Jezus, er komt ook geen einde aan hun idioteriequote:Op maandag 9 februari 2015 17:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ze hebben nu al een probleem. GGZ Friesland is boos op ze. Zie: www.denk.nl
Of beter gezegd: http://www.denk.nl/politi(...)iesland#.VNjkofmG9qB
[..]
[ afbeelding ]
Links Denk van GGZ Friesland, rechts het partijlogo van Denk.
twitter:partijdenk twitterde op dinsdag 10-02-2015 om 18:48:09Na gesprekken met merkenrecht advocaten blijkt dat wij de algemene term #Denk gewoon kunnen voeren als partijnaam. http://t.co/o2F0HDHEeC reageer retweet
Het woord misschien wel, maar niet de blauwe letters met deels wel deels niet afgeronde hoeken enzo. Die ze zo te zien nog steeds wel gebruiken. Wat een prutsers.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
Op een nieuw Twitter-account, dat zich uitgeeft als officieel account van de partij Denk, staat:twitter:partijdenk twitterde op dinsdag 10-02-2015 om 18:48:09Na gesprekken met merkenrecht advocaten blijkt dat wij de algemene term #Denk gewoon kunnen voeren als partijnaam. http://t.co/o2F0HDHEeC reageer retweet
Ik ga dan denk ik toch voor 'tuig'quote:Op maandag 9 februari 2015 11:24 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Marokkaanse Nederlanders, etnische diverse achtergrond, van vreemde komaf, exotische achtergrond, culturele minderheid, etc. etc. Ze verzinnen echt wel weer een nieuwe term hoor. De term allochtoon is ook als bedacht als meer politiek correcte term.
Bron: Volkskrantquote:De nieuwe politieke beweging van Kuzu en Öztürk heeft grote plannen: afschaffing van het woord allochtoon; een racismeregister; een monument ter nagedachtenis van arbeidsmigratie in elke gemeente; Chinees, Arabisch en Turks als keuzevak in het basis- en voortgezet onderwijs; erkenning van de staat Palestina; bijzondere aandacht voor de positie van islamitisch onderwijs.
Tuurlijk niet. Deze 'partij' is nog inhoudslozer dan de onderbroek van Samsom.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:29 schreef BasEnAad het volgende:
Hebben ze ook een mening over zaken die relevant zijn?
Ik voel mij juist gediscrimineerd door hen. Bijzonder aandacht voor islamitisch onderwijs, dus als je niet op islamitisch onderwijs zit, moet je minder aandacht krijgen? Daarnaast, een racismeregister? Er is al een meldpunt voor discriminatie en die doet het goed.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:31 schreef 10minuteman het volgende:
Flikker op. Ik wil niet nog meer normen en waarden van dit soort primitievelingen zien.
Geen racisme maar absolute waarheid: men dient aan de normen en waarden van Nederland te houden en niet andersom.
quote:Kamerleden Kuzu en Öztürk willen af van termen ‘aandachtsgeile’ en ‘Turken’
De twee uit de PvdA gestapte Kamerleden Kuzu en Öztürk pleiten voor een ander taalgebruik in het integratiedebat. De tweemansfractie wil af van termen als ‘integratie’ en ‘allochtoon’. Wat Kuzu betreft houdt het daar echter niet op: “Taal heeft ook nadelen. Neem bijvoorbeeld de woorden ‘twee’, ‘aandachtsgeile’ en ‘Turken’. Dat kan alleen in een negatieve context gebruikt worden en sommige mensen worden daar slachtoffer van.”
Ook de termen ‘man’, ‘man,’ ‘man’, ‘wat’, ‘een’, ‘ongelooflijke’ en ‘droeftoeters’ hebben volgens de Kamerleden meer kwaad dan goed gedaan. Öztürk: “Ik krijg dagelijks dat soort begrippen in mijn mailbox en we moeten met elkaar vaststellen dat het averechts werkt.”
De tweemansfractie wil nog niet vooruitlopen op de vraag of ‘volkomen’ en ‘terecht’ ook verbannen zouden moeten worden.
Gewoon een nieuwe naam voor het loket van de bijstand.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:32 schreef nixxx het volgende:
Monument ter nagedachtenis aan arbeidsmigratieseriously.... Alsof het slavernij was...
Ik dacht die dat inmiddels behoorlijk volgescheten is?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Deze 'partij' is nog inhoudslozer dan de onderbroek van Samsom.
Fijn stukje van Speld was dat jaquote:
Zou mooie grap zijn als LuckyTV er een 'normaal' stukje van zou makenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:47 schreef DeJori het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat dit een grote grap is. Een real-life Lucky TV zegmaar.
Alsof dat moet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:29 schreef BasEnAad het volgende:
Hebben ze ook een mening over zaken die relevant zijn?
Genoeg Turken en Marokkanen die op hem gaan stemmen omdat de partij Turkse partijleden heeft.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:41 schreef Varg89 het volgende:
Die Zeit ist reif, für unser neue Deutsches Reich?
Nee even zonder grappen, het moet toch niet gekker gaan worden? Wie neemt die partij nu serieus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |