Haha, tja. Mocht het toch op de een of andere manier de gouden oplossing zijn dan hadden ze dat eerder mogen bedenken.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
bewaren ze voor speciale billen zoals die van jou
ik neem aan dat het en duur en heel belastend voor de patiënt is, en dat ze dus eerst alle andere opties proberen.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha, tja. Mocht het toch op de een of andere manier de gouden oplossing zijn dan hadden ze dat eerder mogen bedenken.
Dat zal ongetwijfeld ja, maar goed. Ik wacht het eerst maar weer af. Ook of ik niet weer een hel van een verblijf ga krijgen...quote:Op maandag 9 maart 2015 15:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik neem aan dat het en duur en heel belastend voor de patiënt is, en dat ze dus eerst alle andere opties proberen.
Thanx.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:46 schreef BlueMage het volgende:
Ik moest hier toevallig aan denken toen ik een beetje aan het zappen was en bij traumacenter 'n kerel met zo'n vaccuumpomp voor een open beenwond voorbij kwam.
Succes iig.
Dat zag er echt goor uit ja. Vooral de grote van de wond.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:46 schreef BlueMage het volgende:
Ik moest hier toevallig aan denken toen ik een beetje aan het zappen was en bij traumacenter 'n kerel met zo'n vaccuumpomp voor een open beenwond voorbij kwam.
Succes iig.
De datum wist je nog nietquote:Op maandag 9 maart 2015 16:30 schreef Etsu het volgende:
Toot
Ik wist het al, daarom komen we op bezoek as maandag
Dat is zoquote:Op maandag 9 maart 2015 16:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik ondernam wel actie toen je het me vertelde.
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:37 schreef Flippiee het volgende:
Heel veel sterkte de komende tijd, Toot.
weet je nog welke uitzending?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:46 schreef BlueMage het volgende:
dit is de vac seal (vacuum pomp) waar ik het een aantal topics geleden over hadquote:Op maandag 9 maart 2015 15:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha, tja. Mocht het toch op de een of andere manier de gouden oplossing zijn dan hadden ze dat eerder mogen bedenken.
Ja, ik heb er inmiddels het nodige over gelezen. Best een groot ding, me dunkt.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:17 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
dit is de vac seal (vacuum pomp) waar ik het een aantal topics geleden over had
Thanks.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:26 schreef Ceviche het volgende:
Sterkte, toto. Hoop echt dat dit wat helpt.
Thanks.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:49 schreef easy-t het volgende:
Ik kan niks anders dan je sterkte wensen. Iig wel snel al,volgende week. Btw waarom had je een ban?
Thanks evertquote:Op maandag 9 maart 2015 19:13 schreef Evertjan het volgende:
Veel sterkte Toto69 hopelijk helpt deze operatie
Thanxquote:Op maandag 9 maart 2015 19:27 schreef Rewimo het volgende:
Toot, wat een gebed zonder end is het tochIk ga weer heel hard duimen voor je!
Thanksquote:Op maandag 9 maart 2015 19:40 schreef summer2bird het volgende:
Pffff toto, het zit je ook niet mee zeg!
Heel veel succes met de volgende veldslag! Ik hoor en lees veel positieve dingen over dat vacuüm gedoe. Ik duim ook voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |