Dat idd. De vakantie die TS bechrijft is sowieso niets voor mij, maar in mjn uppie reizen van stad naar stad, van hostel naar hostel is super leuk!quote:Op zondag 8 februari 2015 18:49 schreef Fok-it het volgende:
Al vaker gedaanprima te doen hoor
Dat is toch geen taboe? Backpackers zijn regelmatig alleen. Zou niet zo snel alleen naar all-inclusive hotel gaan Ofzo maar oke
Ik denk dat dat soort reizen sowieso niet echt veel aan zijn om alleen te doen. Ga je bijvoorbeeld backpacken dan slaap je meestal in hostels waar veel meer mensen alleen heen gaan en dan ontmoet je daar dus wel mensen. Ik ben nog nooit naar Salou of zo'n andere typische uitgaan plaats gegaan. Maar ik denk dat de mensen die dat doen veel minder open staan om anderen te ontmoeten. Behalve in het nachtleven.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:53 schreef Deezertje het volgende:
Ik had het idd alleen in een hotel op basis van all-inclusive ofzo omdat backpacken idd prima alleen kan.
Maar waarom zou je jezelf dat aandoen? Juist als je alleen bent wil je toch dingen doenquote:Op zondag 8 februari 2015 18:53 schreef Deezertje het volgende:
Ik had het idd alleen in een hotel op basis van all-inclusive ofzo omdat backpacken idd prima alleen kan.
Ik wil juist liggen, bakken, lezen, cocktailtje, muziekje luisteren, omdraaien en herhalenquote:Op zondag 8 februari 2015 19:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waarom zou je jezelf dat aandoen? Juist als je alleen bent wil je toch dingen doen
Dat me daar geen reet aan lijkt heeft bijzonder weinig te maken met het al dan niet alleen gaan.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:53 schreef Deezertje het volgende:
OK. Dus als je geen vriendin hebt stopt opeens je leven? Dan kun / mag je geen leuke dingen meer doen? Wat zou dan nog wel verantwoord zijn? Thuis zitten somberen?quote:Op zondag 8 februari 2015 18:45 schreef Solo7609 het volgende:
En jezelf twee weken wijs maken dat dit beter is terwijl je weet dat de ware reden is dat je geen vrienden/vriendin hebt? Nee dank je.
hier nog een..in november weekje NY geweest.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ben alleen naar New York geweest
Prima te doen, soms een klein beetje saai. Maar het is voor herhaling vatbaar hoor
ik zit doorgaans wel in een hotel, maar niet all inclusive. Dat is echt supersaai volgens mij. Kan me niet voorstellen dat iemand dat doet. Ik ga op vakantie om lekker van alles te doen. Sightseeing, stedentrips, (berg)wandelingen maken etc. Niet om in een hotel duf te zitten staren bij een zwembad oid.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:53 schreef Deezertje het volgende:
Het ging naast geen vriendin ook over geen vrienden.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:33 schreef k_man het volgende:
[..]
OK. Dus als je geen vriendin hebt stopt opeens je leven? Dan kun / mag je geen leuke dingen meer doen? Wat zou dan nog wel verantwoord zijn? Thuis zitten somberen?
Dat is nauwelijks een antwoord op de vraag.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:18 schreef Solo7609 het volgende:
[..]
Het ging naast geen vriendin ook over geen vrienden.
vliegtickets bestellen, hotelkamer boeken, in het juiste vliegtuig stappen.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:38 schreef Geerd het volgende:
Zou wel willen maar geen idee hoe dat moet dat reizen
Ga niet in zoon kut ding zitten, dan ga ik wel met de motor. Maar helemaal alleen sta je daar halverwege frankfurt mwt pech.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:48 schreef luckass het volgende:
[..]
vliegtickets bestellen, hotelkamer boeken, in het juiste vliegtuig stappen.
QFTquote:Op zondag 8 februari 2015 18:45 schreef Solo7609 het volgende:
En jezelf twee weken wijs maken dat dit beter is terwijl je weet dat de ware reden is dat je geen vrienden/vriendin hebt? Nee dank je.
Okquote:Op zondag 8 februari 2015 21:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks een antwoord op de vraag.
Het stiekem wel hopen maar dat natuurlijk nooit toegeven, zelfs niet online!quote:Op zondag 8 februari 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
Naar aanleiding van mijn andere topics weer een leuk taboe: alleen op vakantie. En dan heb ik het niet over een singlesreis of dat je vrienden meegaan, maar echt gewoon alleen op vakantie. Dus twee weken lang iedere dag alleen ontbijten, avondeten, in de zon liggen en 's avonds jezelf vermaken. Ideale vakantie toch? Geen rekening houden met anderen?'
Ik zou het zelf wel doen. Je bent immers niet hélemaal alleen want er zijn altijd wel andere mensen, sowieso in je hotel. Maar verwacht niet dat je er ineens bij wordt betrokken, de meeste zijn toch samen op vakantie en zitten niet op zo'n lonely gast te wachten. Of je moet naar Salou gaan waar je misschien met een ander doel heengaat..
Heerlijk!quote:Op zondag 8 februari 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
Naar aanleiding van mijn andere topics weer een leuk taboe: alleen op vakantie. En dan heb ik het niet over een singlesreis of dat je vrienden meegaan, maar echt gewoon alleen op vakantie. Dus twee weken lang iedere dag alleen ontbijten, avondeten, in de zon liggen en 's avonds jezelf vermaken. Ideale vakantie toch? Geen rekening houden met anderen?'
Ik zou het zelf wel doen. Je bent immers niet hélemaal alleen want er zijn altijd wel andere mensen, sowieso in je hotel. Maar verwacht niet dat je er ineens bij wordt betrokken, de meeste zijn toch samen op vakantie en zitten niet op zo'n lonely gast te wachten. Of je moet naar Salou gaan waar je misschien met een ander doel heengaat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er aan waar je heen gaat natuurlijk, en hoe je eruit zietquote:Op maandag 9 februari 2015 01:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik zou t denk ik niet durven als vrouw alleen. Voel me dan toch kwetsbaar en onveilig .
ik ben woest aantrekkelijk en zou centraal Afrika bezoekenquote:Op maandag 9 februari 2015 02:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je heen gaat natuurlijk, en hoe je eruit ziet![]()
Nou zie je weet wel hoe het zit, alleen hoop je dat er een fokker zegt ik neem je wel mee hoor gratis op vakantie, vrouwenquote:Op maandag 9 februari 2015 02:05 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
ik ben woest aantrekkelijk en zou centraal Afrika bezoeken
Dit dus: dat is sowieso niet mijn manier van op vakantie gaan. Wil altijd wel wat dingen van de omgeving zien en niet de hele dag aan 't strand hangen.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat me daar geen reet aan lijkt heeft bijzonder weinig te maken met het al dan niet alleen gaan.
maakt niet zoveel uit hoe je eruitziet, maar welke bedoeling je uitstraalt.quote:Op maandag 9 februari 2015 02:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je heen gaat natuurlijk, en hoe je eruit ziet![]()
Uhmzz voor vrouwen niet nee iddquote:Op maandag 9 februari 2015 02:44 schreef Majoraan het volgende:
[..]
maakt niet zoveel uit hoe je eruitziet, maar welke bedoeling je uitstraalt.
Knap hoor! Ik zou het niet eens durven.quote:Op maandag 9 februari 2015 02:52 schreef Grunge. het volgende:
Ja, juist alleen! Alleen backpacken. Ik ben sowieso een echte einzelgänger - een latente kluizenaar zelfs - en geniet ontzettend van mijn tijd alleen. Terwijl ik ook echt geniet van contact met anderen, maar ik heb heel veel tijd voor mezelf nodig en eenzaamheid is me vreemd. Zowel een zegen als een vloek soms. Ik hoef een reis - of vakantie dus - niet met iemand anders te delen om ervan te genieten. Ik kan me wel voorstellen dat het ontzettend leuk is om met een ander/anderen op reis te gaan maar dat is dus bepaald geen must. Ik vind het ook leuk om totaal vreemden te ontmoeten op reis (net als bijvoorbeeld in de kroeg) in de wetenschap ze daarna nooit meer te (hoeven) zien. Sommige reizen maak ik sowieso liever alleen. Ik beschouw alle tijd die ik in mijn eentje doorbreng als de meest waardevolle periodes in mijn leven. Inspirerend, relativerend, vrijdenkend.
Ik ben ook een bange schijterd, hoor. Sociaal gezien dan. Maar gek genoeg heb ik in het buitenland veel minder angsten dan in Nederland. Dat begint al in België. Heel raar. Ik ga liever naar België dan naar Amsterdam.quote:Op maandag 9 februari 2015 02:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Knap hoor! Ik zou het niet eens durven.
quote:Op maandag 9 februari 2015 02:52 schreef Grunge. het volgende:
Ja, juist alleen! Alleen backpacken. Ik ben sowieso een echte einzelgänger - een latente kluizenaar zelfs - en geniet ontzettend van mijn tijd alleen. Terwijl ik ook echt geniet van contact met anderen, maar ik heb heel veel tijd voor mezelf nodig en eenzaamheid is me vreemd. Zowel een zegen als een vloek soms. Ik hoef een reis - of vakantie dus - niet met iemand anders te delen om ervan te genieten. Ik kan me wel voorstellen dat het ontzettend leuk is om met een ander/anderen op reis te gaan maar dat is dus bepaald geen must. Ik vind het ook leuk om totaal vreemden te ontmoeten op reis (net als bijvoorbeeld in de kroeg) in de wetenschap ze daarna nooit meer te (hoeven) zien. Sommige reizen maak ik sowieso liever alleen. Ik beschouw alle tijd die ik in mijn eentje doorbreng als de meest waardevolle periodes in mijn leven. Inspirerend, relativerend, vrijdenkend.
Vorig jaar hadden mijn ouders een huisje geboekt in Zwitserland toevallig viel dat ook mijn vakantie.quote:Op maandag 9 februari 2015 02:59 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ben ook een bange schijterd, hoor. Sociaal gezien dan. Maar gek genoeg heb ik in het buitenland veel minder angsten dan in Nederland. Dat begint al in België. Heel raar. Ik ga liever naar België dan naar Amsterdam.
Zo raar is dat niet, in het buitenland ben je niet langer bezig met je dagelijkse sleur van hier. Dan zijn mensen vaak losser, kijk alleen maar naar hoe mensen veel gemakkelijker een korte vakantieliefde aangaan dan een relatie thuis. Uit je comfortzone stelt je vaak veel meer open voor nieuwe dingen.quote:Op maandag 9 februari 2015 02:59 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ben ook een bange schijterd, hoor. Sociaal gezien dan. Maar gek genoeg heb ik in het buitenland veel minder angsten dan in Nederland. Dat begint al in België. Heel raar. Ik ga liever naar België dan naar Amsterdam.
De leukste vakanties heb ik gehad terwijl ik alleen op avontuur ging. Ik vermaak me prima, bepaal mijn eigen agenda en ik heb altijd aanspraak genoeg hoor. Er gebeuren juist leuke dingen als je er alleen op uit gaatquote:Op zondag 8 februari 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
Ja 's avonds vind ik het vaak wel eenzaam; als je de reguliere bezienswaardigheden van zo'n omgeving overdag bekeken hebt en 's avonds een beetje het uitgaansleven in duikt, vind ik het ook een stuk minder fijn. En soms is het ook wel fijn om ook de momenten van het bekijken van de bezienswaardigheden met iemand kunt delen. Soms kan zoiets erg indrukwekkend zijn, en zou je er het liefst samen met iemand van willen genieten.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nee ik zou het voor geen procent kunnen, en ook niet willen en durven.Lijkt me ook zo eenzaam.
dat is ook mijn ervaring. je leert veel sneller nieuwe mensen kennen, terwijl dat amper gebeurd als je al met iemand bent. ik persoonlijk vind het ook veel makkelijker om leuke dames te benaderen als toch in een straal van 100km niemand mij kentquote:Op maandag 9 februari 2015 12:44 schreef Chewie het volgende:
Heb het een paar keer gedaan, vooral tussen zakentrips door in de regio waar ik al zat.
Het is me niet slecht bevallen, veel leuke contacten opgedaan met lokale bevolking. Eenzaam heb ik me niet gevoeld.
Het is wel anders dan met een partner of vrienden op vakantie, dan zit je meer in een vakantie bubble met eigenlijk alleen maar andere toeristen.
Foto's makenquote:Op maandag 9 februari 2015 14:13 schreef Burdie het volgende:
Ik zou het vooral jammer vinden dat ik al dat moois of leuks niet met iemand kan delen
Exact hetgeen jij wilt.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Nog nooit gedaan, wel nog van plan. Maar vind het wel erg spannend, het hele idee al. Want wat je ga je inderdaad 24/7 alleen doen?
Dit is echt dikke bullshit. Als jij in een hostel gaat zitten en je verder geen complete autist bent heb je genoeg aanspraak en leer je heel snel mensen kennen om mee te feesten en de sights mee te bekijken.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
Ik zou het zelf wel doen. Je bent immers niet hélemaal alleen want er zijn altijd wel andere mensen, sowieso in je hotel. Maar verwacht niet dat je er ineens bij wordt betrokken, de meeste zijn toch samen op vakantie en zitten niet op zo'n lonely gast te wachten.
Tsja, een collega van mij heeft dat laatst gedaan (weekje) en die heeft zich uitstekend vermaakt in een all-inclusive resort. Maar goed die kan dan ook prima de hele dag alleen in de zon liggen en een boek lezen. Ik zou dat niet zo snel kunnen.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:53 schreef Deezertje het volgende:
Van welke planeet ben jij man? Je wil op vakantie, dus je boekt een vakantie en als je dat meedeelt aan de potentiele dame, ben je daarom ineens een freak en geen relatiemateriaal meer?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:39 schreef Deezertje het volgende:
maar als je de ware reden zegt dat je twee weken in je eentje op vakantie gaat weet ik niet of je daarna nog wel een relatie hebt want best wel freaky natuurlijk.
Of ze moet het zelf willen? What happened to romancequote:En bijboeken en haar meteen meenemen is wss duur en meteen ultieme relatie test of ze moet het zelf willen en dokken.
Wacht maar niet inderdaad, gewoon lekker je eigen ding doen!quote:Dus wachten op relatie en dan samen op vakantie betekent voor mij wss pas met de herfst op vakantie en dat trek ik mentaal niet want ik wil er gewoon ff uit.
Dus jij vraagt je niet af waarom gaat die gast zonder vrienden of familie 2 weken all in op vakantie? Ik wil zelf gaan en waarschijnlijk zit ik na de zomer nog zonder gezelschap dus kan beter ook gewoon gaan. Wel zie ik op tegen alleen ontbijten, avondeten en gewoon dingen doen. Weet uit ervaring gewoon dat bijna iedereen in zo'n resort samenkomt als stelletje of familie met kinderen van een jaar of 15. Alleenstaanden van een jaar of 25 ben ik waarschijnlijk de enige daar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Van welke planeet ben jij man? Je wil op vakantie, dus je boekt een vakantie en als je dat meedeelt aan de potentiele dame, ben je daarom ineens een freak en geen relatiemateriaal meer?
[..]
Of ze moet het zelf willen? What happened to romance![]()
Kirgizië is het overwegen dan misschien wel waard.
[..]
Wacht maar niet inderdaad, gewoon lekker je eigen ding doen!
Waarom ga je dan all-in???quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus jij vraagt je niet af waarom gaat die gast zonder vrienden of familie 2 weken all in op vakantie? Ik wil zelf gaan en waarschijnlijk zit ik na de zomer nog zonder gezelschap dus kan beter ook gewoon gaan. Wel zie ik op tegen alleen ontbijten, avondeten en gewoon dingen doen. Weet uit ervaring gewoon dat bijna iedereen in zo'n resort samenkomt als stelletje of familie met kinderen van een jaar of 15. Alleenstaanden van een jaar of 25 ben ik waarschijnlijk de enige daar.
Voor het geld hoef ik het niet te laten, maar twee weken in je eentje doorbrengen is gewoon erg lonely ben ik bang. En een week is onderhand nog duurder dan 2 weken..
Ook kwestie van budget natuurlijk. Reizen is niet duur, maar hotel en eten wel daar verkijk je je op. Coachsurfen is te veel geregel. All in kan je voor 400 euro klaarzijn en ben je twee weken weg inclusief vlucht voor zo'n 30 euro per dagquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ga je dan all-in???
Vind je dat serieus leuker dan 2 weken gewoon rondreizen en leuke dingen bekijken?
Je zegt net dat budget het problem niet is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ook kwestie van budget natuurlijk. Reizen is niet duur, maar hotel en eten wel daar verkijk je je op. Coachsurfen is te veel geregel. All in kan je voor 400 euro klaarzijn en ben je twee weken weg inclusief vlucht voor zo'n 30 euro per dag
Oh zeker wel, maar daarom ga ik ook op vakantie. Om lekker over andere mensen te kunnen oordelen. Heerlijk, cocktailtje erbij en lachen maar!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:42 schreef Deezertje het volgende:
Dus jij vraagt je niet af waarom gaat die gast zonder vrienden of familie 2 weken all in op vakantie?
Je wil zelf gaan, maar toch niet alleen zijn en boehoehoe bomen op de weg alleen *snik*? Kies een singlesreis dan als het je zo tegenstaat. Of in ieder geval geen family resort.quote:Ik wil zelf gaan en waarschijnlijk zit ik na de zomer nog zonder gezelschap dus kan beter ook gewoon gaan. Wel zie ik op tegen alleen ontbijten, avondeten en gewoon dingen doen. Weet uit ervaring gewoon dat bijna iedereen in zo'n resort samenkomt als stelletje of familie met kinderen van een jaar of 15. Alleenstaanden van een jaar of 25 ben ik waarschijnlijk de enige daar.
Je bent hoe dan ook bang en lonely en dat blijf je zolang je niet snapt dat het aan die state of mind van je ligt.quote:Voor het geld hoef ik het niet te laten, maar twee weken in je eentje doorbrengen is gewoon erg lonely ben ik bang. En een week is onderhand nog duurder dan 2 weken..
Het is maar net wat je verstaat onder vakantie he... Een vakantie zonder sightseeing en kennismaken met locals is voor mij geen vakantie.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zegt net dat budget het problem niet is.
All-in zit je 2 weken op je reet bij het zwembad met een boek. En elke avond hetzelfde chemische buffet met Fred en Ria naast je. Dan snap ik dar je je bekeken voelt. Voor een paar dagen is dat lekker voor de afwisseling. Maar alleen reizen moet je gewoon anders inplannen. Hostels/ of desnoods goedkope hotels. Of Airbnb? Nog goedkoper.
Kennismaken met locals hoeft niet eens. Als je daar type niet voor bent dan is dat ook prima. Maar jezelf opsluiten in een resort maak je het jezelf als alleenstaande reiziger gewoon moeilijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is maar net wat je verstaat onder vakantie he... Een vakantie zonder sightseeing en kennismaken met locals is voor mij geen vakantie.
Eens. Een beetje afwisseling is wel prettig ja. Wanneer je als solo-reiziger in een resort blijft hangen, dan is er geen afwisseling. Met een reismaatje kan je tenminste nog lekker babbelen, chillen enzo. Een road trip is per definitie afwisseling.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kennismaken met locals hoeft niet eens. Als je daar type niet voor bent dan is dat ook prima. Maar jezelf opsluiten in een resort maak je het jezelf als alleenstaande reiziger gewoon moeilijk.
Hangt ook een beetje van het resort af natuurlijk, ga je naar Turkije of Griekenland dan krijg je dat soort situaties.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zegt net dat budget het problem niet is.
All-in zit je 2 weken op je reet bij het zwembad met een boek. En elke avond hetzelfde chemische buffet met Fred en Ria naast je. Dan snap ik dar je je bekeken voelt. Voor een paar dagen is dat lekker voor de afwisseling. Maar alleen reizen moet je gewoon anders inplannen. Hostels/ of desnoods goedkope hotels. Of Airbnb? Nog goedkoper.
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:36 schreef Igen het volgende:
Even als hint: in TRV is er een hele topicreeks:
TRV / Alleen op vakantie... #4 In je eentje in een Eriba O+
Natuurlijk wel. Je kan alles kwijt aan je Facebook, Fok! of Twitter vriendenquote:Op maandag 9 februari 2015 14:13 schreef Burdie het volgende:
Ik zou het vooral jammer vinden dat ik al dat moois of leuks niet met iemand kan delen... maar je maakt ook wel weer nieuwe vrienden en contacten daarginds.
Vaak zat gedaan.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb dat vorig jaar gedaanquote:Op zondag 8 februari 2015 20:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zit doorgaans wel in een hotel, maar niet all inclusive. Dat is echt supersaai volgens mij. Kan me niet voorstellen dat iemand dat doet.
Kick.quote:Op maandag 9 februari 2015 01:59 schreef mien-moeke het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/liesje1979 vindt dit denk ik wel een leuk topic
quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:31 schreef fathank het volgende:
Het is een grotere cultuurschok om vanuit de Achterhoek in je eentje naar Rotterdam te verhuizen
En een paar maanden later zat ik in mijn eentje in het vliegtuig naar Thailandquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:56 schreef Helsinki het volgende:
Ja, zou ik wel kunnen maar het is niet iets waar ik snel voor zou kiezen.
Lol.quote:
Dat de gemiddelde Rotterdammer niet zit te wachten op boertjes uit het platteloand ben ik met je eens ja, maar dat doet niets af dat de cultuurshock voor sommige dan, in Bangkok veel groter is dan in Rotterdam.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol.
De gemiddelde Rotterdammer wacht echt niet op dat boertje uit Lichtenvoorde. Het hele backpackerswereldje is erop ingericht en ingesteld om mensen die alleen zijn bij elkaar te brengen. Alsof John de Dokwerker erop zit te wachten om z'n eenzame bovenbuurman uit de Achterhoek op sleeptouw te nemen. In een backpackershostel hoef je maar in de lobby te chillen en je vindt aansluiting.
Voor een beetje bereisde achterhoeker is Rotterdam natuurlijk ook maar een kutgehuchtquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:31 schreef fathank het volgende:
Het hele reis/backpackerswereldje is er op ingericht om eenzame mensen op te vangen. Het is een grotere cultuurschok om vanuit de Achterhoek in je eentje naar Rotterdam te verhuizen dan 3 weken te gaan backpacken in pak em beet Thailand.
Levensgevaarlijk joh.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:45 schreef BrandX het volgende:
Ik ga regelmatig alleen op vakantie.
Mijn auto in en rijden maar.
Doorgaans richting Italie (dolomieten). Heerlijk!
Overigens totaal geen idee wat daar taboe aan is
Tenzij je de hele dag aan het zwembad wil liggen met een boek en cocktails. Wat mij soms ook best ok lijktquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:46 schreef MissionPhailed het volgende:
Zonvakantie in een resort lijkt me dan weer geen zak aan als alleenreizende.
En dan heb je nog de Club Med verhalen. Zou daar niet dood gevonden willen worden trouwens.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tenzij je de hele dag aan het zwembad wil liggen met een boek en cocktails. Wat mij soms ook best ok lijkt![]()
Soms, ja. Maar na een uur of 4 heb je daar toch wel genoeg van?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tenzij je de hele dag aan het zwembad wil liggen met een boek en cocktails. Wat mij soms ook best ok lijkt![]()
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik durf het niet te zeggen maar langer dan vier uur op een strand hangen heb ik ook nog nooit gedaan. Zal wel hetzelfde idee zijn.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:54 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Soms, ja. Maar na een uur of 4 heb je daar toch wel genoeg van?
Ga dat nu voor de derde keer doenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:46 schreef MissionPhailed het volgende:
Zonvakantie in een resort lijkt me dan weer geen zak aan als alleenreizende.
Maar na een druk voorjaar is het natuurlijk ook heerlijk om alleen te zijn zonder zeurende collega's en niks te hoeven doenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga dat nu voor de derde keer doenDeze keer wel wat actiever (ga fietsen
) maar heerlijk is dat.
Heb de vorige keren ook niet alleen maar aan het zwembad gelegen (dat gaat idd vervelen), maar heb me nog nooit verveeld op vakantie.
Jij snapt mijquote:Op maandag 16 mei 2016 19:14 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Maar na een druk voorjaar is het natuurlijk ook heerlijk om alleen te zijn zonder zeurende collega's en niks te hoeven doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |