ipv 1.5 week later. Ben toch benieuwd waarom ik dat steeds heb, het bloedt namelijk behoorlijk en als het er niet zit is het allemaal niet zo heftig/groot (loop wel met verband en gaas voor, maar ja)
Al met al verre van optimaal, maar ja.

Hoe is het daar?
pi_149988811
Vervelend, Toto. Ik hoop dat ze het probleem echt eens weten op te lossen.
pi_149988913
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:54 schreef Elfletterig het volgende:
Vervelend, Toto. Ik hoop dat ze het probleem echt eens weten op te lossen.
Bedankt, dat hoop ik ook :)
Het probleem is de laatste tijd dus met name die hypergranulatie. Verder is het - afkloppen - redelijk rustig.
pi_149999541
Klinkt toch wat positiever maar zo kut dat het niet helemaal doorzet en gewoon maar nie goed geneest. Ja hier gaat het steeds beter. Heb nu 5 laserbehandelingen gehad en ze zeiden dat het goed weg bleef en geen merkwaardigheden.ik durf nog steeds niet te sporten maar begin nu wel wat meer te fietsen.
pi_149999636
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef easy-t het volgende:
Klinkt toch wat positiever maar zo kut dat het niet helemaal doorzet en gewoon maar nie goed geneest. Ja hier gaat het steeds beter. Heb nu 5 laserbehandelingen gehad en ze zeiden dat het goed weg bleef en geen merkwaardigheden.ik durf nog steeds niet te sporten maar begin nu wel wat meer te fietsen.
Mooi man. :)
pi_150002689
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef easy-t het volgende:
Klinkt toch wat positiever maar zo kut dat het niet helemaal doorzet en gewoon maar nie goed geneest. Ja hier gaat het steeds beter. Heb nu 5 laserbehandelingen gehad en ze zeiden dat het goed weg bleef en geen merkwaardigheden.ik durf nog steeds niet te sporten maar begin nu wel wat meer te fietsen.
Oh, nu heb ik ineens 4 wonden, het hele oude litteken knapt van alle kanten open :') gaat goed hoor meneer de chirurg
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:17:16 #61
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_150006946
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:49 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh, nu heb ik ineens 4 wonden, het hele oude litteken knapt van alle kanten open :') gaat goed hoor meneer de chirurg
:{ ;(
pi_150008017
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:49 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh, nu heb ik ineens 4 wonden, het hele oude litteken knapt van alle kanten open :') gaat goed hoor meneer de chirurg
Mooi kut, die kont van je
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:35:57 #63
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_150008062
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:49 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh, nu heb ik ineens 4 wonden, het hele oude litteken knapt van alle kanten open :') gaat goed hoor meneer de chirurg
even met de billen bloot
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_150008617
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:49 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh, nu heb ik ineens 4 wonden, het hele oude litteken knapt van alle kanten open :') gaat goed hoor meneer de chirurg
Jezus zeg. Wat een ontzettende hardnekkige kut situatie.
  Spellchecker dinsdag 24 februari 2015 @ 22:05:25 #65
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150009575
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:52 schreef easy-t het volgende:
Klinkt toch wat positiever maar zo kut dat het niet helemaal doorzet en gewoon maar nie goed geneest. Ja hier gaat het steeds beter. Heb nu 5 laserbehandelingen gehad en ze zeiden dat het goed weg bleef en geen merkwaardigheden.ik durf nog steeds niet te sporten maar begin nu wel wat meer te fietsen.
Wat fijn voor jou!!
  Spellchecker dinsdag 24 februari 2015 @ 22:06:24 #66
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150009629
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:49 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh, nu heb ik ineens 4 wonden, het hele oude litteken knapt van alle kanten open :') gaat goed hoor meneer de chirurg
Ergens gaat er iets gewoon niet goed ..... iemand zit fouten te maken .... dat kan toch niet anders .... :{
pi_150013682
Thnx maily.
pi_150034204
Wil niet je topic hijacken, maar geen idee wat te doen.

Bij mij zit de wond meer boven m'n kont en richting rug en is weggehaald. Een incisie van 17 hechtingen.

Vorige week woensdag (18-02-2015) gedaan en eergisteren (23-2-2015) zijn een deel van de (helft ofzo) hechtingen eruit gehaald omdat het geïnfecteerd was en het vocht er niet uit kon lopen ofzo. Ze waren bang dat de huid rondom de incisie sneller heelde (deed het ook) dan de wond, waardoor de infectie binnen werd gesloten en de shit er niet uit kon lopen.

Kreeg een beetje karige uitleg over hoe te verbinden. Met een pincet een 10x10cm 8 laags steriel gaasje erin proppen (vlees wegduwen), naar het midden vouwen en dan een verband er bovenop plakken. Lekker handig voor iemand die alleen woont, achterwaarts via een spiegel. Super zorg in Nederland! _O-

2x/dag wond douchen en 3x/dag nieuw gaas + verband. Nog veel gekloot met de apotheek om die shit vergoedt te krijgen. Zeurders. 'Heb je echt 50 gaasjes nodig?' 'Ja, wil jij m'n pus zien jonguh!?'
4x/dag 50mg diclofenacnatrium (vergoedt) valt onder NSAID, dus kan je maag pijn doen.
1x/dag 40mg pantaprazole (maagbeschermers, eigen rekening)

Wat eruit loopt/in het gaasje komt is licht bruine weet ik wat, en wat dikkig. Denk niet dat dat goed is. Kwa pijn heb ik 0 last ook al slik ik geen drugs, geen idee waarom. _O- Beetje porren met een gaasje, voel helemaal niets. Zenuw dood ofzo?

Morgen ochtend 08:30 weer een afspraak in het ziekenhuis. 8)7
pi_150034262
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:42 schreef Lightweight het volgende:
Wil niet je topic hijacken, maar geen idee wat te doen.

Bij mij zit de wond meer boven m'n kont en richting rug en is weggehaald. Een incisie van 17 hechtingen.

Vorige week woensdag (18-02-2015) gedaan en eergisteren (23-2-2015) zijn een deel van de (helft ofzo) hechtingen eruit gehaald omdat het geïnfecteerd was en het vocht er niet uit kon lopen ofzo. Ze waren bang dat de huid rondom de incisie sneller heelde (deed het ook) dan de wond, waardoor de infectie binnen werd gesloten en de shit er niet uit kon lopen.

Kreeg een beetje karige uitleg over hoe te verbinden. Met een pincet een 10x10cm 8 laags steriel gaasje erin proppen (vlees wegduwen), naar het midden vouwen en dan een verband er bovenop plakken.

2x/dag wond douchen en 3x/dag nieuw gaas + verband.
4x/dag 50mg diclofenacnatrium (vergoedt) valt onder NSAID, dus kan je maag pijn doen.
1x/dag 40mg pantaprazole (maagbeschermers, eigen rekening)

Wat eruit loopt/in het gaasje komt is licht bruine weet ik wat, en wat dikkig. Denk niet dat dat goed is. Kwa pijn heb ik 0 last ook al slik ik geen drugs, geen idee waarom. _O- Beetje porren met een gaasje, voel helemaal niets. Zenuw dood ofzo?

Morgen ochtend 08:30 weer een afspraak in het ziekenhuis. 8)7
Dit is wel herkenbaar, dat van die gaasjes. Heb ik ook heel lang naar binnen moeten duwen, heerlijk pijnlijk hè? :{
Ik weet niet wat er precies uitloopt, maar het klinkt gewoon als rotzooi.
Het is en blijft gewoon een enorm hardnekkig probleem.
pi_150034518
quote:
19s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:43 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dit is wel herkenbaar, dat van die gaasjes. Heb ik ook heel lang naar binnen moeten duwen, heerlijk pijnlijk hè? :{
Ik weet niet wat er precies uitloopt, maar het klinkt gewoon als rotzooi.
Het is en blijft gewoon een enorm hardnekkig probleem.
Ik ben geen doktor, maar het ziet eruit als dikke chocolademelk. _O-

Zuster: "als het groen of korrelig wordt, snel bellen heh!"
Ja hoor... zal ik doen.
pi_150034546
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:51 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Ik ben geen doktor, maar het ziet eruit als dikke chocolademelk. _O-

Zuster: "als het groen of korrelig wordt, snel bellen heh!"
Ja hoor... zal ik doen.
Ja ik herken het wel, soms is het echt ranzige smurrie. :{
pi_150037398
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:51 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Ik ben geen doktor, maar het ziet eruit als dikke chocolademelk. _O-

Zuster: "als het groen of korrelig wordt, snel bellen heh!"
Ja hoor... zal ik doen.
Smerige zooi idd. Maar zou je nie thuiszorg aanvragen? Heb ik ook gedaan. Beetje zielig doen dat je geen mensen om je heen hebt en dat het alleen niet te doen is. Ook heb je meteen er een professioneel oog op.
pi_150037426
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:25 schreef easy-t het volgende:

[..]

Smerige zooi idd. Maar zou je nie thuiszorg aanvragen? Heb ik ook gedaan. Beetje zielig doen dat je geen mensen om je heen hebt en dat het alleen niet te doen is(voor het geval ze gaan zeuren). Ook heb je meteen er een professioneel oog op.
pi_150106794
Tijdelijk slotje.
Mokkel met stuntstok
pi_150108642
En weer open.
Posten namens een gebande is NIET toegestaan.
Mokkel met stuntstok
  Spellchecker vrijdag 27 februari 2015 @ 12:57:23 #76
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150108724
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:54 schreef Mord_Sith het volgende:
En weer open.
Posten namens een gebande is NIET toegestaan.
Dus onjuist bericht?
pi_150108787
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:57 schreef maily het volgende:

[..]

Dus onjuist bericht?
dat is niet aan mij om over te oordelen.
Het plaatsen van berichten namens gebanden zijn nooit toegestaan, ook niet in dit geval.
Mokkel met stuntstok
pi_150108795
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:42 schreef Lightweight het volgende:
Wil niet je topic hijacken, maar geen idee wat te doen.

Bij mij zit de wond meer boven m'n kont en richting rug en is weggehaald. Een incisie van 17 hechtingen.

Vorige week woensdag (18-02-2015) gedaan en eergisteren (23-2-2015) zijn een deel van de (helft ofzo) hechtingen eruit gehaald omdat het geïnfecteerd was en het vocht er niet uit kon lopen ofzo. Ze waren bang dat de huid rondom de incisie sneller heelde (deed het ook) dan de wond, waardoor de infectie binnen werd gesloten en de shit er niet uit kon lopen.

Kreeg een beetje karige uitleg over hoe te verbinden. Met een pincet een 10x10cm 8 laags steriel gaasje erin proppen (vlees wegduwen), naar het midden vouwen en dan een verband er bovenop plakken. Lekker handig voor iemand die alleen woont, achterwaarts via een spiegel. Super zorg in Nederland! _O-

2x/dag wond douchen en 3x/dag nieuw gaas + verband. Nog veel gekloot met de apotheek om die shit vergoedt te krijgen. Zeurders. 'Heb je echt 50 gaasjes nodig?' 'Ja, wil jij m'n pus zien jonguh!?'
4x/dag 50mg diclofenacnatrium (vergoedt) valt onder NSAID, dus kan je maag pijn doen.
1x/dag 40mg pantaprazole (maagbeschermers, eigen rekening)

Wat eruit loopt/in het gaasje komt is licht bruine weet ik wat, en wat dikkig. Denk niet dat dat goed is. Kwa pijn heb ik 0 last ook al slik ik geen drugs, geen idee waarom. _O- Beetje porren met een gaasje, voel helemaal niets. Zenuw dood ofzo?

Morgen ochtend 08:30 weer een afspraak in het ziekenhuis. 8)7
Hebben ze bij jou dan meteen de eerste keer zo'n flap-operatie gedaan? Of welk verhaal gaat hier aan vooraf? (hoe vaak ben je er al aan geopereerd e.d.?)

Hier is de onderste wond nu opengescheurd. *O* }:| Maargoed, aangezien het bij de bovenste dus ook een keer gebeurd is, ga ik er maar vanuit dat het net zo snel weer dicht is. Voordeel is dat hier geen gapend gat onder zat, maar gewoon een ondiepe wond.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 13:00:39 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150108803
Heeft Toto een ban. :{
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker vrijdag 27 februari 2015 @ 13:01:04 #80
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150108817
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:59 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

dat is niet aan mij om over te oordelen.
Het plaatsen van berichten namens gebanden zijn nooit toegestaan, ook niet in dit geval.
Conclusie: Toto heeft een ban?
pi_150108912
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 13:01 schreef maily het volgende:

[..]

Conclusie: Toto heeft een ban?
ja.
Laten we hier verder ontopic gaan. Eventuele verdere discussie kan in het FB-topic
Mokkel met stuntstok
  vrijdag 27 februari 2015 @ 13:04:27 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150108918
Mogen we hier dan wel noemen wat we via via vernomen hebben over Toto's ziekenhuisbezoek of zijn we dan ook in overtreding/wordt dat ook weggehaald?
The love you take is equal to the love you make.
pi_150108947
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 13:04 schreef Lienekien het volgende:
Mogen we hier dan wel noemen wat we via via vernomen hebben over Toto's ziekenhuisbezoek of zijn we dan ook in overtreding/wordt dat ook weggehaald?
nee, dat lijkt me niet de bedoeling. Ban is ban.
Mokkel met stuntstok
pi_150115869
Wat kinderachtig!
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_150117059
Heb ik iets gemist?Wat heeft toto fout gedaan dat ie een ban heeft?
  vrijdag 27 februari 2015 @ 17:33:14 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150117075
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:32 schreef Dunnevandale het volgende:
Heb ik iets gemist?Wat heeft toto fout gedaan dat ie een ban heeft?
Die regel ken ik wel: bans worden niet besproken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_150117512
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Die regel ken ik wel: bans worden niet besproken.
Jammer,ik snap er helemaal niks meer van......
pi_150118139
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 13:04 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Laten we hier verder ontopic gaan. Eventuele verdere discussie kan in het FB-topic
Mokkel met stuntstok
pi_150118588
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 18:18 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld maar wat is het FB topic?
pi_150118678
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 18:34 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld maar wat is het FB topic?
Laat maar,al gevonden :)
pi_150460007
Hallo allemaal,

Ik schijn nog te leven, dus ik geef maar even een update.
Volgende week woensdag mag ik weer onder het mes, voor de zoveelste keer. Er zitten opnieuw sinusgangetjes en daarom geneest het niet. Het wordt weer een zware operatie waarbij ik ook weer in het ziekenhuis moet blijven, en daarna krijg ik 4 weken lang vacuümtherapie. Ik krijg dan een soort spons in de wond, en via een kastje dat aan mijn lichaam zit wordt de wond 24/7 gereinigd, en vacuüm gezogen. Ik moet dan ook tweemaal per week naar het ziekenhuis voor verschoning van het reservoir of hoe dat ook heet bij zo'n ding.

Al met al wordt het een hele zware periode, en opnieuw zijn er simpelweg geen garanties dat het goed komt. Dit is wel een van de laatste dingen die nog te proberen valt, nu blijkt dat ook de zwaailap niets heeft verholpen.
  maandag 9 maart 2015 @ 14:57:57 #92
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_150460220
Toot, wat heb je toch ook een ongeluk. Ik hoop zo ontzettend voor je dat deze operatie wel gaat helpen!
Spoilers!
  maandag 9 maart 2015 @ 14:58:19 #93
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150460227
quote:
19s.gif Op maandag 9 maart 2015 14:49 schreef Toto69 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik schijn nog te leven, dus ik geef maar even een update.
Volgende week woensdag mag ik weer onder het mes, voor de zoveelste keer. Er zitten opnieuw sinusgangetjes en daarom geneest het niet. Het wordt weer een zware operatie waarbij ik ook weer in het ziekenhuis moet blijven, en daarna krijg ik 4 weken lang vacuümtherapie. Ik krijg dan een soort spons in de wond, en via een kastje dat aan mijn lichaam zit wordt de wond 24/7 gereinigd, en vacuüm gezogen. Ik moet dan ook tweemaal per week naar het ziekenhuis voor verschoning van het reservoir of hoe dat ook heet bij zo'n ding.

Al met al wordt het een hele zware periode, en opnieuw zijn er simpelweg geen garanties dat het goed komt. Dit is wel een van de laatste dingen die nog te proberen valt, nu blijkt dat ook de zwaailap niets heeft verholpen.
Jeetje Toots, dat is wel heftig :o Veel succes en sterkte :*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 9 maart 2015 @ 14:58:51 #94
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_150460241
TootGOD, veel succes en sterkte...
pi_150460297
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 14:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toot, wat heb je toch ook een ongeluk. Ik hoop zo ontzettend voor je dat deze operatie wel gaat helpen!
Thanks. :)
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 14:58 schreef Maraca het volgende:

[..]

Jeetje Toots, dat is wel heftig :o Veel succes en sterkte :*
Thanks. :)
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 14:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
TootGOD, veel succes en sterkte...
Thanks :)
pi_150460366
quote:
19s.gif Op maandag 9 maart 2015 14:49 schreef Toto69 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik schijn nog te leven, dus ik geef maar even een update.
Volgende week woensdag mag ik weer onder het mes, voor de zoveelste keer. Er zitten opnieuw sinusgangetjes en daarom geneest het niet. Het wordt weer een zware operatie waarbij ik ook weer in het ziekenhuis moet blijven, en daarna krijg ik 4 weken lang vacuümtherapie. Ik krijg dan een soort spons in de wond, en via een kastje dat aan mijn lichaam zit wordt de wond 24/7 gereinigd, en vacuüm gezogen. Ik moet dan ook tweemaal per week naar het ziekenhuis voor verschoning van het reservoir of hoe dat ook heet bij zo'n ding.

Al met al wordt het een hele zware periode, en opnieuw zijn er simpelweg geen garanties dat het goed komt. Dit is wel een van de laatste dingen die nog te proberen valt, nu blijkt dat ook de zwaailap niets heeft verholpen.
Toot, juist omdat deze intensieve therapie en intensieve begeleiding nog nooit geprobeerd is bij je heb ik toch nog een positief gevoel. Ze laten je er nu niet eeuwig mee rondlopen
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 9 maart 2015 @ 15:05:55 #97
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_150460395
Jeetje, aan het vervolgverhaal komt maar geen eind. Hopelijk heeft dit verhaal dan wel een goed einde (en hopelijk duurt dat niet al te lang meer).
pi_150460458
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:04 schreef computergirl het volgende:

[..]

Toot, juist omdat deze intensieve therapie en intensieve begeleiding nog nooit geprobeerd is bij je heb ik toch nog een positief gevoel. Ze laten je er nu niet eeuwig mee rondlopen
Dat klopt, het is weer iets nieuws, maar ook vrijwel het laatste. Dat zet je wel aan het denken.
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:05 schreef qltel het volgende:
Jeetje, aan het vervolgverhaal komt maar geen eind. Hopelijk heeft dit verhaal dan wel een goed einde (en hopelijk duurt dat niet al te lang meer).
Dat hopen we maar, maar ik reken persoonlijk nergens op.
pi_150460578


:X
pi_150460651
quote:
19s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat klopt, het is weer iets nieuws, maar ook vrijwel het laatste. Dat zet je wel aan het denken.
bewaren ze voor speciale billen zoals die van jou ;)

quote:
19s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:13 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]

:X
mooie hangbillen :D
pi_150460689
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:15 schreef computergirl het volgende:

[..]

bewaren ze voor speciale billen zoals die van jou ;)
Haha, tja. Mocht het toch op de een of andere manier de gouden oplossing zijn dan hadden ze dat eerder mogen bedenken.
pi_150460750
quote:
19s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Haha, tja. Mocht het toch op de een of andere manier de gouden oplossing zijn dan hadden ze dat eerder mogen bedenken.
ik neem aan dat het en duur en heel belastend voor de patiënt is, en dat ze dus eerst alle andere opties proberen.
pi_150460777
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:19 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik neem aan dat het en duur en heel belastend voor de patiënt is, en dat ze dus eerst alle andere opties proberen.
Dat zal ongetwijfeld ja, maar goed. Ik wacht het eerst maar weer af. Ook of ik niet weer een hel van een verblijf ga krijgen...
  maandag 9 maart 2015 @ 15:46:27 #104
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_150461515
Ik moest hier toevallig aan denken toen ik een beetje aan het zappen was en bij traumacenter 'n kerel met zo'n vaccuumpomp voor een open beenwond voorbij kwam.

Succes iig.
Hallon!
pi_150461724
quote:
11s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:46 schreef BlueMage het volgende:
Ik moest hier toevallig aan denken toen ik een beetje aan het zappen was en bij traumacenter 'n kerel met zo'n vaccuumpomp voor een open beenwond voorbij kwam.

Succes iig.
Thanx.
  maandag 9 maart 2015 @ 16:22:55 #106
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_150462930
quote:
11s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:46 schreef BlueMage het volgende:
Ik moest hier toevallig aan denken toen ik een beetje aan het zappen was en bij traumacenter 'n kerel met zo'n vaccuumpomp voor een open beenwond voorbij kwam.

Succes iig.
Dat zag er echt goor uit ja. Vooral de grote van de wond.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_150463229
Toot ;(

Ik wist het al, daarom komen we op bezoek as maandag *O*
pi_150463302
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:30 schreef Etsu het volgende:
Toot ;(

Ik wist het al, daarom komen we op bezoek as maandag *O*
De datum wist je nog niet :+
pi_150463312
quote:
19s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:32 schreef Toto69 het volgende:

[..]

De datum wist je nog niet :+
Maar ik ondernam wel actie toen je het me vertelde. :{w
pi_150463327
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:32 schreef Etsu het volgende:

[..]

Maar ik ondernam wel actie toen je het me vertelde. :{w
Dat is zo :{w
pi_150463485
Heel veel sterkte de komende tijd, Toot. :*
pi_150463508
quote:
17s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:37 schreef Flippiee het volgende:
Heel veel sterkte de komende tijd, Toot. :*
O+
pi_150464172
quote:
11s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:46 schreef BlueMage het volgende:
Ik moest hier toevallig aan denken toen ik een beetje aan het zappen was en bij traumacenter 'n kerel met zo'n vaccuumpomp voor een open beenwond voorbij kwam.
weet je nog welke uitzending?
  maandag 9 maart 2015 @ 18:17:23 #114
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_150466738
quote:
19s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Haha, tja. Mocht het toch op de een of andere manier de gouden oplossing zijn dan hadden ze dat eerder mogen bedenken.
dit is de vac seal (vacuum pomp) waar ik het een aantal topics geleden over had
pi_150466750
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:17 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

dit is de vac seal (vacuum pomp) waar ik het een aantal topics geleden over had
Ja, ik heb er inmiddels het nodige over gelezen. Best een groot ding, me dunkt.
  maandag 9 maart 2015 @ 18:26:33 #116
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_150466994
Sterkte, toto. Hoop echt dat dit wat helpt.
pi_150467628
Ik kan niks anders dan je sterkte wensen. Iig wel snel al,volgende week. Btw waarom had je een ban?
pi_150467660
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:26 schreef Ceviche het volgende:
Sterkte, toto. Hoop echt dat dit wat helpt.
Thanks.
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:49 schreef easy-t het volgende:
Ik kan niks anders dan je sterkte wensen. Iig wel snel al,volgende week. Btw waarom had je een ban?
Thanks.
Daar mag ik niet op ingaan, anders heb ik er weer een. :P
pi_150468539
Veel sterkte Toto69 hopelijk helpt deze operatie
pi_150468701
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:13 schreef Evertjan het volgende:
Veel sterkte Toto69 hopelijk helpt deze operatie
Thanks evert :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 maart 2015 @ 19:27:45 #121
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150469157
Toot, wat een gebed zonder end is het toch :{ Ik ga weer heel hard duimen voor je! :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_150469244
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:27 schreef Rewimo het volgende:
Toot, wat een gebed zonder end is het toch :{ Ik ga weer heel hard duimen voor je! :*
Thanx :*
pi_150469719
Pffff toto, het zit je ook niet mee zeg!
Heel veel succes met de volgende veldslag! Ik hoor en lees veel positieve dingen over dat vacuüm gedoe. Ik duim ook voor je!
Twiddel
pi_150469743
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:40 schreef summer2bird het volgende:
Pffff toto, het zit je ook niet mee zeg!
Heel veel succes met de volgende veldslag! Ik hoor en lees veel positieve dingen over dat vacuüm gedoe. Ik duim ook voor je!
Thanks :)
Ja, ik lees er ook wel wat positieve dingen over. Maar goed, elk lichaam is anders.
  maandag 9 maart 2015 @ 19:59:58 #125
274310 agenda
altijd vol!
pi_150470603
Welkom back Toto, ik miste je al. :'(

Hopelijk werkt deze methode wel, ik ga weer voor je duimen.

Probeer de moed erin te houden. :*
  Spellchecker maandag 9 maart 2015 @ 21:51:55 #126
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150477004
Poeh meneertje het zit je niet mee .....
ik en wij allemaal hier hopen toch zo dat het nu toch echt gewoon goed gaat komen .....

^O^
  maandag 9 maart 2015 @ 21:53:05 #127
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_150477090
Sterkte lieve Toot! :*
pi_150477454
Sterkte toot! Ik hoor goede verhalen over die vacuumtherapie, hopelijk kan jij je bij die succesverhalen voegen. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_150477481
Hoe zit het er nu mee?
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  Spellchecker maandag 9 maart 2015 @ 22:00:09 #130
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150478407
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:00 schreef maily het volgende:

[..]

Bladzijde 4.
Oh, ja bijgelezen, thanks :)
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  maandag 9 maart 2015 @ 22:12:38 #132
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_150478696
Sterkte Toot! :)
Believe you can, and you will.
  maandag 9 maart 2015 @ 22:56:47 #133
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_150481457
Sterkte Toto met deze stap.
Het positieve van alles vind ik wel dat ze je nu niet laten lopen, maar gelijk een vervolgactie plannen.
Nou hoop ik dat ik straks nog meer positiefs hoor, ik wens het je van harte toe ^O^
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 10 maart 2015 @ 04:53:41 #134
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_150486518
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:56 schreef computergirl het volgende:

[..]

weet je nog welke uitzending?
Zou ik moeten opzoeken op uitzending gemist oid. Heb ik vanmiddag wel tijd voor.
Hallon!
pi_150488142
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 04:53 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Zou ik moeten opzoeken op uitzending gemist oid. Heb ik vanmiddag wel tijd voor.
als je nog globaal weet welke week het was kan ik zelf wel gaan zoeken
pi_150491653
Thanks all. :)
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 10 maart 2015 @ 12:16:33 #137
319979 Fok-it
All is well
pi_150491751
Sterkte Jongen, again.
Wordt tijd dat wij ook eens langskomen in dat ziekenhuis van je :Y
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_150492054
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:16 schreef Fok-it het volgende:
Sterkte Jongen, again.
Wordt tijd dat wij ook eens langskomen in dat ziekenhuis van je :Y
Thanks. :)
Je bent welkom.
pi_150536339
Oké, ik ben even in een ongelooflijk slecht humeur beland (eigenlijk al bijna een week) dus ik moet echt even wat dingen van me afschrijven hier.

Wat ben ik het toch zat, om alleen maar thuis te zitten. De afgelopen dagen heb ik wel een paar stukjes gelopen buiten met dit weer, maar erg veel schiet je er niet mee op. Ik wil ook gewoon, net als elke andere 19-jarige(!) werken, studeren, of gewoon op z'n minst lol kunnen trappen. Ik kan niet eens meer sporten -O-, en laat dat nou net de plek zijn waar ik veel van m'n vrienden heb leren kennen en waar we elkaar altijd zagen. Niet dat ik buiten voetbal om dan niemand meer heb, maar wel minder.

En wat ben ik het toch zat, dat er gewoon geen meisje is dat mij trouw kan zijn, en ik begin echt steeds meer te denken dat het gewoon aan mij ligt, omdat ik iets mankeer. Dit is nu al het tweede meisje op rij dat me bedonderd heeft. Eerst een FOK!ster (geen namen), nu iemand die ik via een app had leren kennen. Het leek het ideale meisje, en zo stelde ze zich ook een hele tijd op, maar dan uiteindelijk toch mij beduvelen en mij daarna overal de schuld van geven. Om vervolgens nog een trap na te geven dat ik toch niks kan en maar een proefkonijn ben -O- Nou, ik ben geen zachtgekookt eitje en kan best het nodige hebben, maar terwijl ik dit typ staan de tranen in m'n ogen hoor. Niet alleen van dit, maar van werkelijk alles. Het zit gewoon nooit eens een keertje weer mee. Al sinds m'n zestiende niet meer.

Via de gemeente al TWEE maanden bezig om een kleine financiële bijdrage te krijgen. 200 euro in de maand, nou daarvan kan ik enkel de rekeningen van de zorgverzekeraar betalen. Maar het moet allemaal zo lang duren, eerst geloven ze je niet, dan lever je bewijs aan en duurt het allemaal nog een eeuwigheid. Nu heb ik dus nog steeds niks, en ik heb geen idee hoe ik anders aan geld moet komen momenteel, want zo kan je gewoon niet werken, als ik ga zitten hoor ik de boel al zowat openscheuren van de druk die erop staat. -O-

Het idee dat ik hier in Nederland überhaupt echt gelukkig kan worden, wordt steeds kleiner. Ik heb al eens in het buitenland gewoond zoals sommige hier wel weten, twee keer zelfs, in Lissabon. Nu is het werk daar niet geweldig, maar ik had er wel mensen met wie ik lol kon trappen, zelfstandigheid, vrijheid, en ik beleefde verdomme nog eens wat daar. Het ging helaas niet langer omdat ik alsmaar verder openscheurde daar beneden, maar anders was ik er langer gebleven wat mij betreft. Ik zou het liefst vandaag nog weer oprotten naar het buitenland, maar het kan niet. ;(

Goed, tot zover mijn chagrijnige kut post. Het zit even heel erg diep allemaal.
  Spellchecker woensdag 11 maart 2015 @ 17:54:49 #140
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150536434
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 17:54 schreef maily het volgende:
Gooi het er allemaal maar uit Toot! :*
Ja soms moet het wel even, alles opkroppen is ook niet bepaald gezond.
  woensdag 11 maart 2015 @ 17:56:17 #142
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150536461
Jeetje Toots -O- inderdaad gewoon eruit gooien!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_150537155
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 17:56 schreef Maraca het volgende:
Jeetje Toots -O- inderdaad gewoon eruit gooien!
Ach ja, het helpt in ieder geval voor een paar seconden. :P
pi_150537272
Toot *;
pi_150537291
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:25 schreef Etsu het volgende:
Toot *;
pi_150537326
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:25 schreef Etsu het volgende:
Toot *;
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:26 schreef Paxcon het volgende:

[..]

*;
  woensdag 11 maart 2015 @ 18:54:39 #147
274310 agenda
altijd vol!
pi_150538160
Dikke knuffel voor jou Toto :*
pi_150539753
Lekker van je afschrijven en als er iemand begint te zeiken gewoon negeren. Van je afschrijven is gewoon nodig in zon kut situatie.
pi_150539778
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:54 schreef agenda het volgende:
Dikke knuffel voor jou Toto :*
Thanks :*
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:42 schreef easy-t het volgende:
Lekker van je afschrijven en als er iemand begint te zeiken gewoon negeren. Van je afschrijven is gewoon nodig in zon kut situatie.
Is wel het beste ja. Ik ben wel erg benieuwd hoe die vacuümtherapie gaat verlopen. Laat het verdomme werken. Dat ik na die 4 weken, halverwege april, kan gaan doen wat ik wil. Ik word dan ook al 20 -O-
pi_150540272
Het zit je ook niet mee hé -O- en wat een ontzettende trut trouwens :X
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150540379
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:43 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Thanks :*

[..]

Is wel het beste ja. Ik ben wel erg benieuwd hoe die vacuümtherapie gaat verlopen. Laat het verdomme werken. Dat ik na die 4 weken, halverwege april, kan gaan doen wat ik wil. Ik word dan ook al 20 -O-
Ik hoop het ook heel erg voor je.
pi_150540418
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:00 schreef easy-t het volgende:

[..]

Ik hoop het ook heel erg voor je.
Thnx :)
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het zit je ook niet mee hé -O- en wat een ontzettende trut trouwens :X
Best wel, ja. :{
pi_150559112
Even als kloon. Ik kan me enigszins indenken dat je hier moedeloos van kan worden, klote situatie zeg! Die VAC-therapie lijkt me ook niet niks.

Niet om je topic te kapen, maar hierbij even mijn verhaal mochten andere lotgenoten er nog iets aan hebben bij de zoektocht naar andere ervaringen.

1.5 week geleden ben ik ook voor het eerst geopereerd aan een sinus. Liep er al 2 jaar mee zonder last, maar na een opleving toch maar wat aan laten doen. Voor de ingreep zei de arts dat deze ter plekke zou beoordelen of het gehecht ging worden of niet. Toen ik later bij kwam bleek inderdaad dat de boel gehecht was. Echt blij kon ik er nou ook weer niet mee zijn aangezien ik genoeg verhalen heb gevonden over ontstekingen etc. De wond was ongeveer 5 cm dus dat viel me nog wel mee.

De eerste week ging eigenlijk prima, kwam geen viezigheid uit, maar toch voornamelijk alleen op de bank gehangen en 2x per dag de douchekop er op. Afgelopen maandag begon ik het idee te krijgen dat de hechtingen wat gevoeliger werden en dinsdag zette dat door. Ook kwam er elke nacht iets meer vocht/bloed uit. Gisteren stond de afspraak om de hechtingen er uit te halen en dat leek me dus ook hoog tijd worden. Het verwijderen van de hechtingen viel mee, maar de arts zag wel een beetje viezigheid dus langer hadden ze ook niet moeten blijven zitten. Gisteravond voor het eerst de wond eens bekeken...toch best bizar zeg zo'n gapend gat. Wou vriendin nog even laten kijken of de wond er schoon uit zag, maar nu deze open is was dat toch een brug te ver :') Verbaas me er vooral over dat zo'n gat niet pijn doet als je er aan zit.

Zag wel al dat aan de onderkant van de wond, de huid al iets aan elkaar gegroeid was waardoor ik nu weer bang ben dat de huid straks eerder sluit dan de wond er onder dus net nog maar even het zkh gebeld. Adviseren ze dus een gaasje in de wond te doen de eerste week. Eerste keer dat ik dat hoorde, dus merk ook al dat er diverse adviezen worden gegeven over deze aandoening.

Anyway, ik doe het volgende week nog maar een extra weekje rustig aan met veel bankhangen en hoop heel erg dat de wond wel netjes gaat herstellen zonder ontstekingen :{ Er hoeft maar een haartje tussen te komen en het gaat volgens mij mis. Ben sowieso bang dat ik hoe dan ook nog een vervolgverhaal krijg, want ik zie een cm onder de wond nog een fisteluitgang zitten die niet is open gesneden. Weet nu niet of ze deze zijn vergeten of dat het van binnen schoon is gemaakt en bewust niet verder is open gesneden. Van mij mag het wel bij 1 operatie blijven, kan ook moeilijk op m'n werk gemist worden maar goed, dat is even niet anders.

Ik ben er na 1.5 week eigenlijk al wel klaar mee :') dus wil niet weten hoe jij je voelt! Ik ga de douche-procedure nu maar weer eens uitvoeren. Succes met het herstel straks!

[ Bericht 1% gewijzigd door Northernlights86 op 12-03-2015 11:11:52 ]
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 12 maart 2015 @ 11:20:21 #154
78918 SeLang
Black swans matter
pi_150559448
quote:
15s.gif Op woensdag 11 maart 2015 17:52 schreef Toto69 het volgende:

Wat ben ik het toch zat
Bij deze wil ik je even een hart onder de riem steken. ik voel met je mee, inclusief dat vrouwen verhaal. Maar slechte gezondheid blijft toch het meest kut van alles, aangezien dat je mogelijkheden sterk beperkt om je leven weer in eigen hand te nemen.

Ik hoop dat die nieuwe behandeling eindelijk gaat helpen! :)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_150559581
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:43 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Thanks :*

[..]

Is wel het beste ja. Ik ben wel erg benieuwd hoe die vacuümtherapie gaat verlopen. Laat het verdomme werken. Dat ik na die 4 weken, halverwege april, kan gaan doen wat ik wil.
We hopen allen met je mee O+
quote:
Ik word dan ook al 20 -O-
Het is wel vervelend dat je de afgelopen jaren dermate veel tegenslagen hebt gehad, maarruh...
20 is nog niet zo oud hoor ;)

Toch? :@ :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_150561902
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:05 schreef Northernlights86 het volgende:
Even als kloon. Ik kan me enigszins indenken dat je hier moedeloos van kan worden, klote situatie zeg! Die VAC-therapie lijkt me ook niet niks.

Niet om je topic te kapen, maar hierbij even mijn verhaal mochten andere lotgenoten er nog iets aan hebben bij de zoektocht naar andere ervaringen.

1.5 week geleden ben ik ook voor het eerst geopereerd aan een sinus. Liep er al 2 jaar mee zonder last, maar na een opleving toch maar wat aan laten doen. Voor de ingreep zei de arts dat deze ter plekke zou beoordelen of het gehecht ging worden of niet. Toen ik later bij kwam bleek inderdaad dat de boel gehecht was. Echt blij kon ik er nou ook weer niet mee zijn aangezien ik genoeg verhalen heb gevonden over ontstekingen etc. De wond was ongeveer 5 cm dus dat viel me nog wel mee.

De eerste week ging eigenlijk prima, kwam geen viezigheid uit, maar toch voornamelijk alleen op de bank gehangen en 2x per dag de douchekop er op. Afgelopen maandag begon ik het idee te krijgen dat de hechtingen wat gevoeliger werden en dinsdag zette dat door. Ook kwam er elke nacht iets meer vocht/bloed uit. Gisteren stond de afspraak om de hechtingen er uit te halen en dat leek me dus ook hoog tijd worden. Het verwijderen van de hechtingen viel mee, maar de arts zag wel een beetje viezigheid dus langer hadden ze ook niet moeten blijven zitten. Gisteravond voor het eerst de wond eens bekeken...toch best bizar zeg zo'n gapend gat. Wou vriendin nog even laten kijken of de wond er schoon uit zag, maar nu deze open is was dat toch een brug te ver :') Verbaas me er vooral over dat zo'n gat niet pijn doet als je er aan zit.

Zag wel al dat aan de onderkant van de wond, de huid al iets aan elkaar gegroeid was waardoor ik nu weer bang ben dat de huid straks eerder sluit dan de wond er onder dus net nog maar even het zkh gebeld. Adviseren ze dus een gaasje in de wond te doen de eerste week. Eerste keer dat ik dat hoorde, dus merk ook al dat er diverse adviezen worden gegeven over deze aandoening.

Anyway, ik doe het volgende week nog maar een extra weekje rustig aan met veel bankhangen en hoop heel erg dat de wond wel netjes gaat herstellen zonder ontstekingen :{ Er hoeft maar een haartje tussen te komen en het gaat volgens mij mis. Ben sowieso bang dat ik hoe dan ook nog een vervolgverhaal krijg, want ik zie een cm onder de wond nog een fisteluitgang zitten die niet is open gesneden. Weet nu niet of ze deze zijn vergeten of dat het van binnen schoon is gemaakt en bewust niet verder is open gesneden. Van mij mag het wel bij 1 operatie blijven, kan ook moeilijk op m'n werk gemist worden maar goed, dat is even niet anders.

Ik ben er na 1.5 week eigenlijk al wel klaar mee :') dus wil niet weten hoe jij je voelt! Ik ga de douche-procedure nu maar weer eens uitvoeren. Succes met het herstel straks!
Jeetje, ik hoop oprecht dat het bij jou wel over een paar weken genezen is en allemaal goed komt zodat je weer door kunt met je leven.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:20 schreef SeLang het volgende:

[..]

Bij deze wil ik je even een hart onder de riem steken. ik voel met je mee, inclusief dat vrouwen verhaal. Maar slechte gezondheid blijft toch het meest kut van alles, aangezien dat je mogelijkheden sterk beperkt om je leven weer in eigen hand te nemen.

Ik hoop dat die nieuwe behandeling eindelijk gaat helpen! :)
Thanks SeLang. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:26 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

We hopen allen met je mee O+

[..]

Het is wel vervelend dat je de afgelopen jaren dermate veel tegenslagen hebt gehad, maarruh...
20 is nog niet zo oud hoor ;)

Toch? :@ :P
Thanks :)

Nee op zich niet natuurlijk, maar goed, ik herinner me nog makkelijk de tijd dat ik 15-16 was en gewoon kon doen wat ik wilde :P dus dan voel je je toch wel wat oud worden :')
pi_150562265
quote:
15s.gif Op woensdag 11 maart 2015 17:52 schreef Toto69 het volgende:
Het idee dat ik hier in Nederland überhaupt echt gelukkig kan worden, wordt steeds kleiner.
Finland. Betere zorg is er niet. Emigreren en Kela aanvragen.
pi_150562290
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:04 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Finland. Betere zorg is er niet. Emigreren en Kela aanvragen.
Ik hoorde wel eens dat de beste zorg op Cuba te krijgen is.
pi_150562540
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:05 schreef Northernlights86 het volgende:
Gisteravond voor het eerst de wond eens bekeken...toch best bizar zeg zo'n gapend gat. Wou vriendin nog even laten kijken of de wond er schoon uit zag, maar nu deze open is was dat toch een brug te ver :') Verbaas me er vooral over dat zo'n gat niet pijn doet als je er aan zit.
Je kan het gewoon uitdouchen hoor. Ben zelf ook dichtgenaait (17 hechtingen, dus ga na hoeveel cm :') ). En het is gaan ontsteken en infecteren. Ze hebben met spoed na 1 week (door de hoge koorts) de hechtingen eruit gehaald en het open gelaten. Een week daarna nog meer (met name de buitenste) hechtingen eruit gehaald. Zit nu een super groot gat, maar je kan het gewoon volledig uitdouchen en doet geen pijn. Gewoon op een stoeltje ofzo zitten en de sproeier erop (niet te warm).

50-80 ml waterspuit in de wond spuiten (niet aanraken, maar wel wat kracht zetten). 3 á 4 keer voor de wat diepere zooi die er in zit. Kan wat bloeden, maar maakt niet uit. Bloed wegsproeien. Zelf doe ik nog wat desinfecterend jodium erin, waar ik de naam niet 1 2 3 van weet.

Afdeppen met een droge doek die HEET is gewassen en laat iemand of jezelf er met handschoentjes gaas in proppen en een verband erop. Om de 6 uur vernieuwen.

Met je werk als je baas zeurt (en ontslagrisico) direct ziekmelden, WIA en poortwachter UWV + ARBO regels lezen. Ze kunnen je niets maken, je mag gewoon naar huis om te verschonen en tijdens ziekte mag je niet ontslagen worden. Gaat om je gezondheid. Duurt alleen maar langer als je niet regelmatig verschoont.

quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:04 schreef Toto69 het volgende:
Ik hoorde wel eens dat de beste zorg op Cuba te krijgen is.
Als je geld hebt wel ja, Finland = gratis en met een extra verzekering ad ¤80/maand kan je privédoctors inhuren. Sociale voorzieningen zijn daar zoiezo veel beter dan hier.

Meldt je aan als ZZP'er (ICT webbouwer, of tax consultant, verzin iets) emigreer met 3x maandsalaris op zak (bank) en je kan daar permanent verblijven zonder issues.

Nog iets waar je wellicht aan heb, voeding. Laat een bloedtest afnemen en vink alles aan. Eigen risico is toch al weg neem ik aan, en je hebt een geldige reden. Gewoon zeggen dat je je super kut voelt.

Vitamine A (100g peen/wortels), Vitamine C (2 mandarijnen), Vitamine D (15 min in volle zon, of 2500-4000 IU supplement kopen xxlnutrition/myprotein/NOW foods), Vitamine E voor littekenweefsel NA heling. Met een vitamine A tekort kan je infecties niet in voldoende mate afweren, erg belangrijk. Voldoende magnesium en/of melatonine voor een goede nachtrust.

Voldoende vetten (hormoonspiegel) en eiwitten (wondgenezing heeft eiwitten nodig).

[ Bericht 13% gewijzigd door Lightweight op 12-03-2015 13:25:52 ]
pi_150563039
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:13 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Je kan het gewoon uitdouchen hoor. Ben zelf ook dichtgenaait (17 hechtingen, dus ga na hoeveel cm :') ). En het is gaan ontsteken en infecteren. Ze hebben met spoed na 1 week (door de hoge koorts) de hechtingen eruit gehaald en het open gelaten. Een week daarna nog meer (met name de buitenste) hechtingen eruit gehaald. Zit nu een super groot gat, maar je kan het gewoon volledig uitdouchen en doet geen pijn. Gewoon op een stoeltje ofzo zitten en de sproeier erop (niet te warm).

50-80 ml waterspuit in de wond spuiten (niet aanraken, maar wel wat kracht zetten). 3 á 4 keer voor de wat diepere zooi die er in zit. Kan wat bloeden, maar maakt niet uit. Bloed wegsproeien. Zelf doe ik nog wat desinfecterend jodium erin, waar ik de naam niet 1 2 3 van weet.

Afdeppen met een droge doek die HEET is gewassen en laat iemand of jezelf er met handschoentjes gaas in proppen en een verband erop. Om de 6 uur vernieuwen.

Met je werk als je baas zeurt (en ontslagrisico) direct ziekmelden, WIA en poortwachter UWV + ARBO regels lezen. Ze kunnen je niets maken, je mag gewoon naar huis om te verschonen en tijdens ziekte mag je niet ontslagen worden. Gaat om je gezondheid. Duurt alleen maar langer als je niet regelmatig verschoont.

Ja doe ik ook. Voor over gebogen, wond open spreiden en douchekop er 5 minuten op. Extra naspoelen met een spuit heb ik ook nog niet van de artsen gehoord. Heb volgende week een extra controle gevaagd om te laten beoordeling hoe de genezing loopt, puur voor m'n eigen gemoedsrust. Zal deze dingetjes even navragen meteen + die extra uitgang die ik nog zie zit me niet lekker.
pi_150563376
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:30 schreef Northernlights86 het volgende:

[..]

Ja doe ik ook. Voor over gebogen, wond open spreiden en douchekop er 5 minuten op. Extra naspoelen met een spuit heb ik ook nog niet van de artsen gehoord. Heb volgende week een extra controle gevaagd om te laten beoordeling hoe de genezing loopt, puur voor m'n eigen gemoedsrust. Zal deze dingetjes even navragen meteen + die extra uitgang die ik nog zie zit me niet lekker.


Heb ik zelf van hun gekregen. Niets bijzonders, gewoon een bakkie water pakken, spuit erin en water opzuigen. Is met name vanwege het feit dat niet elke douchekop even hard straalt, maar rotzooi er wel daadwerkelijk echt uit moet gaan. Als dat gaat broeien (binnen de hechtingen met name) dan ben je de lul zoals ik was. Hechtingen kunnen goed gaan en dan ben je binnen 2-4 weken er van af. Zo niet, geneest het langzaam/niet totdat de infectie eruit is.

Vraag ook voor een wondspecialist/consultant, en niet alleen de standaard chirurg/doctor. Die zijn meestal wat beter gespecialiseerd in wondzorg en zijn wat duidelijker kwa aanwijzingen.
  donderdag 12 maart 2015 @ 14:56:04 #162
202348 Susi
Temple of Love
pi_150565600
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:40 schreef Lightweight het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Heb ik zelf van hun gekregen. Niets bijzonders, gewoon een bakkie water pakken, spuit erin en water opzuigen. Is met name vanwege het feit dat niet elke douchekop even hard straalt, maar rotzooi er wel daadwerkelijk echt uit moet gaan. Als dat gaat broeien (binnen de hechtingen met name) dan ben je de lul zoals ik was. Hechtingen kunnen goed gaan en dan ben je binnen 2-4 weken er van af. Zo niet, geneest het langzaam/niet totdat de infectie eruit is.

Vraag ook voor een wondspecialist/consultant, en niet alleen de standaard chirurg/doctor. Die zijn meestal wat beter gespecialiseerd in wondzorg en zijn wat duidelijker kwa aanwijzingen.
Wondcentra
pi_150578946
Goed, op advies van zkh gaas vanmiddag iets in de wond gepropt. Haal ik het er net uit, enorm bloedbad ineens :{ Schrok er van. Nou toch maar weer ff niks er in en kijken hoe dat gaat.
pi_150579053
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:16 schreef Northernlights86 het volgende:
Goed, op advies van zkh gaas vanmiddag iets in de wond gepropt. Haal ik het er net uit, enorm bloedbad ineens :{ Schrok er van. Nou toch maar weer ff niks er in en kijken hoe dat gaat.
Is heel normaal bij zulke wonden.
je moest eens weten hoeveel liters bloed ik door de jaren heen al wel niet verloren heb :D heb regelmatig gehad dat er bloed op de vloer spoot (letterlijk ja, spuiten)
pi_150579663
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:18 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Is heel normaal bij zulke wonden.
je moest eens weten hoeveel liters bloed ik door de jaren heen al wel niet verloren heb :D heb regelmatig gehad dat er bloed op de vloer spoot (letterlijk ja, spuiten)
Dat zeggen ze er dan niet weer bij. Moest je desondanks toch gaas er in blijven doen ondanks dat je het dan blijkbaar weer kapot lijkt te trekken? Voelt erg tegenstrijdig :P
pi_150585932
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:28 schreef Northernlights86 het volgende:

[..]

Dat zeggen ze er dan niet weer bij. Moest je desondanks toch gaas er in blijven doen ondanks dat je het dan blijkbaar weer kapot lijkt te trekken? Voelt erg tegenstrijdig :P
Ja dat moest ik.
pi_150588148
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:28 schreef Northernlights86 het volgende:

[..]

Dat zeggen ze er dan niet weer bij. Moest je desondanks toch gaas er in blijven doen ondanks dat je het dan blijkbaar weer kapot lijkt te trekken? Voelt erg tegenstrijdig :P
Ik herken je twijfels. De summiere informatie die ze in het ziekenhuis geven, terwijl je denkt: hallo, ik zit hier met een enorme wond die ik zelf moet verzorgen en waarvan ik wil dat die goed geneest. Mijn tip is: gewoon elke keer bellen als je iets wil weten of als je denkt dat er iets mis is.

Toto, weer sinusgangetjes?! Die waren er voor de operatie niet toch? Lekker dan... Ik hoop dat de vacuümtherapie iets voor je kan betekenen.

Ik doe mee met een onderzoek en daar wordt steeds de vraag gesteld of ik vind dat mijn aandoening verbeterd of verslechterd is in vergelijking met voor de operatie. Nou, verslechterd! Voor de operatie had ik nergens last van! Het is dat het anders nog verder had kunnen groeien, maar anders had ik er niks aan laten doen.

De opengescheurde wond is weer bijna dicht. Er is nog één minigaatje over. Dat móet gewoon dichtgaan vind ik.
pi_150595243
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 04:22 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ik herken je twijfels. De summiere informatie die ze in het ziekenhuis geven, terwijl je denkt: hallo, ik zit hier met een enorme wond die ik zelf moet verzorgen en waarvan ik wil dat die goed geneest. Mijn tip is: gewoon elke keer bellen als je iets wil weten of als je denkt dat er iets mis is.

Toto, weer sinusgangetjes?! Die waren er voor de operatie niet toch? Lekker dan... Ik hoop dat de vacuümtherapie iets voor je kan betekenen.

Ik doe mee met een onderzoek en daar wordt steeds de vraag gesteld of ik vind dat mijn aandoening verbeterd of verslechterd is in vergelijking met voor de operatie. Nou, verslechterd! Voor de operatie had ik nergens last van! Het is dat het anders nog verder had kunnen groeien, maar anders had ik er niks aan laten doen.

De opengescheurde wond is weer bijna dicht. Er is nog één minigaatje over. Dat móet gewoon dichtgaan vind ik.
04:22... dan moet je slapen jongedame, is beter voor je herstel :+

Klopt, die zijn dus weer ontstaan blijkbaar. Ik hoop het ook.
Dat gaatje moet dicht gaan bij jou, anders is er iets niet goed. ;)

Nog vijf dagen. Ik ben totaal niet zenuwachtig tot nu toe, denk dat dat deze keer ook wel mee gaat vallen. Het is nog vrij recent allemaal. Ik kijk er niet naar uit, zeker niet om straks 4 weken lang helemaal NIKS meer te kunnen, maar het moet maar. ;(
pi_150596870
Ah ik heb een brief, ik moet er woensdag weer om 10.30 zijn, net als vorige keer geloof ik. Dat kan dus zomaar weer betekenen dat ik weer een paar uur moet wachten.
pi_150600912
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 12:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

04:22... dan moet je slapen jongedame, is beter voor je herstel :+

Klopt, die zijn dus weer ontstaan blijkbaar. Ik hoop het ook.
Dat gaatje moet dicht gaan bij jou, anders is er iets niet goed. ;)

Nog vijf dagen. Ik ben totaal niet zenuwachtig tot nu toe, denk dat dat deze keer ook wel mee gaat vallen. Het is nog vrij recent allemaal. Ik kijk er niet naar uit, zeker niet om straks 4 weken lang helemaal NIKS meer te kunnen, maar het moet maar. ;(
Nou, ik zal je vertellen dat ik om 22.00 uur in bed lag, maarja, toen was ik wel midden in de nacht klaarwakker. ;) Daarna nog wel verder geslapen overigens.

Heel veel sterkte woensdag!
pi_150600921
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:28 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Nou, ik zal je vertellen dat ik om 22.00 uur in bed lag, maarja, toen was ik wel midden in de nacht klaarwakker. ;) Daarna nog wel verder geslapen overigens.

Heel veel sterkte woensdag!
Ah zo :)
Thanks!
pi_150713675
En Toto heeft vandaag bezoek gehad van mij, Paxcon en Johannes. :)

We hebben wel genoten, en we hopen Toto ook. We hebben 'Pesten' gedaan en toen monopoly gespeeld. Helaas begon Toto erg goed, maar uiteindelijk ging hij failliet. :D

Hopelijk gaat de operatie woensdag slagen :) !
  maandag 16 maart 2015 @ 21:10:42 #173
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150713783
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 21:09 schreef Etsu het volgende:
En Toto heeft vandaag bezoek gehad van mij, Paxcon en Johannes. :)

We hebben wel genoten, en we hopen Toto ook. We hebben 'Pesten' gedaan en toen monopoly gespeeld. Helaas begon Toto erg goed, maar uiteindelijk ging hij failliet. :D

Hopelijk gaat de operatie woensdag slagen :) !
En tegen mij maar opscheppen dat ie gewonnen had ;(. De nozem.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150713825
ik ben jaloers op toto dat hij de grote johannes vermeer heeft ontmoet
pi_150714039
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 21:09 schreef Etsu het volgende:
En Toto heeft vandaag bezoek gehad van mij, Paxcon en Johannes. :)

We hebben wel genoten, en we hopen Toto ook. We hebben 'Pesten' gedaan en toen monopoly gespeeld. Helaas begon Toto erg goed, maar uiteindelijk ging hij failliet. :D

Hopelijk gaat de operatie woensdag slagen :) !
:D _O_ was erg gezellig
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 21:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

En tegen mij maar opscheppen dat ie gewonnen had ;(. De nozem.
Nou ja, toen ik jou appte was ik nogal dik aan het winnen met op 3 straten hotels, maar Paxcon speelde vals.
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef Evertjan het volgende:
ik ben jaloers op toto dat hij de grote johannes vermeer heeft ontmoet
Ik had hem vorig jaar al ontmoet, leuke gozer. :7
  maandag 16 maart 2015 @ 21:19:55 #176
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150714349
Maar het feit dat je dik verloor vertelde je dan weer niet :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150714408
Ik was zeer goed in vorm vandaag
pi_150714470
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 21:19 schreef Samzz het volgende:
Maar het feit dat je dik verloor vertelde je dan weer niet :7.
Ik vertel louter positieve dingen over mezelf natuurlijk.
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 21:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik was zeer goed in vorm vandaag
Mijn waarde, dat geef ik je na.
  Spellchecker maandag 16 maart 2015 @ 21:26:25 #179
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150714741
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 21:26 schreef maily het volgende:
Lekker dat je ff afleiding had Toot!
Altijd fijn ja :7
pi_150715285
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 21:21 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik vertel louter positieve dingen over mezelf natuurlijk.

[..]

Mijn waarde, dat geef ik je na.
Het was een spannende strijd
pi_150731798
De vacuümtherapie spullen zijn geleverd. Verzegeld, dus ik mag niet in de dozen kijken, de thuiszorg maakt het open zodra ze hier komen. Het voelt in elk geval erg zwaar aan, dus zo'n kastje aan m'n lichaam inclusief andere zooi gaat niet fijn worden.:{
Krijg ook net telefoon dat ik op een andere afdeling kom te liggen, even googlen leert me dat daarop geen vrije bezoektijden zijn, dus het zal wel intensiever zijn.

Verder, de wond is inmiddels enkele centimeters groot, uitstekend wild vlees, een groot bloedbad, veel pijn, niet bepaald optimaal dus. Laten we in godsnaam hopen dat het eindelijk opgelost wordt.
pi_150732666
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:42 schreef Toto69 het volgende:
De vacuümtherapie spullen zijn geleverd. Verzegeld, dus ik mag niet in de dozen kijken, de thuiszorg maakt het open zodra ze hier komen. Het voelt in elk geval erg zwaar aan, dus zo'n kastje aan m'n lichaam inclusief andere zooi gaat niet fijn worden.:{
Krijg ook net telefoon dat ik op een andere afdeling kom te liggen, even googlen leert me dat daarop geen vrije bezoektijden zijn, dus het zal wel intensiever zijn.

Verder, de wond is inmiddels enkele centimeters groot, uitstekend wild vlees, een groot bloedbad, veel pijn, niet bepaald optimaal dus. Laten we in godsnaam hopen dat het eindelijk opgelost wordt.
Ik wens je veel sterkte morgen en veel geduld voor de komende maanden. Ik hoop dat je lichaam in combinatie met die vacuümtherapie gaat doen wat 'ie al jaren moet doen: genezen. :*

Al een paar dagen is hier 's ochtends de hele wond dicht. Maar als ik 's avonds ga spoelen is er toch weer een gaatje open. Maar... dat betekent wel dat hij dicht wil gaan. Dus ik hoop ook dat dat gaat gebeuren. Donderdag controle. Wat mij betreft kom ik nog een keer terug voor controle, ook al is de wond op dat moment dicht. Ik vertrouw het nog steeds niet. ;)
pi_150732681
Ik hoop met je mee :*. Vacuumtherapie is intensief, maar er zijn goede resultaten mee behaald. Ik hoop dat dat voor jou ook het geval gaat zijn.
pi_150732708
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:12 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ik wens je veel sterkte morgen en veel geduld voor de komende maanden. Ik hoop dat je lichaam in combinatie met die vacuümtherapie gaat doen wat 'ie al jaren moet doen: genezen. :*

Al een paar dagen is hier 's ochtends de hele wond dicht. Maar als ik 's avonds ga spoelen is er toch weer een gaatje open. Maar... dat betekent wel dat hij dicht wil gaan. Dus ik hoop ook dat dat gaat gebeuren. Donderdag controle. Wat mij betreft kom ik nog een keer terug voor controle, ook al is de wond op dat moment dicht. Ik vertrouw het nog steeds niet. ;)
Thanks :) de therapie duurt 4 weken, dus dat wordt afzien, maar als het maar helpt :{
Ik hoop dat je wond helemaal dichtgaat en dicht blijft :*
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hoop met je mee :*. Vacuumtherapie is intensief, maar er zijn goede resultaten mee behaald. Ik hoop dat dat voor jou ook het geval gaat zijn.
Thans c_c :* als ze me weer te weinig morfine geven moet je maar bellen 8-)
  Spellchecker dinsdag 17 maart 2015 @ 13:19:36 #186
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150732879
Ik kom je alvast ook sterkte wensen Toot ..... alweer spannend .....

Goed dat er daarna thuiszorg is!!!!

Ga duimen voor je! :* ^O^
pi_150732956
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:19 schreef maily het volgende:
Ik kom je alvast ook sterkte wensen Toot ..... alweer spannend .....

Goed dat er daarna thuiszorg is!!!!

Ga duimen voor je! :* ^O^
Thanks :*

Ja thuiszorg is 1x per week, en 1x per week naar het ziekenhuis. Dus in dat opzicht zitten ze er nu extreem bovenop.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:22:21 #188
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_150732958
Inderdaad succes Toto!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_150732967
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:22 schreef MaleDuck het volgende:
Inderdaad succes Toto!
Thanks Duck!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:53:30 #190
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150733903
Nou, nog maar een keer je moed verzamelen. Ik duim weer!
The love you take is equal to the love you make.
pi_150733924
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:53 schreef Lienekien het volgende:
Nou, nog maar een keer je moed verzamelen. Ik duim weer!
Bedankt Lienekien!
pi_150734933
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:22 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Thanks :*

Ja thuiszorg is 1x per week, en 1x per week naar het ziekenhuis. Dus in dat opzicht zitten ze er nu extreem bovenop.
is fijn toch? Eindelijk de professionele wondzorg die je echt nodig hebt.
Succes ^O^
pi_150734934
Ik hoop dat deze behandeling wel werkt. Het is je zo gegund.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150734980
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:26 schreef computergirl het volgende:

[..]

is fijn toch? Eindelijk de professionele wondzorg die je echt nodig hebt.
Succes ^O^
Ja, is goed dat ze er bovenop zitten inderdaad.
Thanks ^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik hoop dat deze behandeling wel werkt. Het is je zo gegund.
Ik hoop met je mee, bedankt!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:29:30 #195
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_150735004
Vacuumtherapie gaat de oplossing zijn, ik gebruik m'n verjaardagswens ervoor.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_150735029
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:29 schreef Rabieluh het volgende:
Vacuumtherapie gaat de oplossing zijn, ik gebruik m'n verjaardagswens ervoor.
:D thanks O+

(wanneer ben je jarig?)

edit: vandaag dus. Van harte!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2015 14:30:41 ]
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:31:46 #197
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_150735065
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:30 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:D thanks O+

(wanneer ben je jarig?)

edit: vandaag dus. Van harte!
Thx :D.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:35:11 #198
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_150735163
Goed dat ze er nu bovenop zitten en dat je dit keer thuiszorg krijgt. ^O^ Ik weet dat er wel verpleegkundigen in Nederland rondlopen die gespecialiseerd zijn in die vacuumtherapie dus dan kun je daar ook goede hulp mee krijgen. :)
Hallon!
pi_150735261
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:35 schreef BlueMage het volgende:
Goed dat ze er nu bovenop zitten en dat je dit keer thuiszorg krijgt. ^O^ Ik weet dat er wel verpleegkundigen in Nederland rondlopen die gespecialiseerd zijn in die vacuumtherapie dus dan kun je daar ook goede hulp mee krijgen. :)
Ik ben benieuwd. :)
Kom in elk geval op een extra intensieve zorgafdeling morgen.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:24:23 #200
274310 agenda
altijd vol!
pi_150738117
Toto succes morgen, ik zal aan je denken.
  Spellchecker dinsdag 17 maart 2015 @ 16:49:35 #201
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150738910
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:31 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Thx :D.
Gefeliciteerd ^O^
En dat je verjaardagswens maar mag uitkomen! :Y
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 17 maart 2015 @ 17:24:05 #202
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_150739976
Veel succes morgen Toot!
pi_150739987
Succes weer Toots *O*
pi_150742224
Thanks all!
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2015 @ 18:40:32 #205
88815 The_Emotion
98.3
pi_150742384
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:42 schreef Toto69 het volgende:
De vacuümtherapie spullen zijn geleverd. Verzegeld, dus ik mag niet in de dozen kijken, de thuiszorg maakt het open zodra ze hier komen. Het voelt in elk geval erg zwaar aan, dus zo'n kastje aan m'n lichaam inclusief andere zooi gaat niet fijn worden.:{
Krijg ook net telefoon dat ik op een andere afdeling kom te liggen, even googlen leert me dat daarop geen vrije bezoektijden zijn, dus het zal wel intensiever zijn.

Verder, de wond is inmiddels enkele centimeters groot, uitstekend wild vlees, een groot bloedbad, veel pijn, niet bepaald optimaal dus. Laten we in godsnaam hopen dat het eindelijk opgelost wordt.
Dat klinkt pittig, maar even volhouden.
Ik hoop dat je daarna er ook definitief vanaf bent.
Veel succes en sterkte kerel
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 17 maart 2015 @ 18:41:30 #206
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150742427
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:42 schreef Toto69 het volgende:
De vacuümtherapie spullen zijn geleverd. Verzegeld, dus ik mag niet in de dozen kijken, de thuiszorg maakt het open zodra ze hier komen. Het voelt in elk geval erg zwaar aan, dus zo'n kastje aan m'n lichaam inclusief andere zooi gaat niet fijn worden.:{
Krijg ook net telefoon dat ik op een andere afdeling kom te liggen, even googlen leert me dat daarop geen vrije bezoektijden zijn, dus het zal wel intensiever zijn.

Verder, de wond is inmiddels enkele centimeters groot, uitstekend wild vlees, een groot bloedbad, veel pijn, niet bepaald optimaal dus. Laten we in godsnaam hopen dat het eindelijk opgelost wordt.
Jeetje Toots :{ Heel veel succes morgen en zal zeker aan je denken O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_150742435
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:40 schreef Remqo het volgende:

[..]

Dat klinkt pittig, maar even volhouden.
Ik hoop dat je daarna er ook definitief vanaf bent.
Veel succes en sterkte kerel
Thanks Rem :*
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:41 schreef Maraca het volgende:

[..]

Jeetje Toots :{ Heel veel succes morgen en zal zeker aan je denken O+
Thanks Mar O+
  dinsdag 17 maart 2015 @ 18:41:50 #208
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_150742439
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:39 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. :)
Kom in elk geval op een extra intensieve zorgafdeling morgen.
Nou na al die ellende heb je daar wel recht op :Y
Ik duim natuurlijk ook weer mee ^O^
Rayen 2½ jaar!
pi_150742446
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:41 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nou na al die ellende heb je daar wel recht op :Y
Ik duim natuurlijk ook weer mee ^O^
Thanks!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 18:44:18 #210
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_150742545
Kerel, ik lees dit topic regelmatig, wat kut man
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_150742627
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:44 schreef Catch22- het volgende:
Kerel, ik lees dit topic regelmatig, wat kut man
He Daley ;)
Tja, het is idd wel kut. Laten we hopen dat het vanaf morgen eindelijk 'es beter wordt.
pi_150744758
Succes morgen toot!
pi_150744787
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:36 schreef Paxcon het volgende:
Succes morgen toot!
Bedankt O+
pi_150744809
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:36 schreef Paxcon het volgende:
Succes morgen toot!
pi_150744818
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:37 schreef Etsu het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Bedankt O+
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:52:54 #216
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_150745651
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:36 schreef Paxcon het volgende:
Succes morgen toot!
pi_150745665
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:52 schreef Ceviche het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Bedankt O+
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:56:28 #218
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_150745793
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:36 schreef Paxcon het volgende:
Succes morgen toot!
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 17 maart 2015 @ 19:59:22 #219
319979 Fok-it
All is well
pi_150745889
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:36 schreef Paxcon het volgende:
Succes morgen toot!
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_150747003
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:56 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Bedankt O+
pi_150748103
Veel succes morgen Toto!
pi_150748389
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:47 schreef easy-t het volgende:
Veel succes morgen Toto!
Thanks T!
How's life?
  woensdag 18 maart 2015 @ 05:49:13 #223
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_150761822
Heel veel succes vandaag! :*
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 18 maart 2015 @ 06:36:43 #224
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_150761904
Succes Toot :*
Spoilers!
pi_150761962
Vandaag is De Dag (weer). Succes!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_150762309
Heel veel succes.
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:03:53 #227
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_150762371
Succes Toto
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:07:35 #228
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150762415
Succes :)
pi_150762417
Succes vandaag toot! :*
Gek? kan je dat eten?
pi_150762613
Succes! ^O^
pi_150762727
Succes ^O^ ^O^ ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150762823
Thanks y'all ^O^ ga over een klein uurtje richting Enschede. Moet me om 10.30 melden dus ik weet niet hoe laat ik aan de beurt ben. Waarschijnlijk whatsapp ik op het moment dat ik naar de OK ga user Etsu wel even om dat te laten weten, en dan neem ik aan dat hij het hier wel even post. En zodra ik wakker ben post ik het hier of laat ik het hem wel weten.
pi_150762854
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:35 schreef Toto69 het volgende:
Thanks y'all ^O^ ga over een klein uurtje richting Enschede. Moet me om 10.30 melden dus ik weet niet hoe laat ik aan de beurt ben. Waarschijnlijk whatsapp ik op het moment dat ik naar de OK ga user Etsu wel even om dat te laten weten, en dan neem ik aan dat hij het hier wel even post. En zodra ik wakker ben post ik het hier of laat ik het hem wel weten.
Heel veel succes :*
pi_150762868
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Heel veel succes :*
Thnx :*
pi_150763300
Net alles weer bijgelezen, succes straks! _O_
pi_150763310
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:03 schreef Waterdrinker het volgende:
Net alles weer bijgelezen, succes straks! _O_
Thnx ^O^
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 18 maart 2015 @ 09:08:46 #237
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_150763425
Spannend hoor, hopelijk gaat het allemaal goed en ben je snel weer bij.
pi_150763534
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:08 schreef qltel het volgende:
Spannend hoor, hopelijk gaat het allemaal goed en ben je snel weer bij.
Dat hoop ik ook :)
En hopelijk gauw weer thuis, en hopelijk helpt het gauw eens, etc
pi_150763568
Succes kerel!
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_150763596
Ik hoop echt dat deze ingreep wel een mooi resultaat gaat geven. Succes!
pi_150763630
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:16 schreef Bzzzzt het volgende:
Succes kerel!
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:17 schreef hebikweer het volgende:
Ik hoop echt dat deze ingreep wel een mooi resultaat gaat geven. Succes!
Thanks beide!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 18 maart 2015 @ 09:20:11 #242
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_150763674
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:14 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook :)
En hopelijk gauw weer thuis, en hopelijk helpt het gauw eens, etc
Ondanks dat het elke keer niet het gewenste resultaat heeft hoop/wens/denk ik toch elke keer weer dat het goed komt. Het lijkt er in elk geval op dat ze er nu alles aan doen.. Ik ben positief en duim voor je (en F5 de hele dag.. :) ).
pi_150763759
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:20 schreef qltel het volgende:

[..]

Ondanks dat het elke keer niet het gewenste resultaat heeft hoop/wens/denk ik toch elke keer weer dat het goed komt. Het lijkt er in elk geval op dat ze er nu alles aan doen.. Ik ben positief en duim voor je (en F5 de hele dag.. :) ).
^O^
pi_150763785
Ik ga nu naar Enschede, dus jullie horen van Etsu of evt. iemand anders wel wanneer ik naar OK ga en wakker ben :)
pi_150764128
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:23 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga nu naar Enschede, dus jullie horen van Etsu of evt. iemand anders wel wanneer ik naar OK ga en wakker ben :)
:W
pi_150765341
Ik ben er nu, zal zo wel worden opgehaald door een verpleegster.
pi_150765464
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:20 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben er nu, zal zo wel worden opgehaald door een verpleegster.
Succes!
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_150767689
Thanks :)

Ben rond 1 uur aan de beurt
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:37:40 #249
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_150767722
Toto is na vacuum therapie zo plat als een dubbeltje :p
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:39:14 #250
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_150767757
Succes Toto!
A grand adventure has begun.
pi_150767790
_O- frasss

Thanx keshet
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:46:27 #252
202348 Susi
Temple of Love
pi_150768020
Succes Toto !
pi_150768080
Thanx
pi_150768320
Toto wordt nu weggereden. *O* Succes!
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 18 maart 2015 @ 12:36:40 #255
206731 Mortaxx
Doomer
pi_150769890
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:55 schreef Etsu het volgende:
Toto wordt nu weggereden. *O* Succes!
er wordt een gat gevuld en wie staat er weer vooraan...
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_150769899
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:36 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

er wordt een gat gevuld en wie staat er weer vooraan...
Ga weg.
  woensdag 18 maart 2015 @ 12:51:06 #257
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_150770392
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:36 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

er wordt een gat gevuld en wie staat er weer vooraan...
godverdomme :') :D
pi_150770720
Succes Tootje *O* *G* *O* :*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_150779164
Toot is niet meer online geweest op WA. Iemand enig idee hoelang t duurt?
pi_150779293
Oh, heb al antwoord.

Vacuüm zit eraan. Helaas ging de operatie niet helemaal goed zoals gehoopt. Van wat ik heb begrepen, is dat ze hem teveel hebben gegeven waardoor hij niet meer zelfstandig wakker werd. Ook heeft hij een tijdje niet zelfstandig geademd. Nu is die wel wakker, maar ziet alles dubbel.

Wordt vervolgd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2015 17:03:45 ]
pi_150779383
quote:
15s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:
Oh, heb al antwoord.

Vacuüm zit eraan. Helaas ging de operatie niet helemaal goed zoals gehoopt. Van wat ik heb begrepen, is dat ze hem teveel hebben gegeven waardoor hij niet meer zelfstandig wakker werd. Ook heeft hij een tijdje niet zelfstandig geademd. Nu is die wel wakker, maar ziet alles dubbel.

Wordt vervolgd.
Arm joch :{ Hopelijk knapt hij snel een beetje op.
I solemnly swear i'm up to no good
  Spellchecker woensdag 18 maart 2015 @ 17:19:29 #262
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150779840
quote:
15s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:
Oh, heb al antwoord.

Vacuüm zit eraan. Helaas ging de operatie niet helemaal goed zoals gehoopt. Van wat ik heb begrepen, is dat ze hem teveel hebben gegeven waardoor hij niet meer zelfstandig wakker werd. Ook heeft hij een tijdje niet zelfstandig geademd. Nu is die wel wakker, maar ziet alles dubbel.

Wordt vervolgd.
Sjongejonge ..... Het zal ook eens meezitten he ....
Sjongejonge ..... Het zal ook eens meezitten he ....
pi_150780007
quote:
15s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:
Oh, heb al antwoord.

Vacuüm zit eraan. Helaas ging de operatie niet helemaal goed zoals gehoopt. Van wat ik heb begrepen, is dat ze hem teveel hebben gegeven waardoor hij niet meer zelfstandig wakker werd. Ook heeft hij een tijdje niet zelfstandig geademd. Nu is die wel wakker, maar ziet alles dubbel.

Wordt vervolgd.
Volgensmij gaat er al sinds topic #1 niks echt goed qua operaties :')
pi_150780028
hey
Ik heb idd heel ert veel middelen gehad
Ik haalde niet zelfstandig adem begreep ik
En ik was ook niet meer wakkee te krijgen
T gaat best slehdt met me maar wilde tofh efen posten
  woensdag 18 maart 2015 @ 17:25:56 #265
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_150780074
Tootgod _O_
pi_150780087
Daarnaasf kreef im een katheter wanr plassen wolde ook niet meer maar cvia een echo zagen zs dar mn blaas efht te col zat
pi_150780100
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:26 schreef Toto69 het volgende:
Daarnaasf kreef im een katheter wanr plassen wolde ook niet meer maar cvia een echo zagen zs dar mn blaas efht te col zat
Dit snap ik niet. :D Leg later maar nog eens uit.
  † In Memoriam † woensdag 18 maart 2015 @ 17:27:00 #268
88815 The_Emotion
98.3
pi_150780113
Goed te horen dat je het hebt overleefd, nu rustig bijkomen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  woensdag 18 maart 2015 @ 17:27:34 #269
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_150780138
quote:
10s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:26 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dit snap ik niet. :D Leg later maar nog eens uit.
katheder in zen blaas om te pissen. Zoiets. Volle blaas
pi_150780156
quote:
10s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:26 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dit snap ik niet. :D Leg later maar nog eens uit.
hij kreen een slang in z'n penis om te piesen want hij kon dat zelf ff niet meer en de bladderscan liet zien dat z'n blaas (te) vol zat.
Mokkel met stuntstok
  woensdag 18 maart 2015 @ 17:29:06 #271
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_150780194
Daarnaast kreeg ik een katherer want plassen wilde ook niet meer maar via een echo zagen ze dat mijn blaas even te vol zat.
Spoilers!
pi_150780220
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:28 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

hij kreen een slang in z'n penis om te piesen want hij kon dat zelf ff niet meer en de bladderscan liet zien dat z'n blaas (te) vol zat.
..oeex..oie ore.. preecies
  Eindredactie Games woensdag 18 maart 2015 @ 17:29:49 #273
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_150780221
Sterkte (met herstellen), voor de zoveelste keer :{
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_150780247
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:29 schreef Toto69 het volgende:

[..]

..oeex..oie ore.. preecies
komp goed kind.
Ga slapen.
Mokkel met stuntstok
  Eindredactie Games woensdag 18 maart 2015 @ 17:30:46 #275
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_150780256
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:29 schreef Toto69 het volgende:

[..]

..oeex..oie ore.. preecies
Zou je niet eerst ff fatsoenlijk wakker worden, held :D
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Spellchecker woensdag 18 maart 2015 @ 17:40:36 #276
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150780574
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:29 schreef Toto69 het volgende:

[..]

..oeex..oie ore.. preecies
Priceless O+
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 18 maart 2015 @ 17:43:20 #277
206731 Mortaxx
Doomer
pi_150780674
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:26 schreef Toto69 het volgende:
Daarnaasf kreef im een katheter wanr plassen wolde ook niet meer maar cvia een echo zagen zs dar mn blaas efht te col zat
kregen ze hem er wel makkelijk in? Bij mij zijn eens twee zusters een uur bezig geweest :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_150780700
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:43 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

kregen ze hem er wel makkelijk in? Bij mij zijn eens twee zusters een uur bezig geweest :')
:') _O-
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 18 maart 2015 @ 17:47:04 #279
206731 Mortaxx
Doomer
pi_150780794
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:43 schreef Etsu het volgende:

[..]

:') _O-
normaal zouden ze dat doen als je nog onder narcose bent maar vergeten. Toen hopen dat plassen ging. Ging niet. Maar blaas zat erg vol en dunne katheter haalden het niet dus uiteindelijk een met de dikte van rietje erin en hebben ze doorgedrukt. Deed zo'n pijn
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_150780796
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:43 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

kregen ze hem er wel makkelijk in? Bij mij zijn eens twee zusters een uur bezig geweest :')
Heeft ' ie niks van gemerkt als het goed is, zal hij wel mee wakker geworden zijn.
Verder; wat een faalverpleegkundigen.
Mokkel met stuntstok
pi_150780798
Slaap nog even door toot ^O^
  woensdag 18 maart 2015 @ 17:47:51 #282
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_150780892
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:43 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

kregen ze hem er wel makkelijk in? Bij mij zijn eens twee zusters een uur bezig geweest :')
Hier op FOK! heeft elke man ruimte genoeg voor 10 catheters naast elkaar.
Behalve jij dan.
  woensdag 18 maart 2015 @ 17:51:30 #284
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_150780944
Sterkte toto :*
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
  woensdag 18 maart 2015 @ 17:55:14 #285
395200 deadprez
One more rail
pi_150781056
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:47 schreef Mord_Sith het volgende:
Verder; wat een faalverpleegkundigen.
Dit ja. :{

Wederom heel veel sterkte toot. O+
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 18 maart 2015 @ 17:59:04 #286
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_150781188
Sterkte ermee, soms kun je op narcose heel raar reageren. ;(
Hallon!
pi_150781339
Katheter deed wel ff pijn ja en wss plas ik de 1e keer normaal plassen bloed.
Thanks voor de sterktewensen iedereen. Mijn ouders komen zo iig even op bezoek. Ik lig op een speciale afdeling (intensiever) en het is best zwaar. Mijn opa heeft precies op deze afdeling gelegen en is hier overleden (a.s. vrijdag 27 jaar geleden alweer) dus voor mijn vader ook niet fijn.
Ik ben vooral nogal draaierig, snelle hartslag, onrustig moe. Heb echt veelcmiddelen gehad. Schrok wel toen ik hoorde dat ik aan de beademing heb gelegen :{
Lig dus nu aan een vac. Pomp
pi_150781373
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:04 schreef Toto69 het volgende:
Katheter deed wel ff pijn ja en wss plas ik de 1e keer normaal plassen bloed.
Thanks voor de sterktewensen iedereen. Mijn ouders komen zo iig even op bezoek. Ik lig op een speciale afdeling (intensiever) en het is best zwaar. Mijn opa heeft precies op deze afdeling gelegen en is hier overleden (a.s. vrijdag 27 jaar geleden alweer) dus voor mijn vader ook niet fijn.
Ik ben vooral nogal draaierig, snelle hartslag, onrustig moe. Heb echt veelcmiddelen gehad. Schrok wel toen ik hoorde dat ik aan de beademing heb gelegen :{
Lig dus nu aan een vac. Pomp
Heftig allemaal. ;(

Kun je wel een beetje slapen ofzo?
pi_150781392
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:05 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Heftig allemaal. ;(

Kun je wel een beetje slapen ofzo?
Momenteel niet ;( zou t wel willen maar ben te onrustig
pi_150781413
Bij elke volledige narcose lig je toch aan de beademing?

Die vacuüm pomp is dat z'n bubbel ding? Alsof er iemand de hele tijd een waterpijp naast je zit te roken.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_150781631
sterkte weer toto !
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_150781632
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:07 schreef Bzzzzt het volgende:
Bij elke volledige narcose lig je toch aan de beademing?

Die vacuüm pomp is dat z'n bubbel ding? Alsof er iemand de hele tijd een waterpijp naast je zit te roken.
Ik merk niks van een bubbelding :@

Kan kloppen, maar bij mij ging het om na de operatie of zo denk ik.. ze vermeldden het wel redelijk expliciet :{
pi_150781649
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:18 schreef komrad het volgende:
sterkte weer toto !
thnx
pi_150781693
Wow :o

heftig en pijnlijk ;(

Goed dat je ouders zo even komen
  Spellchecker woensdag 18 maart 2015 @ 18:27:04 #295
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150781810
Laat aub aan Toto om straks het nieuwe topic te openen!!

[ Bericht 3% gewijzigd door maily op 18-03-2015 18:38:56 ]
  woensdag 18 maart 2015 @ 18:36:40 #296
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_150782091
Heftig, gozer! Het zit dan ook niet mee, he. Hopelijk komt het omslagpunt gauw.

Ik wens je het allerbeste! ^O^ O+
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 18 maart 2015 @ 18:38:27 #297
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_150782136
Hoe lang nog daar Toto? HAX?!
  woensdag 18 maart 2015 @ 18:39:56 #298
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_150782183
Sterkte toot!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_150782381
Sterkte Toot :* Ik duim voor je
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_150782674
en het nieuwe topic is voor
pi_150782679
Totos
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')