hey als we er vanalles bij gaan verzinnen dan ben ik direct klaar met deze discussiequote:Op donderdag 12 februari 2015 19:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ze die 1000 tanks niet voor 100.000 ziekenhuisbedden + kachels inruilen, eis jij nog eens een boete van ze als ze uit de eurozone stappen?
Dat goud ligt niet in de kluizen van Yorgos noch Fillipakis, hoor.
Ik weet niet, maar dit zei je:quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey als we er vanalles bij gaan verzinnen dan ben ik direct klaar met deze discussie
ik eis geen boete, ik eis geen straf, dat lees je helemaal nergens dus doe alstjeblieft niet zo irritant
Ik denk dat de discussie inderdaad wel klaar is. "Heel vervelend voor mevrouw Indekoudou, maar ik wil geld zien/niet praten voordat mensen op wie jij geen controle hebt, iets doen wat ik graag wil zien".quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:29 schreef sp3c het volgende:
schrap minimaal de helft van het defensiebudget en we kunnen praten
Ja.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:50 schreef KoosVogels het volgende:
Gewoon alle schuld kwijtschelden
Die gaan ze zelf verdienen zonder de verstikkende financiele vingers van Frankfurt.quote:en elke Griek een miljoen euro geven.
Anders is het immers ook maar zielig.
Worden dan ook alle particuliere schulden kwijtgescholden?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Die gaan ze zelf verdienen zonder de verstikkende financiele vingers van Frankfurt.
hebben ze tenminste mooie designer jassen voor in hun onverwarmde klaslokalenquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:50 schreef KoosVogels het volgende:
Gewoon alle schuld kwijtschelden en elke Griek een miljoen euro geven.
Anders is het immers ook maar zielig.
Gratis geld lenen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Worden dan ook alle particuliere schulden kwijtgescholden?
Wel top dat je als land gewoon gratis geld kunt lenen. Mogen wij dat ook?
nee wat stel je voor danquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar dit zei je:
[..]
Ik denk dat de discussie inderdaad wel klaar is. "Heel vervelend voor mevrouw Indekoudou, maar ik wil geld zien/niet praten voordat mensen op wie jij geen controle hebt, iets doen wat ik graag wil zien".
Sja, 't is een standpunt.
Uitgezogen? Door wie en hoe precies?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gratis geld lenen?
Volgens mij was het eerst uitgezogen worden en toen "overeind geholpen".
Die Grieken hebben genoeg ellende gezien, laat ze lekker het goede voorbeeld als zelfstandige natie zijn. Dan het Verenigd Koninkrijk eruit en Nederland kan mooi mee.
Laat die doldrieste psychopate kaartenbende zo snel mogelijk ineenvallen, over 15 jaar typ ik anders tegen een EU-federatie aan.
Het ooit zo mooie en diverse Europa.
Idd, we hebben alle rijkdom uit griekenland gezogenquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:57 schreef El_Matador het volgende:
Laat die doldrieste psychopate kaartenbende zo snel mogelijk ineenvallen, over 15 jaar typ ik anders tegen een EU-federatie aan.
Waarom zeg je "we"?quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:08 schreef sp3c het volgende:
we hadden ze helemaal geen geld moeten geven
Ik betaal belasting. Onze overheid staat garant en Koos dus ook.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom zeg je "we"?
Voel jij je verantwoordelijk voor wat die mensen aangedaan is?
welk Europees gezamenlijk gevoelquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:06 schreef El_Matador het volgende:
Nou, gaat lekker met "Het Europees Gezamenlijk Gevoel".
Een stel middenklasseFOK!kers uit Nederland die geen belasting ontduiken of fraude plegen, kan zich niet eens verplaatsen in net zulke middenklassemensen in Griekenland, met dezelfde munt, dezelfde "unie", dezelfde baasjes en hetzelfde "volkslied".
Dan zou je de belastingontwijkende Grieken dus als stemmers tegen hun eigen regering kunnen zien.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik betaal belasting. Onze overheid staat garant en Koos dus ook.
Waarom moeten wij vervolgens dan wel gestraft?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zou je de belastingontwijkende Grieken dus als stemmers tegen hun eigen regering kunnen zien.
Prima punt, maar waarom moeten die mensen (nogmaals) gestraft worden daar in die ijskou in het Harderwijk van Griekenland?
Dat worden wij toch ook niet?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom moeten wij vervolgens dan wel gestraft?
Als de schulden worden kwijtgescholden kunnen wij fluiten naar de miljarden euro's waar wij garant voor stonden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat worden wij toch ook niet?
Juist.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:22 schreef sp3c het volgende:
nu ben ik op zich niet tegen het kwijtschelden van die schulden maar iemand moet ons wel terugbetalen, maakt mij niet uit wie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |