abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149558601
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 23:31 schreef doorgaan het volgende:

[..]

o.a. D.S. zou ik denken.
D.S. heeft Plinio ondervraagd?
Dat zou volledig nieuwe informatie zijn.
Make my day!
pi_149559678
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:08 schreef jackie12 het volgende:
Jantje herhaaltgraag blijft van mening dat je niet kunt zeggen "ze waren verdwaald" en daardoor een misdrijf uitsluit als je niet weet wat Kris en Lisanne hebben gedaan op 31 maart en 1 april.

Er zijn dus heel veel getuigen waardoor een dikke streep kan. Klopt niet met het tijdstip.

Wat houden we dan nog over na bijna een jaar? .Niks. GEEN EEN GETUIGE KLOPT

Neem nou Sigrid. Zij wist zeker dat de meiden om, expliciet, 13.10 uur zijn vertrokken.
Kan helemaal niet, 13.10 uur stonden ze op de mirador.
En als ze met de dag in de war is, wat ben je dan voor een flutgetuige,? Je weet toch wel het verschil tussen maandag en dinsdag? Helemaal als je er naar gevraagd wordt een paar dagen later.
Vergissen in de dag is juist veel logischer dan vergissen in de tijd.

Een vergissing 13:00 of 14:00 is anders dan een vergissing 10:30 of 13:00. 10:30 is duidelijk voor de lunch en 13:00 tijdens, net ervoor, of er zelfs na.

Dat soort vergissingen maak je niet, normaalgesproken. Zeker niet als er een beetje serieus doorgevraagd wordt ("wat was je aan het doen", etc.)

quote:
Ouders stonden maandenlang op het verkeerde been. Echt sneu voor ze.
De algehele gedachte was: te laat vertrokken, overmand door het donker en de verkeerde keuzes gemaakt.
En nu hebben we opeens 0 getuigen. Das raar.
Eens en het is een bevestiging dat ze geen idee hadden waar Kris en Lisanne uithingen.

Dat op zich is wel heel raar, voor Lisannes eerste echte hike buiten Europa en een wandelingetje in Bocas.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149560015
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 23:31 schreef doorgaan het volgende:

[..]

o.a. D.S. zou ik denken.
Ben je niet in de war met de privédetective ;)
  woensdag 11 februari 2015 @ 01:24:06 #155
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149560775
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 01:24 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Nee, (zonne)brillen.
Duidelijk,thanx
pi_149560789
Nog een. Een oude:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)esloten-huizen.dhtml

Van voordat de rugzak was gevonden.
Ik lees "de identiteitsbewijzen en mobiele telefoon"

???

Hij wist in ieder geval zeker dat ze niet in de jungle zaten
pi_149560900
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 01:28 schreef jackie12 het volgende:
Nog een. Een oude:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)esloten-huizen.dhtml

Van voordat de rugzak was gevonden.
Ik lees "de identiteitsbewijzen en mobiele telefoon"

???

Hij wist in ieder geval zeker dat ze niet in de jungle zaten
^O^ goed weer es te lezen.

"de ander stond bij een kaart van de Spaanse school en keek waar ze heen zouden kunnen gaan"

Wat ik dus dacht; ze stond op zo'n op de muur geschilderde kaart te kijken. Die zoveel hostels hebben.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149561092
Er wordt gezegd dat kris en Lisanne hebben gezocht op de computer van de taalschool op 1 april naar de Pianista.
Ook wordt er gezegd dat misschien Lonely Planet hen op t verkeerde been bracht:

http://www.volkskrant.nl/(...)an-vermeld~a3680236/

This pleasant day hike winds through dairy land and into humid cloud forest. You need to wade across a small river after 200m, but then it’s a steady, leisurely incline for 2km before you start to climb a steeper, narrow path. The path winds deep into the forest, though you can turn back at any time.

"turn back at any time" ziet er voor mij niet uit dat je denkt een rondje te lopen en daardoor te ver door loopt.

Maar wie zegt dat kris en Lisanne het stuk van Lonely Planet hebben gelezen?
Is die computer ooit wel eens goed onderzocht?
En nog wat: WIFI was gratis bij de taalschool maar was het gebruik van de computer dat ook?

En Mata, ik zie op geen 1 foto van de taalschool een kaart op de muur hangen.

Ennn, wie wees ze op de Pianista???
  woensdag 11 februari 2015 @ 03:12:45 #160
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_149561500
The path winds deep into the forest, though you can turn back at any time.

Ik heb het al eens eerder gezegd, ik zou dat opvatten als, het pad gaat diep de jungle in, als het je te zwaar wordt kun je natuurlijk op elk moment omkeren. Want het pad terug is makkelijker dan het pad volgen.
pi_149561856
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 03:12 schreef Marrije het volgende:

Ik heb het al eens eerder gezegd, ik zou dat opvatten als, het pad gaat diep de jungle in, als het je te zwaar wordt kun je natuurlijk op elk moment omkeren. Want het pad terug is makkelijker dan het pad volgen.
Of ze hebben winds vertaalt als boog ipv kronkel
Wie dit leest is gek
pi_149562071
Indien er derden bij betrokken mochten zijn, en hiervoor aanknopingspunten zouden dienen te worden gezocht, zou ik mijn aandacht richten op de eerste 2 weken dat de dames in Bocas del Toro verbleven, de tijdlijn start daar:

- wat deden ze s' avonds (zaten ze elke avond braaf op hun kamertje?)
- in welke gelegenheden gingen ze uit?
- wie werkt daar?
- wie kwamen ze daar tegen?
- door wie zijn ze daar gezien?
- met wie hebben ze gepraat?
- wie herinnert zich wat?
- welke verhalen doen er de ronde?
- hoe is de relatie precies tussen de taalschool daar en SbtR in Boquete?
- wie van de SbtR organisatie werkt in B of in SbtR, of allebei?
- wat zijn hun functietaken?
- wat voor personen zijn dat?
pi_149562987
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:36 schreef ToniB het volgende:
Als plinio daar was dan was dat iets eerder op de dag maar niet veel vroeger. Op de foto's met lies zie je dat het weer betrekt. (Wolken van links naar rechts op de foto's?) Plinio's foto's laat echter een klein wolkje zien. Verder is de foto (bijna) gelijk aan die van K&L.
En dan kan het zijn dat hij die mooie foto’s van de vrouwen op de Mirador heeft gemaakt zonder dat hij wist dat het Kris en Lisanne waren?
pi_149564863
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 07:51 schreef Poekje01 het volgende:
Indien er derden bij betrokken mochten zijn, en hiervoor aanknopingspunten zouden dienen te worden gezocht, zou ik mijn aandacht richten op de eerste 2 weken dat de dames in Bocas del Toro verbleven, de tijdlijn start daar:

- wat deden ze s' avonds (zaten ze elke avond braaf op hun kamertje?)
- in welke gelegenheden gingen ze uit?
- wie werkt daar?
- wie kwamen ze daar tegen?
- door wie zijn ze daar gezien?
- met wie hebben ze gepraat?
- wie herinnert zich wat?
- welke verhalen doen er de ronde?
- hoe is de relatie precies tussen de taalschool daar en SbtR in Boquete?
- wie van de SbtR organisatie werkt in B of in SbtR, of allebei?
- wat zijn hun functietaken?
- wat voor personen zijn dat?
Goeie vragen.
En is bv de mogelijkheid al eens onderzocht of Kris en Lisanne bv bij hun eigen taalschool jongens hebben leren kennen?
Als je als taxichauffeur in het nieuws ziet dat er 2 meiden vermist worden dan denk je terug in je gedachte of je 2 meiden hebt vervoerd en niet 4 personen waarvan 2 jongens denk ik
pi_149567209
Als je als taxichauffeur in het nieuws ziet dat er 2 meiden vermist worden dan denk je terug in je gedachte of je 2 meiden hebt vervoerd en niet 4 personen waarvan 2 jongens denk ik

Maar als je foto's van ze hebt gezien en er is een herkenning, maakt het niet uit dat het in totaal 4 personen waren.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_149568726
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 00:28 schreef vronie het volgende:

[..]

Ben je niet in de war met de privédetective ;)
Wel, we weten niet wie allemaal wat doen professioneel gezien natuurlijk.
Ik bedoel eigenlijk [particulier rechercheur Dick S. en deze werkt misschien samen met
oud-rechercheur Erik W. in Panama en/of anderen. Maar dat is maar een subjectieve veronderstelling van mij.

Zodra er in de tijdslijn bij een privédetective of rechercheur een hard bewijs is voor een getuigenverklaring, dus eentje die echt als een paal boven water staat, dan hoop ik van harte dat ze deze snel met ons delen. :)
pi_149568794
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 01:59 schreef jackie12 het volgende:
En Mata, ik zie op geen 1 foto van de taalschool een kaart op de muur hangen.
Heeft iemand contact daar en kunnen we dat nagaan en om een foto vragen daarvan?
pi_149568815
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:51 schreef jackie12 het volgende:
Goeie vragen.
En is bv de mogelijkheid al eens onderzocht of Kris en Lisanne bv bij hun eigen taalschool jongens hebben leren kennen?
Goede vragen inderdaad.
En de avond van de kookschool niet te vergeten.
pi_149569620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:18 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Wel, we weten niet wie allemaal wat doen professioneel gezien natuurlijk.
Ik bedoel eigenlijk [particulier rechercheur Dick S. en deze werkt misschien samen met
oud-rechercheur Erik W. in Panama en/of anderen. Maar dat is maar een subjectieve veronderstelling van mij.

Zodra er in de tijdslijn bij een privédetective of rechercheur een hard bewijs is voor een getuigenverklaring, dus eentje die echt als een paal boven water staat, dan hoop ik van harte dat ze deze snel met ons delen. :)
Bij mijn weten is er niemand in Panama officieel ondervraagd door de instanties daar. En is er ook niemand door Dick S aan de tand gevoeld daar.
Hoe goed is zijn Spaans, denk jij? :7

Dit soort berichten van je, zijn nergens op gebaseerd en verstoren de discussie:

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:31 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Rechercheurs hebben hopelijk nagevraagd of Plinio een tour had en met wie en indien met toeristen daar ook contact mee gezocht. Enige manier.
[..]
Tenzij je dit kunt onderbouwen.

[ Bericht 6% gewijzigd door agter op 11-02-2015 13:54:40 ]
Make my day!
pi_149570082
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:48 schreef agter het volgende:
Bij mijn weten is er niemand in Panama officieel ondervraagd door de instanties daar. En is er ook niemand door Dick S aan de tand gevoeld daar.
Hoe goed is zijn Spaans, denk jij?

Dit soort berichten van je, zijn nergens op gebaseerd en verstoren de discussie:

Ik bedoel geen officiële verhoren. Er zijn tolken en ik bedoel via via. Maar ik ben met je eens:
we weten het niet en daarmee kan het discussie vertroebelen. Zal me inhouden; hoop gewoon snel op een hard feit in de tijdslijn, waar we hier ook mee verder kunnen. Mea culpa.
pi_149570309
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 03:12 schreef Marrije het volgende:

Ik kan het zelfs moeilijk anders opvatten. En de kritiek op erop lijkt me terecht: de enige juiste mogelijkheid om terug te gaan staat in een bijzin(*), en met dat "can" lijkt dat teruglopen inderdaad optioneel. Maar de tekst lijkt me als aanprijzing bedoeld, niet als instructie. Een beschrijving, voor wie een geschikte trip wil kiezen. Dan kun je moeilijk verantwoordelijk gehouden worden als mensen het wel als routebeschrijving gebruiken, zonder te checken bij kenners ter plaatse of andere hikers.

(*) Bijzinnen zijn vaak problematisch, vooral voor lezers met een andere moedertaal.
Mensen die, zoals in het voorbeeld met "though you can", mooie zinnen willen maken, zouden, voorzover ze hun teksten maken met duidelijheid, die zelfs van levensbelang kan zijn, als voornaamste doel, daar meer rekening mee moeten houden.
pi_149570580
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_149570732
als ik google op pianista trail 1 april komt deze foto opduiken
was dit de bewuste rode truck ?
en zo ja wat deed die truck daar ?

[ Bericht 7% gewijzigd door StaceySinger op 11-02-2015 14:59:38 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_149570748
quote:
Mooi kaartje Stacey.

Heeft deze getuige ze in de ochtend of namiddag van 1 april gezien?

quote:
als ik google op pianista trail 1 april komt deze foto opduiken
was dit de bewuste rode truck ?
en zo ja wat deed die truck daar ?
Vee ophalen?
pi_149571129
Reports to date from our investigator puts a red pickup truck coming out the road from Il Pianista at about 6PM April 1

The red pickup truck

Missing women Update 11 days into the search

It has now been eleven days since the two women were reported missing. We have many reports from witnesses tracing the women into the hills and some putting them back on the road heading back to Boquete. Nothing has been substantiated yet. Searches of suspected paths into the forest have been exhaustive and turned up nothing but the area is vast. There is also no evidence they made it back to Boquete.

AAC is pursuing the possibility of foul play. There is NO EVIDENCE to suggest foul play but it can not be ruled out either.

Reports to date from our investigator puts a red pickup truck coming out the road from Il Pianista at about 6PM April 1. Locals who saw the truck said it not one they have seen before. If anyone has any information that can help identify that truck please contact AAC.

It has been a slow painful job of following up on each credible and some not so credible report from witnesses. AAC is coordinating its investigation with the DIJ and sharing information.

As of today we are not aware of any major break either in the Sinaproc search or criminal investigation.

http://www.altoalcrimen.org/?p=111

[ Bericht 0% gewijzigd door StaceySinger op 11-02-2015 14:49:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')