De Froons zijn er volgens mij ook nog niet over uitgedacht wat er nu precies is gebeurd. Zij willen niet meer in de media en willen verder hun eigen gedachten niet meer naar buiten brengen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:55 schreef jackie12 het volgende:
We kunnen er lang en breed over lullen, de ene gaat mee met de Froons en de ander gaat mee met de Kremers. (en een enkeling zit er nog tussenin)
Overtuigen doen we elkaar toch niet!
Die koeien lopen op en neer, met 3/4 mannen, hoe vaak en wanneer? Gidsen, hoeveel aanmeldingen? Dat moet toch te checken zijn?quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:29 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Gezien de functie van het pad, de duur van de wandeling en het aantal mensen in de regio schat ik bijna dagelijks / een aantal keren per week. Dinsdag is markt.
Als ik de blogs en Boquete.ning bekijkt dan lijkt het alsof de overkant van de CD heel ver weg is voor de mensen uit Boquete. Aan de zuidkant wordt heel veel gewandeld.
fijn zeg, dat ik dat mag. Ik bedoel het Pieterpad...quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:32 schreef agter het volgende:
[..]
Mag je eerst uitleggen welk pad je precies bedoelt.
Dacht paddestoel :pquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
fijn zeg, dat ik dat mag. Ik bedoel het Pieterpad...
Ik meen dat Baru naar aanleiding van de AFK video zei dat die koeien maar een reis maakten: naar de slager.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die koeien lopen op en neer, met 3/4 mannen, hoe vaak en wanneer? Gidsen, hoeveel aanmeldingen? Dat moet toch te checken zijn?
Ze zijn toch dood?quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:10 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Moet jij je niet klaarmaken voor je trouwerij ?
Blijkbaar haha.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:21 schreef kuil het volgende:
Is dit trouwens de BNW-reeks met de meeste topics van allemaal?
En deze:quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:02 schreef jackie12 het volgende:
Hadden we deze al?
http://mostlymystery.com/found/
Ja, en jij bent?quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:22 schreef Anettie het volgende:
[..]
Blijkbaar haha.
Volgens mij willen sommige niet on topic blijven :p
Interessant. Dit is hier nog nauwelijks ter sprake gekomen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:50 schreef MeloD het volgende:
Voor de geïnteresseerden in verspreiding van resten door dieren/natuur
Ik zat blijkbaar niet helemaal goed, dieren kunnen resten wel verspreiden maar doen dit vaak op een dusdanige manier dat de resten in principe te herleiden zijn.
Wat ootjekatootje aangeeft, als de berichten in de media idd kloppen is de verschillende staat van ontbinding idd op z'n minst opmerkelijk
https://books.google.nl/b(...)by%20animals&f=false
http://www.google.nl/url?(...)vm=bv.85761416,d.bGQ
Ja want alles in deze zaak is terug te beredeneren, Uitsluiten wat niet kan zijn en juist wel kan zijn, oogkleppen af en doordenken. Ook al is niemand het hier eens met elkaar. Dingen benoemen en hopen dat we samen tot een sluitend verhaal kunnen komen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:21 schreef kuil het volgende:
Is dit trouwens de BNW-reeks met de meeste topics van allemaal?
hahaquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:22 schreef Anettie het volgende:
[..]
Blijkbaar haha.
Volgens mij willen sommige niet on topic blijven :p
Had je deze ook gevolgd?quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Laat de volgende cold cases maar komen hier! Met veel passie, meelevendheid voor de nabestaanden en bedrevenheid denken vele hier graag mee!
Niks tekort aan onderzoek, er viel niks te onderzoeken. Lucia de Berk werd ten onrechte verdacht, aangeklaagd en schuldig bevonden, op basis van onbegrepen aannames, half begrip van logica, toeval en statistiek, door onoordeelkundige rechters. Die daardoor niet in staat waren om door drogredeneringen heen te prikken. Plus natuurlijk die zogenaamde deskundigen zelf, die er in het kader van het onderzoek(!) bij gehaald waren.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:10 schreef RapaNui het volgende:
Lucia werd schuldig bevonden op basis van een tekort aan onderzoek en later vrijgesproken op basis van extra onderzoek.
Dat zeg je nou wel, maar Jackie is nu al overtuigd, zonder enig onderzoek, van de medeplichtigheid van één van de door hem verdachten. Die beschermt - volgens J. - degene die schuldig is aan de dood van de twee. Wie dat is, die zo evident beschermd wordt, weten de trouwe lezers ook: de zoon van die medeplichtige.quote:Het overlijden van Kris en Lisanne heeft enigszins te kampen met het uitblijven van voldoende onderzoek. Zoals ik Jackie inschat, is Jackie voorstander van (meer) onderzoek.
ach Mata, hou nou op man! Hoe vaak hebben we hier niet gepost over mej. Jongbloed en haar Australische vriend? 80 km verderop omgekomen, zijn skelet was na een jaar nog puntgaaf!quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent er geweest? Zelfs niet als je die stroompjes ziet die zich vullen met regenwater??
snel vergaan is heel makkelijk, men spreekt van 1 week in zo'n klimaat. Dan zijn er nog flink wat weken om verspreid te raken voordat ze gevonden worden?
En hoe snel was dat lichaam een skelet? Dat heeft dus met warmte, vocht en insecten te maken. Doe je de omstandigheden, terreingesteldheid enz. er ook even bij? En natuurlijk ook hoe lang het duurde, voordat er alleen een skelet over was. Klimaat en het heel blijven van bot heeft niets met elkaar te maken. Wel de plaatselijke omstandigheden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:04 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ach Mata, hou nou op man! Hoe vaak hebben we hier niet gepost over mej. Jongbloed en haar Australische vriend? 80 km verderop omgekomen, zijn skelet was na een jaar nog puntgaaf!
Zelf? Ons? Namens wie vraag jij dat zelf hoogst persoonlijk zelf? Maar vooruit, ik heb een tip: Ga Mata sponsoring aanbieden, in ruil voor zijn persoonlijke gegevens.quote:En bovendien, jij claimt wel dat je daar geweest bent, en dat je in Columbia woont etc etc, maar is dat echt zo? Wat voor baan doe je dan, als geoloog, buiten, dat je elke dag uren in dit forum rond kan hangen?
Kan je ons een foto sturen uit Columbia, met jezelf er op, en een timestamp?
Ik geloof er zelf namelijk bv. geen ene ruk van dat je daar echt woont!
Onderzoeksresultaten door een buitenlands expert werden bewust buitengehouden. (Daarom te kort aan onderzoek.)quote:Op donderdag 12 februari 2015 06:53 schreef JustinCase het volgende:
Niks tekort aan onderzoek, er viel niks te onderzoeken
Mee eens. En het onderzoek door die buitenlandse expert werd er buiten gehouden.quote:![]()
Op donderdag 12 februari 2015 06:53 schreef JustinCase het volgende:
op basis van onbegrepen aannames, half begrip van logica, toeval en statistiek,
Niet alleen tegen het licht te houden. De onderzoeksresultaten van die buitenlandse expert werden "boven water gehaald".quote:Op donderdag 12 februari 2015 06:53 schreef JustinCase het volgende:
Ze werd later vrijgesproken door het zogenaamde onderzoek tegen het licht te houden
zelf? ons? ik ben Mata? ik wist niet dat jij ook Mata was?quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:17 schreef JustinCase het volgende:
[..]
En hoe snel was dat lichaam een skelet? Dat heeft dus met warmte, vocht en insecten te maken. Doe je de omstandigheden, terreingesteldheid enz. er ook even bij? En natuurlijk ook hoe lang het duurde, voordat er alleen een skelet over was. Klimaat en het heel blijven van bot heeft niets met elkaar te maken. Wel de plaatselijke omstandigheden.
Van domme praat kijk ik niet op, maar dit is toch wel een sterk staaltje.
[..]
Zelf? Ons? Namens wie vraag jij dat zelf hoogst persoonlijk zelf? Maar vooruit, ik heb een tip: Ga Mata sponsoring aanbieden, in ruil voor zijn persoonlijke gegevens.
Gut, daar schiet me iets te binnen. er staat nog een vraag aan jou open: hoe zit het met dat andere vissen naar personalia? Heb jij je sponsoring nou van Domnivoor al ingetrokken?
Of hoop je nog steeds dat hij in ruil daarvoor "de hoed en de rand" (in vertrouwen meegedeeld) over Baru vertelt?
BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #154 - una gran decepción!
Op donderdag 12 februari 2015 08:17 schreef JustinCase het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |