Flauw hoor, Stacey. Als ik google op je opgegeven termen (pianista trail 1 april), dan krijg ik die truck niet te zien. Als ik echter met de rechtermuisknop op de foto klik en ik kies voor zoeken op google, dan zie ik dat de truck gewoon uit een promotie filmpje afkomstig is over land te koop in Boquete.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:29 schreef StaceySinger het volgende:
als ik google op pianista trail 1 april komt deze foto opduiken
was dit de bewuste rode truck ?
en zo ja wat deed die truck daar ?
dat filmpje staat er niet bij hoorquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:25 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Flauw hoor, Stacey. Als ik google op je opgegeven termen (pianista trail 1 april), dan krijg ik die truck niet te zien. Als ik echter met de rechtermuisknop op de foto klik en ik kies voor zoeken op google, dan zie ik dat de truck gewoon uit een promotie filmpje afkomstig is over land te koop in Boquete.![]()
Hoe verklaar je dan de nachtfoto's en de waardevolle bezittingen die zijn teruggevonden in de rugzak? Dat zou dan de eerste moordzaak in een Midden-Amerikaans land zijn waarbij zeer gemakkelijk te stelen spullen niet worden meegenomen. En waarbij het slachtoffer een week na vermissing nog de mogelijkheid krijgt om allerlei foto's te maken in de jungle. Dat kan je gewoon niet kloppend maken met elkaar.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:01 schreef jackie12 het volgende:
Er zijn denk ik veel mensen op dit forum die denken dat Kris en Lisanne zijn omgekeerd na de 1e quebrada en dat er op de terugweg iets is gebeurd.
Verkeerde mensen tegen gekomen op de Pianista, in een taxi gestapt waarbij de taxichauffeur verkeerde bedoelingen had, de rode truck enz.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Kris en Lisanne door een misdrijf om het leven zijn gekomen.
Ook denk ik oa door het ontbreken van foto's na de 1e quebrada dat ze om zijn gekeerd of onder dwang verder moesten.
Alleen bij omkeren doet zich wel het probleem voor dat als de telefoons aanstonden ze dan ergens op de Pianista Boquetekant ze weer contact zouden maken met een zendmast. En das niet gebeurd.
Dit zou imo alleen kunnen als de telefoons uitstonden.
aannamequote:Op woensdag 11 februari 2015 16:12 schreef kuil het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan de nachtfoto's en de waardevolle bezittingen die zijn teruggevonden in de rugzak? Dat zou dan de eerste moordzaak in een Midden-Amerikaans land zijn waarbij zeer gemakkelijk te stelen spullen niet worden meegenomen. En waarbij het slachtoffer een week na vermissing nog de mogelijkheid krijgt om allerlei foto's te maken in de jungle. Dat kan je gewoon niet kloppend maken met elkaar.
helemaal mee eens.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:09 schreef El_Matador het volgende:
Vergissen in de dag is juist veel logischer dan vergissen in de tijd.
Een vergissing 13:00 of 14:00 is anders dan een vergissing 10:30 of 13:00. 10:30 is duidelijk voor de lunch en 13:00 tijdens, net ervoor, of er zelfs na.
Dat soort vergissingen maak je niet, normaalgesproken. Zeker niet als er een beetje serieus doorgevraagd wordt ("wat was je aan het doen", etc.)
heel vreemd.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:28 schreef jackie12 het volgende:
Ik lees "de identiteitsbewijzen en mobiele telefoon"
Er worden in Nederland 150 moorden per jaar gepleegd op een bevolking van 17 miljoen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:12 schreef kuil het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan de nachtfoto's en de waardevolle bezittingen die zijn teruggevonden in de rugzak? Dat zou dan de eerste moordzaak in een Midden-Amerikaans land zijn waarbij zeer gemakkelijk te stelen spullen niet worden meegenomen. En waarbij het slachtoffer een week na vermissing nog de mogelijkheid krijgt om allerlei foto's te maken in de jungle. Dat kan je gewoon niet kloppend maken met elkaar.
Lucia de Berk zou bij jou niet vrijgesproken worden, zo te lezen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:45 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Er worden in Nederland 150 moorden per jaar gepleegd op een bevolking van 17 miljoen.
In Panama worden ieder jaar 665 moorden gepleegd op een bevolking van 3,5 miljoen
In Panama dus 22 x zoveel moorden.
Daar zitten vast wel moorden bij waarbij het slachtoffer niet beroofd is.
Ik denk dat Kris en Lisanne zelf die foto's niet hebben gemaakt en dat de rugzak, met inhoud, is geplaatst.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:53 schreef agter het volgende:
[..]
Lucia de Berk zou bij jou niet vrijgesproken worden, zo te lezen.
Wat is hier nieuw aan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:01 schreef jackie12 het volgende:
Er zijn denk ik veel mensen op dit forum die denken dat Kris en Lisanne zijn omgekeerd na de 1e quebrada en dat er op de terugweg iets is gebeurd.
Verkeerde mensen tegen gekomen op de Pianista, in een taxi gestapt waarbij de taxichauffeur verkeerde bedoelingen had, de rode truck enz.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Kris en Lisanne door een misdrijf om het leven zijn gekomen.
Ook denk ik oa door het ontbreken van foto's na de 1e quebrada dat ze om zijn gekeerd of onder dwang verder moesten.
Ook als er geen SIM in zat van een provider die gebruik maakt van die zendmast, maakt de telefoon geen contact. Behalve als roaming aanstaat (wat me zou verbazen), of als je handmatig de telefoon laat zoeken naar alle beschikbare netwerken. En ook als je een noodnummer belt.quote:Alleen bij omkeren doet zich wel het probleem voor dat als de telefoons aanstonden ze dan ergens op de Pianista Boquetekant ze weer contact zouden maken met een zendmast. En das niet gebeurd.
Dit zou imo alleen kunnen als de telefoons uitstonden.
O, vast: huiselijk geweld, afrekeningen onder criminelen, vuurgevechten waarna het wegwezen is enz. Maar toeristen, met o.a. contant geld, en plenty gelegenheid om dat in te pikken?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:45 schreef jackie12 het volgende:
In Panama dus 22 x zoveel moorden.
Daar zitten vast wel moorden bij waarbij het slachtoffer niet beroofd is.
Hoeveel moorden worden er gepleegd waarna dat soort knullige en onnodige fratsen uitgehaald worden? Een indiaan of zo, die de rugzak vindt, en zich later bedenkt of vermanend toegesproken wordt, en 'm in weer in de jungle zet, soit. Maar dat, èn al de foto's?quote:Ik denk dat Kris en Lisanne zelf die foto's niet hebben gemaakt en dat de rugzak, met inhoud, is geplaatst.
Je verwoord het heel goed.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:10 schreef RapaNui het volgende:
Lucia werd schuldig bevonden op basis van een tekort aan onderzoek en later vrijgesproken op basis van extra onderzoek.
Het overlijden van Kris en Lisanne heeft enigszins te kampen met het uitblijven van voldoende onderzoek. Zoals ik Jackie inschat, is Jackie voorstander van (meer) onderzoek.
Deze feiten doen jou beweren dat er geen derden bij zijn betrokken?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:12 schreef kuil het volgende:
[..]
Burgerinitiatief.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:10 schreef RapaNui het volgende:
Lucia werd schuldig bevonden op basis van een tekort aan onderzoek en later vrijgesproken op basis van extra onderzoek.
Het overlijden van Kris en Lisanne heeft enigszins te kampen met het uitblijven van voldoende onderzoek. Zoals ik Jackie inschat, is Jackie voorstander van (meer) onderzoek.
Wat dat betreft vind je hier geen tegenstanders.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:10 schreef RapaNui het volgende:
Ja, want er is geen enkele aanwijzing te vinden in de feiten dat er wel derden bij betrokken zouden zijn. Niets wijst in die richting. Om derden in je scenario te betrekken moet je je altijd in bochten gaan wringen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:22 schreef gynaika het volgende:
[..]
Deze feiten doen jou beweren dat er geen derden bij zijn betrokken?
Geef me een goede reden waarom een derde dat soort foto's zou maken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:22 schreef gynaika het volgende:
De nachtfoto’s behoeven toch niet door Kris en Lisanne te zijn gemaakt?
Lijkt me heel sterk. Lustmoord in de jungle? Waarom zou je dan het risico nemen om die tas niet te laten verdwijnen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:22 schreef gynaika het volgende:
De eventuele daders hadden andere motieven om de meiden om te brengen. Waren niet uit op waardevolle bezittingen.
Het probleem is alleen dat meer onderzoek nauwelijks meer zin heeft omdat de jungle zo goed als alle sporen heeft uitgewist. Nieuwe getuigenonderzoeken zou je nog kunnen proberen, maar die zijn nu 10 maanden later ook een stuk minder betrouwbaar. Uit de telefoon- en cameragegevens kun je denk ik niet meer afleiden dan wat wij en het NFI hebben gedaan.quote:
De drugs brengen en de organen ophalen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:29 schreef StaceySinger het volgende:
als ik google op pianista trail 1 april komt deze foto opduiken
was dit de bewuste rode truck ?
en zo ja wat deed die truck daar ?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:37 schreef kuil het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat meer onderzoek nauwelijks meer zin heeft omdat de jungle zo goed als alle sporen heeft uitgewist. Nieuwe getuigenonderzoeken zou je nog kunnen proberen, maar die zijn nu 10 maanden later ook een stuk minder betrouwbaar. Uit de telefoon- en cameragegevens kun je denk ik niet meer afleiden dan wat wij en het NFI hebben gedaan.
Beter om op een gegeven moment gewoon te accepteren dat het een noodlottige verdwaling c.q. ongeluk
toevoeging c.q misdrijf
was en dat er nooit meer op alle vragen een antwoord komt. Gebeurt wel vaker dat een verdwaling voor eeuwig raadselachtig blijft.
Goede toevoeging: toevoeging c.q. misdrijf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |