SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne en Kris - update 4-12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort) - bron: EenVandaag - Fotoverslag
Foto's van de wandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Analyses van de foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzicht en analyses van de telefoongegevensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NieuwslinksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en KrisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoekactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews / getuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatieve postsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reisverslagen, Criminaliteit en Overige Informatie (o.a. Facebookbeschrijving El Pianista)
[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 24-01-2015 12:08:12 ]![]()
Ben het met je eens en een aanvulling hierop:quote:Op zaterdag 24 januari 2015 03:18 schreef jackie12 het volgende:
Even een ander onderwerp.
Kris en Lisanne zijn even na 11.00 uur begonnen aan de Pianista. Op de lijst van eenvandaag is de eerste foto van 11....?
Laten we aannemen dat het een foto genomen is van 11.05 zoals de Telegraaf schreef.(11.05 begin Pianista)
De taxi's rijden niet verder dan het restaurant.
M.a.w de eerste foto moet dan van het restaurant zijn of iets anders van het directe begin.
Om 11.05 de eerste foto en dan om 13.01 de foto van Lisanne op de mirador.
Dat is binnen 2 uur.
Als ik me even verplaats dan zou ik (met astma) na 2 uur klimmen aangekomen boven maar 1 ding willen; even rusten en even wat drinken. Aan een foto maken van mezelf zou niet direct op mn lijstje staan. Dat kan straks wel.
Dus laten we zeggen 12.50 aankomst mirador. Daarna even wat eten, drinken, verfrissen.
Foto klik klik om 13.01 en om 13.54 de laatste foto
Ik heb net even weer AFK gekeken en de ouders doen er net zo lang over als K en L om bij de 1e quebrada te komen vanaf de mirador maar deden er veel langer over om van het begin van de Pianista naar de top te komen namelijk 2.15 uur tot 2,5 uur met gids.
(staat ook op de verschillende sites dat het 2,5 tot 3 uur lopen is)
Kris en Lisanne moeten vanaf het begin van de Pianista tot aan de top er iets van 1.45 uur over hebben gedaan inclusief even rusten.
Ik denk niet mogelijk.
En dan hebben ze ook nog foto's gemaakt onderweg op de Pianista en zijn ze in een keer goed gelopen.
Dan hebben ze het een half uur tot 3 kwartier sneller gedaan dan hun ouders met gids.(en zij stopten niet voor wat foto's)
Wat als ik naar Panama ga en ik doe er met mijn goede conditie er zonder gids ruim 2 uur over?
Is het dan nog steeds raar dat ik denk dat Kris en Lisanne niet alleen waren en een lift hebben gehad?
De foto’s genomen op de Mirador lijken mij gemaakt door derden.....De juiste compositie van de foto’s kan volgens mij alleen op deze manier gedaan zijn door mensen die daar bekend zijn. De houding van de vrouwen met hun blije gezichten laten volgens mij zien dat zij voor derden poseren.![]()
het hoogteverschil op het Pianistapad is ca. 600 meter. Als je vaker in de bergen gewandeld hebt weet je dat je standaard met 300 meter per uur moet rekenen, maar jonge mensen stijgen sneller dan oudere. Dat K en L binnen 2 uur boven zijn is voor hen gewoon doorlopen geweest. Waren sportieve tantes. Dat hun ouders en een stuk langer over deden is ook normaal. Dat ze niet veel zweetten volgens de foto's kan komen doordat het niet heel warm was en ze ook veel en het steilste stuk onder de bomen liepen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:51 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ben het met je eens en een aanvulling hierop:
De foto’s genomen op de Mirador lijken mij gemaakt door derden.....De juiste compositie van de foto’s kan volgens mij alleen op deze manier gedaan zijn door mensen die daar bekend zijn. De houding van de vrouwen met hun blije gezichten laten volgens mij zien dat zij voor derden poseren.
Hoe je uit de foto's op de mirador kunt afleiden dat ze door een derde gemaakt zijn moet je maar eens uitleggen. Ik zie dat niet. Ze kunnen heel goed van elkaar genomen zijn.
Ik denk ook dat ze de wandeling adembenemend mooi gevonden zullen hebben. En misschien nog iets meer wilden zien. Wat je m.i. wel uit de foto's kunt afleiden is dat ze wisten dat ze het hoogste punt bereikt hadden en dus ook wisten waar ze waren.![]()
Domnivoor:
afgelopen maanden september en oktober gaf je aan dat Baru naar Panama zou gaan en de Pianista zou gaan lopen. Hij zou bepaalde details gaan verifieren, GPS coordinaten van quebrada 1 en 2 van de foto's doorgeven, de steep area onderzoeken; kortom, hij ging daar voor de lezers van WS wat doen. Ik had de indruk dat hij dat zelf aan o.m. jou had aangeboden. Vervolgens.... hoorden we er niets meer van. Bij navraag "was het slecht weer", maar blijkbaar was hij daar op mooie dagen aan het voetballen met gidsen.
Kan je aangeven waarom dat zo gelopen is? Wat is er uit zijn onderzoek gekomen? Is er uberhaupt wat uitgekomen? Is er iets uitgekomen wat je hebt gedeeld met AFK, zodat ze er voor vertrek met honden ed. nog rekening mee konden houden? Hij wist van onze vragenlijsten via jou toch?
Eerst deelt hij al zijjn kennis van het gebied met alle WS users (en zij hier met ons FOK' kers)
en dan opeens.... niets meer??
Wat is Baru zijn belang in het geheel eigenlijk? Hoe komt hij in Duitsland te wonen? Hoe kwam jij aan zijn FB gegevens? Hij woont daar in Duitsland, er verdwijnen 2 Nederlandse meiden in Panama, en opeens besluit hij:
kom ik ga elke dag op een forum me ermee bemoeien........eh,....omdat....?
ik denk dat ik niet de enige (mogelijke sponsor) ben hier, die hier graag eens de hoed en de rand van zou willen weten ...
[ Bericht 2% gewijzigd door Poekje01 op 24-01-2015 12:31:43 ]![]()
Ik heb dat ook wel gedacht, dat de foto's op de mirador door een derde gemaakt zijn. Ze lijken daar toch net even meer te geven dan op andere foto's. Kan komen door het enthousiasme, hoera we zijn op de top! Maar dan denk je toch ook, als ze dat wisten, dan wisten ze niet dat ze daar moesten omdraaien? Kan. Of ze wisten het wel maar wilden al dan niet op aanraden van een derde nog ff verder wandelen. Die foto's zijn stukken ingetogener. Hoeft niks te betekenen, maar ik kreeg ook het idee dat de foto's op de mirador door derden zijn gemaakt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:13 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
het hoogteverschil op het Pianistapad is ca. 600 meter. Als je vaker in de bergen gewandeld hebt weet je dat je standaard met 300 meter per uur moet rekenen, maar jonge mensen stijgen sneller dan oudere. Dat K en L binnen 2 uur boven zijn is voor hen gewoon doorlopen geweest. Waren sportieve tantes. Dat hun ouders en een stuk langer over deden is ook normaal. Dat ze niet veel zweetten volgens de foto's kan komen doordat het niet heel warm was en ze ook veel en het steilste stuk onder de bomen liepen.
Hoe je uit de foto's op de mirador kunt afleiden dat ze door een derde gemaakt zijn moet je maar eens uitleggen. Ik zie dat niet. Ze kunnen heel goed van elkaar genomen zijn.
Ik denk ook dat ze de wandeling adembenemend mooi gevonden zullen hebben. En misschien nog iets meer wilden zien. Wat je m.i. wel uit de foto's kunt afleiden is dat ze wisten dat ze het hoogste punt bereikt hadden en dus ook wisten waar ze waren.![]()
kkrijg je vast wat meer over te horen (misschien niet eens alles) op een meetingquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:18 schreef Poekje01 het volgende:
Domnivoor:
afgelopen maanden september en oktober gaf je aan dat Baru naar Panama zou gaan en de Pianista zou gaan lopen. Hij zou bepaalde details gaan verifieren, GPS coordinaten van quebrada 1 en 2 van de foto's doorgeven, de steep area onderzoeken; kortom, hij ging daar voor de lezers van WS wat doen. Ik had de indruk dat hij dat zelf aan o.m. jou had aangeboden. Vervolgens.... hoorden we er niets meer van. Bij navraag "was het slecht weer", maar blijkbaar was hij daar op mooie dagen aan het voetballen met gidsen.
Kan je aangeven waarom dat zo gelopen is? Wat is er uit zijn onderzoek gekomen? Is er uberhaupt wat uitgekomen? Is er iets uitgekomen wat je hebt gedeeld met AFK, zodat ze er voor vertrek met honden ed. nog rekening mee konden houden? Hij wist van onze vragenlijsten via jou toch?
Eerst deelt hij al zijjn kennis van het gebied met alle WS users (en zij hier met ons FOK' kers)
en dan opeens.... niets meer??
Wat is Baru zijn belang in het geheel eigenlijk? Hoe komt hij in Duitsland te wonen? Hoe kwam jij aan zijn FB gegevens? Hij woont daar in Duitsland, er verdwijnen 2 Nederlandse meiden in Panama, en opeens besluit hij:
kom ik ga elke dag op een forum me ermee bemoeien........eh,....omdat....?
ik denk dat ik niet de enige (mogelijke sponsor) ben hier, die hier graag eens de hoed en de rand van zou willen weten ...![]()
Niemand gaat antwoorden krijgen in Boquete denk ik.
Het is me wel duidelijk dat men het in Boquete er liever niet meer over heeft.
Letterlijk iedereen die daar woont heeft belang bij de goede naam van de toeristenplaats.
Of je nu gids bent, koffieplanter, koffieplukker, hotel- of restauranteigenaar, winkelier, taxichaffeur en ga zo maar door. Toerisme is hun inkomen. En vergeet de belangen van de onroerend goed handel niet.
El Presidente en de burgemeester van Boquete hebben grote plannen met de toeristen industrie dus ook hen komt negatieve publiciteit niet uit.
www.facebook.com/proyecci(...)?fref=nf&pnref=story
The president of the republic Juan Carlos Varela for several weeks has been announcing the construction of hostels in protected areas and massive visits to national parks.
As mayor of Boquete continues to support the construction of a cable car to the top of Volcan Baru.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Domnivoor:
dit lijkt me toch wel cruciaal, gaat over die foto van voorover gebogen Kris, en Baru zijn antwoord op de vraag van Zazara:
Quote Originally Posted by ZaZara (View Post WS 75, 9/6/2014, thread 5)
RSBM
Baru, the lawyer has mentioned La Quebrada Alejandro a few times. Do you know where that is?
See for instance:
http://www.websleuths.com/forums/sho...3#post10906733
"I don't know any creek's name only river's name. I could be the cable of a zarso bridge but I have never seem lianas like this in our mountain. Maybe the cable have a rubber cover to protect the cable from the oxidation."
Maw. Baru kent die soort lianen vegetatie niet op de Pianista berg en omgeving, maar is daar naar zijn zeggen opgegroeid. Is Eagle scout geweest in het tropische bos. Ofwel hij ziet er zeker geen lianensoort in. Maar... als hij Pianista expert is geweest (er op afgestudeerd op de gidsenschool zegt hij zelf ergens op WS) hoe kan hij die geul (op een uur van de mirador toch), en die plek dan helemaal niet herkennen?
De vraag is van 6 september...
Er er dan ook niet nieuwsgierig naar zijn na 4 maanden elke dag op WS??
[ Bericht 2% gewijzigd door Poekje01 op 24-01-2015 16:00:54 ]![]()
Ik betwijfel dat.quote:Eva Wiessing met cameraman en gids en stukjes draaien onderweg kostte het ruim 2 uur om de top te bereiken.
http://nos.nl/video/66744(...)ug-moeten-nemen.html
Die pauzes om te filmen en interviewen kosten ook behoorlijk wat tijd dus ik denk dat het wel binnen 2 uur te doen is.
Eva loopt met Plinio en idd met een cameraman maar stoppen nergens noemenswaardig.
Zij loopt in een keer goed omdat ze met een gids is en doet er ruim 2 uur over.
Dat is iets anders dan 1.45 uur die K en L er over deden ZONDER gids.
Ik kan me herinneren dat MeloD vertelde dat ze bij het begin van de Pianista even verkeerd liep (jammer dat ze er nu even niet is om dat te vragen)
In een keer goed lopen is dus niet vanzelfsprekend zonder gids.
Om aan die 1.45 te komen moeten ze dus in een keer goed zijn gelopen, hebben ze onderweg 20 foto's gemaakt en staan ze binnen 2 uur fris en fruitig boven op de miradorZou kunnen.quote:het hoogteverschil op het Pianistapad is ca. 600 meter. Als je vaker in de bergen gewandeld hebt weet je dat je standaard met 300 meter per uur moet rekenen, maar jonge mensen stijgen sneller dan oudere. Dat K en L binnen 2 uur boven zijn is voor hen gewoon doorlopen geweest. Waren sportieve tantes. Dat hun ouders en een stuk langer over deden is ook normaal. Dat ze niet veel zweetten volgens de foto's kan komen doordat het niet heel warm was en ze ook veel en het steilste stuk onder de bomen liepen.
Maar vergeet niet dat de avond daarvoor Lisanne nog hoesterig en astmatisch bij Myriam op de bank zat en zij zich niet kon voorstellen dat ze de volgende dag een lange tocht zouden maken.
Lisanne ziet er heel fris uit vind ikIk vind het zeer opmerkelijk dat Lisanne op precies dezelfde plek staat als waar Plinio zijn foto van heeft gemaakt en dat blijf ik vinden.quote:De foto’s genomen op de Mirador lijken mij gemaakt door derden.....De juiste compositie van de foto’s kan volgens mij alleen op deze manier gedaan zijn door mensen die daar bekend zijn. De houding van de vrouwen met hun blije gezichten laten volgens mij zien dat zij voor derden poseren.![]()
Baru is naar mijn mening fake. Heb dat ook al vaker gezegd.
Baru zit op WS en van alle users die er zijn heeft hij alleen Domnivoor uitgekozen om zijn echte naam en FB te geven. Waarom wel aan hem en aan niemand anders?
Als ie bang is voor reacties van andere gidsen uit Boquete dan gaat ie toch ook niet verkondigen op WS dat ie, toen ie terug was uit Duitsland, had gepraat met Feliciano?
Daarbij valt het iedereen op dat ie de ene keer perfect Engels spreekt en de andere keer zegt "me doont understand"![]()
idd. En Plinio M. zegt ergens: all western european girls look alike, alle west europese meiden zien er hetzelfde uit voor een Panamees.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:54 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat.
Eva loopt met Plinio en idd met een cameraman maar stoppen nergens noemenswaardig.
Ik kan me herinneren dat MeloD vertelde dat ze bij het begin van de Pianista even verkeerd liep (jammer dat ze er nu even niet is om dat te vragen)
Om aan die 1.45 te komen moeten ze dus in een keer goed zijn gelopen, hebben ze onderweg 20 foto's gemaakt en staan ze binnen 2 uur fris en fruitig boven op de mirador
[..]
Zou kunnen.
Maar vergeet niet dat de avond daarvoor Lisanne nog hoesterig en astmatisch bij Myriam op de bank zat en zij zich niet kon voorstellen dat ze de volgende dag een lange tocht zouden maken.
Lisanne ziet er heel fris uit vind ik
[..]
Ik vind het zeer opmerkelijk dat Lisanne op precies dezelfde plek staat als waar Plinio zijn foto van heeft gemaakt en dat blijf ik vinden.
mwah...
Kris (rood haar!!!) 1.67 meter, met daarnaast, toch heel lange Lisanne met 1.87...
en alleen daar.... zonder gids....?
1.87, Dat is in vgl met de relatieve korte gedrongen Panamese Lationo mannen echt lang.
Maar Plinio is zelf ook best een lange man....en die kijkt niet naar meiden?
Nou, hij zet ze anders graag op zijn FB pagina...
Maar nee, was hem niet opgevallen of hij hen had gezien, en de gasten die hij bij zich had dan? Ook niet?
kom op ELKE hetero man zegt dan tegen elkaar bij het voorbijgaan van K en L of vrouwen zo,
he, zag je die... die... lekker ding he....
En weet dat dan naderhand niet meer? zijn gasten waren neem ik aan toeristen? Uit een West Europees land? En die viel ook niks op...? Ook niet na het zien van die bill boards?
[ Bericht 1% gewijzigd door Poekje01 op 24-01-2015 13:15:33 ]![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:13 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Hoe je uit de foto's op de mirador kunt afleiden dat ze door een derde gemaakt zijn moet je maar eens uitleggen. Ik zie dat niet. Ze kunnen heel goed van elkaar genomen zijn.Ik ga geheel mee in de gedachtengang van Marrije.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel gedacht, dat de foto's op de mirador door een derde gemaakt zijn. Ze lijken daar toch net even meer te geven dan op andere foto's. Kan komen door het enthousiasme, hoera we zijn op de top! Maar dan denk je toch ook, als ze dat wisten, dan wisten ze niet dat ze daar moesten omdraaien? Kan. Of ze wisten het wel maar wilden al dan niet op aanraden van een derde nog ff verder wandelen. Die foto's zijn stukken ingetogener. Hoeft niks te betekenen, maar ik kreeg ook het idee dat de foto's op de mirador door derden zijn gemaakt.![]()
ik ook. De dames maken op mij een 'pose indruk' en niet op elkaar...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:04 schreef gynaika het volgende:
[..]
[..]
Ik ga geheel mee in de gedachtengang van Marrije.![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:07 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ik ook. De dames maken op mij een 'pose indruk' en niet op elkaar...En als we hier dan verder op borduren dan kan dat ook verklaren waarom K en L niet naar huis hebben bericht dat ze de Pianista gingen doen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:07 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ik ook. De dames maken op mij een 'pose indruk' en niet op elkaar...
Ze gingen die doen met anderen.
Mijn stelling in mijn scenario dat ze dat niet deden omdat het in NL nog midden in de nacht was klopte natuurlijk niet het was aan het einde van de middag in Nederland.
Prima tijd om een appje/smsje naar huis te sturen.![]()
Kijk goed naar Plinio's gezichtsuitdrukking, na ongeveer 1 minuut, als er gevraagd wordt hoe hij denkt dat K&L (hun resten) terecht gekomen zijn op de plek(ken) waar ze gevonden zijn. Het moment duurt maar kort en je moet het waarschijnlijk een paar keer afdraaien.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:54 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat.
Om aan die 1.45 te komen moeten ze dus in een keer goed zijn gelopen, hebben ze onderweg 20 foto's gemaakt en staan ze binnen 2 uur fris en fruitig boven op de mirador![]()
Dat blijf ook ik zeer opmerkelijk vinden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:54 schreef jackie12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vind het zeer opmerkelijk dat Lisanne op precies dezelfde plek staat als waar Plinio zijn foto van heeft gemaakt en dat blijf ik vinden.![]()
[quote]Op zaterdag 24 januari 2015 12:43 schreef Grijzemassa het volgende:
Niemand gaat antwoorden krijgen in Boquete denk ik.
Het is me wel duidelijk dat men het in Boquete er liever niet meer over heeft.
Letterlijk iedereen die daar woont heeft belang bij de goede naam van de toeristenplaats.
Of je nu gids bent, koffieplanter, koffieplukker, hotel- of restauranteigenaar, winkelier, taxichaffeur en ga zo maar door. Toerisme is hun inkomen. En vergeet de belangen van de onroerend goed handel niet.
El Presidente en de burgemeester van Boquete hebben grote plannen met de toeristen industrie dus ook hen komt negatieve publiciteit niet uit.
www.facebook.com/proyecci(...)?fref=nf&pnref=story
The president of the republic Juan Carlos Varela for several weeks has been announcing the construction of hostels in protected areas and massive visits to national parks.
As mayor of Boquete continues to support the construction of a cable car to the top of Volcan Baru.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juist! En die gelaatsuitdrukking blijft maar in mijn geest hangen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:11 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Kijk goed naar Plinio's gezichtsuitdrukking, na ongeveer 1 minuut, als er gevraagd wordt hoe hij denkt dat K&L (hun resten) terecht gekomen zijn op de plek(ken) waar ze gevonden zijn. Het moment duurt maar kort en je moet het waarschijnlijk een paar keer afdraaien.![]()
een (fake) FB pagina, mailadres en identiteit zijn zo aangemaakt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:00 schreef jackie12 het volgende:
Baru is naar mijn mening fake. Heb dat ook al vaker gezegd.
Baru zit op WS en van alle users die er zijn heeft hij alleen Domnivoor uitgekozen om zijn echte naam en FB te geven. Waarom wel aan hem en aan niemand anders?
Als ie bang is voor reacties van andere gidsen uit Boquete dan gaat ie toch ook niet verkondigen op WS dat ie, toen ie terug was uit Duitsland, had gepraat met Feliciano?
Daarbij valt het iedereen op dat ie de ene keer perfect Engels spreekt en de andere keer zegt "me doont understand"![]()
Plinio heeft veel gezegd, zonder woorden te gebruiken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:20 schreef gynaika het volgende:
[..]
Juist! En die gelaatsuitdrukking blijft maar in mijn geest hangen.![]()
Ik ga hierin mee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:10 schreef jackie12 het volgende:
[..]
[..]
En als we hier dan verder op borduren dan kan dat ook verklaren waarom K en L niet naar huis hebben bericht dat ze de Pianista gingen doen.
Ze gingen die doen met anderen.
Mijn stelling in mijn scenario dat ze dat niet deden omdat het in NL nog midden in de nacht was klopte natuurlijk niet het was aan het einde van de middag in Nederland.
Prima tijd om een appje/smsje naar huis te sturen.![]()
kan je / iemand de NOS video link van Eva Wiessing hier nog eens neerplakken aub? ( in post hierboven werkt ie niet)quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:11 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Kijk goed naar Plinio's gezichtsuitdrukking, na ongeveer 1 minuut, als er gevraagd wordt hoe hij denkt dat K&L (hun resten) terecht gekomen zijn op de plek(ken) waar ze gevonden zijn. Het moment duurt maar kort en je moet het waarschijnlijk een paar keer afdraaien.![]()
http://nos.nl/video/66744(...)ug-moeten-nemen.htmlquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:25 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
kan je / iemand de NOS video link van Eva Wiessing hier nog eens neerplakken aub? ( in post hierboven werkt ie niet)![]()
Je weet blijkbaar meer dan ik. Ik wist niet eens dat hij over GPS-apparatuur beschikte. Ik wist van het voetballen, maar 'op mooie dagen met gidsen' is nieuw voor me.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:18 schreef Poekje01 het volgende:
Domnivoor:
Ik heb gezegd dat hij El Pianista wilde lopen en met betrokkenen wilde praten, meer niet.De naam van een quebrada en een mogelijke wandelroute, voor zover ik weet. Die route staat op de nieuwe kaart in de OP.quote:Kan je aangeven waarom dat zo gelopen is? Wat is er uit zijn onderzoek gekomen? Is er uberhaupt wat uitgekomen?Ik heb geen contact gehad met AFK, maar AFK heeft zelf bronnen in Boquete.quote:Is er iets uitgekomen wat je hebt gedeeld met AFK, zodat ze er voor vertrek met honden ed. nog rekening mee konden houdenIk heb hem geen gedetailleerde vragenlijst gestuurd, wel gezegd dat ik benieuwd was naar zijn bevindingen.quote:Hij wist van onze vragenlijsten via jou toch?Ik hoorde van een andere user dat hij genoeg kreeg van de wilde theorieën en denigrerende opmerkingen op WS. En misschien heeft hij ook opgevangen wat er op FOK! over hem gezegd is (niet via mij overigens). Ik heb er wel begrip voor dat hij er dan op een gegeven moment mee ophoudt.quote:Eerst deelt hij al zijjn kennis van het gebied met alle WS users (en zij hier met ons FOK' kers)
en dan opeens.... niets meer??Hij komt uit Boquete en heeft daar een paar jaar als gids gewerkt. Daarom voelt hij zich betrokken. Hij heeft een groter belang dan de meesten van ons.quote:Wat is Baru zijn belang in het geheel eigenlijk?Ambitie denk ik. Vraag het hem eensquote:Hoe komt hij in Duitsland te wonen?
Hij stuurde iets naar me op waaruit ik kon afleiden hoe hij heet. Dat was niet de bedoeling, en ik heb toegezegd dat ik dat voor me houd.quote:Hoe kwam jij aan zijn FB gegevens?Omdat hij wil weten wat er met die meiden gebeurd is.quote:Hij woont daar in Duitsland, er verdwijnen 2 Nederlandse meiden in Panama, en opeens besluit hij:
kom ik ga elke dag op een forum me ermee bemoeien........eh,....omdat....?Je hebt meer en vaker contact met hem gehad dan ik, dus wat houdt je tegen om hem weer eens een berichtje te sturen?quote:ik denk dat ik niet de enige (mogelijke sponsor) ben hier, die hier graag eens de hoed en de rand van zou willen weten ...
[ Bericht 1% gewijzigd door Domnivoor op 24-01-2015 13:39:55 ]![]()
PM zal zeker wel met zijn ogen aandacht geschonken hebben aan het opvallende duo K & L.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:04 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
idd. En Plinio M. zegt ergens: all western european girls look alike, alle west europese meiden zien er hetzelfde uit voor een Panamees.
mwah...
Kris (rood haar!!!) 1.67 meter, met daarnaast, toch heel lange Lisanne met 1.87...
en alleen daar.... zonder gids....?
1.87, Dat is in vgl met de relatieve korte gedrongen Panamese Lationo mannen echt lang.
Maar Plinio is zelf ook best een lange man....en die kijkt niet naar meiden?
Nou, hij zet ze anders graag op zijn FB pagina...
Maar nee, was hem niet opgevallen of hij hen had gezien, en de gasten die hij bij zich had dan? Ook niet?
kom op ELKE hetero man zegt dan tegen elkaar bij het voorbijgaan van K en L of vrouwen zo,
he, zag je die... die... lekker ding he....
En weet dat dan naderhand niet meer? zijn gasten waren neem ik aan toeristen? Uit een West Europees land? En die viel ook niks op...? Ook niet na het zien van die bill boards?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: