Dat idd. De vakantie die TS bechrijft is sowieso niets voor mij, maar in mjn uppie reizen van stad naar stad, van hostel naar hostel is super leuk!quote:Op zondag 8 februari 2015 18:49 schreef Fok-it het volgende:
Al vaker gedaanprima te doen hoor
Dat is toch geen taboe? Backpackers zijn regelmatig alleen. Zou niet zo snel alleen naar all-inclusive hotel gaan Ofzo maar oke
Ik denk dat dat soort reizen sowieso niet echt veel aan zijn om alleen te doen. Ga je bijvoorbeeld backpacken dan slaap je meestal in hostels waar veel meer mensen alleen heen gaan en dan ontmoet je daar dus wel mensen. Ik ben nog nooit naar Salou of zo'n andere typische uitgaan plaats gegaan. Maar ik denk dat de mensen die dat doen veel minder open staan om anderen te ontmoeten. Behalve in het nachtleven.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:53 schreef Deezertje het volgende:
Ik had het idd alleen in een hotel op basis van all-inclusive ofzo omdat backpacken idd prima alleen kan.
Maar waarom zou je jezelf dat aandoen? Juist als je alleen bent wil je toch dingen doenquote:Op zondag 8 februari 2015 18:53 schreef Deezertje het volgende:
Ik had het idd alleen in een hotel op basis van all-inclusive ofzo omdat backpacken idd prima alleen kan.
Ik wil juist liggen, bakken, lezen, cocktailtje, muziekje luisteren, omdraaien en herhalenquote:Op zondag 8 februari 2015 19:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waarom zou je jezelf dat aandoen? Juist als je alleen bent wil je toch dingen doen
Dat me daar geen reet aan lijkt heeft bijzonder weinig te maken met het al dan niet alleen gaan.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:53 schreef Deezertje het volgende:
OK. Dus als je geen vriendin hebt stopt opeens je leven? Dan kun / mag je geen leuke dingen meer doen? Wat zou dan nog wel verantwoord zijn? Thuis zitten somberen?quote:Op zondag 8 februari 2015 18:45 schreef Solo7609 het volgende:
En jezelf twee weken wijs maken dat dit beter is terwijl je weet dat de ware reden is dat je geen vrienden/vriendin hebt? Nee dank je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |