Vergissen in de dag is juist veel logischer dan vergissen in de tijd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:08 schreef jackie12 het volgende:
Jantje herhaaltgraag blijft van mening dat je niet kunt zeggen "ze waren verdwaald" en daardoor een misdrijf uitsluit als je niet weet wat Kris en Lisanne hebben gedaan op 31 maart en 1 april.
Er zijn dus heel veel getuigen waardoor een dikke streep kan. Klopt niet met het tijdstip.
Wat houden we dan nog over na bijna een jaar? .Niks. GEEN EEN GETUIGE KLOPT
Neem nou Sigrid. Zij wist zeker dat de meiden om, expliciet, 13.10 uur zijn vertrokken.
Kan helemaal niet, 13.10 uur stonden ze op de mirador.
En als ze met de dag in de war is, wat ben je dan voor een flutgetuige,? Je weet toch wel het verschil tussen maandag en dinsdag? Helemaal als je er naar gevraagd wordt een paar dagen later.
Eens en het is een bevestiging dat ze geen idee hadden waar Kris en Lisanne uithingen.quote:Ouders stonden maandenlang op het verkeerde been. Echt sneu voor ze.
De algehele gedachte was: te laat vertrokken, overmand door het donker en de verkeerde keuzes gemaakt.
En nu hebben we opeens 0 getuigen. Das raar.
Nee, (zonne)brillen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:18 schreef jackie12 het volgende:
http://www.telemetro.com/(...)26.html#.VNqdbuaG-E4
2 lenzen gevonden?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:28 schreef jackie12 het volgende:
Nog een. Een oude:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)esloten-huizen.dhtml
Van voordat de rugzak was gevonden.
Ik lees "de identiteitsbewijzen en mobiele telefoon"
???
Hij wist in ieder geval zeker dat ze niet in de jungle zaten
Of ze hebben winds vertaalt als boog ipv kronkelquote:Op woensdag 11 februari 2015 03:12 schreef Marrije het volgende:
The path winds deep into the forest, though you can turn back at any time.
Ik heb het al eens eerder gezegd, ik zou dat opvatten als, het pad gaat diep de jungle in, als het je te zwaar wordt kun je natuurlijk op elk moment omkeren. Want het pad terug is makkelijker dan het pad volgen.
En dan kan het zijn dat hij die mooie foto’s van de vrouwen op de Mirador heeft gemaakt zonder dat hij wist dat het Kris en Lisanne waren?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:36 schreef ToniB het volgende:
Als plinio daar was dan was dat iets eerder op de dag maar niet veel vroeger. Op de foto's met lies zie je dat het weer betrekt. (Wolken van links naar rechts op de foto's?) Plinio's foto's laat echter een klein wolkje zien. Verder is de foto (bijna) gelijk aan die van K&L.
Goeie vragen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 07:51 schreef Poekje01 het volgende:
Indien er derden bij betrokken mochten zijn, en hiervoor aanknopingspunten zouden dienen te worden gezocht, zou ik mijn aandacht richten op de eerste 2 weken dat de dames in Bocas del Toro verbleven, de tijdlijn start daar:
- wat deden ze s' avonds (zaten ze elke avond braaf op hun kamertje?)
- in welke gelegenheden gingen ze uit?
- wie werkt daar?
- wie kwamen ze daar tegen?
- door wie zijn ze daar gezien?
- met wie hebben ze gepraat?
- wie herinnert zich wat?
- welke verhalen doen er de ronde?
- hoe is de relatie precies tussen de taalschool daar en SbtR in Boquete?
- wie van de SbtR organisatie werkt in B of in SbtR, of allebei?
- wat zijn hun functietaken?
- wat voor personen zijn dat?
Wel, we weten niet wie allemaal wat doen professioneel gezien natuurlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:28 schreef vronie het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met de privédetective
Heeft iemand contact daar en kunnen we dat nagaan en om een foto vragen daarvan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:59 schreef jackie12 het volgende:
En Mata, ik zie op geen 1 foto van de taalschool een kaart op de muur hangen.
Goede vragen inderdaad.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:51 schreef jackie12 het volgende:
Goeie vragen.
En is bv de mogelijkheid al eens onderzocht of Kris en Lisanne bv bij hun eigen taalschool jongens hebben leren kennen?
Bij mijn weten is er niemand in Panama officieel ondervraagd door de instanties daar. En is er ook niemand door Dick S aan de tand gevoeld daar.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:18 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Wel, we weten niet wie allemaal wat doen professioneel gezien natuurlijk.
Ik bedoel eigenlijk [particulier rechercheur Dick S. en deze werkt misschien samen met
oud-rechercheur Erik W. in Panama en/of anderen. Maar dat is maar een subjectieve veronderstelling van mij.
Zodra er in de tijdslijn bij een privédetective of rechercheur een hard bewijs is voor een getuigenverklaring, dus eentje die echt als een paal boven water staat, dan hoop ik van harte dat ze deze snel met ons delen.
Tenzij je dit kunt onderbouwen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:31 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Rechercheurs hebben hopelijk nagevraagd of Plinio een tour had en met wie en indien met toeristen daar ook contact mee gezocht. Enige manier.
[..]
Ik bedoel geen officiële verhoren. Er zijn tolken en ik bedoel via via. Maar ik ben met je eens:quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:48 schreef agter het volgende:
Bij mijn weten is er niemand in Panama officieel ondervraagd door de instanties daar. En is er ook niemand door Dick S aan de tand gevoeld daar.
Hoe goed is zijn Spaans, denk jij?
Dit soort berichten van je, zijn nergens op gebaseerd en verstoren de discussie:
Ik kan het zelfs moeilijk anders opvatten. En de kritiek op erop lijkt me terecht: de enige juiste mogelijkheid om terug te gaan staat in een bijzin(*), en met dat "can" lijkt dat teruglopen inderdaad optioneel. Maar de tekst lijkt me als aanprijzing bedoeld, niet als instructie. Een beschrijving, voor wie een geschikte trip wil kiezen. Dan kun je moeilijk verantwoordelijk gehouden worden als mensen het wel als routebeschrijving gebruiken, zonder te checken bij kenners ter plaatse of andere hikers.quote:Op woensdag 11 februari 2015 03:12 schreef Marrije het volgende:
The path winds deep into the forest, though you can turn back at any time.
Ik heb het al eens eerder gezegd, ik zou dat opvatten als, het pad gaat diep de jungle in, als het je te zwaar wordt kun je natuurlijk op elk moment omkeren. Want het pad terug is makkelijker dan het pad volgen.
Mooi kaartje Stacey.quote:
Vee ophalen?quote:als ik google op pianista trail 1 april komt deze foto opduiken
was dit de bewuste rode truck ?
en zo ja wat deed die truck daar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |