abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149587578
Nog even iets:
als ze elkaar zijn kwijt geraakt, dan zou dat dus pas na 5 april gebeurt zijn. Vanaf dat moment is een telefoon gebruikt omdat de andere leeg was. Met die telefoon is daar na met een pincode (foutief) proberen in te loggen.

Die telefoon was toch van Lisanne? Dan zou Kris de tas met telefoons gehad hebben.

Wanneer ze bij elkaar geweest zijn dan zet je toch een tel uit. Zodat je nog langer mogelijkheden hebt om batterij te sparen? Waarom dan steeds tot 5 april beide telefoons aan/uit?

Indien ze uit elkaar waren vanaf 1 april, en je zit alleen in het bos met 2 telefoons, dan laat je toch al helemaal een berichtje/boodschap achter?

edit: aan de bekende telefoongegevens moet te achterhalen zijn, wie er eventueel gevallen is, wie de telefoons gehad heeft, en of Kris (gefotografeerd door Lisanne en telefoon en camera weer in de tas gedaan) haar eigen pincode nog heeft ingevoerd op 11 april.

[ Bericht 8% gewijzigd door ootjekatootje op 11-02-2015 23:32:40 ]
pi_149587927
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:55 schreef jackie12 het volgende:
We kunnen er lang en breed over lullen, de ene gaat mee met de Froons en de ander gaat mee met de Kremers. (en een enkeling zit er nog tussenin)
Overtuigen doen we elkaar toch niet!
De Froons zijn er volgens mij ook nog niet over uitgedacht wat er nu precies is gebeurd. Zij willen niet meer in de media en willen verder hun eigen gedachten niet meer naar buiten brengen.
pi_149588531
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:29 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Gezien de functie van het pad, de duur van de wandeling en het aantal mensen in de regio schat ik bijna dagelijks / een aantal keren per week. Dinsdag is markt.
Als ik de blogs en Boquete.ning bekijkt dan lijkt het alsof de overkant van de CD heel ver weg is voor de mensen uit Boquete. Aan de zuidkant wordt heel veel gewandeld.
Die koeien lopen op en neer, met 3/4 mannen, hoe vaak en wanneer? Gidsen, hoeveel aanmeldingen? Dat moet toch te checken zijn?
pi_149588572
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:32 schreef agter het volgende:

[..]

Mag je eerst uitleggen welk pad je precies bedoelt.
fijn zeg, dat ik dat mag. Ik bedoel het Pieterpad...
pi_149588683
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

fijn zeg, dat ik dat mag. Ik bedoel het Pieterpad...
Dacht paddestoel :p
pi_149589019
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die koeien lopen op en neer, met 3/4 mannen, hoe vaak en wanneer? Gidsen, hoeveel aanmeldingen? Dat moet toch te checken zijn?
Ik meen dat Baru naar aanleiding van de AFK video zei dat die koeien maar een reis maakten: naar de slager.
Ik begrijp uit de pers dat zowel Plinio als Feliciano een wandeling over het pad maakten in de dagen na 1 april, met klanten. Dat was dan wel in het droge seizoen (nog). Feliciano de 5e nog, terwijl het de nacht van de 4e geregend moet hebben.
pi_149589498
Volgens mij wel
pi_149589633
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:05 schreef Anettie het volgende:
Volgens mij wel
Moet jij je niet klaarmaken voor je trouwerij ?
pi_149589660
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:10 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Moet jij je niet klaarmaken voor je trouwerij ?
Ze zijn toch dood?
pi_149589874
Is dit trouwens de BNW-reeks met de meeste topics van allemaal?
pi_149589902
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:21 schreef kuil het volgende:
Blijkbaar haha.
Volgens mij willen sommige niet on topic blijven :p
pi_149590532
quote:
En deze:

http://mostlymystery.com/an-unexpected-end-and-beginning/

Ik denk dat ze beiden al een keer voorbij zijn gekomen
pi_149590816
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:22 schreef Anettie het volgende:

[..]

Blijkbaar haha.
Ja, en jij bent?
  donderdag 12 februari 2015 @ 01:31:35 #290
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149590945
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:50 schreef MeloD het volgende:
Voor de geïnteresseerden in verspreiding van resten door dieren/natuur :)
Ik zat blijkbaar niet helemaal goed, dieren kunnen resten wel verspreiden maar doen dit vaak op een dusdanige manier dat de resten in principe te herleiden zijn.

Wat ootjekatootje aangeeft, als de berichten in de media idd kloppen is de verschillende staat van ontbinding idd op z'n minst opmerkelijk :)

https://books.google.nl/b(...)by%20animals&f=false

http://www.google.nl/url?(...)vm=bv.85761416,d.bGQ
Interessant. Dit is hier nog nauwelijks ter sprake gekomen.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_149590959
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:21 schreef kuil het volgende:
Ja want alles in deze zaak is terug te beredeneren, Uitsluiten wat niet kan zijn en juist wel kan zijn, oogkleppen af en doordenken. Ook al is niemand het hier eens met elkaar. Dingen benoemen en hopen dat we samen tot een sluitend verhaal kunnen komen.

Familie, vrienden/kennissen lezen mee en lul maar een eind heen: Verdwalen en overlijden, nee. Misdrijf en direct overlijden, nee. Niet met de ons bekende feiten.

Wat is er gebeurt en wat maakt deze meiden zo anders? Van deze zaak zijn veel gegevens en feiten te vinden en via media te controleren. Mensen met diverse invalshoeken en ervaringen proberen hier op dit moment uit te sluiten wat er daar 8000 km verder op gebeurt kan zijn. Dat we hier bezig zijn met een eigen expeditie, ook achter de schermen moet genoeg zeggen.

Dit zelfde zou ook gebeuren met zaken hierin Nederland, laat ons hier op Fok maar sparren en denken en ruziën, misschien is er een rechercheur betrokken bij een zaak die denkt van he, misschien moeten we dit of dat nog uitzoeken omdat ze hier soms meelezen. 10 mensen en dus 10 verschillende invalshoeken bereiken meer dan 1 individu.

lach maar en hoon maar.

Laat de volgende cold cases maar komen hier! Met veel passie, meelevendheid voor de nabestaanden en bedrevenheid denken vele hier graag mee!
pi_149590981
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:22 schreef Anettie het volgende:

[..]

Blijkbaar haha.
haha 8)7
pi_149591160
http://mostlymystery.com/an-unexpected-end-and-beginning/

mooie schone schoenzool trouwens....
pi_149591784
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 01:33 schreef ootjekatootje het volgende:

Laat de volgende cold cases maar komen hier! Met veel passie, meelevendheid voor de nabestaanden en bedrevenheid denken vele hier graag mee!
Had je deze ook gevolgd?

NWS / Vier lijken aangetroffen bij Meer van Annecy #3
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149592306
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:10 schreef RapaNui het volgende:
Lucia werd schuldig bevonden op basis van een tekort aan onderzoek en later vrijgesproken op basis van extra onderzoek.
Niks tekort aan onderzoek, er viel niks te onderzoeken. Lucia de Berk werd ten onrechte verdacht, aangeklaagd en schuldig bevonden, op basis van onbegrepen aannames, half begrip van logica, toeval en statistiek, door onoordeelkundige rechters. Die daardoor niet in staat waren om door drogredeneringen heen te prikken. Plus natuurlijk die zogenaamde deskundigen zelf, die er in het kader van het onderzoek(!) bij gehaald waren.

Ze werd later vrijgesproken door het zogenaamde onderzoek tegen het licht te houden, waardoor er niks van overbleef. Extra onderzoek kwam er niet aan te pas, behalve dan het onderzoeken van het geleverde prutswerk. Oftewel: doorspitten van kilometers dossiers (voor veel geld en menskracht) die er nooit hadden moeten komen (voor veel geld en menskrachtzwakte).
quote:
Het overlijden van Kris en Lisanne heeft enigszins te kampen met het uitblijven van voldoende onderzoek. Zoals ik Jackie inschat, is Jackie voorstander van (meer) onderzoek.
Dat zeg je nou wel, maar Jackie is nu al overtuigd, zonder enig onderzoek, van de medeplichtigheid van één van de door hem verdachten. Die beschermt - volgens J. - degene die schuldig is aan de dood van de twee. Wie dat is, die zo evident beschermd wordt, weten de trouwe lezers ook: de zoon van die medeplichtige.
Stel dat er meer onderzoek komt, en daar komt niks uit. Geen bevestiging van verdachtmakingen, maar ook geen weerlegging, of bewijzen van onschuld. Stel ook dat een jury, bestaande uit Jackie's en zijn fans, een oordeel moet vellen of gids F.G. inderdaad de schuldige beschermt, zodat die zijn straf ontloopt. Dan gaat die gids het hok in, net als Lucia de Berk. En om dezelfde redenen.

[ Bericht 2% gewijzigd door JustinCase op 12-02-2015 07:07:43 ]
pi_149592638
quote:
15s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij bent er geweest? Zelfs niet als je die stroompjes ziet die zich vullen met regenwater??

snel vergaan is heel makkelijk, men spreekt van 1 week in zo'n klimaat. Dan zijn er nog flink wat weken om verspreid te raken voordat ze gevonden worden?
ach Mata, hou nou op man! Hoe vaak hebben we hier niet gepost over mej. Jongbloed en haar Australische vriend? 80 km verderop omgekomen, zijn skelet was na een jaar nog puntgaaf!

En bovendien, jij claimt wel dat je daar geweest bent, en dat je in Columbia woont etc etc, maar is dat echt zo? Wat voor baan doe je dan, als geoloog, buiten, dat je elke dag uren in dit forum rond kan hangen?
Kan je ons een foto sturen uit Columbia, met jezelf er op, en een timestamp?

Ik geloof er zelf namelijk bv. geen ene ruk van dat je daar echt woont!
pi_149592730
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 08:04 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ach Mata, hou nou op man! Hoe vaak hebben we hier niet gepost over mej. Jongbloed en haar Australische vriend? 80 km verderop omgekomen, zijn skelet was na een jaar nog puntgaaf!

En hoe snel was dat lichaam een skelet? Dat heeft dus met warmte, vocht en insecten te maken. Doe je de omstandigheden, terreingesteldheid enz. er ook even bij? En natuurlijk ook hoe lang het duurde, voordat er alleen een skelet over was. Klimaat en het heel blijven van bot heeft niets met elkaar te maken. Wel de plaatselijke omstandigheden.
Van domme praat kijk ik niet op, maar dit is toch wel een sterk staaltje.
quote:
En bovendien, jij claimt wel dat je daar geweest bent, en dat je in Columbia woont etc etc, maar is dat echt zo? Wat voor baan doe je dan, als geoloog, buiten, dat je elke dag uren in dit forum rond kan hangen?
Kan je ons een foto sturen uit Columbia, met jezelf er op, en een timestamp?

Ik geloof er zelf namelijk bv. geen ene ruk van dat je daar echt woont!
Zelf? Ons? Namens wie vraag jij dat zelf hoogst persoonlijk zelf? Maar vooruit, ik heb een tip: Ga Mata sponsoring aanbieden, in ruil voor zijn persoonlijke gegevens.
Gut, daar schiet me iets te binnen. er staat nog een vraag aan jou open: hoe zit het met dat andere vissen naar personalia? Heb jij je sponsoring nou van Domnivoor al ingetrokken?
Of hoop je nog steeds dat hij in ruil daarvoor "de hoed en de rand" (in vertrouwen meegedeeld) over Baru vertelt?

BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #154 - una gran decepción!

[ Bericht 1% gewijzigd door JustinCase op 12-02-2015 08:33:26 ]
pi_149592880
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 06:53 schreef JustinCase het volgende:
Niks tekort aan onderzoek, er viel niks te onderzoeken
Onderzoeksresultaten door een buitenlands expert werden bewust buitengehouden. (Daarom te kort aan onderzoek.)
quote:
0s.gif

Op donderdag 12 februari 2015 06:53 schreef JustinCase het volgende:

op basis van onbegrepen aannames, half begrip van logica, toeval en statistiek,
Mee eens. En het onderzoek door die buitenlandse expert werd er buiten gehouden.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 06:53 schreef JustinCase het volgende:
Ze werd later vrijgesproken door het zogenaamde onderzoek tegen het licht te houden
Niet alleen tegen het licht te houden. De onderzoeksresultaten van die buitenlandse expert werden "boven water gehaald".
pi_149593072
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 08:17 schreef JustinCase het volgende:

[..]

En hoe snel was dat lichaam een skelet? Dat heeft dus met warmte, vocht en insecten te maken. Doe je de omstandigheden, terreingesteldheid enz. er ook even bij? En natuurlijk ook hoe lang het duurde, voordat er alleen een skelet over was. Klimaat en het heel blijven van bot heeft niets met elkaar te maken. Wel de plaatselijke omstandigheden.

[..]

Zelf? Ons? Namens wie vraag jij dat zelf hoogst persoonlijk zelf? Maar vooruit, ik heb een tip: Ga Mata sponsoring aanbieden, in ruil voor zijn persoonlijke gegevens.
Gut, daar schiet me iets te binnen. er staat nog een vraag aan jou open: hoe zit het met dat andere vissen naar personalia? Heb jij je sponsoring nou van Domnivoor al ingetrokken?
Of hoop je nog steeds dat hij in ruil daarvoor "de hoed en de rand" (in vertrouwen meegedeeld) over Baru vertelt?

BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #154 - una gran decepción!
zelf? ons? ik ben Mata? ik wist niet dat jij ook Mata was?
pi_149593075
[quote]0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 08:17 schreef JustinCase het volgende:

[..]

He wijsneus, verklaar dan even dat er reep huid gevonden is, en dat de rest compleet vergaan is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')